Naapurin nainen ruokakaupassa

epäpuffi

Naapurissani asuu pyylevä 30-40 v. nainen. Hänellä on silloin tällöin viikonloppuöisin miesvieras. Melkein joka kerta eri mies.

Eilen näin naapurin naisen marketissa ruokaostoksilla. En yhtään ihmettele hänen pyylevyyttään. Seurasin häntä vaivihkaa kaupassa, ja kassajonossa olin hänen takanaan, joten näin yksityiskohtaisesti mitä hän osti.

Nainen latoi liukuhihnalle ostoskärristään kolme 1,5 litran pulloa limuja, kaksi Pandan suklaalevyä, boxi jäätelötuutteja, kolme pakkausta jauhelihaa, kaksi pakkausta kinkkuleikkelettä, kolme rasiallista Saarioisten kermaisia valmissalaattia (mm. punajuurisalaattia ja perunasalaattia), iso paketti karjalanpiirakoita, paketti meijerivoita, iso köntti juustoa, purkillinen Felixin maustekurkkuja, kaksi litraa kevytmaitoa, laatikollinen Suklaalehti-keksejä, jättipussi juustonaksuja, toinen pussi perunalastuja, ainekset dippiin, rasiallinen HK:n lihapullia, pussi täytelakuja, 6-pack Koff-olutta, laatikko O'boy-kaakaojuomajauhetta, säästöpötkö HK:n maksamakkaraa.

Nainen maksoi itsetyytyväisen näköisenä ostoksensa kortilla ja rupesi lastaamaan eineksiä ja herkkuja kasseihinsa. Naisella oli ilmatyynylenkkarit jalaoissaan, ja kun hän lähti kassiensa kanssa ulko-ovia kohti, kuulin lenkkitossujen joustopohjien sanovan joka askeleella "pufff" naisen vartalon suuren painon alla. Puff puff puff puff puff puff...... Nainen katosi liukuovien taakse, autonavaimia taskustaan hapuillen.

Itse siirryin asioimaan viehättävän, nuoren ja hoikan kassaneidin äärelle. Ladoin liukuhihnalle ylpeänä yhden tuorekurkun, pakkauksen kevyttä keittokinkkua, ruisleivän, pullon vissyvettä, rasiallisen vihreää teetä ja pussin porkkanoita.

Vaihdoimme merkitsevän katseen kassaneidin kanssa, kun pyylevä naapurin nainen "puffitteli" tiehensä epäterveellisine ostoksineen.

Sulloin ostokseni selkäreppuun ja reippailin kotiin kävellen :-)

71

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpas sulla kiinnostava elämä...

      • PimppisImeeNEKRUJA

        Oot bonzo ns. suihinottokone neekerismiehille. Club SWAGGA!!!!!


      • Puff puff puff puff puff puff kuuluu myös pippalooran sängyssä toisinaan.


    • onomaelämä

      Mua ei ainakaan noin paljon toisen elämä kiinnosta kukin tyylillään

      • epäpuffi

        Olet vain lihava, siksi kirjoitit noin.


    • ätmi-sinkku

      Naiset ovat laiskoja huolehtimaan vartalontaan. Tuokin nainen varmaan haluaisi jonkun komean miehen

      • pampampamela

        No en kyllä ihmettelekkään enää käyttäjätunnuksesi nimeä.


      • pampampamela kirjoitti:

        No en kyllä ihmettelekkään enää käyttäjätunnuksesi nimeä.

        miksi et?


    • Käytitkö sanelukonetta vai pikakirjoitusta?

      • epäpuffi

        Minulla on erinomainen näkömuisti. Terveellinen ruokavalio kohentaa muistia :-)

        Huomenna aamulla klo 6 lähden salille :-)


      • epäpuffi kirjoitti:

        Minulla on erinomainen näkömuisti. Terveellinen ruokavalio kohentaa muistia :-)

        Huomenna aamulla klo 6 lähden salille :-)

        Minä käännän huomenna tuohon aikaan kylkeä ja herään noin tuntia myöhemmin ja menen hotelliaamiaiselle. Aion keskittyä ihan omiin syömisiini enkä vahtia, mitä muut lautasilleen poimivat.


      • IhratIljettää

        Paljon paino?


      • voisinuapaffi
        epäpuffi kirjoitti:

        Minulla on erinomainen näkömuisti. Terveellinen ruokavalio kohentaa muistia :-)

        Huomenna aamulla klo 6 lähden salille :-)

        Olit inhottava tätä naista kohtaan, miksi? Siksikö, että hän elää elämäänsä, nautiskellen? Oletko pyrkinyt kurkkusi kanssa naisen sänkyyn, vai mistä kiikastaa. En viitsi kytätä kassoilla toisten ostoksia, en sitten millään. Jos näen hihavan ihmisen, mietin miksi, mutta en ala halveksimaan ketään.
        Reppana epäpuffi, jäisit joskus lepäämään kello kuuden jälkeen, on säälittävää kun pitää juosta salille kello kuusi. Eikö sinulla ole varaa ostaa ruokaa?
        Kirjoituksesi henkii kateutta ja katkeruutta, säälin sinua. Kerro vielä kuinka kuuntelet naisen touhuja hänen ovensa takana ja kurkku se seisoo...


    • kiittivaan

      Minulle tuli nälkä naisen epäterveellisiä ostoksia lukiessa. Taidan lähteä käymään 24h mäkissä...

    • Sentteriä

      Se ero sulla ja tuolla naisella on, että se saa, sä et.

      Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooahhhh!

      • palstankurppa

        Niinpä. Aloittajan kannattaa keskittyä vaan toisten elämän vahtimiseen ja nillittämiseen, niin menee se oma elämä kivasti ohi.


    • kilttiatm

      Yli 30 v naisia ei juuri näy salilla treenaamassa. Aina ne samat naamat siellä on jotain 16-25 vuotiaita mutta nekin kylläästyy siinä 30 ikävuoden jälkeen ja alkavat lihoamaan. 16-25 vuotiaana nainen on seksikkäimillään joten naiset haluaa käydä salilla että kroppa pysyy kiinteenä jotta saavat miehet haluamaan heitä.

      • ökljh

        oletpas kiltti mies juttujes perusteella


      • tosiasioitapöytään

      • 1212

        35 naisissa alkaa olemaan paljon eronneita, käyvät salilla että saavat miehen. Kun viimeinenkin mööpeli on kannettu yhteiseen asuntoon, salilla käyminen tietysti loppuu kuin seinään.


      • 6363
        1212 kirjoitti:

        35 naisissa alkaa olemaan paljon eronneita, käyvät salilla että saavat miehen. Kun viimeinenkin mööpeli on kannettu yhteiseen asuntoon, salilla käyminen tietysti loppuu kuin seinään.

        Höpsö, salitus on nuorten muotijuttu kuten jokin aerobikkaus 80-luvulla, aikuisilla on parempaakin tekemistä.


      • Hähäääää
        6363 kirjoitti:

        Höpsö, salitus on nuorten muotijuttu kuten jokin aerobikkaus 80-luvulla, aikuisilla on parempaakin tekemistä.

        Lihavan naisen puheenvuoro.. Prööööööt


    • gkjd

      Sun eväillä ei yksikään mies pysy kunnossa eikä varsinkaan salilla käy.
      Panosta itseesi oikeilla tavoilla, aidosti ja jätä muiden vahtaaminen.
      Se kassaneiti tekee vain työtänsä, hymy kuuluu asiakaspalveluun.
      Naapurisi ostoksia katsomalla, voit todeta hänen olevan tukemassa työpaikkojen säilymistä, sinä et ole.

      • epäpuffi

        Olet vain lihava.


    • ReipasMies1

      Tuossahan on nainen ostanut sopivasti ruokaa jolla aikamiehenkin nälkä lähtee joksikin aikaa. Hyvä ruoka, parempi mieli. Kyllä se on ihan turn-off kun sitä jonkun itsetietoisen fiininkin naisen treffaa, ehkä siinä pääsee syömäänkin ja ruokana on lajitelma lohkottuja kasviksia, ituja, ja sitä pirun homejuustoa. Päälle kyytipojaksi aterialle hapan viini joka muistuttaa hajultaan helteeseen jäänyttä urheilusukkaa. Bon appetit!

      Nämä muotinaiset kun eivät yleensä fyysistä työtä tee (anteeksi, sellaista jossa ruumiin lämpötila jonkun aktiivisen osan liikuttelun seurauksena nousee ja palkka ei tule valtion kassasta) niin sitten pitää ajella työpäivän jälkeen feministisellä tasa-arvolla saavutetulla kumppanin Audilla/Bemarilla ja kohta salilla pumpata, zumpata ja kahvakuulailla. Mies sitten voikin hakea kiireen riivaamana töidensä jälkeen jopolla/jalan lapsoset tarhasta ja palata kokkaamaan kasvisruokaa Naiselleen joka ehkä ennättää näkeä likapyykki vuoren Miehen taistellessa huushollin huollon trapetsitanssin kanssa. Ja jos lauantai päivä menee tarpeeksi ja jaksaa kiinnostua kyläilevien Naisen bestisten viikon tarinoista hyvin luvassa on kympin uutisten jälkeen "mulla on päänsärkyä, hyvää yötä".

    • 55tyujhgg6yy

      Ei oikea mies tuollaisilla eväillä pitkälle pötki, jollei sitten ole pelkkä välipala.

      • epäpuffi

        Taidat itse olla vain lihava. Hahh hah haa.

        Itse olen hoikka ja lihaksikas :-)


      • bbvuop8888888888
        epäpuffi kirjoitti:

        Taidat itse olla vain lihava. Hahh hah haa.

        Itse olen hoikka ja lihaksikas :-)

        Salihiiret mitään jaksa, pelkkää itsensä peilistä kyttäämistä.


      • bbbbbbbbbbii
        bbvuop8888888888 kirjoitti:

        Salihiiret mitään jaksa, pelkkää itsensä peilistä kyttäämistä.

        Jaksaa ne siis peilin edessä peilailla. Se onkin niitten koko päivä työ.


      • epäpuffi
        bbbbbbbbbbii kirjoitti:

        Jaksaa ne siis peilin edessä peilailla. Se onkin niitten koko päivä työ.

        Olet itse vain lihava.


      • johanolijuttu
        epäpuffi kirjoitti:

        Taidat itse olla vain lihava. Hahh hah haa.

        Itse olen hoikka ja lihaksikas :-)

        Miksi joudut reppana kyyläämään naisten ostoksia ja laskemaan heidän panojaan? Sullo se kurkku sinne mihin aurinko ei paista.


    • bhjhg

      Minä olen sattunut samaan aikaan yhden naisen kanssa peräkkäin kassalle. Hän on oikein nätti 35vuotias 4 lapsen työtön yh.
      Hänen ikänsä tiedän siitä koska tunnistan hänen kauniit kasvonsa treffisivuilta.
      Erityisesti olen kiinnittänyt huomioni siihen että hän on maksanut ostokset käteisellä ja 100-200 euron seteleillä.

      • 6765

        Jotkut suosivat käteistä rahaa. On helpompi pitää budjetti tiedossa koko ajan. Itsekin maksan lähes aina käteisellä.


      • scrg
        6765 kirjoitti:

        Jotkut suosivat käteistä rahaa. On helpompi pitää budjetti tiedossa koko ajan. Itsekin maksan lähes aina käteisellä.

        Mistä saa 100 ja 200 euron seteleitä? Kuka edes muistaa miltä 200 euron seteli näyttää?


      • sddf

        Voisin vaikka veikata että nainen treffailee varakkaita miehiä deittisivujen kautta :)


      • amatöörikyttä

        Kuulostaa epäilyttävältä, ettei vaan olis TERRORISTI. Nyt äkkiä ilmoitus SUPO:lle!


    • rumaa.käytöstä

      Aloittaja on hullu stalkkeri, jonka ostoksista voi päätellä sen, että ne ovat vain yhdelle ihmiselle. Pyylevälle rouvalle taas oli selvästi tulossa vieraita. Aloittaja on kateellinen.

      • epäpuffi

        Olet vain lihava, se on syy kommenttiisi.


    • rottaongelma

      Gangstalkkaajiakin kiinnostaa.

    • Totuus1

      Sinä syöt terveellisemmin, liikut enemmän ja vartalosi on paljon paremmassa kunnossa kuin sillä naisella. Kuitenkin tämä nainen on vastakkaisen sukupuolen mielestä paljon viehättävämpi. Aika ironista, mutta niinhän se aina menee, että naiset ovat viehättävämpiä.

    • scrg

      Kiinnostava arvoitus. Mitähän jauhelihalla on tarkoitus tehdä?

      • IkisM

        Palastellaan:

        kolme 1,5 litran pulloa limuja // Naiselle ja miesvieraalle, lantrinkia, sipsien seuraksi ja naiselle ruokajuomaksi
        kaksi Pandan suklaalevyä // nainen natustaa kun ikävöi viikolla miesvierastaan
        boxi jäätelötuutteja // jälkiruuaksi
        kolme pakkausta jauhelihaa // miesvieras on lihansyöjä
        kaksi pakkausta kinkkuleikkelettä // karjalanpiirakoiden päälle
        kolme rasiallista Saarioisten kermaisia valmissalaattia // nainen näyttää että syö salaatteja
        iso paketti karjalanpiirakoita // leikkeleiden alle
        paketti meijerivoita // nainen aikoo leipoa?
        iso köntti juustoa // nämäkin menee piirakoille
        purkillinen Felixin maustekurkkuja // miesvieras natustaa krapulaan
        kaksi litraa kevytmaitoa // miesvieras juo ruuan kanssa
        laatikollinen Suklaalehti-keksejä // nainen ottaa kahvin kanssa
        jättipussi juustonaksuja, toinen pussi perunalastuja, ainekset dippiin // leffaillan ratoksi viikonloppuun
        rasiallinen HK:n lihapullia // ehkä nainen uskottelee ne itse tehneensä, ei huijaa ketään
        pussi täytelakuja // nainen tykkää karkista
        6-pack Koff-olutta // saunaoluet
        laatikko O'boy-kaakaojuomajauhetta // nainen tykkää myös kaakaosta
        säästöpötkö HK:n maksamakkaraa. // miesvieraalle

        Ei tuo kyllä avannut oikein yhtään, ehkä pyylevä rouva vain paistaa sen jauhelihan paitsi jos sillä on lemmikki jolle voisi syöttää sen, aika hupaisaa jos niin koska sittenhän se syö paremmin kuin talouden ihmiset.


      • scrg

        Nimenomaan yhdistelmä eineslihapullat ja jauheliha herätti sisäisen sherlockholmesini. Jos jauhelihasta syntyisi iso annos jotain ruokaa: lasagnea, chiliconcarnea, jauhelihamakaronilaatikkoa, kaalikääryleitä tai edes omatekoisia hampurilaisia, niin pitäisi ostaa edes jotain muita raaka-aineita. Tuskinpa moisella puffpuffilla mitään valmiina kotona kuitenkaan olisi. Joten joko puffpuff:lle on tulossa vieraaksi bodari jonka päivittäinen ravinto on 1168 grammaa jauhelihaa ja 17 kananmunaa (mutta missä munat?) tai sitten puffpuffilla on lemmikkinä krokotiili.


      • IkisM
        scrg kirjoitti:

        Nimenomaan yhdistelmä eineslihapullat ja jauheliha herätti sisäisen sherlockholmesini. Jos jauhelihasta syntyisi iso annos jotain ruokaa: lasagnea, chiliconcarnea, jauhelihamakaronilaatikkoa, kaalikääryleitä tai edes omatekoisia hampurilaisia, niin pitäisi ostaa edes jotain muita raaka-aineita. Tuskinpa moisella puffpuffilla mitään valmiina kotona kuitenkaan olisi. Joten joko puffpuff:lle on tulossa vieraaksi bodari jonka päivittäinen ravinto on 1168 grammaa jauhelihaa ja 17 kananmunaa (mutta missä munat?) tai sitten puffpuffilla on lemmikkinä krokotiili.

        Itsekin ihmettelin kun ei noissa ollut mitään jauhelihan seuraksi. Muutenkin kyllä aika ihmeelliset ostokset kun ei yhtään, siis ei yhtään hedelmää tai vihannesta mukana. Kertookohan se sitten wt-naisten miehistymisestä entisestäänkin kun kuvittelisi että edes jotain kasvista olisi, jos e olisi mies niin se varmaan usein julistaisi "mulla on sopimus jäniksen kanssa, mä en syö sen ruokia eikä se mun, höhhööhööhööhhöö". Olisi muuten kyllä aika järkytys jos joutuisi jonkun naisen völjyyn, menisi sen kotiin yöksi ja kun aamulla herättyä nousisi kahvinkeittoon katsomaan mitä aamaiseksi niin siellä oli vain olutta einespaskaa enimmäkseen.


      • ei.ymmärrä

        Se, että yleensä mietitään jonkun toisen ostoksia on ihan älytöntä. Tavalliset ihmiset hoitavat ostoksensa ja miettivät omia asioitaan kaupassa, eivätkä hulluna stalkkaa jonkun toisen kärryjä tai koria ja vielä nosta itsetuntoaan paheksumalla jotain limsaa tms. Seinähullua sakkia.


      • IkisM
        ei.ymmärrä kirjoitti:

        Se, että yleensä mietitään jonkun toisen ostoksia on ihan älytöntä. Tavalliset ihmiset hoitavat ostoksensa ja miettivät omia asioitaan kaupassa, eivätkä hulluna stalkkaa jonkun toisen kärryjä tai koria ja vielä nosta itsetuntoaan paheksumalla jotain limsaa tms. Seinähullua sakkia.

        Minusta se ei ole älytöntä näin ajnvietteenä mutta se sensijaan on aika älytöntä että on paljon ihmisiä jotka miettii vastaavia ja paljon hullumpiakin juttuja ihan virkatöikseen ja niille maksetaan siitä hyvin valtion pohjattomasta pussista.


      • ei.ymmärrä

        Minusta toisten ihmisten ottaminen omaksi ajanvietteeksi halveksumalla ja arvostelemalla tämän ostoksia, vaikka kyseinen ihminen on nimetön, on sopimatonta.


      • IkisM
        ei.ymmärrä kirjoitti:

        Minusta toisten ihmisten ottaminen omaksi ajanvietteeksi halveksumalla ja arvostelemalla tämän ostoksia, vaikka kyseinen ihminen on nimetön, on sopimatonta.

        Mutta sinusta ei varmaan ole sopimatonta näyttää sitä samaa ihmistä jossain "Jutta ja puolen vuoden superdieetit" tms. ohjelmassa? Minusta tällainen anonyymi halveksinta jossa sitä ihmistä ei tuoda julkisesti nolattavaksi on paljon mukavampi tapa ohjata parempiin ruokailutottumuksiin.


      • ei.ymmärrä

        Olet täysin oikeassa ottaessasi esiin kyseisen ohjelman. Vaikka kuinka selitettäisiin, että siinä autetaan ja kannustetaan ihmisiä, oikeasti siinä vain nauretaan läskien hikoilulle.


      • rispektii

        "anonyymi halveksinta"

        Ketään ei ohjata mihinkään halveksimalla häntä, vaan neuvomalla ja opastamalla. Ihmisiä kuuluu kohdella kunnioittavasti. Täällä on turha perätä kunnioitusta yksinäisille miehille, jos itse ei kunnioita muita.


      • ätmel
        scrg kirjoitti:

        Nimenomaan yhdistelmä eineslihapullat ja jauheliha herätti sisäisen sherlockholmesini. Jos jauhelihasta syntyisi iso annos jotain ruokaa: lasagnea, chiliconcarnea, jauhelihamakaronilaatikkoa, kaalikääryleitä tai edes omatekoisia hampurilaisia, niin pitäisi ostaa edes jotain muita raaka-aineita. Tuskinpa moisella puffpuffilla mitään valmiina kotona kuitenkaan olisi. Joten joko puffpuff:lle on tulossa vieraaksi bodari jonka päivittäinen ravinto on 1168 grammaa jauhelihaa ja 17 kananmunaa (mutta missä munat?) tai sitten puffpuffilla on lemmikkinä krokotiili.

        On täysin järkijättöistä yrittää arvuutella pöydän kattausta noiden ostosten perusteella, koska naisella voi olla ihan mitä vain jo kotona valmiiksi.


      • scrg kirjoitti:

        Nimenomaan yhdistelmä eineslihapullat ja jauheliha herätti sisäisen sherlockholmesini. Jos jauhelihasta syntyisi iso annos jotain ruokaa: lasagnea, chiliconcarnea, jauhelihamakaronilaatikkoa, kaalikääryleitä tai edes omatekoisia hampurilaisia, niin pitäisi ostaa edes jotain muita raaka-aineita. Tuskinpa moisella puffpuffilla mitään valmiina kotona kuitenkaan olisi. Joten joko puffpuff:lle on tulossa vieraaksi bodari jonka päivittäinen ravinto on 1168 grammaa jauhelihaa ja 17 kananmunaa (mutta missä munat?) tai sitten puffpuffilla on lemmikkinä krokotiili.

        No jos jauheliha on ollut erikoistarjouksessa, niin pakkohan sitä silloin on ostaa useampi paketti kerralla ja pistää osa pakkaseen. Tosin en kyllä ymmärrä mitä järkeä tosiaan on sitten ostaa samalla kertaa niitä lihapullia, ellei sitten ole heti samana iltana lähdössä johonkin reissuun jossa tarvii olla evästä mukana eikä ehtisi sitä jauhelihaa kypsentää ennen lähtöä.

        Jauheliha, voi, juusto ja kevytmaito ovat semmoisia mitä itsekin ostan usein, mutta muuten nuo kyllä vaikuttaa joihinkin kemuihin ostetuilta ruuilta.


      • 311
        IkisM kirjoitti:

        Itsekin ihmettelin kun ei noissa ollut mitään jauhelihan seuraksi. Muutenkin kyllä aika ihmeelliset ostokset kun ei yhtään, siis ei yhtään hedelmää tai vihannesta mukana. Kertookohan se sitten wt-naisten miehistymisestä entisestäänkin kun kuvittelisi että edes jotain kasvista olisi, jos e olisi mies niin se varmaan usein julistaisi "mulla on sopimus jäniksen kanssa, mä en syö sen ruokia eikä se mun, höhhööhööhööhhöö". Olisi muuten kyllä aika järkytys jos joutuisi jonkun naisen völjyyn, menisi sen kotiin yöksi ja kun aamulla herättyä nousisi kahvinkeittoon katsomaan mitä aamaiseksi niin siellä oli vain olutta einespaskaa enimmäkseen.

        Ostan vihannekseni torilta.

        Enkä muuten käytä valmissalaatteja (pahaa), jauhelihaa (yök) valmislihapullista puhumattakaan, niitä en ostaisi edes kissoilleni. Kaikkein vähiten heille.

        Positiiivista on, että hän osti voita eikä mitään räpellystä. Itse tosin valitsen aina luomuvoin.

        Mitä vikaa jäätelössä on?

        Ja ennen kaikkea - kuka on niin halvatun imbesilli että listaa ylös muiden ostoksia? Pitäisikö sinun hankkiutua terapiaan?


      • IkisM
        311 kirjoitti:

        Ostan vihannekseni torilta.

        Enkä muuten käytä valmissalaatteja (pahaa), jauhelihaa (yök) valmislihapullista puhumattakaan, niitä en ostaisi edes kissoilleni. Kaikkein vähiten heille.

        Positiiivista on, että hän osti voita eikä mitään räpellystä. Itse tosin valitsen aina luomuvoin.

        Mitä vikaa jäätelössä on?

        Ja ennen kaikkea - kuka on niin halvatun imbesilli että listaa ylös muiden ostoksia? Pitäisikö sinun hankkiutua terapiaan?

        No minä ostan yleensä kaupasta vihanneksetkin kuten myös hedelmät.

        En minäkään valmissalaatteja, valmiskastiketta joskus, naudanjauhelihaa toisinaan, valmislihapullia en muuten mutta ne kivikylän pyörrykät on ihan ok toisinaan harvoin, niitä voisin syöttää kissallekin jos olisi semmoinen, atrian tms. mitkä tahansa pyörykät on ihmis- sekä eläinravinnoksi kelpaamattomia.

        Minäkin paistan yleensä voissa, leivän päälle jotain kevyemmin levittyvää.

        Ei mitään.

        Ap, tuntui olevan, minä vain yritin analysoida syytä siihen jauheliha-ostokseen kun se ei istunut muihin mitenkään. Ei minun varmaan kannata, minun tulee käydä töissä ja pitää tätä yhteiskuntaa pystyssä, se on minun osa samaan aikaan ku heikommat hyppää terapiassa.


      • scrg
        ätmel kirjoitti:

        On täysin järkijättöistä yrittää arvuutella pöydän kattausta noiden ostosten perusteella, koska naisella voi olla ihan mitä vain jo kotona valmiiksi.

        Järkijättöinen on palstakin.

        Puffilla voi tietysti olla ihan mitä vain jo valmiiksi kotona ja varmasti onkin hyvä selviytymispaketti jopa ydintalven varalle, mutta juuri olut, sipsit, naksut, keksit ja karkit oli päässeet nyt ikävästi loppumaan.


    • epäpuffi

      Tänään naapurin nainen osti Hesburgerilta jonkin hampurilaisaterian. Miksi? Kaiken sen toissapäiväisen ostamisen jälkeen?

      Näin ikkunasta, kun hän tuli kotiin.

      • epäpuffi

        Niin ja ei siellä Hesburgerin kassissa mitään salaattia ollut, koska kun pian naisen kotiin tulon jälkeen lähdin itse ulos (lenkille), haistoin porraskäytävässä cheddarjuuston ja paahdetun pekonin tms. tuoksun.


    • rottaongelma

      Rotat löysi tänään uuden planeetan, sen nimi on Mianus.

    • epäpuffi

      Naapurin nainen tuli kotiin.

      • panomiesonsaantimies

        Voi veljet, se oli varmaan panemassa.


      • vitun.urpö

        Oletko sä oikeasti noin säälittävä? Raportoit täällä mitä sun naapuris syö ja 4.25 kerrot, että se tuli kotiin. Vitun luuseri hanki elämä!


      • aivanselvätapaus

        Se himoitsee sitä naapurin naisen ihrapersettä.


      • epäpuffi
        vitun.urpö kirjoitti:

        Oletko sä oikeasti noin säälittävä? Raportoit täällä mitä sun naapuris syö ja 4.25 kerrot, että se tuli kotiin. Vitun luuseri hanki elämä!

        Olet vain lihava itse.


    • 3490

      04:25 epäpuffi polki alasti kuntopyöräänsä, tunkkaisessa pienessä vuokraluukussaan. 05.40 soi herätys salille. Muistilappu tippui hiostuneen ilman vaikutuksesta, tyhjän jääkaapin ovesta. Muista ostaa porkkanat ja tarkista tilin saldo! 05:55 ulko- ovi kolahtaa ja epäpuffi huomaa seisovansa rapussa ilman muistilappua, lompakkoa, kännyä ja avainta.. Salille on päästävä ja onneksi tukka on hyvin. Kaikki on hyvin, kaikki on hyvin, hän rauhoittelee itseään kiireessä, verenmaku suussa. Kaikki on hyvin, tukka on hyvin ja kroppakin on timmi..Naapurin naisen verhot ovat kiinni " Hän kehtaa nukkua näin upeana aamuna?"

    • epäpuffi

      Tänään päivällä, salilta tullessani, haistoin porraskäytävässä jauheliha-makaroonilaatikon tuoksun. Kuljin portaat ylös jalan, kuten tapanani on (naapurin nainen käyttää hissiä), ja naapurin naisen kerroksessa tuoksu voimistui. Tämä sopii havaintoihini, eli nyt naapurin nainen valmisti siitä pari päivää sitten ostamastaan jauhelihasta laatikkoa. Makaroonit hänellä varmaan oli jo valmiiksi kaapissa, koska en nähnyt hänen ostavan marketista makarooneja.

      Jauheliha-makaroonilaatikon tuoksu voimistui naapurin naisen oven kohdalla. Siinä oli mustapippurin ja juuston tuoksu. Hän ei siis valmistanut "laihaa lootaa", vaan kunnon juustoisen ja lihaisen laatikon.

      Päättelin, että joko naapurin nainen on joutunut pettymään viime yönä, ja nyt krapulassa päätti valmistaa itselleen kunnon täyttävää (ja lihottavaa) lohturuokaa. Jauheliha-makaroonilaatikko on tyypillistä suomalaista comfort foodia, lohturuokaa. Tai sitten naapurin nainen kestitsee viime öistä seksikumppaniaan, jonka tapasi baarissa.

      Pidän lohturuokateoriaa todennäköisempänä vaihtoehtona, koska en ole kuullut seksin harrastamisen ääniä naapurin naisen kämpästä. Yleensä meidän talossa samassa rapussa asuvien seksin äänet kuuluvat asuntooni.

      Naapurin nainen siis eilen alkuillasta söi nopeasti Hesburgerin pekonihampurilaisaterian, joi vähän pohjiksi Koffia, ja lähti sen jälkeen baariin, josta löysi miehen, jonka antoi panna itseään. Mies lupasi lähettää viestin heti herättyään naiselle, mutta viestiä ei kuulunut, joten naapurin nainen kokkasi itselleen kokonaisen vuoallisen juustoista jauhelihamakaroonilaatikkoa. Syötyään sydänsuruunsa naapurin nainen nukahti. Herättyään menee varmaan Pandan suklaalevy ja täytelakupussi, kun kännykkään ei vieläkään ole ilmestynyt toivottua viestiä.

    • epäpuffi

      No? Eikö kellään ole kommentoitavaa tuohon makaroonilaatikkoon?

      • Voi ei. Oletko joutunut koko yön koneen äärellä odottelemaan kommenttejamme naapurin naisen makaronilaatikosta? Pahoittelen, sillä menin itse eilen tavallista aikaisemmin nukkumaan, enkä tiennyt että täällä on näinkin tärkeä ja akuutti asia esillä.

        No jos itse sattuisin olemaan tuo naapurin nainen, niin luultavasti olisin laittanut noista tarjousjauhelihapaketeista kaksi pakkaseen, sillä en omista niin isoa vuokaa että siihen mahtuisi kolme jauhelihapakettia vetävä makaronilaatikko. Olisin siis tehnyt siitä yhdestä jauhelihapaketista makaroonilaatikkoa ensi viikon iltaruuaksi ja todellakin juuston kanssa että lähtee nälkä, kun luultavasti on ensi viikkokin liikunnan puolesta vähän normaalia rankempi ja muutenkin kiireinen.

        Joskus tulen kyllä kotiin vähän epämääräiseen aikaan aamuyöstä, mutta se johtuu bussiaikatauluista, kun kohtuu säännöllisesti pitää semmoista vähän pitempää matkaa reissata. Miehiä ei kyllä noihin minun epämääräisiin reissuihini liity millään tavoin, joten eipä tarvitse sitten tekstareitakaan keneltäkään odotella.

        Suklaalevyn ja täytelakupussin säästän loppukuussa olevalle viikon mittaiselle hiihtovaellukselle Lapissa.


      • getlifeman

        Ei valitettavasti nyt taida ketään kiinnostaa sun naapurin makaronilaatikko.


      • 113

        Vaivaako refluksi vai miksi juusto makaronilaatikossa ahdistaa?


    • epäpuffi

      Hyvä on. En enää raportoi tänne naapurin naisen tekemisiä, ostamisia ja syömisiä, jos ei kerran kiinnosta.

    • epäpuffi

      Eli lähden nyt sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe