BBW nainen seuraa vailla

Bastet

hei.
Tietääkö kukaan olisko sellaista sivustoa missä voisi vaikka chattaillä miesten (tai naisten) kanssa jotka tykkäävät isommista naisista?

Tuntuu että kaikilla sivustoilla miehet hakevat vain niitä hoikempia naisia. Olisi kiva saada vähän seuraa itselleen ja siksi nyt kyselen täällä :)

Vai onko se nyt niin että ei isot naiset kiihota ketään?

22

2357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä olis sinunlaisista tytöistä kiinnostunut mies. Missäpäin vaikutat?
      Ja miten sinuun saisi yhteyttä?


      • Bastet kirjoitti:

        [email protected] sinne voi laittaa viestiä tulemaa :)

        täällä ois missäs vaikutat


      • Helsingin lähettyvillä


      • Bastet kirjoitti:

        Helsingin lähettyvillä

        olisin samoilla seuduilla


      • Laita vaikka spostia mulle :)


      • Bastet kirjoitti:

        Laita vaikka spostia mulle :)

        pistin


    • Bbw finland saattaiai olla sellainen sivu

    • Ei isoissa mitään vikaa. On mitä katsoo ja jos lähelle pääsee niin on mistä kiinni ottaa.
      Mielellään viestittelen. Itekki isohko....
      gmailin sähköpostissa voi jutella chatin tapaan kahdestaan...
      Saa myös live kuvaa jos menee silleen....kiihkeeksi...
      Mielelään vaihtas kuulumisia....

    • tykkäänpaksuista

      Todellakin bbw naiset ovat kiihottavampia kuin laihat jotenkin tykkään vaan kun hölskyy enemmän :)

      • Anonyymi

        Hyi saatana 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana 😈

        Älä muuta sano karmeelta näytät kuvassas,Ei ihme et itseäkin hirvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana 😈

        Peilikuvasiko pelästytti ei mikään ihme.


    • mies_bbw-naiselle

      Olen hiukan päälle kolmekymppinen sinkkumies Satakunnan suunnalta. Olen kiinnostunut isommista naisista, mutta ihmeen vaikeaa on tuntunut olevan löytää kenenkään sellaisen seuraa täällä päin. Tavallisesti jos joku nainen osoittaa jotain kiinnostusta minua kohtaan, niin hän on vartaloltaan hoikka, eli hoikkia naisia minulle siis olisi kyllä tarjolla, mutta sitten kun koitan lähestyä jotain mieleiseni näköistä eli pyöreämpää naista, niin kerrasta toiseen tulen torjutuksi. Ärsyttävää. Itse olen melko hoikka ja treenattu.

      Ja vaikka tämä nyt on seksipalsta, niin en ole kylläkään pelkästään seksin perässä. Toki minua pelkäksi seksiseuraksikin voi halutessaan kysyä (kenen tahansa kanssa en kuitenkaan sänkyyn hyppäisi, en ole epätoivoinen enkä myöskään kokematon), mutta sopisi minulle parisuhdekin jos se oikea löytyisi. Jos joku bbw-neitonen on kiinnostunut tekemään tuttavuutta (millä mielellä vaan), niin viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected].

    • tykätään eihän naisen koko seksuaalisuutta muuta

    • Moi. Laita yhteystietoja, niin jutellaan silleen kahdestaan ;)

    • Anonyymi

      tässä olisi 52v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista, lähetäppä aloittaja minulle viestiä ositteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Tässä oli taas nainen minun makuuni luultavasti, mutta taas tuo Helsinki asuuko kaikki isot tytöt siellä.no se sama tämä nainen taitaa olla jo varattuna moneenkin suuntaan.

      • Anonyymi

        Sitä on taas käyty yöllä synkkäyksinpuhelu peilin kaa.Ja kuultu totuus, peili ei valehtele.


    • Anonyymi

      Kyllä ne isot naiset on erittäin kiihottavia. Itse tykkää naisista jotka ovat puristeltavan pehmeitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe