Kysely: Rintaliivit tai tekorinnat miehellä

liivikysely

Kuinka moni mies myöntää kulkevansa kaupungilla rintaliiveissä?
Kuinka moni mies myöntää kulkevansa kaupungilla tekorinnoissa? Minkä kokoisissa?

Kuinka usein?
Miksi?
Tietävätkö tuttusi?

98

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsad

      Minä kuljen aika usein kotona rintaliivit päällä ja pikkuhousut jalassa joskus nukun ne päällä myös käytän myös hameta ja varkkuja naisten kaikki naisten vaatteet ok

      • Utelias__

        Tietääkö kumppanisi tästä vai kuljetko salaa?


    • Minulla on aika paljon naisten alusasuja sekä muita vaatteita. Muutamat silikonit on myös. Joskus on alla pitsipöksyt ja liivit kaupungilla käydessä. Tämä on ollut osa seksuaalisuuttani aivan teinipojasta lähtien vaikka olen hyvin maskuliininen mies. Haaveena olisi löytää "täti", joka hieman toruisi ja kurittaisi tuhmaa runkkaripoikaa ;). Miksei olisi myös mukavaa saada viestiä saman henkisiltä miehiltä.

      • Tjhk:laita viestiä treffi puolella niin vaihdetaan kokemuksia.olen käyttänyt 6v asti alusvaatteita ja sukkahousuja myös kaupungilla.t:nylonman80


      • KiinnostunutSilikoneista

        Millaiset silikonit sinulla on?


      • Verkkosukk

        Olen 19v kaveri ja 56v nainen ostelee mulle verkko sukkia ja liivejä. Haluu katsella minua ilman housuja. Pitää tarjoilla viiniä ja paukkuja vaikka seisoo, puristelee pyllystä ja munista. Kun tulee humalaan niin pitää minua pano poikana että saa orgasmin. Välillä montakin kertaa päivässä ja yössä.


      • KiinnostunutSilikoneista kirjoitti:

        Millaiset silikonit sinulla on?

        Minulla on kolmea kokoa, ulkomaisista verkkokaupoista ostettuja. Yhdet A-B kokoiset myytävänä, jos kiinnostaa. Kirjoita [email protected], jos on kiinnostusta.


      • Verkkosukk kirjoitti:

        Olen 19v kaveri ja 56v nainen ostelee mulle verkko sukkia ja liivejä. Haluu katsella minua ilman housuja. Pitää tarjoilla viiniä ja paukkuja vaikka seisoo, puristelee pyllystä ja munista. Kun tulee humalaan niin pitää minua pano poikana että saa orgasmin. Välillä montakin kertaa päivässä ja yössä.

        Se on aivan takuulla ihanaa! Täytyy myöntää, että kateeksi käy ;)!


    • dggg

      minä myös liikun naisten alusasut päällä joensuussa normi vaatteiden alla m55

      • 129

        Tietääkö ketään tästä?


    • melkein aina pikkuhousut rintsikat ja sukkahousut. juuri tälläkin hetkellä on

      • fhkop

        Mulla on Aina pikkuhousut ja rintaliivit joskus naisten paita alkaa muna seisomaan heti tekee mieli runkkata


      • 920

        Tietääkö kukaan?


    • pelkkämies

      Ei ole tullut edes mieleen että laittaisin naisten vaatteita päälleni. Minulla on kai vain niitä mieshormooneja. Nuoremman polven miehet ja naiset ovat lä'hes saman näköisiä ettei meinaa päältäpäin tuntea. En ymmärrä minkätakia pitä'isi olla vielä tekorinnatkin, tuntuu aika ällöltä. Tykkään kyllä vaimoni rinnoista. Että sillee...

      • pöksymies

        Laita joskus salaa kun vaimosi on poissa kotoa, silkkipöksyt tai jotkut vastaavat venyvät, alushame, rintaliivit, voisi mieli muuttua. Kalusi kangistuu takuulla.


      • Tuhmuriini

        puhut asiaa..meikkaan väliin kans ja tykkään samalla puhuuu tyttömäisesti sekä myös irstaasti..aah.m55
        ps.ihanaa runkata sille


      • Anonyymi

        On varmaan aika ahdistavaa, kun on tuollainen fobia erilaisia miehiä kohtaan. Olen pahoillani puolestasi.


    • KuiskauksiaKaapista

      Kyllä melko useasti tulee käytettyä rintaliivejä, enemmän toki kotikäytössä mutta aina talvisin uskaltaa ulkonakin käyttää kun jäävät raskaan ulkovaatetuksen alle piiloon. Onhan se todella kiihottavaa liikkua ulkona rintaliiveissä ja muissakin naisten alusvaatteissa.

      Olen kirjoittanut naisten alusvaatteista blogissani osoitteessa: http://kuiskauksiakaapista.blogspot.fi/ Tulen varmasti vielä tulevaisuudessakin käsittelemään näitä aiheita.

      Tekorintoja en ole käyttänyt koskaan, mutta semmoiset olisi kiva omistaa. Ehkäpä siinä olisi hyvä aihe yhdelle merkinnälle.

    • tyttönen1111

      minulla aina pikkuhousut ja rintaliviit päälläni.haluan olla naisten asuissa. rintani ovat b-cup.tuttavani eivät tiedä.

      • B-kuppi

        Oletko syönyt siis hormoneja vai silikoneilla B-kuppi?


    • TekoRinnoissa

      Tänään olen viimeksi ollut rintaliiveissä (ja B-kupin tekorinnoissa) liikkeellä.
      Talvivaatteet tosiaan auttavat kummasti.
      Olisi kyllä mukava mennä sovittamaan uusia liivejä oikein liiviliikkeeseen, mutta eihän sinne kehtaa mennä.

      Liivit päällä, koska se kiihottaa ja tuntuu hyvälle. Vasta tekorintojen jälkeen on tuntunut tosi hyvälle. Harmi vaan, että kesä jälleen tulossa eikä ole uskallusta pitää liivejä kesäisin päällä.

      Stay upit tuntuvat myös hyviltä jalassa. Niitä voi pitää pidempään, kun eivät näy. Tosin lämpimillä keleillä ovat turhan lämpimät.

    • Liiveissä

      Minullakin irto-silikonit, c-kuppi käytössä lähes päivittäin ja sukkahousut tai stay-upit. Käytän niitä koska ne kiihoitavat minua. Eilen kävin ostamassa City-marketista kolmet uudet liivit sekä sukkiksia, ja voi että kiihoitti sovittaa rintsikoita, meinasin laueta sukkiksiini, olinhan sovituskopissa ylläni pelkät läpinäkyvät ohuet sukkahousut ja liivit, peileistä oli hyvä ihailla jäykkänä seisovaa kalua nailoneissa sekä uusia pitsiliivejä, kotona koin sitten ihanan orgasmin uusissa ostoksissa. Kukaan ei tiedä tästä harrastuksestani, olisi toki kiihoittavaa paljastaa itseni jollekkin samanhenkiselle ja harrastaa kiimaista sexiä hänen kanssaan.

    • miesmiesmie

      Itse en käytä naisten vaateita, toki kokeillut olen, mutta kiimaannun aivan valtavasti, ajatuksesta peuhata tällaisen naisen alus asuissa häärivän miehen kanssa. Olis mukava kouria haaruksia joissa onkin hameen alla kulli pystyssä. Olis niin irstas kokemus, että jotenkin normi ajatus menisi ennakko ajatuksen kanssa sekaisin jos vitun sijaan löytyykin kyrpä. Tuskin voisin välttyä kiimoissani ettenkö nousisi selkään ja astusi pyllynsilmään tällaista kiimapersettä joka naisena haluaa reikäänsä tarjota.

      Oletko sinä tuollainen tyttöpyllyinen mies?

      • bi1960

        Nytkin on tiukat satiinipöksyt päällä, valkoinen lyhyt alushame ja minimekko, venyvät valkoiset rintsikat, makaan vatsallaan hinkkaamassa lyhyttä paksua kaluani sängyssä.


    • miesmiesmie

      Voih! Oma on kans paksu, ja reippaan pitkä. Hei pökkisin sua kunnolla, niin kuin kunnon mies pökkii kiimapyllyä. Saisit kitistä kynsissäni, kun köyrisin mekon alle pyllyysi.

      • bi1960

        Sängyn narinan säestyksellä.


    • miesmiesmie

      Sait seisoon mulla,runkkailen iltaan asti,sit lähen ettiin mekko poikia.

      • bi1960

        Jokaisella on haaveensa, kyl mullakin alkoi seisomaan. Justiina pitää vaan kurissa.


    • miesmiesmie

      Justiina se on mullakin, mutta joskus pääsee aina toteuttamaan haaveitaan. Mitä pitempään kiusaa, sen paremmalta tuntuu. Kesä tulossa, jänniä juttuja edessä, tarkoitus päästä mekkoilevien kanssa peuhaamaan muutaman kerran, olen siitä niin monta kymmentä vuotta haaveillut, ja olisin kerran jopa saanutkin, mutta pupu meni pöksyyn aikoinaan, olin vielä niin nuori silloin, en enää kylläkään.

      • bi1960

        Harvoilla se seksi enää sujuu sen rakkaansa kanssa, kun on monta vuosikymmentä ollut saman kanssa, arki on koittanut. Haaveilet varmasti seksikkään nuoren naisen kanssa seksiä, kuten minäkin. Mutta se pillun puute ajaa miehet myös kokeilemaan edellä sanottuja juttuja, mukava etten ole ainoa, joka on "erikoinen".


      • miesmiesmie

        Naistahan on kyllä mukava nussia, ja nussittu onkin, mutta nykyään kyllä miesten kanssa on jotenkin helpompaa pelehtiä, ei tarvi selitellä mitään. Nuoresta asti ollut taipumusta ja vetoa miesten kaluihin ja vain kaluihin. Vanhemiten vetoa myös pyllyihin, itse en ole antanut kyllä vielä ainakaan. Noi sun mekko jutut kyllä sytyttää mun ison kalun täyteen työkuntoon. Jatka niitä mulle.


      • bi652

        Tässä taas pitäisi hankkia uudet hepenet verkkokaupasta salaa. mustat silkki-satiinipöksyt ja alushame ja mini kesämekko. Sitten taas sänkyyn tilaisuuden tullen polkemaan. Voisit tulla takaa päälleni polkemaan, voisin kutitella muniasi pölyhuiskalla samalla polkiessasi ja sängyn naristessa kovaa, voisi tehdä hyvää.


      • bi1960
        bi652 kirjoitti:

        Tässä taas pitäisi hankkia uudet hepenet verkkokaupasta salaa. mustat silkki-satiinipöksyt ja alushame ja mini kesämekko. Sitten taas sänkyyn tilaisuuden tullen polkemaan. Voisit tulla takaa päälleni polkemaan, voisin kutitella muniasi pölyhuiskalla samalla polkiessasi ja sängyn naristessa kovaa, voisi tehdä hyvää.

        bi1960 piti olla, sori.


      • miesmiesmie

        Juuri noin, takaa käärisin minimekkosi ylös, laskisin satiinisi alas ja näkisin kaikki herkkusi aivan silmieni edessä. Sinulle näyttäisin isoani jota joutuisit nussimaan. Kiima senkuin lisääntyy ja kullin pää vuotaa jo liukasta kaiken aikaa. Käytätkö sukkanauhoja, kerro?


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Naistahan on kyllä mukava nussia, ja nussittu onkin, mutta nykyään kyllä miesten kanssa on jotenkin helpompaa pelehtiä, ei tarvi selitellä mitään. Nuoresta asti ollut taipumusta ja vetoa miesten kaluihin ja vain kaluihin. Vanhemiten vetoa myös pyllyihin, itse en ole antanut kyllä vielä ainakaan. Noi sun mekko jutut kyllä sytyttää mun ison kalun täyteen työkuntoon. Jatka niitä mulle.

        Voisin pukea päällesi kaikki silkkipöksyistä liiveihin ja kiiltävään alushameseen, sitten pääsisit taas pyllyni päälle hinkkaamaan.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Juuri noin, takaa käärisin minimekkosi ylös, laskisin satiinisi alas ja näkisin kaikki herkkusi aivan silmieni edessä. Sinulle näyttäisin isoani jota joutuisit nussimaan. Kiima senkuin lisääntyy ja kullin pää vuotaa jo liukasta kaiken aikaa. Käytätkö sukkanauhoja, kerro?

        Sukkanauhaliivit on tosi kiihottavat, voisit venytellä ja paukutella kovaa ja piiskaakin voisi antaa hiljaa.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Juuri noin, takaa käärisin minimekkosi ylös, laskisin satiinisi alas ja näkisin kaikki herkkusi aivan silmieni edessä. Sinulle näyttäisin isoani jota joutuisit nussimaan. Kiima senkuin lisääntyy ja kullin pää vuotaa jo liukasta kaiken aikaa. Käytätkö sukkanauhoja, kerro?

        Juu, on. Kesä tulee ja helteet. Silloin on ulkonakin lämmin, mutta ei kehtaa pitää hepeneitä kaikkien nähden. Jossain metsässä voisi leikitellä teltassa, vetää ohut minimekko päälle ja sukkanauhaliivit ja satiinisukat. Haaveita?


    • Tuhmastiulos

      Rohkeutta vaatisi, jos lähtisi kesällä edes pelkissä rintsikoissa ulos, puhumattakaan, että olisi vielä silikonit sisällä.

      • miesmiesmie

        Kyllä olen nyt kiimassa sulle, sun jutut on on mun mieleen, seisoo koko ajan., Nyt vaan joudun taas illaksi silmän alle enkä ennen aamua pysty kirjoitteleen sulle, lukemaan kylläkin. Mietin sua illan, huomenna aamulla taas jos käy.


      • bi1960

        Tuntuu hassulta yli 30 avioliittov.heterona olleena, mutta aina on naisten alusvaatteet kiehtoneet, nyt vasta on hukassa, kun miesten kalutkin jo kiinnostaa alushepeneissä. Arkea ei enää voi muuttaa mihin on tottunut, mutta jännitystä tämä tekee arkeen. Justiinalta voisi kaulimesta saada, jos tietäisi. Haaveissa läpinäkyvä alushame ja venyvät pöksyt ja rintaliivit.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Kyllä olen nyt kiimassa sulle, sun jutut on on mun mieleen, seisoo koko ajan., Nyt vaan joudun taas illaksi silmän alle enkä ennen aamua pysty kirjoitteleen sulle, lukemaan kylläkin. Mietin sua illan, huomenna aamulla taas jos käy.

        Nyt punainen tyttöjen 18v. röyhelö satiini minimekko päällä, alla valkoiset pikkarit sukkanauhaliivit satiinisukkineen, tiukka paituli. Olen sängyssä vatsallaan pylly ylöspäin. Hyppäätkö selkään, odotan. Oma jo kangistui.


      • miesmiesmie

        Tuota kun olen miettinyt koko yön, niin kyrpä heti näin aamusta tukevasti seisokissa ja mikäli mahdollista entistäkin pitempänä ja paksumpana.

        Pikkarit sulta riisuisin, pallejasi hellästi hieroosin, vajosi aukaisisin ja antaisin kieleni maistaa kirpeyttäsi. Kimaisena nousisin selkääsi ja antaisin jäykän kyrpäni hakeutua sisääsi.
        Oletko vielä neitsyt pylly. Itse en ole miehen kanssa koskaan ollut sillai, mutta haaveillut kans hetero liitossa kauan siitä. Iän myötä kiinnostus kyrpiin vain kasvanut, nyt kova kevätkiima päällä, jota sinä lisäät etuudestaan.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tuota kun olen miettinyt koko yön, niin kyrpä heti näin aamusta tukevasti seisokissa ja mikäli mahdollista entistäkin pitempänä ja paksumpana.

        Pikkarit sulta riisuisin, pallejasi hellästi hieroosin, vajosi aukaisisin ja antaisin kieleni maistaa kirpeyttäsi. Kimaisena nousisin selkääsi ja antaisin jäykän kyrpäni hakeutua sisääsi.
        Oletko vielä neitsyt pylly. Itse en ole miehen kanssa koskaan ollut sillai, mutta haaveillut kans hetero liitossa kauan siitä. Iän myötä kiinnostus kyrpiin vain kasvanut, nyt kova kevätkiima päällä, jota sinä lisäät etuudestaan.

        Oh päitees, juu neitsyt. Tänään kevyt kukallinen puoleensääreen ulottuva ohut ihoo myötäilevä kesämekko. Alla mustat triumph rintaliivit ja hipsteri- silkkipöksyt. Vaimon lähdettyä töihin, menen sänkyyn ja rullaan pöksyni puoleen sääreen, odotan jälleen kohtaavan kalusi, varaa muutama kumi. Kuulen jo huohotuksesi kun poljet sileää pyllyäni. Kova puhinasi saa kaluni jäykistymään, saan kai polkea myös sinua pyllyn päällä.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tuota kun olen miettinyt koko yön, niin kyrpä heti näin aamusta tukevasti seisokissa ja mikäli mahdollista entistäkin pitempänä ja paksumpana.

        Pikkarit sulta riisuisin, pallejasi hellästi hieroosin, vajosi aukaisisin ja antaisin kieleni maistaa kirpeyttäsi. Kimaisena nousisin selkääsi ja antaisin jäykän kyrpäni hakeutua sisääsi.
        Oletko vielä neitsyt pylly. Itse en ole miehen kanssa koskaan ollut sillai, mutta haaveillut kans hetero liitossa kauan siitä. Iän myötä kiinnostus kyrpiin vain kasvanut, nyt kova kevätkiima päällä, jota sinä lisäät etuudestaan.

        Tuossa asuja päälläni, mutta kalu pöksyissä, sellainen tatti aina paljas, nahka taakse jäänyt jo nuorena. Sano juu.
        http://www.boutique-loulou.fi/boyshort-alushousut-sukkanauhoin-p-667.html
        http://www.boutique-loulou.fi/leyna-setti-p-7306.html
        http://www.boutique-loulou.fi/cindy-setti-p-7310.html


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tuota kun olen miettinyt koko yön, niin kyrpä heti näin aamusta tukevasti seisokissa ja mikäli mahdollista entistäkin pitempänä ja paksumpana.

        Pikkarit sulta riisuisin, pallejasi hellästi hieroosin, vajosi aukaisisin ja antaisin kieleni maistaa kirpeyttäsi. Kimaisena nousisin selkääsi ja antaisin jäykän kyrpäni hakeutua sisääsi.
        Oletko vielä neitsyt pylly. Itse en ole miehen kanssa koskaan ollut sillai, mutta haaveillut kans hetero liitossa kauan siitä. Iän myötä kiinnostus kyrpiin vain kasvanut, nyt kova kevätkiima päällä, jota sinä lisäät etuudestaan.

        Olisko sopiva mekko, voisi tilata.
        http://www.boutique-loulou.fi/strappy-back-mekkotoppi-p-7568.html


      • miesmiesmie

        Aivan sairaan kiihottavia asuja, nostaa kullia lisää.

        Toki saat nousta selkääni, laittaisin juuri tuollaiset Vintage kokovartalo Triumph- liivit haara luukulla jonka hakaset avaamalla pääset pyllylle. Millaisen kokoinen sulla on, pääsetkö syvälle.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Aivan sairaan kiihottavia asuja, nostaa kullia lisää.

        Toki saat nousta selkääni, laittaisin juuri tuollaiset Vintage kokovartalo Triumph- liivit haara luukulla jonka hakaset avaamalla pääset pyllylle. Millaisen kokoinen sulla on, pääsetkö syvälle.

        En taida tuohon tarkkaan vastata, sanotaan normikokoinen kunnon tatti.
        Mutta pitkään voisi polkea, kun ensimmäinen satsi on tullut hätäisesti. Mutta voisin polkea sillkkipöksyjenkin päällä, edessä ja takana myös. Tykkäisit varmaan kutittelusta muniin samaan aikaisesti, kun kiikutan sinua onnelaan. Kyllä on mukavaa, jos joku tulisi naisten venyviin pöksyihini takaa solmeilemaan kaluani. Pakko tässä on lähteä runkkamaan ei tätä enää kestä.


      • miesmiesmie

        Itseänikin kiihottaa ajatus takaa kourivasta kädestä. Tykkään toki kutittelusta, mutta kaipaan palleilleni kunnon kourintaa ja repimistä, kassini ei ole mitenkään kovin arat. Mulkku mulla kookas ja paksu posliini. Imeä ykkään ja otan syvälle suihin mekkosi alta. Vedin sulle aamusta työpaikan vessassa ja taas pyytää puoliseisokissa.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Itseänikin kiihottaa ajatus takaa kourivasta kädestä. Tykkään toki kutittelusta, mutta kaipaan palleilleni kunnon kourintaa ja repimistä, kassini ei ole mitenkään kovin arat. Mulkku mulla kookas ja paksu posliini. Imeä ykkään ja otan syvälle suihin mekkosi alta. Vedin sulle aamusta työpaikan vessassa ja taas pyytää puoliseisokissa.

        No tuo saa taas pystyyn. Nyt satiini puolialushame ja ihoa myötäilevä minihame päällä, jossa valkoisissa venyvissä pöksyissä kalu seisoo. Ota takaa minut nyt, kunnon panot kesken päivän , että maailma heiluu.


      • miesmiesmie

        Kiireinen päivä, mutta ei niin kiireinen ettenkö kerkeisi kunnolla mulkuttaan pyllyäsi. Nain niin että jaksat iltaan jolloin pumppaan takaa että silmissäs sumenee. Käytä dildoa reilusti odotellessasi mua.


      • bi1960

      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Kiireinen päivä, mutta ei niin kiireinen ettenkö kerkeisi kunnolla mulkuttaan pyllyäsi. Nain niin että jaksat iltaan jolloin pumppaan takaa että silmissäs sumenee. Käytä dildoa reilusti odotellessasi mua.

        Tämä nyt päällä, kyllä taas seisoo, mitä tulisitko etupuolelle näpelöimään, kyllä helpottaisi arkea.
        http://www.boutique-loulou.fi/satin-trimmed-tyllihame-p-1700.html


      • miesmiesmie

        Oih, ihana. Tuohon kun lisäät sukkanauhaliivit ja valkeat sukat, putoan polville eteesi, etsin munasi suuhuni ja alan pitkän lutkutuksen. Lopuksi lasken hameesi, ja kaadan sut pöydälle selälleen. Näin seisaalta sua pyllyyn niin kauan että heiluva kullisi laukeaa vatsallesi. Lopuksi purkaan omat siemenpussit syvälle anukseesi,ja nuolen sinun siemenet suihin vatsaltasi. Hyvä seisokki taas aamusta sulle.
        On kiimasta kirjoitella kanssasi, kun voit olla vaikka naapurin mies?


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Oih, ihana. Tuohon kun lisäät sukkanauhaliivit ja valkeat sukat, putoan polville eteesi, etsin munasi suuhuni ja alan pitkän lutkutuksen. Lopuksi lasken hameesi, ja kaadan sut pöydälle selälleen. Näin seisaalta sua pyllyyn niin kauan että heiluva kullisi laukeaa vatsallesi. Lopuksi purkaan omat siemenpussit syvälle anukseesi,ja nuolen sinun siemenet suihin vatsaltasi. Hyvä seisokki taas aamusta sulle.
        On kiimasta kirjoitella kanssasi, kun voit olla vaikka naapurin mies?

        Sanon Juu, ihana juttukaveri, harvoi sitä saa naiselta.
        http://www.boutique-loulou.fi/pamela-rintaliivit-p-7700.html
        http://www.boutique-loulou.fi/satin-trimmed-tyllihame-p-1700.html
        http://www.boutique-loulou.fi/primrose-sukkanauhaliivi-p-8002.html
        Tässä päivän hepenet toivoittesi mukaiset, varasin kahdet molemmille. Saan kai pukea sinutkin "tytöksi". Pakettiauton takana on joustava patja jossa voidaan leikkiä muutama tunti. Jo puuskutus kuuluukin edessäni, kun kätesi käy kuumana minihameeni alle, juu suuhun haluun, aah karhea kielesi saa rasvat lentämään minimekollesi. Nyt käyn makuulle, saat kääntää minut haluamaasi asentoon, kirnuta hinkata niin että sillkiminihameeni hukkuu hyvään rasvaasi. Pienen tauon jälkeen kaluni seisoo jälleen, jos saan tulla selkääsi, polkea että autonjousien kitinä kuuluu kauaksi asti. Sitten innostut onneksi vielä, saat kirnuta minua viimeisiä voimiasi myöten, auton jousien kitinän tahdissa. Tyttöily on mukaavaa, eiks vaan.


      • bi1960
        bi1960 kirjoitti:

        Sanon Juu, ihana juttukaveri, harvoi sitä saa naiselta.
        http://www.boutique-loulou.fi/pamela-rintaliivit-p-7700.html
        http://www.boutique-loulou.fi/satin-trimmed-tyllihame-p-1700.html
        http://www.boutique-loulou.fi/primrose-sukkanauhaliivi-p-8002.html
        Tässä päivän hepenet toivoittesi mukaiset, varasin kahdet molemmille. Saan kai pukea sinutkin "tytöksi". Pakettiauton takana on joustava patja jossa voidaan leikkiä muutama tunti. Jo puuskutus kuuluukin edessäni, kun kätesi käy kuumana minihameeni alle, juu suuhun haluun, aah karhea kielesi saa rasvat lentämään minimekollesi. Nyt käyn makuulle, saat kääntää minut haluamaasi asentoon, kirnuta hinkata niin että sillkiminihameeni hukkuu hyvään rasvaasi. Pienen tauon jälkeen kaluni seisoo jälleen, jos saan tulla selkääsi, polkea että autonjousien kitinä kuuluu kauaksi asti. Sitten innostut onneksi vielä, saat kirnuta minua viimeisiä voimiasi myöten, auton jousien kitinän tahdissa. Tyttöily on mukaavaa, eiks vaan.

        Jäi vielä, olen selälläni hepeneissä, voit tulla nelinkontin päälleni, otan silelän kalusi vastaan suuhuni, pitää vain vielä opetella, mutta eiköhän se siitä lähde. Karhealla kiellä hinkaten, edestakaista pyörivää liikettä. Saako läpsiä pyllyäsi, tykkään taputella läimäytellä. Venytellä venyviä kiiltäviä naisten pikkupöksyjäsi.


      • miesmiesmie

        Tykkään kunnon läpsimisestä, samalla kun nussitaan kiimaa ulos pyllystä, uih. Saat pukea mut liiveihin, ja imeä tisujani. Panen sua pikku huorapyllyni isolla posliinilla,niin että tuntuu. Käytätkö korkkareita, entäs rintsikoita, oletko poslari??

        Pakko käydä pikarunkulla, kulli vuotaa niin kiimaa.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tykkään kunnon läpsimisestä, samalla kun nussitaan kiimaa ulos pyllystä, uih. Saat pukea mut liiveihin, ja imeä tisujani. Panen sua pikku huorapyllyni isolla posliinilla,niin että tuntuu. Käytätkö korkkareita, entäs rintsikoita, oletko poslari??

        Pakko käydä pikarunkulla, kulli vuotaa niin kiimaa.

        Olen normaali mies arjessa. Mutta voin tilaisuuden tullen pukea kaikki mahdolliset seksihepenet mitä löytyy sinua varten. En ole poslari.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tykkään kunnon läpsimisestä, samalla kun nussitaan kiimaa ulos pyllystä, uih. Saat pukea mut liiveihin, ja imeä tisujani. Panen sua pikku huorapyllyni isolla posliinilla,niin että tuntuu. Käytätkö korkkareita, entäs rintsikoita, oletko poslari??

        Pakko käydä pikarunkulla, kulli vuotaa niin kiimaa.

        Olisi liian korkea kynnys 56v. muuttua kaiken tuttujen nähden trannyksi, ladyboyksi. Mutta salainen harrastus pitää mielen virkeänä. Naisten alushepenet saa kiimaan miehen kuin miehen, aina ollut nuoresta asti.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Tykkään kunnon läpsimisestä, samalla kun nussitaan kiimaa ulos pyllystä, uih. Saat pukea mut liiveihin, ja imeä tisujani. Panen sua pikku huorapyllyni isolla posliinilla,niin että tuntuu. Käytätkö korkkareita, entäs rintsikoita, oletko poslari??

        Pakko käydä pikarunkulla, kulli vuotaa niin kiimaa.

        Tuo sama mielenkiintosi naisten hepeneihin erottaa meidät homoista, sana homo saa kylläkin veltostumaan. Ollaanko piilo-transuja naisten seksihepeneissä.


      • miesmiesmie

        Toi on hyvä, p-transu,sopii mulle. Viikonloppu ihana tulossa, justiina työmatkoilla, tyttöily täysillä käyntiin. Kuudentoista jälkeen mustat tukevat liivit sukkanauhoilla päälle, ja saman väriset liivit isoilla kupeilla. Kuppeihin lämpimällä vedellä täytetyt tupla kortsut tisseiksi, tuntuu aidoilta. Ripsiväriä kunnolla sekä huulipunaa, räikeää, luomiväriä Ym.ym. Lasiin viskiä ja nauttimaan kanssasi molepia kiihottavista jutuista. Jatketaan sitten p- transu, niinhän.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Toi on hyvä, p-transu,sopii mulle. Viikonloppu ihana tulossa, justiina työmatkoilla, tyttöily täysillä käyntiin. Kuudentoista jälkeen mustat tukevat liivit sukkanauhoilla päälle, ja saman väriset liivit isoilla kupeilla. Kuppeihin lämpimällä vedellä täytetyt tupla kortsut tisseiksi, tuntuu aidoilta. Ripsiväriä kunnolla sekä huulipunaa, räikeää, luomiväriä Ym.ym. Lasiin viskiä ja nauttimaan kanssasi molepia kiihottavista jutuista. Jatketaan sitten p- transu, niinhän.

        Voi kauhia, saat sekaisin, kalu pomppasi juuri pystyyn. Olen iltaan yksin myös, ei tässä muutakaan tekemistä nyt ole. Alla lainasin netistä hepeneitä tähän kiireeseen. Toivottovasti kiihoittavat sinut kuumaksi, menen kohta sänkyyn hepeneiden kanssa, pitää käydä kaupassa ensin.
        http://www.shemale-porn-galls.com/galls/privatetransexuals/thalita_houston_pic/6.jpg
        http://www.shemale-porn-galls.com/galls/latinatranny/nikki_pinup_pic/4.jpg
        http://www.shemale-porn-galls.com/galls/shemaleclub/keilana_pic/2.jpg
        http://www.shemale-porn-galls.com/galls/latinatranny/nikki_peeing_at_toilet_pic/12.jpg


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Toi on hyvä, p-transu,sopii mulle. Viikonloppu ihana tulossa, justiina työmatkoilla, tyttöily täysillä käyntiin. Kuudentoista jälkeen mustat tukevat liivit sukkanauhoilla päälle, ja saman väriset liivit isoilla kupeilla. Kuppeihin lämpimällä vedellä täytetyt tupla kortsut tisseiksi, tuntuu aidoilta. Ripsiväriä kunnolla sekä huulipunaa, räikeää, luomiväriä Ym.ym. Lasiin viskiä ja nauttimaan kanssasi molepia kiihottavista jutuista. Jatketaan sitten p- transu, niinhän.

        Sori edellinen linkitys meni pieleen, jos tämä, laitoin koko sivuston. Laina hepeneitä joita juuri sovitan, tässä kierrokset nousee.
        http://www.shemalepin.com/content/adb9076569246dd7ccce6eb0da68b18e/index.html
        http://www.shemalepin.com/content/15c70141aa62e394d4b9ae1e6fa1c066/index.html
        http://www.shemalepin.com/content/6efc1ed7feb08fce77cdb74092a01c13/index.html
        http://www.shemalepin.com/content/2adbf3364caba8a9c829f10d4571f01f/index.html
        http://www.shemalepin.com/content/345fd191311a5e2d9ddfcdbb7f6b7d0b/index.html


      • bi1960

      • miesmiesmie

        Liivit päällä, ja ensi viski sisässsä, mulkku pystyssä kuin sotilas, voi kun olisit sitä kuorimassa. Kuinka voi olla, niin samaa maata kaksi ihmistä kiimoineen kuin me. Emme ehkä koskaan tapaa, kuin henkisesti, mutta ajatus sinusta on nyt tärkein.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Liivit päällä, ja ensi viski sisässsä, mulkku pystyssä kuin sotilas, voi kun olisit sitä kuorimassa. Kuinka voi olla, niin samaa maata kaksi ihmistä kiimoineen kuin me. Emme ehkä koskaan tapaa, kuin henkisesti, mutta ajatus sinusta on nyt tärkein.

        Hassua että sama mielihalut, en ole koskaan naisten kanssa päässyt näin helposti samalle aaltopituudelle, vaikka Justiinaan ihastuin aikoinaan, olen sitä mieltä moni mies kaipaa jotain muutakin, jotain puuttuu avioliitosta. Tietysti jonkun voi pelatakin, en sitä sano varmasti pelaa seksikin vielä 80v.
        Mutta tuo liivisi saa kyllä taas halut kuumenemaan, juuri purkauduin sinuun, koko päivä ahdisti kalua. Viski saa kyllä vieläkin ajatukset lentämään, estot pois. Nyt olen selällään narisevassa sängyssäni valkoiset sukkanauhaliivit ja satiinisukat puoleensääreen. Voit tulla päälleni nelinkontin liiveissäsi joista kiihotun villiksi. Alkakoon edestakainen liike, jossa kovin kitisevä sänkyni antaa lisäpuhtia. Ei tarvi nyt pelätä, että joku kuulisi.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Liivit päällä, ja ensi viski sisässsä, mulkku pystyssä kuin sotilas, voi kun olisit sitä kuorimassa. Kuinka voi olla, niin samaa maata kaksi ihmistä kiimoineen kuin me. Emme ehkä koskaan tapaa, kuin henkisesti, mutta ajatus sinusta on nyt tärkein.

        Juuri vaihdoin päälleni uutta kun vanhat jo vaurioitui kovassa leikissä. Pääset taas jatkamaan hommia.
        http://www.boutique-loulou.fi/frisky-kitty-peruukki-p-7147.html
        http://www.boutique-loulou.fi/femina-pitkt-sukat-p-705.html
        http://www.boutique-loulou.fi/innocence-setti-p-2368.html
        http://www.boutique-loulou.fi/hand-cuffs-stringit-p-665.html
        http://www.boutique-loulou.fi/shafiria-yasu-p-6809.html


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Liivit päällä, ja ensi viski sisässsä, mulkku pystyssä kuin sotilas, voi kun olisit sitä kuorimassa. Kuinka voi olla, niin samaa maata kaksi ihmistä kiimoineen kuin me. Emme ehkä koskaan tapaa, kuin henkisesti, mutta ajatus sinusta on nyt tärkein.

        Mitä pidät mekostani. Pidän iltaan asti. Voin olla sohvalla vatsallani odottamassa.
        http://www.boutique-loulou.fi/neon-pink-verkkomekko-p-7293.html


      • miesmiesmie

        Nuo viimeiset koko liivit saava mut värisemään aivan omalle tasolle, aivan ihanat, tuollaisissa sinut ottaisin.
        Kolmas viski sisässä, ja haaroja pakottaa ja mieli kaipaa ystävää lähelleen. Ääni madaltuu viskin ansiosta ja lasiin jää huulipunaa, herran jumala , kun tekee mieli sua saman henkistä. Millä ilman suunnalla vaikutat jos tällaista voi sulta jo kysyä, pus.


      • bi1960

        Samoin tykkään noista sinisistä, aivan mahtavat liukkaat venyvät, hulluksi tulee. Juu voit tahria ne päälläni rasvaasi, samoin tykkään laueta päälläsi noihin. Niin se suunta etelä-suomi.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Nuo viimeiset koko liivit saava mut värisemään aivan omalle tasolle, aivan ihanat, tuollaisissa sinut ottaisin.
        Kolmas viski sisässä, ja haaroja pakottaa ja mieli kaipaa ystävää lähelleen. Ääni madaltuu viskin ansiosta ja lasiin jää huulipunaa, herran jumala , kun tekee mieli sua saman henkistä. Millä ilman suunnalla vaikutat jos tällaista voi sulta jo kysyä, pus.

        Kuulen jo huohotuksesi takana, käsi tunkeesi uusien hepeneitteni alle, hyppään sänkyyn sinä perässä selkään, alla liukas uusi sininen liiviasu, kalu tunkeutuu pyllyyni, auts, aah, kovempaa, polje, teleekin jo rasvasi nopeasti mekkoni sisään, taisi olla liian kiihoittava asu.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Nuo viimeiset koko liivit saava mut värisemään aivan omalle tasolle, aivan ihanat, tuollaisissa sinut ottaisin.
        Kolmas viski sisässä, ja haaroja pakottaa ja mieli kaipaa ystävää lähelleen. Ääni madaltuu viskin ansiosta ja lasiin jää huulipunaa, herran jumala , kun tekee mieli sua saman henkistä. Millä ilman suunnalla vaikutat jos tällaista voi sulta jo kysyä, pus.

        Nyt pitää minun hypätä selkääsi, sinun venyvä liukas liivisi saa kiihkeäksi, poljen pyllysi päällä sininen mekkoliivin liukuessa edestakaisin, ei kestä kuin hetki kun laukean pyllysi ja mekon väliin, siinä meni puhdas mekko. Mutta tykkäsit ilmeisesti.


      • bi1960

        Täytyy lopetella justiinan kohta palaessa kotiin. Mutta ehtii vielä yhdet ottaa, tule sillä sinisellä asullasi eteeni, kalusi jo pullottaa seksikkäästi alta, hyväilen kovaa vehjettäsi huulilla, nyt painuu kivasti syvälle kielen lipoessa terskaasi, nyt kivaa edestakaista liikettä, kivalta tuntuu varmasti, oletkin herkällä päällä olet jo tulossa, nyt rasvat lentää rintaliiveihini ja pitkin naamaa suuta, aah. vähän piiskaan pyllyäsi lopuksi.


      • bi1960

        Muuten trannysivuilla ja muillakin seksisivuilla vaanii "poliisivirus" jos et hallitse täydellisesti tietokone- virusohjelmia, kannatta hieman välttää joitakin linkkejä, jos selaimesi saa poliisiviruksen se menee lukkoon, mutta ainakin firefoxin saa auki painamalla trll alt del ja sammuta siitä huolimatta ja ccleanerilla pitää ajaa, se poistaa historian puhdistamalla selaimen. Itse olen tietokoneharrastaja. Hyviä jatkoja, se seksimekko ei anna yöllä nukkua.


      • bi1960

        piti olla CTRL ALT DEL


      • miesmiesmie

        kiitos näistä varoituksista, itse olen älykännykän varassa, joten sori hitaus. Olet ihanin ajatusten vaihtaja maailmassa mulle tällä hetkellä. Olet ihana ajatuksieni lukija tällä hetkellä. Nyt olen vetänyt 9 viskiä, ja saat panna mua aivan surutta. Pusu sulle, pikku p- transu.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        kiitos näistä varoituksista, itse olen älykännykän varassa, joten sori hitaus. Olet ihanin ajatusten vaihtaja maailmassa mulle tällä hetkellä. Olet ihana ajatuksieni lukija tällä hetkellä. Nyt olen vetänyt 9 viskiä, ja saat panna mua aivan surutta. Pusu sulle, pikku p- transu.

        Huikan kiinnostaa ikähaarukkasi, mutta justiinasta puhenollen tuntuisi samaa ikäluokkaa kanssani.


      • miesmiesmie27

        Ikäluokka ei ole tärkeä. Olen nuorempi sinua, mutta en halua takertua tuollaiseen sivuseikkaan, ajatus on tärkein. Onhan tämä huomisissakin jutun jatko p- transuni.
        Ps. Kulli on seisonut sulle koko illan, ja kovaa. Aamuun.


      • bi1960
        miesmiesmie27 kirjoitti:

        Ikäluokka ei ole tärkeä. Olen nuorempi sinua, mutta en halua takertua tuollaiseen sivuseikkaan, ajatus on tärkein. Onhan tämä huomisissakin jutun jatko p- transuni.
        Ps. Kulli on seisonut sulle koko illan, ja kovaa. Aamuun.

        Huomenta seksi tyttöni. Onko paha jos vielä kerrot kokosi, hoikka, tukeva, tiedän sovittaa seksihepenet päällesi.


      • bi1960
        miesmiesmie27 kirjoitti:

        Ikäluokka ei ole tärkeä. Olen nuorempi sinua, mutta en halua takertua tuollaiseen sivuseikkaan, ajatus on tärkein. Onhan tämä huomisissakin jutun jatko p- transuni.
        Ps. Kulli on seisonut sulle koko illan, ja kovaa. Aamuun.

        Ei tosiaankaan ole ikä. Taas iltapäivään yksin haaveissani. Erikoinen fetissini on kun päälläsi on tämä mekko. Ja pääsen vatsasi tai pyllysi päälle runkkaanmaan niin kauan kun rasvat lentää pitkin mekkoasi. Voit myös tulla samaan mukaan päälleni jos tykkäät. Niin siinä taas keikutaan onnelaan.
        http://www.boutique-loulou.fi/shafiria-yasu-p-6809.html


      • miesmiesmie

        Nyt vasta pääsen sulle vastaamaan.Kiima on kova, pitäisi päästä pukille, palleja särkee kovaa. Nukuin liivit päällä, ja kyrpä seissyt melkein koko yön.

        Olen normi vartaloinen noin 180 pitkä. Vähän vaikea löytää liivejä joskus. Nyt ajattelin avata haaraluukun ja päästää mulkun roikkumaan, ja katselen itseäni peilistä keimaillen kunnes kulli seisoo täysillä sulle runkutettavaksi.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Nyt vasta pääsen sulle vastaamaan.Kiima on kova, pitäisi päästä pukille, palleja särkee kovaa. Nukuin liivit päällä, ja kyrpä seissyt melkein koko yön.

        Olen normi vartaloinen noin 180 pitkä. Vähän vaikea löytää liivejä joskus. Nyt ajattelin avata haaraluukun ja päästää mulkun roikkumaan, ja katselen itseäni peilistä keimaillen kunnes kulli seisoo täysillä sulle runkutettavaksi.

        Oh päitees, olet juuri kokoiseni, nyt vasta sopivasti kävi.
        Tuossa hepenet jotka on ylläni. Kerkee vielä ennen iltapäivää tulla pukille.
        Odotan kun teet mukaavaa pyörivää liikettä päälläni.
        P-transusi
        http://antishop.fi/fi/dashing-stm9760.html
        http://antishop.fi/fi/avorintaliivit-or22201212210.html
        http://antishop.fi/fi/minihame-sukkanauhoilla-s25243.html
        http://antishop.fi/fi/romance-stm9490.html


      • miesmiesmie

        Hyvä että päästät lykkimään, munat koko ajan aisan juuressa valmiina ampumaan siemenet ulos, kai tiedät tuon tunteen?
        Kiihottavia asuja sulla, saa kyllä veren kiertämään. Kuinka usein saat oikeaa vittua ja pidätkö sen nussimisesta vai pidätkö pillupojista enemmän.

        Nyt tuun päälles, ja annan kipeän kullini liukua sisääsi lämpimään ihana nussukka.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Hyvä että päästät lykkimään, munat koko ajan aisan juuressa valmiina ampumaan siemenet ulos, kai tiedät tuon tunteen?
        Kiihottavia asuja sulla, saa kyllä veren kiertämään. Kuinka usein saat oikeaa vittua ja pidätkö sen nussimisesta vai pidätkö pillupojista enemmän.

        Nyt tuun päälles, ja annan kipeän kullini liukua sisääsi lämpimään ihana nussukka.

        Pillun saanti on todella harvinaista herkkua nykyisin, mutta ei haittaa kun mieltymys on alkanut kohdistua naisten seksihepeneihin, eikä haittaa vaikka silkkipöksyistä löytyy kalu. Niin se muuttuu elämässä, jota ei aivan poikasena tiennytkään. Kiinnostus naisten pikkupöksyihin heräsi jo kuitenkin pikkupoikana. Tykkäätkö naisten käytetyistä pikkupöksyistä, itse kyllä olisin hulluna niihin. Kerran nuorena poikana löysin p-paikalta jonkun likan pikkupöksyt puunoksalta roikkumassa, oli ilmeisesti yön naintihommien tulos. Tietysti minun täytyi ottaa ne taskuuni, kyllä koko matkan seiso, ennenkuin runkkaamaan niihin, olivat suht. puhtaat ja hyvänhajuiset, hyvää teki.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Hyvä että päästät lykkimään, munat koko ajan aisan juuressa valmiina ampumaan siemenet ulos, kai tiedät tuon tunteen?
        Kiihottavia asuja sulla, saa kyllä veren kiertämään. Kuinka usein saat oikeaa vittua ja pidätkö sen nussimisesta vai pidätkö pillupojista enemmän.

        Nyt tuun päälles, ja annan kipeän kullini liukua sisääsi lämpimään ihana nussukka.

        Mukavalta lämpimältä tuntui, oma laukesi jo lakanoille, piiskaan seksipyllyäsi vielä sopivasti, noin, vedän minihamesi ja liivisi takaisin ylös, ja omani. Hyvää teki, helpotti.


      • miesmiesmie

        Kyllä tykkään tyttöjen pikkuhousuista, vaikka nuo sukkanauhat ihanine lukkoineen ja hakasineen on mun suosikki vaate.
        Iän myötä olen huomannut itsessäni taipumuksia lievään itsensä paljasteluun, tekee mieli näytää kalua toiselle miehelle silloin,kun on juuri nuo sukkanauha liivit päällä. Onko sulla vastaavaa, ja käytkö vielä p- paikoilla? Nyt seisoo taas hyvin kun näitä sulle kirjoitan. Kuinkahan moni lukee nämä, ei voi tietää


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Kyllä tykkään tyttöjen pikkuhousuista, vaikka nuo sukkanauhat ihanine lukkoineen ja hakasineen on mun suosikki vaate.
        Iän myötä olen huomannut itsessäni taipumuksia lievään itsensä paljasteluun, tekee mieli näytää kalua toiselle miehelle silloin,kun on juuri nuo sukkanauha liivit päällä. Onko sulla vastaavaa, ja käytkö vielä p- paikoilla? Nyt seisoo taas hyvin kun näitä sulle kirjoitan. Kuinkahan moni lukee nämä, ei voi tietää

        En sitä kyllä halua harrastaa itsensäpaljastelua, no kyllä tykkään katsoa jos näyttää juuri ne sukkanauhaliivit. En käy p-paikoilla, mutta jos pikkupöksyt roikkuu oksalla, kyllä ne siitä lähtee. Kyllä sitä pillua mieli tekee, mutta naiset monet on niin helvetin pihtareita ettei ei. Mutta kaltaisesi kyllä on mieleen. Joku tietysti meinaa näitä lukiessaan, että homot ne siellä on, mutta kaukana homoudesta tämä harrastus on. Homoilu saa kyllä siinä omassa merkityksessän punaista valoa minulta en tykkää.


      • miesmiesmie

        Juu, ei tää ole samaa kuin homojen touhu, vaikka miesten välistä onkin. Tykkään silti ottaa kyrpää suihin ja spermatkin, mutta ne saa tulla hameen alta stringien välistä. En tiedä mistä tuo kyrvän esittely vieraille miehille juontaa, ehkä haluan nähdä heidän kiimaiset katseet, kun kuolaavat sukkanauhojeni kehystämää pyllyäni ja isoa kaluani. On vaikeaa olla " siviilissä" hetero, mutta sulle pikku transuni on helppo purkaa tunteita, kun hyväksyt mun tällaisena kuin olen.


      • bi1960

        Heh, heh, tuli vaan mieleen itsensäpaljastamisesta, kannattaa on varovainen tämän tekniikan aikakautena, jokaisella älykännykkä. Ainakin ämmät soittaa poliisit heti paikalle, juu putkassa helposti. Mulle voit kylläkin näyttä seksiliivejäsi vastaan tullessasi.


      • miesmiesmie

        En tosiaankaann näyttele naisille, vaan toisille miehille, että se siitä naurusta. Nyt kiimassa sulle, vai kuinka sulla nyt. Tarvitsen juuri sua!


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        En tosiaankaann näyttele naisille, vaan toisille miehille, että se siitä naurusta. Nyt kiimassa sulle, vai kuinka sulla nyt. Tarvitsen juuri sua!

        Voit ottaa, mutta justiina nyt vahtii, sori.


      • miesmiesmie

        Vitun justiinat. Miehet ne on kiimassa toisiinsa, haluun sun kyrpää liivin välistä suihin , pikku nussuni.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Vitun justiinat. Miehet ne on kiimassa toisiinsa, haluun sun kyrpää liivin välistä suihin , pikku nussuni.

        Nyt salaa voi tulla pöytäni alle nuorena tyttönä kun olet taivut, samat valkoiset sukkanauhaliivit päällä, satiinimekkoni alla, voit nyt uida liiveihini, pystyssä odottaa suutasi huulipunineen aah.


      • miesmiesmie

        Siellähän se kyrpäni seisokissa seisoo, justiina ei tätä huomaa ,kun imen kyrpääsi valkoisissa sukissani ja liiveissäni. Oma kyrpä roikkuu pitkänä liiveistä, kun huuleni etsii terskasi. Olen kiimassa suhun nussuni.


      • bi1960
        miesmiesmie kirjoitti:

        Siellähän se kyrpäni seisokissa seisoo, justiina ei tätä huomaa ,kun imen kyrpääsi valkoisissa sukissani ja liiveissäni. Oma kyrpä roikkuu pitkänä liiveistä, kun huuleni etsii terskasi. Olen kiimassa suhun nussuni.

        Meinasi taju lähtee, mahtavalta tuntui.
        Tässä vaan pitää hankkia parin viikon reissulle, aamulla lähtö justiinan kanssa.
        Kiitos hyvästä juttuseurasta ja muustakin, älä anna jotka ei ymmärrä näitä hommia masentaa. Hyviä hetkiä toivottaa leikki-juttu kaverisi. Katsellaan


    • isoasilikoniako

      Kuinka isoja silikoneja yleensä käytätte? Miksi kovin isoja?

    • Vanhempitranssu

      No olen jo veteraani, naimisissa oleva. kaksi lastamme on jo muuttanut pois kotoa. Aikaisemmin joutui vähän salailemaan lasten vuoksi, mutta nyt minulla on lähes jatkuvasti naisten alusasut omien vaatteitteni alla ja talvisaikaan myös rintaliivitkin, kun eivät niin helposti näy läpi. Kotona sitten olen täydellisesti pukeutunut ja minulla on myös vaimoni hankkimat silokoonirinnat c-kokoa. Samaa kun vaimollakin. Olemme suhteellisen saman kokoisiakin, joten monet hänen asuistaan sopii minulle mainiosti. Muista ihmisistä en tiedä, josko he tietävät harrastuksestani, paitsi sisareni ja äitini tiesi asian jo varhain. Olin kai siinä 9-vuotias. Hän ei moittinut, vaan antoi minulle joitakin omiaan, kuten sisarenikin. Minustä tämä harrastus on todella antoisaa.

    • liiveissä

      Uuh, mitä juttuja, laukesin juuri sukkahousuihini niitä lukiessani ja täytyy vaihtaa spermasta tahmeat sukkikset puhtaisiin vai laittaisko sittenkin satiiniset sukkanauhaliivit ja ohuet silkkisukat rintsikoiden kera…

    • Anonyymi

      Joka päivä rintsikat ja kun omat pienet tisut niin pitääkin käyttää ja ei kuulu tutuille
      t. transmummo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe