Oltaisko me nyt kumpikin

vaimitämeinaat

vahvempia ja valmiimpia aloittamaan tää kaunis rakkaustarina? :) Jos se oli tarkoituskin mennä näin jotta siitä tulee kestävää :)

24

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäkannattaayrittää

      Kaunis ajatus jollekin :)

    • odpsk

      Jotenkin ihana kuulla että joillain ihmisillä on vielä "lapsenusko" rakkauteen.

      • Oikeaa.rakkautta

        "Lapsenusko" rakkautee tuntee rakkauteen kuuluvan tahdon. Rakkaus itsessään ei aina kestä vaan tahto rakastaa vaikeina ja hyvinä aikoina. Rakkaus jota halutaan hoitaa ja vaalia.


    • blonDi_

      Olen. Ehdottoman. Voin vain puhua omasta puolestani.

    • kauniitaunia

      Vain sinä tiedät sen? Minävain Mistä minä tiedän että sinä et yritä vain päästä eroon minusta? Hyvää yötä...

    • fghjklöä

      Kyllä mun mielestä. Tosin vastaan ihan summa mutikassa, niin kuin yleensä, mut haittaako tuo jos samaa asiaa ajattelee :) sun kanssa, missä sitten oletkin. Olin kotona vast seittemän jälkeen mutkalenkin takia.

    • rakkaustarina
      • Hyvintuttukappale

        Ihana kappale.


    • 1519

      Kyllä minusta ainakin siltä tuntuu.

    • tunnisteitajoo

      avaudupa aloittaja vähän enemmän siitä, mitä ja milloin silloin joskus sattui :-D

    • muistissaon

      Ehkäpä, vieläkö viheltäisit "niin paljon kuuluu rakkauteen" :)

    • rollingstonesit

      still going strong

    • elämännälkää

      Sinun harteillesi lasken menneitten vuosien painon.Surusta raskaat päivät,ikävästä täydet yöt,ahdistavat aamut ja ilottomat illat.Ja sinä kannat ne kevyesti,valittamatta kunnes on aika ravistaa ne matkan varrelle tien sivuun.Unohtaa,että niitä koskaan olikaan.Sinun lämpimiin käsiisi ojennan onneni,hauraat,haavoittumattomat hetket ja sinä otat ne vastaan.Sinun huulillesi painan suudelman,ahnaan ja antautuvan.Puhallan suuhusi uuden elämän,kutsun sinut loputtomaan leikkiin.Ja sinä tulet pelkäämättä,haluten.Katumatta kertaakaan.

      • tykkäsinpaljon

        Olipa hieno teksti. Omako?


    • Saatjoshaluatjhaluan

      Toivottavasti tuo oli mulle elämän nälältä.

    • Ehdottoman

      samaa mieltä mutta emme ole yhdessä miksi kerro se minulle tyhmä ei tajua..

      • Niiniiinväärin

        No kun en tajua minäkään... Ollaam näköjään molemmat yhtä tyhmiä ;D


    • Olisin

      Itse olisin sinusta en tiedä

    • hmm________

      Kuulostaa hyvälle. Oli minulle tai jollekkin toiselle.

    • Meidänmahdollisuus

      Minusta minä ja yksi mies ainakin voisimme olla nyt valmiita siihen.

      • voiminnaa

        Minnahan se siinä kaipailee. Ketäs tänään kaipailet? Juhaa? Akia?


      • ontietoapaljon
        voiminnaa kirjoitti:

        Minnahan se siinä kaipailee. Ketäs tänään kaipailet? Juhaa? Akia?

        Minna ei kaipaa kuin Hannua. Mistä ihmeestä olette saaneet muuta päähänne.


    • akka11

      Ollaan varmaan vahvempia nyt ja opittu molemmat jotain tästä.

    • uuUu

      Mä oisin niin valmis antautumaan sulle ja sä tiedät sen. Ja en sitä halua ääneen enään sanoa mutta odotan sua ja jaksan odottaa sua aina rakkaudella muistan.......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe