Philipsiä korjattu 3 kk

PasPhil

Ostin Philipsin 48-tuumaisen taulutelkun ja heti vikaa! Nyt vaihdettu 2 kertaa kovalevy ja yhä hakee kanavia, on täysin mustia kanavia, joista pääsee eroon vain sammuttamalla telkun. Välillä tulee herjaa Philips-palvelimeen ei yhteyttä, häh? Vakilua? Ja kesken lähetyksen ilmoitus, että sammutetaan 12 sekunnissq, voi vi...tu ja kesken ampumahiihdon! Pahus kun lankesin Philipsiin, oli eka ja vika, Samsungeissa ei mitään vikaa. Ja Philips pyytää vielä kantamaan johonkin toiseen taloon kokeiltavaksi, jospa yhteydessä vikaa, siis kantamaan iso telkku jonnekin? Joo, jos maksaa taksikulut ja hankkii kantajat isolle telkulle! Lapsellista ja aöla-arvoista palvelua. Yök.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sumsanggg

      "Samsungeissa ei mitään vikaa"

      Haluamatta sen kummemmin kehua tai haukkua mitään merkkiä, totean vain, että sinulta on näemmä jäänyt näkemättä noin vuosi sitten televisiossa esitetty Samsungin televisioita käsitellyt ranskalaisdokumentti. Muuan pariisilainen tv-korjaaja oli korjannut lyhyessä ajassa 2000 Samsungia, joissa kaikissa oli sama vika.

    • SonytNeKestääJaKestää

      Pitihän se arvata, että joku onnistu ostamaan susipaskan vilipsin, eli korvikemerkkiä edustavan laitteen. Aivan, koska ei sitten ollut aikaisempaa kokemusta ko. sekundamerkistä, niin meni ja työnsi kätensä kyynärpäitään myöten löysään. Mulla on aiempaa kokemusta vilipseistä, ja viimeksi vuonna 2007 tuli ostettua vilipsin laite. Sen jälkeen oon ostanut aina ihan muita merkkejä, enkä vilipseihin aio sekaantua enää eläissäni. Ei ole vaivan arvoista.
      Täällä oon huomannut, että näitä vilipsien puolestapuhujia riittää, meikäläisen omista kokemuksista huolimattakin. Niin mutta onhan Ladakin hyvä auto, jos sellaisen itse omistaa.

      • vilps-roskaa

        Täysin samoin muuten olen minäkin tehnyt.
        Maksoin tonnin kyseisestä roskasta ja kuvaan paloin soikea läntti melkeein heti, vein takuuseen niin vika piilotettiin, ei korjattu.
        Eli oli huoltovalikkoa sorkittu ja muka korjattu, höpö höpö.
        No telkkarin hävitin ja hommasin uuden eri merkiltä.


    • JotainMuutaOstettava

      Jos kysyt kuluttajansuojavirastolta, niin eivät suosittele Philipsiä.

      • Joonazggg

        "Kuluttajansuojavirasto" ei muuten suosittele tai ole suosittelematta mitään merkkiä.


    • PieniSieväTelevisio

      Minä taas olen ollut huomaavinani että se on tuo koko, joka niissä haittaa. Naapurit viskoo kierrätykseen isoja televisioita ja pienet kestää. Sama oli mikä merkki tahansa.

    • Suojattomat

      "Jos kysyt kuluttajansuojavirastolta, niin eivät suosittele Philipsiä."

      Eivät varmasti! Eivät tosin suosittele mitään muutakaan merkkiä, koska mitään "kuluttajansuojavirastoa" ei ole olemassakaan. :o)

      • vänkytänysitten

        Muotoillaan asia sitten niin, että jos kysyt asiantuntevalta, niin hän ei suosittele Philipsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe