Onko mies pettänyt? Tarvitsen apua kipeästi!

vieras900

En ole ihan varma kuuluuko tälle palstalle, mutta luulisin.

Meillä oli pari viikkoa sitten kylässä naispuolinen kaverimme. Koko illan mieheni puhui tämän kanssa kaiken maailman asioista, he taistelivat jatkuvasti jostakin aihe alueesta, päissään kun olivat. Itsekin join alkuillasta, mutta meni maku koko touhuun, koska jäin jatkuvasti omiin oloihini, joten minun juomiseni jäi alle kuuteen siideriin.

No, mies jatkoi "taisteluaan" tämän kaverimme kanssa ja minä aloin väsyä, joten menin nukkumaan puoli 2 aikoihin yöstä. Heräsin aamu 6 siihen, että mies tuli nukkumaan. Olin tietysti aika kiukkuinen asiasta, hän oli yli 3tuntia jatkanut juomista toisen naisen kanssa ja olimme muutenkin aikanaan sopineet, että jos toinen menee nukkumaan, silloin vieraatkin menevät, tai voivat jatkaa omassa rakennuksessaan. Annoin kuitenkin olla ja jatkoin nukkumista.

Tämä kaverimme oli nukkunut erillisessä rakennuksessa, niinkuin vieraamme aina. Hän tuli ns. "päätaloon" aamulla 12 aikoihin, mekin olimme jo hereillä. En ollut vielä puhunut miehen kanssa viime illasta, ajattelin ensin katsoa heidän käyttäytymistään kun kohtaavat toisensa. Kaverimme oli todella vaivaantuneen oloinen, hän vältteli katsettani ja minun kanssani puhumista. Hyvin kummallista. Mieheni päinvastoin oli aivan normaali, hieman vain poti krapulaa.

Tämän tapahtuman jälkeen aina kun tämä kyseinen kaveri on kyydissämme, kun viemme häntä jonnekin, minusta tuntuu että miehelläni on juuri silloin kova näyttämisen halu, kyllä hän pystyy ja uskaltaa vaikka mitä. Tämä kaverimme taas tuntuu olevan kovin vaivaantunut. Olen myös huomannut, että kun mieheni viestittelee tämän kaverimme kanssa, hänellä on aina ihmeellinen hymy kasvoillaan, eikä hän kuule mitään tai reagoi mihinkään mitä hänelle sanon.

Tämä on mielestäni todella häiritsevää ja minusta tuntuu, että tuona yönä tapahtui jotakin kun nukuin. Olen puhunut useasti tästä mieheni kanssa, mutta hän vakuuttaa ettei mitään tapahtunut ja haluaisin uskoa häntä ja luotan häneen, mutta silti en vain pääse irti ajatuksesta että jotakin olisi tapahtunut :/

Ja vielä se, että tuon jälkeen miehellä on ollut kova hinku saada tämä kyseinen kaveri uudestaankiin meille juomaan ja istumaan iltaa, näillä näkymin olisi huomenna tulossa. Onko kellään hyviä ideoita, miten voisin narauttaa heidät jos jotakin heidän välillään tapahtuu?

9

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selväpyy

      No kyllähän tuo on niin selvä tapaus, jos kirjoituksesi ei ole trolli. Pettämiseltä haiskahtaa pahasti.

    • Voit-tehdä-näin

      Humalaisen suusta kuulee totuuden, sanoo vanha sanalasku. Älä juo itse mitään, kun tulee kylään. Jos käyttäytyy epäsopivasti, ei sitten tartte toiste kutsua enää.

      • vieras21

        Tuo on kyllä totta... Kiitos vinkistä! Pitääpä huomenna koittaa

        -ap


    • teepänäi

      meet muka nukkumaaan, mutta kun jäävät kahestaan niin kuuntelet yms. jos jotai alkaa tapahtuun niin oot hereill ja yllättät !!!

      • hyvä_idea

        Ajattelin itse samaa, mutta uskoisin että menevät ulko rakennukseen. Ajattelin sinne seurata mahdollisimman hiljaa ikkunan alle, seinästä kun kuuluu läpi. Pelkään vain, että kuulevat askeleeni ja ulko-oven äänen jos seuraan mutta pitää yrittää!

        -ap


    • ajomieeikiirehdi

      ei ei pojat ei tolla tavalla, ostat siis viinaa itsellesi pullon taikka siis vanhaan pulloon laitat vettä ja naukkailet itä limsan kanssa ja sammut mukamas jo alkuillasta ja muutaman tunnin kuluttua käyt katsomassa lentääkö mälli vierashuoneessa anukseen vaiko lattialle tahi patjan rakoon ja hei älä unohda kertoa kokemuksestasi täällä

    • kuulumisia

      Noh, kaveri ilmoitti muutamaa tuntia ennen aiottua lähtöä, ettei pääsekään. Ei vielä ainakaan siis tarvitse varjostaa, ensi viikolla hänen pitäisi tulla tänne, mutta siirtyy varmaan taas.

      Tätä siis tarkoitin kun kirjoitin hänen keksivän tekosyitä, milloin väsyttää, milloin ei vain jaksa, läksyjä, kokeita ja vaikka mitä.

      -ap

      • 0555

        Jotain kenties tapahtui aiemmin, mutta liekö kaverisi tullut järkiinsä sen jälkeen ja välttää samanlaista tilannetta... Anna ajan kulua ja katso, mitä tapahtuu...


    • TottaTotta

      Ota puhutteluun molemmat yhtä aikaa. Kaveri menee varmaan vaikeaksi ja puhuu itsensä pussiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe