sinkku naisille neuvo

kannattaa-uskoa

kun olette sinkkuja niin ostakaa vaikka keitto kirja tai netistä ohjeita tai kyselemällä muilta naisilta niin eikö nyt sinkkuna ole hyvä harjoitella ihan perus ruuan tekoa miehet arvostavat sitä

32

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettele

      Opettele itse kokkaamaan, niin voit etsiä naisesta muutakin kuin keittäjää itsellesi.

      • et-saa-miestä-omaksi

        jos olisit luonani saisitklo13.00-14.00 itse tehtyä hernekeittoa koko ajan porisee kattilassa mutta jos miehen haluat itsellesi niin opettele kokkailemaan ne on eri miähiä kun tulee 200km päästä kun netissä kutsuit luoksesi tulee panee ja häipyy mutta ei hän sinua omaksi haluakkaan tai jos haluaisikin niin et tarjoile mitään niin häipyy naisen luokse joka kokkaa


      • opettele

        Jos luulet, että nainen on keittiökone, jossa on erikoisvarusteena pillu, olet erehtynyt pahasti.


      • muuta-ei-voi-sanoa

        muuten miksi jonkun miehen täytyisi tyytyä sinuun jos et osaa tehdä ruokaa et ostaa kaupasta ruokaa tiedätkö mikä on sipuli tai peruna onko se valmiiksi kuorittu kun äiti ruuan tekee miten tulevat lapsesi syötät vai tekeekö joku sossu täti sen tai sossun maksama perhepäivähoitaja olet kyllä tyypillinen netti tyttö


      • opettele

        Olen naimisissa ja minulla on lapset ja tänään kokkaan perheelleni lohikeittoa ja leivon itse leipää. Silti kokkaustaitoni eivät todellakaan ole tärkein ominaisuuteni vaimona tai äitinä. Tätä samaa asiaa on jankattu ennenkin. Et sinä kokkia etsimällä vaimoa löydä.


      • ei-vahvalta-näytä

        jos nainen ei osaa kokata niin potku puohon ja ovesta pihalle eli kokkauksesta lähdetään jos se alkuunsa jo tökkii niin etsitään nainen jolla ei töki mutta veikkaan että valehtelet ja olet yhoo ja netti tyttö ja sinusta ei saa kunnon naista mutta hyvän panon ja kalja seuraa sinusta voi saada taikka pelkkää bile seuraa


      • opettele

        Ei minun mieheni ainakaan ensimmäiseksi ruvennut tivaamaan kuinka hyvin osaan kokata. Kyllä hän haluasi tutustua minuun ihmisenä. Vaikka olisin ollut mestarikokki, tuskin hän olisi halunnut kanssani naimisiin jos olisin ollut hankala ja epämiellyttävä ihminen tai perso kaljalle. Lähdet liikkeelle vääristä asioista.


      • voi-tyttö-raasua

        taitaa olla mielikuvitus mies etkö jo näyttänyt ja sanonut että olet hankala nainen ei ensimmäisenä sanota vit.u minä mitään ruokaa tee minä en ole piika se kertoi jo kaiken normaali nainen kutsuu luoksensa syömään tai miehen luona tekee ruokaa ja on mukava ja miellyttävä hän miehen itselleen nappaa näkee vaan nyt on nainen josta pidettävä kiinni mutta sinä saat mennä eikä tavata enään koskaan olet hankala nainen sen jo nyt kerroit


      • opettele

        Et ole saanut naista itsellesi kun heti rupeat kyselemään patojen ja kattiloiden perään. Ehkä kannattaisi muuttaa tekniikkaa niin et jäisi yksin.


      • älä-ole-ilkeä

        yleensä tekee sen ihan omasta alotteestaan ei pidä kauheaa älämölöä olen piika flikka vit.t minä mitään tee ja lähden lätkimään muuten pian on hernekeitto valmis ja jos sinulle tarjoaisin keittoa olisin iloinen että saisin tarjota sinulle enkä kaataisi vessasta alas mikä renki poika minä olen vaan ilolla tarjoan ja suukonkin antaisin ja iloiseksi tulisit


    • kpkkk

      Itselleni osaan keitot ja muut pöperöt tehdä mikskään ruoka apulaiseks en ala hanki itsellesi koti apulainen josset ruokaa osaa tehdä

      • voi-jee

        yksin saat jatkossakin tehdä itsellesi ruokaa jos tuota mieltä olet oletko kaikille rakkaillesi tuollainen esim lapsellesi en ole mikään äiti sinulle etsi joku muu äidiksesi pilasit elämäni voi mitä juttuja netti tytöiltä


    • tuhlaajaprinsessa

      Prinsessaksi kasvatettu nykynainen lähtee siitä että mies käyttää häntä ravintolassa syömässä.

      • huonoja-ovat

        joo näyttää siltä että netti tytöille on ylitse pääsemätön juttu tehdä ruokaa ehkä netti tytöt on tottuneet siihen että tuntematon mies tarjoo ruuat raflassa ja nussii ja nauraa ja häipyy heillä ei ole kokemusta suhteista ehkä pisin aika viikonloppu juodaan kaljaa ja nussitaan ja mies häipyy se on heidän aitoa rakkautta se ei edes kalja veikko katsele heitä he on ilolintuja ilman maksua ja kaikki ihmiset näkee heti mikä nainen on taitaa olla vielä nuoria eläkeläis naisia


    • Pilkkupisteyhdyssana
    • zinkkutar

      Alan kouluja käyneenä, nälkä ei tule.
      Silti en ole syntynyt kauhan varteen, saadakseni miehen itselleni.
      Nykyaikainen mies osaa itse ravita itsensä, pestä pyykit ja siivota. Jos ei näitä osaa, ne pystyy opettelemaan kuten olen itsekin opetellut aikoinani.
      Aloitus on provo jälleen, mitä palsta pursuaa.
      Noloa naukumista ap, onneksi on kilttejä, fiksuja ja mukavia miehiä olemassa, joiden ei tarvitse keksiä ainaisia valittamisen aiheita ja ikuisia epäkohtia.
      Osaatko ommella irronneen paidan napin? Eikös tämä aikoinaan ole jo intissäkin ollut pakko osata?
      Siitä helppo siirtyä leivontakirjan pariin ;).

      • mitä-naisia-olette

        mikä provo aloitus on jos et mitään tee niin ovesta pihalle mutta onneksi 98,9% naisista ei ole tuollaisia eihän sinua kukaan mies katsele miksi huonoa katselee kun hyviäkin on suomi pullollaan ei tuota mieltä ole kuin täällä olevat iki sinkku naiset ei ketään muu siksi ihmettelenkin teitä voit mennä ihan keneltä naiselta kysymään jopa juoppo naisilta tekeekö ne ruokaa miehelleen ja lapsilleen mutta he ymmärtävätkin seurustelusta rakkaudesta mitä täällä ei muutamat netti tytöt ymmärrä tiedän ettei naapurini miehet katselisi tuollaisia naisia yhtään vaan eroavat heti ja naisia he katselee ei tuollaisia ei edes paimmat linna leidit tai karmeat kamalat bupiruusut tai seinäruusut ole tuollaisia


    • kilttiatm

      Miksi niin moni nainen suostuu nyrkin ja hellan väliin. On selvää että ne jännämiehet kiinnostaa naisia

    • järkyttävää

      päivi räsänen jutta urpilainen angela merkkel ja obaman vaimo amerikan ykkös nainen kokkaa kotonaan ja ovat koulutettuja mutta he pitävätkin miehen itsellään mutta ovatko tämän palstan naiset niin suuria päälliköitä ettei he tee muuta kuin bisnestä ovat suurjohtajia että palvelus väki tekee kotityöt työpaikalla muut tekee työt he ovat korkeasti koulutettuja korkeampia kuin jumala ja ihmetellään miksi muilla naisilla on miehet iki omat miksi normaalit naiset on arvossaan ja he on netti tyttöjä mitä iloa teistä on kellekkään kysyn vaan nyt kannattaa mennä tutustumaan muihin naisiin

      • tuskinpa

        Kyllä taitaa angelan kokkaukset jäädä vähiin. Rouva suhaa neuvottelemassa maasta toiseen, joten kyllä hänen miehensä saa ihan itse heilua kauhan varressa suurimman osan aikaa.


    • eitarvii

      Se tekee ruokaa kuka milloinkin ehtii ensin kotiin ja kuka sen milloinkin haluaa tehdä. Mitään kovin monimutkaista harvemmin tarvitsee tehdä, joten perus kotiruuat nyt onnistuu ilman keittokirjojakin.

      • haluan-keittää

        sitäpä juuri ihan perus ruokaa vaikka perunaa ja nakkikastiketta tai muusia ja veripalttuja silakkapihvejä kalapuikkoja siis ihan normaalia arki ruokaa mutta monelle sinkulle on kova pala purtavaksi olla mukava miehelle ymmärrän jos on lesbo mutta ei mieskään ole ilkeä naiselleen vaan haluaa olla hyvä mies naiselleen mutta onko ongelma se ettei osaa tehdä mitään ei edes persettä kaivaa niin ymmärrän suututtaa kiukututtaa tekee mieli tehdä riitaa kun ei osaa keittää perunaa ja jos minä keitän aamulla kahvit niin rakkaudella haluan naiselleni keittää jos en rakasta niin erotaan keitän sille ketä rakastan


      • muutakin.on

        Tämä tyyppi jaksaa paasata jostain ruoasta koko ajan. Mahtaa olla ruoka tärkeä osa elämääsi. Hän lupaa vielä keitellä kahvit naiselle. Se kestääkin 5 minuuttia, se ruoan laitto kestää tunnin. Tasan ei tunnu menevän työnjako.


      • kulta-saa-nauttia

        en minä ole kateellinen naiselleni esim nainen laittaa koneeseen pyykkiä ja haluan ihan muuten vain antaa naiselleni kielihoidon kestäkööt vaikka tunnin ja naiseni saa monta orgasmia olen aidosti onnellinen ja iloinen kun tiedän naiseni nauttii teen sen rakkaudesta en pakko työnä tai hieron naiseni jalkoja koska naiseni tykkää siitä voi kamalaa kun joutuu kultaansa omasta tahdosta auttaa tai ostan naiselleni suklaata näen että se nauttii ja tykkää suklaasta nautin kun kultanikin nauttii en ole kateellinen se saa suklaata ja minä en nauti mistään


      • muutakin.on

        Nainen pyykkää ja kokkaa ja mies antaa naiselle kiitokseksi seksiä. Aikamoinen win-win tilanne miehelle.


      • itsekkin-iloinen

        tai lupaisimme mennä huomenna sukuisen luokse kylään klo13.00 ja koko aamu päivä ollaan oltu vaan kumpikin ja klo 11.30 annankin naiselle kielihoidon nainen saa orgasminin tai orkkuja oho kello onkin 12.15 en ehdi rakastelemaan mutta puetaan päälle niin tiedän kultani on raukea ja onnellinen ja tyydytetty katselen häntä niin näen hän on onnellinen niin haluaa halata häntä ja sanoa aidosti rakastan sinua ja rutistaa kultaansa ja sitten autoon ja menoksi kylään


    • zinkkutar

      Miten ap itse on valmis panostamaan naiseen? Nyt esillä on vain lista mitä naisen tulee olla.
      Multa sattuu onnistumaan myös miesten hommiksi lueteltuja asioita, jopa sellaisia mitä moni mies ei osaa.
      Ei muutakuin hra nappaa mainitsemansa linnaleidin tai pubiruusun. Perustaa romantiikkaa pursuavan never ending storynsa tällaisen kanssa, kera soppakauhan. Muista sanonta " kokille kanssa" kun hän valmistaa kukkoa viinissä ;).teräesineet piilottaisin..

      • olenko-väärässä

        ei ollut listaa ei ei ollut muusta kyse kuin ekoilla tapailu kerroilla nainen tekisi jotain ruokaa ei sen kummempi juttu eli tavataan ja treffaillaan ja nainen tulee miehen luokse kylään niin omasta tahdostaan haluaisi tehdä vaikutuksen ja tekee vaikka uuni makkarat onko se noin paha asia joillekkin en sitä pahalla tarkoittanut ja moni nainen ottaa miehen luona imurin esiin ja imuroittee antaahan se naisesta hyvän kuvan samoin mies on naisen luona ja nainen täytyisi pestä ikkunat niin mies minä voin pestä haluaahan sitä auttaa ja se tulee ihan luonnostaan


    • kielikello

      Neuvo sinulle
      Suosittelen todella, että ostat kielioppikirjan (typerys)!

    • zinkkutar

      Uunimakkaraa ja imurointia tekisin miehen kotona? Kuinkakohan pian ensitapaamisesta näin pitäisi olla?
      Ovatko nämä joitakin näyttötöitä mahdollisesta kelpoisuudesta?
      Ap, mä haluan parisuhteen. En halua sitä ikkunanpesijää tai auton renkaitten vaihtajaa enkä lompakkoa vaan miehen. En etsi arkeni "helpottajaa" vaan kumppania.
      Ymmärsitkö mitä tarkoitin?

      • kerro-tyhmälle

        en tajua kerro mitä kumppani sinusta on ja miten alkuunsa tutustut toiseen ja mitä teette sitten toistenne tykönä ja millä teet vaikutuksen mieheen ja miten mies sinuun


      • kerro-ystäväin

        zinkkutar kerro miten teet vaikutuksen istutte hiljaa tekemättä mitään ja sanomatta sanaakaan ja eroatte kun kumpikaan ei hurmannut toista


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe