Hyvät Lehdet Oy- kokemuksia?

mietityttää

Onko kokemuksia Hyvät Lehdet Oy:sta? Myy lehtiä joo, mutta onko kuinka luotettava yritys? Maksaako palkan ajallaan ja mitä palkkaus on?

27

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuppeliss

      Käypä kokeilemaan ni näet...
      shittii

    • Mietityttää

      EIKÖ KELLÄÄN OLE KOKEMUSTA?

      • fdsfasf

        katsos aikaisempia linkkia kyseisestä firmastq varmasti löytyy tee sitten päätös


      • Mietityttää

        Vanhoja ketjuja ja haluan tietää nykytilanteen


      • poispoispoispoispoispois

        heti poistetaan jos kommentoi rehellisiä asioita... päättele siitä....


    • Ei_enää_ikinä

      Kokemusta löytyy. Palkka tulee ajallaan kyllä. Muttei se kovin kummonen ollut, ei edes niillä ns. "huippumyyjillä". Desibelit tosiaan on korkeet, koska joku järjen jättiläinen siellä on saanut päähänsä, että kun radio raikaa täysillä taustalla, myyjien fiilis paranee. Usein siis asiakkaatkin kysyy, et soitatko yökerhosta tai bileistä (tosi noloa).
      Koulutus hommaan kestää n 30min. eli "tos on spiikki, tos on tietokone, mene töihin". Myöhemmin apua tai tukea ei saa.
      Mun aikanani lauantai vuorojen piti olla vapaaehtoisia, eli töihin sai mennä jos halusi. Mun tapauksessani, vaikka hyvissä ajoin ilmoitti, ettei lauantaina sit tuu, niin pomo alotti puhelimella pommittamisen jo aamulla, että tulepas. Se siitä vapaaehtoisuudesta.

      Innostavat myyntiskabat, mitä lafka mainostaa, olivat sitten kipailemista niistä lehtien mukana tulevista ilmaisista tilaajalahjoista. Onnistut tekeemään sen tarvittavan määrän kauppaa, niin palkinnoksi saat kivan ET-lehden taskukalenterin tai vaikka mahtavan seura-lehden t-paidan.
      Ilmapiiri oli tosi tulehtunut, pomo oli hyvinkin suorasanainen ja ilkeä. Miehen lempi sitaatti oli "sääli on sairautta".
      Ja muuten, kun sitten vihdoin sairastuin ja lääkärintodistusta menin viemään. Käski pomo vaan repiä sen ja mennä takas töihin, koska "eihän sua nyt oikeesti mikään vaivaa".
      Kauhee paikkaa. Myyntitöitä teen edelleen, mutta paikassa, missä oikeasti maksetaan hyvin ja missä ilmapiiri on kiva.

      Mutta vastaus kysymykseesi. Kyllä. Palkat tulivat kellon tarkasti aina ajallaan. Muuta hyvää sanottavaa ei ole.

      • uteliasuunonen

        Kiinnostaa mistä löysit kunnon myyntityöpaikan, teetkö vielä puhelinmyyntiä?


      • sanompa

        Oliko mikä toimisto?
        Ja kurjaa että noin on sua kohdeltu. Ei kenellekkään sanota noin. Törkeää toimintaa...


      • Mansesteriiiiiiii-

        Tais paikkakunta sijaita länsi-suomessa....?


      • gayboy91

        mua pantiin tuhkaluukkuun.


      • Gayyy2

        Vastustelitko kovastikkin?


    • Anksulander

      pomo vetää hirveet fyffet, muut ei mitää

    • qeqweqw

      Pomon taskuun menee myyjän rahat

    • Föanapc

      Mietis nyt tätä taloustilannetta. Kuinka moni ylipäänsä tilaa saatika ostaa mitään? Myyntityö on tällä hetkellä erittäin vaikeeta,ja joutuu tyrkyttään jotain huonoo lehtee ja vänkään asiakkaan kanssa että pomot näkee et ees yrittää. En suosittele kenellekkään.

    • neverrr

      mahtaa lehtikauppa kukoistaa näinä aikoina..kun muutenkin ihmiset vihaa lehtikauppiaita..ja netissä aletaan lehdet nykyisin lukea

      • Ei-suoramarkkinointia

        Ja kaiken voi googlettaa ilmaseks mitä tarvii. Puhelinmyyjät pitäs kieltää!!!!


      • hahahahhahhh
        Ei-suoramarkkinointia kirjoitti:

        Ja kaiken voi googlettaa ilmaseks mitä tarvii. Puhelinmyyjät pitäs kieltää!!!!

        Kaltaisesi luuserit pitäisi kieltää. Mikäli puhelinmyynnissä ei pärjää on vika täysin siinä epäonnistuneessa keskosessa joka ei osaa edes myydä lehtiä.

        Häpeä.


      • Ei-suoramarkkinointia

        Itseasiassa olen myynyt lehtiä ja sukkia puhelimitse yhtensä 5 vuotta,mutta paskat työolot työntekijöille ja sen vuoksi puhelinmyynti pitäisi kieltää. Okei kustantaja,painanta, kirjoittajat vähenevät mutta miksi kaiken alun pitä kärsiä paskasta työolosta?. Liitot sun muut ei auta. Mieluummin äänestin jaloilla ja lähdin. Lehtie myynti, maailman helpointa, heräte ostos ja itsensä myyminen asiakkaalle pääasia. :)


    • nimetön-

      Itse olin töissä viime vuonna keväästä syksyyn. Ekat kuukaudet olivat mukavia, kauppa kävi, toimistossa muutama vakituinen työntekijä ja työ toimi.

      Mitäs kesällä tapahtui? No toimisto ahdataan täyteen myyjiä, kauppa käy firmalla mutta oma myyntini huononi huomattavasti- näin myös vakituisilla...
      Syksyllä kukaan ei tilannut, koska kaikki tilaukset tehty kesällä ja muutama muukin kesätyöntekijä myyjä soitellu asiakkailla millon mistäkin sheiveristä tai lehdestä..

      Ilmapiiri aika kireä ja aika paljon ihmiset viettivät taukoansa oman pöytänsä vieressä (taukopöydällä ei tilaa). Ja jos satuit jäämään omaan soittopisteeseen, niin pomo siitäkin valitti. Kesällä apua ei oikein herunut ja syksyllä alkoi myyjien syyttely myynnistä.

      Suosittelen muuta paikkaa....

    • Tre-Tku

      Huonoja kokemuksia tre ja tku!!!!!

    • parasmyyjä

      eli sä oot niin vitun ääliö että meet huonojen kokemusten jälkeen hyvllä lehdillä toiseen toimistoon missä sulle tulee taas huonoja kokemuksia? voi vittu että jotkut teistä osaakin olla vitun imbesillejä. pilaatte koko alan kusipäät!

      • Tre-Tku

        Palkka houkutteli liikaa sekä muutto toiseen kaupunkiin mitä ei tunne.. Onneks pääsin toiseen myyntihommaan ja aurinko paistaa jälleen risukasaankin 8).


    • Entinenmyyjä

      Mieluummi siivousta kun tommosta! Joku 4e tuntipalkka jos et provikoille pääse.

    • MikkooMallikas

      Palkka tulee oikein ja ajallaan
      Työ ihan mielekästä jos asenne kohdallaan
      Työkaverit kivoja
      Jokanen toimisto keskustassa
      Siisti sisätyö

      ja ne miinukset
      -Palkka pienk suhteessa työnmäärään, vaikka myisikin hyvin. Omasta mielestä 1200-2300e on monessa paikassa "normipalkka", mutta tuolla olet raatanut sen rahan eteen.
      -Ei kannata olla liiam hyvä myyjä,pomot huomaa ja huohottaa paremmin parin kaupan päivät.
      -Huonojen myyjien annetaan olla huonoja ---> toivotaan että itse tajuavat lähteä. Jos ei, potkua persuksille tulee.
      -Huonot tietokoneet,aatamin aikaset.
      -Melu/hälinä
      -Yleensä yks kiva pomo, mutta muut ovat häijyjä ja ilkeitä.
      -Millään muulla ei väliä kuin firman päivä-ja kuukausitavoitteiden täyttymisillä
      -Pomot purkavat huonoa oloansa työntekijöihin, koska itse saavat sanallisen selkäsaunan.
      -Naamakeskeinen yhteisö

      Siinä nyt tärkeimmät mitä mieleen on tuli.

    • gayboy91

      pyllyyn koskee :/

    • hahahahahahahaha

      Juuh, vähän myöhässä vastaan, mutta silti ajankohtaista varmaan kerran firma vielä pyörii. Olin töissä yhdessä savon yksikössä viime vuoden puolella ja en sanoisi että paras puhelinmyyntifirma missä olen töissä ollut.. Työmotiivatiota toki pidettiin siellä yllä hassun hauskoilla työpaikan kisoilla ja ei siinä mitään. Irtisanouduin kuitenkin kuukauden jälkeen, koska lehtimyynti ei aloityspaikaksi ollut mikään paras ja sähkömyynnillä tienaa muutenkin paremmin. Kun irtisanouduin, esimies TODELLA epäammattimaisesti intti minulle vastaan ja sanoi että "tajuat kyllä että ei se ruoho ole yhtään vihreämpää aidan toisella puolen" ja kuten sanoin puhui epäammattimaisesti ja oli varma että tulen irtisanoutumista katumaan. Olin 16 ja olen vieläkin.. Sanoin hänelle selvästi että tämä on mun eka puhelinmyyntifirma, haluan kokeilla muitankin paikkoja ja löytää itselleni sen sopivan, ja että olen vasta nuori ja omalle mielenterveydellekin parasta että aloitan iisimmästä (esim sähkömyynnistä). Enkä henkilökohtaisesti tykkää siitä että jaellaan palkintoja ja on kaikkia pelejä sen motivaation nostamiseen. Johonkin rajaan se on hauskaa ja nautin siitä, mutta siellä se meni mielestäni yli jo vaikka kuukauden olinkin..

      • ahahahahahahahahaha

        Ja nyt sitten päätit kertoa tämän kokemuksen varttia vaille neljän aikaan arkiyönä?
        Ei vissiin tänä kesänä ole työpaikkaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe