TV7 juuri nyt

hyiolkoon

valkoisiin vaatteisiin pukeutunut eksyttäjä ja väärä profeetta pitää ihmisiä pilkkanaan.
Kuinka alas TV7 menee ennenkuin siellä herätään todellisuuteen.
Suomessa ei onnistu Torontolaisuus jos sitä yritätte.

37

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistuollaisesta

      Kehui puhuneensa Johannes Kastajan kanssa. Eikö se ole okkultismia, jos on yhteydessä kuolleisiin?

    • ÄlkääkatsokoSeiskaa

      Älkää katsoko TV7:kaa, se on erittäin vahvasti okkultistinen kanava - vain Hengen johdossa olevat kristityt näkevät ne harvat jotka eivät ole okkultisteja. mm David Pawson on mielestäni puhdasoppinen julistaja, muista en tiedä enkä mene takuuseen.

      • Lukekaa2

        David Pawsonin opetus on syvältä: Jotain hyvää, mutta sitten valhe. Siis sama toimitatapa kuin itse perkeleellä.


      • ASL

        Olen samaa mieltä, että Pawson on ainoa hyvä opettaja tuolla. Liittyisin heti seurakuntaan Suomessa, jos jossain joku opettaisi uudestisyntymisestä, kuten Pawson.

        Olen etsinyt seuraa yli 10 vuotta ja olen löytänyt vain Pawsonin. Matkalla olen pettynyt lukemattomiin yhteisöihin pääkaupunkisudulla ja siksi toiminkin pienemmissä piireissä tällä hetkellä.


      • RikasSaarnaaja

        Jenkki-herättäjiä riittää roppa kaupalla. Eräs intialainen, UK oppinut on
        hyvin elegantti englanninkielen käytössään,ja paljon lukenut vaitösten
        tekijä.Ravi Zakharias on mukavaa kuultavaa määrättyyn pisteeseen,
        kunnes hänkin sortuu maallisiin ansoihin saatanan virityksiin.
        Susi lämpaiden vaatteissa sopii hyvin monen saarnaajan kohdalle,siksi
        he saavat suuret joukot rahoittamaan uskontonsa myyntiä maapallolla.


      • KallisUskonto
        ASL kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Pawson on ainoa hyvä opettaja tuolla. Liittyisin heti seurakuntaan Suomessa, jos jossain joku opettaisi uudestisyntymisestä, kuten Pawson.

        Olen etsinyt seuraa yli 10 vuotta ja olen löytänyt vain Pawsonin. Matkalla olen pettynyt lukemattomiin yhteisöihin pääkaupunkisudulla ja siksi toiminkin pienemmissä piireissä tällä hetkellä.

        Miksi halajat yhtä saarnaajaa jolla ei ole taivaallisia valtuuksia saarnata
        kenellekkään mitään raamatullisia asioita.Saarnaajat miellyttävät kuulijan
        avaamaan rahapussinsa saarnan jälkeen.Jos heillä jo on miljoonia piilossa
        niin luulisi heidän jo nyt saarnaavan ilmaiseksi ? Jeesus ei kerännyt
        köyhiltä rahaa evnkeliumin vastineeksi, niinkuin nämä lurjukset tekevät.


      • Pysyheistäirti
        ASL kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että Pawson on ainoa hyvä opettaja tuolla. Liittyisin heti seurakuntaan Suomessa, jos jossain joku opettaisi uudestisyntymisestä, kuten Pawson.

        Olen etsinyt seuraa yli 10 vuotta ja olen löytänyt vain Pawsonin. Matkalla olen pettynyt lukemattomiin yhteisöihin pääkaupunkisudulla ja siksi toiminkin pienemmissä piireissä tällä hetkellä.

        Ymmärrätkö sinä kaiken "amerikan kielen",vai luotatko suomalaisiin
        käännöksiin ? Ihmisiä on helppo pettää ihan millä kielellä tahansa.


      • Pieniryhmä

        On hyvin kohtalokasta pelata pelkillä tunteilla uskon asioissa, koska se on
        petollista järkevien tosiasioiden puutteessa.Hyvänä esimerkkinä helluntai-
        seurakunnat.Uudestisyntyneitä on maapallolla jo kymmeniä miljoonia,
        joka sotii raamattua vastaan. Löytääkö hän YHTÄÄN uskoa maan päältä
        tullessaan, sanoi Jeesus.Uskovien joukon pitää olla hyvin pieni verrattuna
        kaikkiin uskontoihin maapallolla.


      • pyhpyh

        Eipäs sanonut. Vaan "Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?"


      • MyösHuonoaMukana

        Eivätkö helluntailaiset näe tv7 ohjelmissa mitään epäilyttävää ja eksytystä?
        Sukulaiseni, jotka ovat helluntailaisia ja pitävät itseään syvällisesti uskovia kehuvat kaikkia tv7 ohjelmia ja kysyvät aina, että oleko katsonut tv7 kanavan ohjelmia ja kehuvat niiden olevan hyviä.
        Varmaan jokainen tv7 kanavan ohjelma on heidän mielestään hyvä, eivätkä tunnu epäilevän yhtäkään tv7 ohjelmaa, koska kanava on kristillinen, niin eihän sellaisessa voi olla mitään epäilyttävää tai harhaoppia.
        Ovat myös kysyneet, että olenko käynyt Tiaisen seurakunnassa, jossa en ole, enkä tule käymään, mutta eivät ole nähneet youtube taltiointia, jossa Tiainen on aivan selvästi juopunut alkoholista.

        Epäilen, etteivät uskoisi tätä, että Tiainen on selvästi alkoholin vaikutuksen alainen, jos ei näe, niin on kyllä sokea tai ei halua myöntää.
        Hankkivat muutama vuosi sitten kannettavan tietokoneen ja valokuitukaapelin vain tv7 ohjelmien takia.
        Maksoivat aivan turhaan valokuitukaapelista, kun näkyy ihan yhtä hyvin mokkulalla, joka on paljon edullisempi, eikä ole kallista liittymismaksua.


      • egnneg
        MyösHuonoaMukana kirjoitti:

        Eivätkö helluntailaiset näe tv7 ohjelmissa mitään epäilyttävää ja eksytystä?
        Sukulaiseni, jotka ovat helluntailaisia ja pitävät itseään syvällisesti uskovia kehuvat kaikkia tv7 ohjelmia ja kysyvät aina, että oleko katsonut tv7 kanavan ohjelmia ja kehuvat niiden olevan hyviä.
        Varmaan jokainen tv7 kanavan ohjelma on heidän mielestään hyvä, eivätkä tunnu epäilevän yhtäkään tv7 ohjelmaa, koska kanava on kristillinen, niin eihän sellaisessa voi olla mitään epäilyttävää tai harhaoppia.
        Ovat myös kysyneet, että olenko käynyt Tiaisen seurakunnassa, jossa en ole, enkä tule käymään, mutta eivät ole nähneet youtube taltiointia, jossa Tiainen on aivan selvästi juopunut alkoholista.

        Epäilen, etteivät uskoisi tätä, että Tiainen on selvästi alkoholin vaikutuksen alainen, jos ei näe, niin on kyllä sokea tai ei halua myöntää.
        Hankkivat muutama vuosi sitten kannettavan tietokoneen ja valokuitukaapelin vain tv7 ohjelmien takia.
        Maksoivat aivan turhaan valokuitukaapelista, kun näkyy ihan yhtä hyvin mokkulalla, joka on paljon edullisempi, eikä ole kallista liittymismaksua.

        "Eivätkö helluntailaiset näe tv7 ohjelmissa mitään epäilyttävää ja eksytystä?"

        Kyllä näkee. Suoranaista eksytystäkin.


    • Exmeditoija

      Johannes Kastajan kanssa puhuminen oli viimeinen pisara, joka vakuutti, että kyseessä on eksytys.

      • K.T.USA

        Onhan ihme miten kansalle saa valehdella, mutta ei poliisille. eikä tuomarille,
        siitä joutuu haasteeseen. Jonkinlainen laki sentään pitäisi olla kansan suojaksi.


      • ttkkl

        Jeesus puhui Mooseksen ja Eliaan kanssa.


      • ei_tällaista_voi_olla

        Niin, Saatana!


    • Enkuuntele

      Saman huomioin itsekin. Kuolleiden kanssa tekemisissä oleminen on spiritismiä.

    • Owuoriko

      -Kevinin mukaan Owuor uskoo olevansa Malakian kirjassa 4:5 mainittu profeetta Elia, ”Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä”, sekä Ilmestyskirja 11:3 mainituista todistajista toinen. Owuorin mukaan myös toinen todistaja on maan päällä mutta he eivät ole vielä tavanneet.

      http://www.kristitynfoorumi.fi/owuor.html

      • K.T.USA

        Näistä juuri Jeesus varoitti, sanoen, he tulevat minun nimissäni teille julistamaan.
        Antikristuksia alkaa ilmestymään, eikä se suurin harhauttaja ole edes vielä esillä.


      • 300juulia

        näin minäkin jopa mietin..taIDAN OLLA SITTENKIN OIKEELLA tiellä,huo pelottaa ajatus mitä tulee kymmenen vuoden päästä..huhuuu


    • Jumalanmies

      Olipa väkevin kokous, jossa olen koskaan ollut! Valtavasti ihmisiä parantui ja oli vahvan Pyhän Hengen läsnäolo. Tämä profeetta on todellinen Jumalan mies. Saarnaa parannuksentekoa, koska Jeesus on tulossa! Ei kannata uskoa nettifoorumin valheisiin. Täällä faktatietoa lisää: www.repentfinland.fi

      • K.T.USA

        On teillä H-luntalaisilla tarinat. Montakos siellä herätettiin kuolleista ?


      • blon

        no jooo...on eletty juteltu johannes kastajan kans...joo määki kohta juttelen jonku kanssa.......onneksi heräsin ja en oo ollu kymmeneen vuoteen muu todellisuus on järkevää........


      • >www.repentfinland.fi

        Sivuston nimestä huolimatta minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.


    • Wc7KusetusJatkuu

      Kristityn foorumi ei valehtele ja Pyhä Henki ei ole mikään tunnegeneraattori. Äiti Amman halauksista saat samaa voimaa kuin noista pilipalikarismakeisareista. Kannattaa välttää kaikkia voideltuja puku-ukkoja (Owuor, Hinn), joilla on suora yhteys vainajahenkiin.

      • jyvåäskylä

        pyhä henki on keksitty joskus kirkolliskokouksessa..kannattaa tutkia ettei usko mihin sattuu..nääss..olen oppinut.....


      • pyhpyh

        Puhut potaskaa.


      • girlgirl

        en puhu....


    • nathan6

      koko netti ja telewissio on saatanan juonia ja ne pitäisi kieltää. jumala ei tarvitse näitä paholaisen vehkeitä koska puhuu suoraan ihmisille mutta käärme on ovela ja ihminen heikko.

      https://www.youtube.com/watch?v=1RocQi1PjMc

    • DoctorT

      TV 7 on suuri sontaluukku! Valitettavasti.

    • blonde11

      onneksi mulle aukesi silmät oisin varmaan sotkeutunut tuon ukon piiriin...huh huh

    • tuntematonminulle

      En seuraa kanavaa. Kertoisitteko eksyttäjän nimen?

    • mikkelinmies1

      Ei sellaista eksyttäjää ole TV7:lla

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      bbbbbbbbbbbbbbbbbbb

      ccccccccccccccccccc

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
      ccccccccccccccccccccccccccccccc

      • aakkoset

        ďďddddd


    • suruuuuuuuuu

      Hyvin pian minulle selkeni mikä mies Owuer on kun yhden puheen kuuntelin. Kilikellot soivat eikä se ollut pelkkää tinnitusta. Minusta hän puhui itsensä suoraan pussiin. Kumma etteivät kaikki sitä huomanneet. En pysty enää katsomaan, tekee suorastaan pahaa, tulee huono olo. ja toisiin tän hepun puheet uppoaa kuin kuuma kus lumeen. Surullista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe