Shoppailurahaa 10 vuotiaalle

Tyttö10w

Moi:) mä täytän ihan pian 10w ja mä tarvitsen shoppailurahaa. Mun äiti ei anna, koska se anto mulle jo 50€ joululomalla shoppailua varten. mun perheen tulot on aika pienet kun mun äiti on työtön ja isä-puolen palkka on pari tonnia kuussa (miinus kaikki verot sunmuut) niin mun perhe ei saa hirveesti rahaa. Mun perheessä on 3 lasta ja meillä on sellanen jutska et jos tekee tarpeeksi kotitöitä viikossa, saa sunnuntaina karkkia tai 5€. Ja jos tekee tuplamäärän saa 10€ mut ihan saman verran karkkii jos siis ei ota rahana, niin sit on ens viikolle säästös jo karkki- tai taskurahat. Jos mä tekisin kuukauden ajan joka viikko tuplamäärän kotitöitä, saisin jo
40€. Onko muita tapoja kerätä rahaa? En voi ulkoilyttaa koiria koska
En asu millään asuinalueella ja naapuritaloja on vaa 2 :D lähimpään kauppaan ja kouluun on 4km. Näin talvella ei oo ees mitään pihahommia tehtävänä ainakaan meillä eikä naapureilla, koska vaari auraa pihat traktorilla. Tartteen shoppailurahaa siis vaatteisiin.

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö10w

      Ja älkää ihmetelkö kun kirjotin ton alotuksen yöllä. Olin salaa puhelimella

      -ap

    • poe

      Kirppareilta saa hyviä vaatteita halvalla .

    • Teuva

      EIKÖS SINUN kuulu olla LAPSI???? ET todellakaan tarvitse "Shoppailu" rahaa!! Vanhempiesi VASTUU kuuluu huolehtia sinusta ja sitä paitsi EI 10v tarvitse shoppailurahaa sen pitäisi jokaisen vanhemman tajuta! KAMALAA LUETTAVAA tällainen!

      • Kakara12

        Joo, vanhempasi kyllä ostavat sinulle, mutta kaikkea ei kuitenkaan voi saada mitä haluaa :)


    • Lollero__

      Tee kotona pieniä askareita siivoat huoneesi y.m ja voit tienata rahaa :D moukka...

      • Lollero__

        Vitsi vitsi :)


    • abcde_

      Laita säästöön ne rahat joita saat, niin sitä kertyy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe