Naiset on nirsoja ja siksi olen yksinäinen

yksinäinen-

Naiset ei koskaan ole yksinäisiä ellei ne halua.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet_ne_kranttuja_on

      Olen kertonut täällä toistuvasti, että olen koko ikäni olleet erittäin yksinäinen. Ei parisuhteita, ei ystäviä.

      Miehet ovat erittäin nirsoja: et ole sellainen tai tällainen. Kyse ei ole ulkonäöstä Vaan siitä, että miehet haluavat persoonaltaan hyvin kaavamaisia naisia, siis ns. naisellisia puheenpölinää tuottavia, toisia hoitavia hössöjä, sellaisia joita pilakuvissa kutsutaan bimboiksi blondeiksi tai jotka ovat äitityyppiä. Muut ei kelpaa.

    • Kilttis

      Haah haha, ei ne haluta bimboja. Haluan naisen olevan oma itsensä, kiva luonne tietty pitää olla että tulee toimeen. Naiset haluaa kyllä sellaisia komeita pitkiä jännämiehiä.

      • Miehet_ne_kranttuja_on

        Minulla ei koskaan ole ollut MITÄÄN vaatimuksia miesten ulkonäölle. Ulkonäkö on täysi toisarvoinen asia ihmisessä. Myöskään luonteelle ei ole ollut vaatimuksia, minä olen ollut taipuvainen ajattelemaan, että ihmisen tulee saada olla oma itsensä.

        Edellisten kohtien lisäksi, jotka esitin, on vielä niin, että naisen pitää käskeä ja vaatia. Olla sellaista nirsoa ja komentelevaista sorttia ja oikutella. Pelata ihmissuhdepelejä. Ei saa osoittaa tykkäävänsä, vaan juosta pakoon näön vuoksi.

        Miksi et(te) hyväksy, että myös miehet voivat olla nirsoja? Omasta kokemuksestanihan minä kerron, useiden vuosikymmenten aikaisesta kokemuksesta. Miksi tulisin tänne esittämään valheita?

        Miehet eivät ole a) joko lainkaan kiinnostuneet minusta tai b) ovat olleet kanssani hetken ja sanoneet, että olet ihan kiva tyttö, mutta en ole rakastunut sinuun/ et ole mitenkään erityinen/ et puhu tarpeeksi paljon/ et anna perusturvallisuutta kun et ole äidillistä tyyppiä....Tässä muutamia jotka muistan, muitakin löytyy jos rupean kaivelemaan muistin pohjalta.


      • fghfghreth
        Miehet_ne_kranttuja_on kirjoitti:

        Minulla ei koskaan ole ollut MITÄÄN vaatimuksia miesten ulkonäölle. Ulkonäkö on täysi toisarvoinen asia ihmisessä. Myöskään luonteelle ei ole ollut vaatimuksia, minä olen ollut taipuvainen ajattelemaan, että ihmisen tulee saada olla oma itsensä.

        Edellisten kohtien lisäksi, jotka esitin, on vielä niin, että naisen pitää käskeä ja vaatia. Olla sellaista nirsoa ja komentelevaista sorttia ja oikutella. Pelata ihmissuhdepelejä. Ei saa osoittaa tykkäävänsä, vaan juosta pakoon näön vuoksi.

        Miksi et(te) hyväksy, että myös miehet voivat olla nirsoja? Omasta kokemuksestanihan minä kerron, useiden vuosikymmenten aikaisesta kokemuksesta. Miksi tulisin tänne esittämään valheita?

        Miehet eivät ole a) joko lainkaan kiinnostuneet minusta tai b) ovat olleet kanssani hetken ja sanoneet, että olet ihan kiva tyttö, mutta en ole rakastunut sinuun/ et ole mitenkään erityinen/ et puhu tarpeeksi paljon/ et anna perusturvallisuutta kun et ole äidillistä tyyppiä....Tässä muutamia jotka muistan, muitakin löytyy jos rupean kaivelemaan muistin pohjalta.

        Jokainen haluaa että toinen on jotakin joka tuntuu jossain, niinkuin monesti naiset sanovat ettei se ihan kiva riitä.


    • zxczxcasdzxc

      Jokainen saisi seuraa jos alentaa standardejaan tarpeeksi. Luulet liikoja itsestäsi, ja tähtään itseäsi "parempiin" naisiin.

      Mene kaupunkisi köyhimmälle seudulle, ja käy läheisessä baarissa. Vastaasi tulee useita sata kiloisia nelikymppisiä naisia, jotka huolivat kenet tahansa.

    • Kilttis

      NAinen ei huoli ketä tahansa. Jotkut miehet on nirsoja mutta useimmat yksinäiset miehet ottais lähes kenet tahansa, eri asia sitten toimiiko suhde. Siitä lähdetään että kiva persoona ja luonne et sopii yhteen ja tulee toimeen sen toisen kanssa. Minulla on myös komemusta että en kelpaa koska en ole mikään brätt pitt. En päse edes juttelee naisille joten eivät voi tietää millainen olen. Naiset olettaa että se komein mies on se unelma mies jonka kanssa elää ja me rumat ollaan ihan paskoja, meissä ei ole mitään hyvää.

    • yksinäinen-

      Nainen valitsee aina miehen. Nainen voi soittaa kiinnostusta mieheen.

    • Miehet_ne_kranttuja_on

      Mistähän syystä aiemmin kertomaani ei oteta todesta, voisitteko ystävällisesti selittää???

    • yksinäinennainen

      Voin ihastua hyvinkin erinäköisiin miehiin, vaikka olisi jotain erityistä poikkeavuuttakin siinä.
      En arvota ihmistä sen mukaan miltä hän sattuu näyttämään, mutta olisi kiva jos välittäisi tehdä jotain ulkonäkönsä eteen. Vaatteiden ja hiusten ei tarvitse olla viimeisen päälle, mutta pienillä jutuilla saa aikaan jo paljon.
      En etsi tietynnäköistä miestä, mutta luonteen ja etenkin arvomaailman pitää sopia yhteen.
      "Naiset ei ole koskaan yksinäisiä, ellei ne halua" väitteelle ei ole todellisuuspohjaa, silkkaa ilkeyttä ja/tai typeryyttä sanoa tuollaista. Minä kuten monet muut naiset, etenkin täällä Suomessa, kärsitään yksinäisyydestä. Olen kärsinyt jo n. 26v (siitä asti lapsuudesta mitä muistan.)
      Se ei veisi yksinäisyyttäni, päinvastoin masentaisi, jos joutuisin pakottamaan itseni harrastamaan seksiä tuntemattoman miehen kanssa tai seurusteluun epäsopivan miehen kanssa, jota en voi rakastaa sillä tavalla, enkä haluta, tai joka tekee muuten onnettomaksi.
      Seurustelua (tai seksiä) ehdotaan ylipäätäänkin liian aikaisin, vaikka haluaisi tutustua ensin toiseen rauhassa. Sitten kadotaan, kun toinen ei suostu.
      En kiinnitä huomiota pikkuasioihin, tai omaisuuteen jne. Hyväksyn erilaisuuttakin, mutta pääpiirteittäin pitää sopia yhteen, niin on hyvä olla.

    • munapäämies

      99% naisista saa miehen jos vain tekevät alotteita. Mies ei saa naista vaikka tekisi aloitteen, varsinkin jos mies ei ole mikään komea.

      • sdasadasdsd

        i feel you :( tiedän... tätä se on...


      • 51924

        87.48% yleisissä keskusteluissa käytetystä statistiikasta keksitään lennosta tunnepohjalta eikä vastaa todellisuutta.


    • ihhannainen

      Ei se ole naisten vika ettet ole kehittänyt itseäsi tarpeeksi jotta joku kiinnostuisi sinusta.

    • Miehet_ne_kranttuja_on

      Jankutan, koska minusta on erikoista, että kun kertoo realiteetteja, niin vaietaan kuoliaaksi, jos ne realiteetit eivät tue omia pinttyneitä käsityksiä.

      Kukaan ei ole vastannut, miksi ei-yhtään-kranttu nainen ei ole "saanut" miestä. Sama on ollut joka ikäkaudella. Siitäkö se johtuu, etten ole ollut lainkaan kranttu, vaan kuka tahansa olisi kelvannut?

      • 122333333333

        Eihän se ettei ole nirso tarkoita että olisi jotain annettavaa, tahdottomuus voi olla negatiivinenkin piirre.


      • Miehet_ne_kranttuja_on
        122333333333 kirjoitti:

        Eihän se ettei ole nirso tarkoita että olisi jotain annettavaa, tahdottomuus voi olla negatiivinenkin piirre.

        Juuri näin eli tahdottomuus nimenomaan on negatiivinen piirre ja nainen lempataan.

        Ei siis pidä väittää, että kaikki naiset saavat aina halutessaan miehen, koska näin ei ole. Halusin antaa tästä konkreettisen esimerkin. Silti täällä itsepäisesti väitetään, että kaikki naiset on nirsoja.

        Eli saadakseen miehen naisen pitää osata VAATIA. Se, että hyväksyy toisen sellaisena kuin tama on, ei ole ollenkaan tavoiteltava asia. Naisen pitääkin olla nirso saadakseen miehen, koska vasta sitten mies pitää naista tavoittelemisen arvoisena.


      • tehty
        Miehet_ne_kranttuja_on kirjoitti:

        Juuri näin eli tahdottomuus nimenomaan on negatiivinen piirre ja nainen lempataan.

        Ei siis pidä väittää, että kaikki naiset saavat aina halutessaan miehen, koska näin ei ole. Halusin antaa tästä konkreettisen esimerkin. Silti täällä itsepäisesti väitetään, että kaikki naiset on nirsoja.

        Eli saadakseen miehen naisen pitää osata VAATIA. Se, että hyväksyy toisen sellaisena kuin tama on, ei ole ollenkaan tavoiteltava asia. Naisen pitääkin olla nirso saadakseen miehen, koska vasta sitten mies pitää naista tavoittelemisen arvoisena.

        Jos ei jutut ja tavoiteet sovi yhteen. On ihan turha jatkaa.
        Sääntö: minkä molemmat hyväksyy, on sallittu.


    • Helpotusta

      Kannattaisko käsitellä tuota katkeruuttasi että mistä se oikeasti on lähtöisin jotta voisit päästä siitä syövyttävästä tunteesta? Käyt vaikka terapeutilla puhumassa ja selvität pääkoppaasi niin sinustakin voi tulla vielä kykenevä oikeaan parisuhteeseen jos sitä kerran toivot.

      Palastalla ruikuttaminen ja naisten syyttely kun ei korjaa mitään ongelmiasi eikä ainakaan tuo sinulle naista. Varmaan tajuat kun loogisesti asiaa vähän pohdit.

      Itsesäälissä on mukava rypeä mutta se ei muuta mitään. Kannattaa kerätä voimat ja alkaa hakea muutosta elämään.

      • Helpotusta

        Ja en halua tuomita sillä valittaakin saa ja pitää niitä tunteitansa päästää ilmoille mutta jostainhan ne tunteet aina tulee! Sitä kannattaa pohtia.


    • tavallinennainen

      Ei naiset ole nirsoja, mutta kyllä se luonne merkitsee paljon suhteessa. Itse inhoan lirkuttelevia miehiä ja niitä jotka jatkuvasti valittavat oman elämänsä kurjuutta ja sitä epätoivoisuutta kun haluaa naisen, ei nainen halua kuulla kuinka epätoivoinen mies on ja samalla tiedostaa, että tuolle kelpaisi kuka vain kunhan on nainen. Kyllä se nainen haluaa tietää, että toinen välittää muutenkin kun vain tarpeiden tyydyttäjänä. Ja ulkonäölläkään ei ole merkitystä kunhan, jotenkin huolehtii itsestään. En huolisi komeaa miestä, koska he tuppaavat tiedostamaan sen ja se näkyy heidän käytöksessään eli tavallisen näköinen suomalainen mies kelpaa oikein hyvin ja kauneushan on katsojan silmässä. Eikä sen miehen tarvitse edes olla rikas kunhan omillaan pärjää ja mielellään töissäkin käy, mutta työttömyyskään ei tänä päivänä häpeä ole.
      Mutta totuus on ettei tällaisille miehille kelpaa tavallinen nainen.

    • Kilttis

      Kelpaa kelpaa mut naisille ei kelpaa tavis mies. Naiset haluaa komean pitkän miehen eikä lyhyttä tavis miestä. Työttömyys on just häpeä eikä nainen huoli työtöntä miestä. Muutenhan minä löytäisin naisen helposti.

      • Jankkaajalle_tiedoksi

        Ilmeisesti et osaa lukea vai onko ymmärryksessäsi vikaa?

        Tässäkin ketjussa on todettu, ettei ulkonäöllä ole kaikille väliä. Esimerkiksi minulla on ollut kaksi itseäni lyhyempää poikakaveria aikanaan ja kolmas taisi olla juuri ja juuri mittaiseni eli 165 senttiä.


      • kilttimyös

        Ehkä "Kilttis" miehellä on sitten joku asenne ongelma omaan itseensä joka vaikuttaa siihen ettei nainen kiinnostu. Jos oma asenteesi on, ettet kelpaa niin silloin voi olla, että toimit niin, että työnnät muut pois. Ei ulkonäöllä ja miehen pituudella ole mitään väliä jos ihminen itse on kiinnostava.


      • todellinenongelmasi

        Älä puhu pötyä.
        Yksi varsinaisista ongelmasi taitaa olla älykkyyden puute. Mutta sittenkin voisit löytää sen suhteen ns. tasoisesi naisen


    • Lusmana_kdnjss

      Ihan sama, onko mies pitkä vai pätkä, lihava vai laiha. Mutta jos se tekee noin paljon yhdyssanavirheitä kuin toi torvelooni, niin ei käy.

      Kannattaa tutustua itseensä ensiksi ja miettiä, mikä itsessä mättää. Naiset on hemmetin joustavia. Heille kelpaavat hyvin monenlaiset miehet. Miehet ovat enemmän niitä, joilla on vaatimuksia. Elä sitten sen kanssa, että sinua arvostellaan etkä koskaan riitä.

    • tulipas_sanottua

      Tuolla asenteella "parhaassakin" tapauksessa muuta kuin kaksi yksinäistä saman katon alla. UNOHDA SE NAINEN. Keskity sen sijaan elämään. Jokin omalta tuntuva vaikka sitten osapäiväinen taloudellisesti kannattamaton elämää rytmittävä duuni. Opiskelua. Jokin intohimoinen harrastus, vaikka useampikin jos aikaa ja rahaa riittää. Kun omat palikat kohdallaan, se näkyy jo kauas, niitä sopivia naisia (ja miehiä) löytyy silloin ihan etsimättäkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe