Lopettakaa ihmisten haukkuminen...

..palstalla. Tympii jatkuva haukkuminen, mm. onko palstalaisilla jotain meitä rekattuja nimimerkkejä vastaan? Valitetaan joka keskustelun avauksesta.. Eikö voida olla sulassa sovussa ja olla vähän ystävällisempiä toisiamme kohtaan? Sitä tällä palstalla kaivataan! Huhuu, mukavat ihmiset palstalle heti!!! :)

32

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökyök

      Ja taas tyhjäpään kirjottelua

      • Koettappa nyt lopettaa valitus kirjoituksistani! Ota itseäsi niskasta kiinni ja ripusta itsesi jäähylle, kunnes olet paremmalla mielellä.

        Minusta tämä aihe kuuluu tänne ja sillä sipuli! Täällä ei ole kuin pelkkää valitusta ja haukkumista, se tarkoittaa sinua yökyök.

        Ihan oikeasti opetelkaa sietämään erilaisia juttuja ja nimimerkkejä palstalla.


      • Yökyök
        kittie2 kirjoitti:

        Koettappa nyt lopettaa valitus kirjoituksistani! Ota itseäsi niskasta kiinni ja ripusta itsesi jäähylle, kunnes olet paremmalla mielellä.

        Minusta tämä aihe kuuluu tänne ja sillä sipuli! Täällä ei ole kuin pelkkää valitusta ja haukkumista, se tarkoittaa sinua yökyök.

        Ihan oikeasti opetelkaa sietämään erilaisia juttuja ja nimimerkkejä palstalla.

        Mulla on varmaan aivan sama oikeus kirjottaa tänne niin kun sullakin ja tuoda omat pielipiteeni esille ja myös kommentoida sun kirjotuksias


      • Yökyök kirjoitti:

        Mulla on varmaan aivan sama oikeus kirjottaa tänne niin kun sullakin ja tuoda omat pielipiteeni esille ja myös kommentoida sun kirjotuksias

        Mutta mitä järkeä siinä on haukkua jatkuvasti kirjoituksiani, aika lapsellista touhua.. Ja miksi yökötän sinua?


      • Tuollainen käytös vie Helvettiin. Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.


      • Toivopaulin kirjoitti:

        Tuollainen käytös vie Helvettiin. Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.

        Eipäs nyt säikytellä helevetillä.. Mutta palstalla on liikaa närää toisia kohtaan, jos ei olla samaa mieltä, niin valitetaan ja haukutaan mm. tyhmäksi..


      • kittie2 kirjoitti:

        Eipäs nyt säikytellä helevetillä.. Mutta palstalla on liikaa närää toisia kohtaan, jos ei olla samaa mieltä, niin valitetaan ja haukutaan mm. tyhmäksi..

        uskotko sinä Jumalaan?


      • Toivopaulin kirjoitti:

        uskotko sinä Jumalaan?

        Olet perivä Taivaan jos uskot. Jumala uhrasi oman Poikansa sinun vuoksesi. Olet näkevä Jumalan jos uskot (ota huomioon että vain Kristus on nähnyt Jumalan).


      • Tämä ei ole jeesustelu palsta, tiedoksi vaan. Ja en ole uskovainen.


      • oletidiootti
        kittie2 kirjoitti:

        Mutta mitä järkeä siinä on haukkua jatkuvasti kirjoituksiani, aika lapsellista touhua.. Ja miksi yökötän sinua?

        Mitä järkeä sulla on koko ajan kysellä että mitä järkeä? Kysellä mitä mun pitäis kirjoitella? Eikö mene jakeluun että kaikki huomaa että haet aloituksillasi vain tilaisuutta väitellä TYHJÄSTÄ? Johtaako tuo jankkaaminen johonkin? Oikeasti jos olisit täällä johonkuhun tutustunut niin varnasti keskustelisit niiden kanssa (tonttujen ja tinttujen) livenä etkä täällä kaikkien haukuttavana. Myönnä vaan että nautit kun saat täällää jankuttaa samaa skeidaa ja samaa sekidaa ja sam .... ymmärrätkö nyt mitä tarkoitin tuolla aiemmin


    • Kyllästyttää

      Oliskos nyt kittie2aika hypätä mopoautoos ja ajaa jonnekin ja tehdä jotain järkevää,semmosia niinku oikeita asioita

      • Jospa nimimerkki: kyllästyttää ottaisi itse vinkistä vaarin? Ja lopeta myös se valitus. Et tunne minua ollenkaan, teen vaikka mitä järkevää, varmaan paljon järkevämpiä juttuja kuin sinä? Kirjoituksiesi perusteella vaikutat vain valittajalta, mutta enhän minäkään sinua tunne... ;)


    • Tympii

      koko kittie.Painu helvettiin Kokkola sivuilta.

      • Samoin tympii valittajat, miksi olette niin kamalan negatiivisia! Ei tarvi vastata jos ei avaus kiinnosta, mikä siinä on niin vaikeaa??!


      • Kyllästyttää

        Siinä se tuli ja selvästi,nyt vielä kun kittie älyäis viestin


      • Siis te olette todella typeriä itse! Haukutte ja vaan valitatte, miten kehtaatte käyttäytyä tuolla lailla!


      • kittie2 kirjoitti:

        Siis te olette todella typeriä itse! Haukutte ja vaan valitatte, miten kehtaatte käyttäytyä tuolla lailla!

        Nyt Kittie rauhoitut ja annat oikeesti piupaut kaikille haukkumaviesteille. Turha inttää kenenkään kanssa,kun se vaan yltyy sillai. Ohita noi viestit kokonaan...muista nyt tämä! :)

        Tiiät kai sanonnan,että älä yllytä hullua. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt Kittie rauhoitut ja annat oikeesti piupaut kaikille haukkumaviesteille. Turha inttää kenenkään kanssa,kun se vaan yltyy sillai. Ohita noi viestit kokonaan...muista nyt tämä! :)

        Tiiät kai sanonnan,että älä yllytä hullua. ;)

        No en tiedä auttaako.. Siis mikä noita tyyppejä vaivaa?? Inhoavat niin kovasti minua, vaikka en mikään pahis olekkaan.. :(


      • kittie2 kirjoitti:

        No en tiedä auttaako.. Siis mikä noita tyyppejä vaivaa?? Inhoavat niin kovasti minua, vaikka en mikään pahis olekkaan.. :(

        Tuskin inhoavat.Tykkäävät kiusata juuri siksi,kun tietävät että se vaikuttaa suhun. Elä murehdi ton takia. Ilkeitä ihmisiä on ollut aina. Niiden kanssa vaan täytyy yrittää elää. Älä huomioi niitä..ei vaikka kirjoittaisivat mitä tahansa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuskin inhoavat.Tykkäävät kiusata juuri siksi,kun tietävät että se vaikuttaa suhun. Elä murehdi ton takia. Ilkeitä ihmisiä on ollut aina. Niiden kanssa vaan täytyy yrittää elää. Älä huomioi niitä..ei vaikka kirjoittaisivat mitä tahansa.

        Alright! En enää vastaa heille, olet kyllä oikeassa että nauttivat kiusasta, ja minä kiltti tyttö yritän heille vastata ja ymmärtää heitä.. Ja se ei kyllä kannata. :(


      • kittie2 kirjoitti:

        Alright! En enää vastaa heille, olet kyllä oikeassa että nauttivat kiusasta, ja minä kiltti tyttö yritän heille vastata ja ymmärtää heitä.. Ja se ei kyllä kannata. :(

        No ei kannata todellakaan! :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kannata todellakaan! :)

        Juu, eipä niin.. Eivät osaa keskustella ollenkaan kunnolla, vaan jankkaavat vaan samaa kiusaa.. Kiusaaminen sucks!


      • Lupaatvaan
        kittie2 kirjoitti:

        Alright! En enää vastaa heille, olet kyllä oikeassa että nauttivat kiusasta, ja minä kiltti tyttö yritän heille vastata ja ymmärtää heitä.. Ja se ei kyllä kannata. :(

        Kohta vastaat kuitenkin!


    • Kyllä hävettää tämä palstan porukka, pelkkää kiusaa vaan.. Siis oikeasti, eikö sitä osata käyttäytyä nimimerkin takana? Ja ihan oikeasti, jos ei jonkun avaus kiinnosta, ei sitä tarvi lukea tai vastata siihen, ymmärrättekö??

      Ja minkä takia olette minun kimpussa ja ajaamassa minua palstalta pois? Mikä teillä on miuna vastaan?? Täällä palstalla on kyllä paljon muuta poistettavaa, kuten trollit, rumat jutut, tr:ä yms..

      • Kyllästyttää

        No eikös pitäis jo uskoa sua minä minä ihmistä ei kukaan kaipaa täällä,pyydä noilta sun "ystäviltä" Puhelin numerot niin voitte jatkaa noita surkeita juttujanne ihan kolmistaan


      • Kyllästyttää kirjoitti:

        No eikös pitäis jo uskoa sua minä minä ihmistä ei kukaan kaipaa täällä,pyydä noilta sun "ystäviltä" Puhelin numerot niin voitte jatkaa noita surkeita juttujanne ihan kolmistaan

        En ole koskaan ollut itserakas, teillä on totaalisen väärä kuva minusta, ihan naurattaa jo teidä jutut! XD

        Kumma kun ihmisiä haittaa ystävät palstalla! Pitäisikö kaikkien vain anpista niinkuin te?? Ja henk. koht viestejä ei voi laittaa kavereille, kun ne eivät toimi!!


      • Huomattuon
        kittie2 kirjoitti:

        En ole koskaan ollut itserakas, teillä on totaalisen väärä kuva minusta, ihan naurattaa jo teidä jutut! XD

        Kumma kun ihmisiä haittaa ystävät palstalla! Pitäisikö kaikkien vain anpista niinkuin te?? Ja henk. koht viestejä ei voi laittaa kavereille, kun ne eivät toimi!!

        Joo no se on kyllä huomattu että ei teistä kukaan toimi


    • Hoitoon

      Hae hoitoon sinä pirullinen,ja kokkolalaisia halveksuva Demoni !

      • No en halvekis Kokkolalaisia, sieltä olen kotoisin ja käyn Klassa usein. Älä nimimerkki: Hoitoon sekoile.. Kirjoituksesi puolesta voisit itse kaivata hoitoa?


      • Sepe_susi

        Oletko sinä Kittie2 vielä kokematon, vai joko hallitset ainakin alkeet, eli oletko ns. kova kone?
        Annan mielelläni sinulle lisäoppia, jos olet täysi-ikäinen.
        18-19 vuotiaille tyttösille on oikein kiva olla opettajana


      • Sepe_susi
        Sepe_susi kirjoitti:

        Oletko sinä Kittie2 vielä kokematon, vai joko hallitset ainakin alkeet, eli oletko ns. kova kone?
        Annan mielelläni sinulle lisäoppia, jos olet täysi-ikäinen.
        18-19 vuotiaille tyttösille on oikein kiva olla opettajana

        Tosin opettajana ollessa on korvat suojattava korvatulpilla, jotta niitä typeriä juttuja sekä sitä lapsellista kikatusta ei tarvitse kuunnella jatkuvasti.


    • halvekis

      Taidat olla Hurri-Piru ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe