Alusvaatteista ja kyrvästä?

kysynpähän vaan

Kattelin tuossa ittelle kalsareita niin pitääkö kyrpä nostaa siis ylöspäin kalsareissa!? Ja miksi? Itellä tuo on mennyt luonnollisessa asennossa mutta noissa kuvissa näkee selkeästi kuinka kyrpä on nostettu ylöspäin. Vai olenkio minä pitänyt koko ikäni kalsareita väärin?

91

1487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalsarijätkä

      Mä en oo kalsarimainoksissa oikeestaan kyrpii katellu, enempi vaan niit kalsareita. Pitääks ne niissä tosiaa kyrpäänsä ylöspäin?

    • zirsefg983

      Tarkistin juuri alushousupakkauksen kuvasta ja kyllä sillä jannulla tosiaan oli kyrpä pystyssä. Ei siis stondiksessa mutta silleen ylös napaa kohti.

      Onko tämä muoti-ilmiö nyt? En ole kokeillut pitää niin. Miltä mahtais tuntua. Pidättekö muut ylöspäin?

    • hauskajuttu

      Mun pieni katkarapu ei paljon näy on sit mihin suuntaan tahansa. Mutta jotta tykkäisin jos kyrpä komealta näyttäisi ylöspäin.

    • 301317

      Pakkohan se on ylöspäin olla. Pienemmissä housuissa, brieffeissä ja stringeissä on hyvät oltavat. Boksereissa tuppaa heilumaan alaspäin ja monesti hankaa sisäreiteen.
      Eli pienet alkkarit ja ylöspäin.

      • hauskajuttu

        Miten sen saa pysymään ylöspäin? Jos on vähänkin tilaa niin se valahtaa alas.


      • stringit on mun vali

        Tuon takia en juuri pidä boksereita.


      • jep joo...

        Pullottaa aika komeesti kaikkien vaatteitten läpi.


      • letkuletkeä

        Mulla ainakin tulee nuppi housun ulkopuolelle, jos nostan suoraan napaa kohti.


      • onnioskar

        Onko sulla sit housunkaulus niin alhaalla vai kyrpä niin pitkä?


      • Isokynä-Antti
        hauskajuttu kirjoitti:

        Miten sen saa pysymään ylöspäin? Jos on vähänkin tilaa niin se valahtaa alas.

        Pitäiskö tunkee haarojen välliin?


      • Piukkapöksy
        hauskajuttu kirjoitti:

        Miten sen saa pysymään ylöspäin? Jos on vähänkin tilaa niin se valahtaa alas.

        Käyttämällä riittävän tiukasti ruumiinmuotoja seuraavia alkkareita. Naisten puolelta sellaisia löytyy vaikka kuinka paljon. Googlaa esimerkiksi 'shapewear', 'muotoilevat alusvaatteet' tai 'housuliivi'. Sivuvaikutuksena lauluäänesikin nousee hiukkasen.


    • abbabbaa

      Missä ajassa te elätte? Onhan kalsaripakkauksissa ja mainoksissa, ainakin tiukkojen housujen, ollut jo iät ajat niillä kyrvät ylöspäin. Miten tällainen on voinut jäädä huomaamatta?

      • dickinson-

        -no en ole tuollaista kummajaista ikinä kuullutkaan, luonnoton asento, ja jos vaikka kaatuu kovalle alustalle...uhh.


      • jormajäykkä
        dickinson- kirjoitti:

        -no en ole tuollaista kummajaista ikinä kuullutkaan, luonnoton asento, ja jos vaikka kaatuu kovalle alustalle...uhh.

        Eikös se voi sattua silloinki kyrpään, jos se on alaspäin ja sit kaatuu kovalle? Silti se jää väliin!


    • meniksmultaohi

      Jep joo, tarkotitko että sillain ylöspäin ollessa sun kyrpäs pullottas komeesti? Miksei se pullottais lahkeessa komeesti jos se on sen tyyppinen!

    • Hakotie 7

      Onhan lahkeessa olevakin hyvän näköinen, vai olenko ihan hakoteillä? Olen vasemmassa lahkeessa aina pitänyt. Mitä mieltä naiset mahtaa olla?

      • Isokynä-Antti

        Ooks sä sossu vai taistolainen?


    • outokyssäri

      Niin minä kyllä pidän kyrvän aina ylöspäin. Miksi joku ei pitäisi?

      • KESTO_EREKTIO

        No helvetti, nussi joskus jotain ämmää niin lerpahtaa


    • Jeremi

      Mulla on ainaki sellaset kalsarit,missä kyrpä sojottaa suoraan eteenpäin,ja jos pidän farkkuja avaan julpin että pääsee ulos.

      • ihmetteliä

        Ai sulla on jotkut löysät vai?


    • IlluYrpä

      Oosä ihan pervo sairas ???

    • OnniKoskela

      Sitä voi pitää mihin suuntaan tahansa, mutta mainoksissa on tietysti kyrvät näyttävästi ylöspäin että jätkät samaistaisi itsensä sen mallipojun asemaan ja kuvittelis että noissa kalsareissa oma tavallinen munakin näyttäis isolta kyrvältä niissä.

    • Baletissa
      • epäselvästi

        Näkeekö tuosta kuvasta muka missä kohdassa kyrpä edes on? Mun mielestä siinä näkyy vaan möykky.


    • Tuoselventää
      • Danceur

        Tolla kaverilla ei ole tanssivyötä !


      • tiyityy

        Joo, tämä kuva selvensi hyvin. Luulisi, että tanssijoilla olisi joku kovapintaisempi suojus housuissa ettei ne kyrvän äätiviivat noin tarkkaan näkyis. Jos sattuis tanssijalla olemaan poikkeuksellisen iso mulkku niin tuolla systeemillä näky olis aika rivo?


      • slkfjlsjfskdljd
        tiyityy kirjoitti:

        Joo, tämä kuva selvensi hyvin. Luulisi, että tanssijoilla olisi joku kovapintaisempi suojus housuissa ettei ne kyrvän äätiviivat noin tarkkaan näkyis. Jos sattuis tanssijalla olemaan poikkeuksellisen iso mulkku niin tuolla systeemillä näky olis aika rivo?

        Niin ja jos tanssipariksi sattuu nätti tyttö niin alkaa se ääriviiva erottua yhä törkeämmin samalla kun aivot kytkeytyvät pois päältä ja kyrpä ottaa vallan :D


      • Lähikuvakts
        slkfjlsjfskdljd kirjoitti:

        Niin ja jos tanssipariksi sattuu nätti tyttö niin alkaa se ääriviiva erottua yhä törkeämmin samalla kun aivot kytkeytyvät pois päältä ja kyrpä ottaa vallan :D

        No onko siitä tilanteesta myös kuvaa?


    • tom--cat

      Entäs, jos käyttää kalsareita vaan siksi, ettei tule kùllista farkkuihin mitään merkintöjä?

    • pirja666

      mielestäni jos muna ei pystyssä, on kyse sen pienuudesta:)

      • aulis7654

        Miten niin? Isokin voi olla sivuttain.


    • ymmärtämätön

      Voisiko joku asiantuntija antaa tarkat ohjeet, miten sen kyrvän pitää housuissa olla?

      • Oikein

        Tietenkin 31,415 astetta vasemmalle.


    • tietoameillenyt

      Niin, nyt kaivattaisiin todella ohjeet kaikille, miten se kyrpä housuun laitetaan ettei tule ap:n tapaisia mokia enää.

    • kjhdhk764

      Oon kattonu ikivanhoja lehtiäkin ja kyllä se aina ylöspäin on. Miksette voi sitä myöntää?

      • jdyuio7

        Mitä ihmeen lehtiä en tunne ketään joka ei pitäisi ylöspäin. Tuntuis tyhmältä muut asennot.


    • ZzTiia

      Voin kertoo et mun miehellä on ylöspäin aina ja tykkään että pitää niin. Keskellä oleva iso patti on paljon paremman näköinen naisen silmään kun lahkeessa lerppuva soiro.

    • Lari.Lari

      Minäpä kävin tänään Stockan kalsariosastolla, josta löysin nuorehkon miesmyyjän. Kysyin sitten häneltä suoraan, että kun on kaverien kanssa epäselvyyttä mihin suuntaan se kyrpä nyt sitten kuuluu kalsareissa olla. Tai hänelle sanoin sitä vissiin kùlliksi. Hän kertoi, näytti pakettejakin, että näissä kaikissa kuvissa on yleisimmin ylöspäin mutta hänen käsityksensä mukaan ihan tyypistä riippuen haluavat monet pitää sivulle tai jommassa kummassa lahkeessa.

      Neuvo oli siis se, että pitää miten haluaa, mutta jos on isompi varustus niin kannattaa ottaa huomioon jo ostaessa sen suunta, että saa istuvat. Ei hän ollenkaan ihmetellyt kysymystä, sanoi että varsinkin nuoret kysyvät tätä asiaa.

      • nolopoika

        Tähän on pakko sanoo että oot kova jätkä. Ite en ikimaailmassa olis kehannu jutella tollast jonku myyjän kaa. Olispa tollanen itsevarmuus.


    • Sukkiksiakäyttävä
      • Sukkiksissajöpöttää

        Ja minähän käytän sukkiksia ja niissä kalu aina ylöspäin.


    • kikkaanheti

      Jos jollain on hyviä ajatuksia tästä aiheesta niin laita sun kik.

      • jiriliibalaaba

        Mulle voi kikata: jirkari


    • ilarinkulli

      Huomasin nyt vasta tämän topicin. Omasta kokemuksesta voin sanoo että kyllä murrosikäisestä alkaen mun kyrpä on ollu aina ylöspäin. Miks joku pitäis alaspäin sillonhan kiimalimatkin valuu housuun,

    • Onko täällä muka ketään, joka ei pitäisi siitä kun ylöspäin oleva näyttää hyvältä ja antaa itsevarmuutta? Epäilenpä. Jos et pidä, olisi kiva kuulla mikset.

    • jhfcutj

      Pidän ylhäällä aina, ei se edes mene alas, mutta kyllä se vähän hölmöltä näyttää, kun näyttää, että koko ajan olisi stondis. En voi pitää sen takia paitaa housuissa.

      • ljfdt543

        Hetkinen, siis miks se estää pitämästä paitaa housuissa? Multa meni ohi..


    • Kuvosenhelli

      Kyl se pitää olla sivulla poikittain tai sit ei olleskaa.

    • Auttakaa nyt hyvät ihmiset kun ei tässä emää tiedä miten se kyrpä laitetaan ettei mene väärään kurkkuun.

    • paa.voo

      Ei muuten nii väliä mutta kyl sen sisäpuolella pitää olla

    • Housuissa

      Hauska ketju! Mulla on aina sivuttqin ja epäilen ettei moni oikeesti pidä ylöspäin. Eix se oo epämukavaa?

    • Dikkipoika

      Sivuttain täällä ainakin.

    • helpoin_alaspäin

      Olen aina antanut sen roikkua alaspäin. Ylöspäin laitettuna tuskin pysyisi edes muuten kuin epämukavan tiukoissa alkkareissa ja sen joutuisi oikein erikseen asettelemaan ylöspäin.

    • Erilanen

      Eikö kellään oo niinku mulla, et näkyy möykky keskellä. Kulli ja kivekset. Ääriviivat ei näy erikseen. Mä ainoo tällanen? .?

    • Nimimerkkimatti

      Tärkeintä että se on sisäpuolella.

    • Ihmekummajuttu

      Kuka nyt sanoisi oikeesti, onko sen siis tarkoitus olla aina housuissa ylöspöin?

    • Jussi.Halla-laho

      Oma kyrpäni on niin pitkä, että se pullottaa vaikka haarniskan läpi ellei sitä jokoliimaa reiteen erikeeperillä tai tunge omaan perseeseen.

      • Jussipussi69

        En usko.


      • Korvasheiluu

        Heh heh. You liar


    • Mijqer

      Hyvä ketju! Mikä se lopulliben vastaus siis on?

      • Hyvävastaus

        Tuollahan Nimimerkkimatti sen jo sanoi: Tärkeintä että se on sisäpuolella.


      • Vitsiniekka2

        No mitä, tarvitaanhan sitä ulkopuolellakin. Ei voi koko ajan housuissa olla!


    • IsoVaiPieniOngelma

      Olipas mielenkiintoinen keskustelu. Oma ukko käyttää melkeinpä aina boksereita, joissa SE saa levätä ihan luonnollisessa asennossa. Mietinkin, että jos on kovin tiukat kalsarit ja SE niissä ylöspäin sojottaen, niin eikö tunnu epämukavalta?

    • Kummexun

      Onko nii jos on iso kulli ei edes pysty pitää ylöspäin? Saisko asiallisia vastauksia?

    • OlliTheGuy

      Mua yllättää tää ketju. Ko en oo ikinä tullu ajatelleeksi kullin suuntaa. Vitsi oonko mä nyt jotenki erilainen ku muut, laitattekste todella sen aina johonki tiettyyn suuntaan?

    • nainen89blääblaaa

      Lahkeessa pito on ehdoton ei

    • Severilyhytmuna

      Tunnenko nyt itteni vajaaksi kun ei mun muna edes ylety lahkeeseen. Pitääkö muut lahkeessa?

    • ohuet_shortsit
    • eläke-ukko

      Onpa hyvä ettei enää ole noita ongelmia. Nuorempana hieman ujostutti kun tanssiessa pyrki hakeutumaan ylöspäin.
      Nyt ollaan sinut senkin asian kanssa, kun ei käy tanssimassa.
      Kohta kait se on alettava vaippaa pitämään, että edes joku vielä vähän pullottaisi.

    • freeballerboy

      Mä en käytä alkkareita. Jätin veke ekan kerran yläasteella enkä oo sen jälkeen lähes ollenkaan käyttäny. Oon 19v eli monta vuotta jo kommandona ja tuntuu hyvältä :)

    • Urheilubokserit---ylös

      Itselle paras ja luonnollisin asento on ylöspäin. Voihan se siinä tietty jompaan kumpaan suuntaan kallistua, mutta alaspäin suuntaaminen ihonmyötäisten urheiluboksereiden kanssa tuntuu kyllä erittäin epämiellyttävältä. Ja varsinkin jos jostain syystä alkaa "itsestään" ottamaan eteen. Eipä tarvitse yrittää vaivihkaa suunnata uudestaan sielmä housujen sisällä, vaan se tapahtuu ihan luonnollisesti ja huomaamatta, kun suunta on jo oikea. Multa ääni siis ylöspäin suuntaamiselle.

    • jormapullottaa

      Oon miettinyt aivan samaa! Mietin et miten ne voi pitää sitä sellain :0 Itte pidän ihan luonnollisessa asennossa ja vihaan sitä tunnetta jos kiguli sojottaa vaikka sivulle. alkaa jostain syystä hieman stondaamaankin, eikä se sovi julkisiin tilanteisiin. Oon kuitenkin käyttänyt aina boxereita ja omaan ihan hyvän kokoisenkin, nii ei pikku alkkarit oo oikee houkutellu. oon kuitenkin hieman häveliäs, enkä halua että se pullottaa mitenkään erikoisesti...

      • punaposket

        Ylöspäin ja tiukat alkkarit nostan munatkin ylöspäin pullottaa mukavasti, heh jotkut naiset tuijottaa ja toiset hämillään punastuu kun huomaavat että minä näen mitä he tuijottavat.


    • Gentlemanexponenttiin2

      Käytin aina boxereita. Laihdutin 15 kiloa ja reisiin muodostui löysiä ryppyjä.
      Pallit alkoivat takertua niihin tai roikkuivat muuten ikävästi. Eihän tilannetta voinut korjata yleisillä paikoilla.

      Niissä boxereissa ei ollut sepalustakaan, joten housujen vetoketju nipisti aina toiletissa seisten kustessa, koska kalulla oli ikävät mutkat kaarreltavana boxerien lahkeesta ylös ja housujen sepaluksesta ulos.
      "Archimedeen lain" viimeinen tippa laki toteutui, kun ei pystynyt hemputtamaan.

      Mietin mikä avuksi.
      Ebay:ssa näytti olevan pilkkahintaisia sellaisia Y-mallisia miesten alushousuja, joissa kalua näköjään pidettiin ylöspäin ikäänkuin pussitettuna.
      Tilasin sellaisia. 5kpl tuli postimaksuineen n. kympillä.
      Nyt ainakin ensituntumalta tuntuu mukavalta, sexikkäältä, helposti kustavissa olevalta, ei hierrä kiristävät kanttaukset, ylöspäin törröttävä kalu ei hautoudu hikiseksi jalkojen välissä, istuessa pallit eivät jää puristuksiin.

      Hiukan pallit pilkottaa sivusta, mutta pysyvät kuitenkin ojennuksessa housuihin muotoillussa pussissa. Tuulettuvat ainakin hiukan paremmin kuin boxereissa.
      (vrt. naisten pikkuruiset rintsikat, joista rinnat näkyvät osittain).

      Saa nyt sitten nähdä (tuntea) miltä ne pitemmän päälle tuntuvat.
      Hyvä kun asiasta löysin tämän keskustelun, että ei tarvitse tuntea olevansa jotenkin epänormaali asian suhteen.

    • Poikavaaa

      Olen kokeillut nyt ylöspäin mutta se sattuu kullii . En voi pitää

    • Tajuukko

      Mulki sattuu. Miten te saatte sen nii ettei satu?

    • Mies25vuotta

      Minä käytän stringejä ni silloin pysyy vehkeet paikoillaan

      • LauriXXX

        Mihin suuntaan sulla siis on niis stringeissä? Ylöspäin vai


      • Mies25vuotta

        Alaspäin. Muuten ei mahdu :'D


      • LauriXXX

        Siis mahtuuko se alaspäin stringeihin sit? Mitä kun alkaa seisoa? Vai onko sulla lyhyt?


    • ROTATIONISMI

      MULLA SE KYRPÄ ON AINA NAAPURINTYTTÖÖN PÄIN :)

    • JaakkoElmeriMikael

      Miksi täällä vastaillaan iha älyttömiä? Eikö voi sanoa suoraan? Itselläni on alaspäin

    • upnotdown

      Housuliiveillä saat sen up !

    • Kookkoko

      Mulla olis alaspäin. Haittaakse?

    • Sopiihan se mulkun asettelu napaa kohti jos ei muita vaatteita pidä. Mutta jos farkkuja taikka joitain siistejä housuja käyttää, eikö mulkku napaa kohti käännettynä mene vyön alle puristuksiin?

      Makunsa kullakin. Minusta vehkeen tulee roikkua lahkeessa ja housujen tulee olla sen verran väljät, että mahtuu lahkeessa roikkumaan.

    • Jusstusss

      Mun kulli ei riitä lahkeeseen asti. Miten mä sitten pitäisin?

    • Danceur

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe