30.3. Tukiaisen uneton yö Turun Hamburger Börsissä

Ilopiina

Tunkki jäi norkoilemaan Turkuun, ja viime yön hotellinukkuminen siellä oli levotonta:

”En saa nukuttua kunnolla, alkoi jotkut vankilapainajaiset pyörimään päässäni ja pakko oli laittaa kaikki valot päälle!!! Olen oikeasti tosi herkkä ihminen, pelkään pimeääkin!

Ja tää vasta pimeetä onkin mitä painajaismaista viimeisen kahden vuoden aikana on tapahtunut!!!!

Menin vessaan äsken, katsoin taas kauhulla revittyä tukkaani! Ei tämä voi mennä näin, ei kertakaikkiaan voi, että mut joka ihan oikeasti EN OLE rikollinen, yritetään saada vankilaan, mutta tiedän oikeasti useitakin tapauksia jotka eivät ole saaneet koskaan edes sakkoja!!!! Ihan oikeasti mua pelottaa ja tuntuu että olen kauhean yksin!

Yksi mun kaveri totesi, että mua kohtaan on oltu väkivaltaisia sekä henkisesti että fyysisesti (nettikiusaaminen ja maineen ryvettäminen alas ihankuin en olisi edes ihminen!!!!!) mutta nyt meni liian pitkälle, että mulle haetaan joidenkin yksittäisten sakkotapausten takia ehdotonta vankeutta!!!! Ei voi olla totta!!!!

Vuosikausia vanhan rattijuopumus syytteen olen sovittanut. Jos nyt olisin ajanut vaikka jonkun päälle, niin tajuaisivat vankeuden, mutta ei elämä, ei kertakaikkiaan voi olla todellista enää tämä mun kohtelu!!!

Ihmiset ovat huolissaan enemmän vaikka terveellisestä ruuasta kuin IHMISARVOSTA joka kuuluu jokaiselle!!!!!! Minä saisin lopullisen sydänkohtauksen vankilaan jo kaiken muun kokemani jälkeen, en pystyisi olemaan siellä!!!

Hyvä kun olen yhtäkään yötä pystynyt nytkään kunnolla nukkumaan ilman painajaisia siskoni menetyksen jälkeen!!!! Miten joku sydämetön ihminen voi vielä edes ehdottaa jossain netin keskustelupalstoilla, että mulle pitäisi tehdä joku lobotomia!!!! Siis WHAT???!!!

Nyt joku lakiuudistus siihen nettiherjaukseen ja vähän äkkiä! Yksi on se että ainoastaan omalla nimellään ja ID numerollaan voi kirjoittaa!!!”

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilopiina

      Jatkopostaus:

      ”Unettomana Turussa, vaikka viihtyisä hotelli.
      Mutta käsittelen nyt lyhyesti sellaista aihetta kuin IHMISARVO .

      Tästä lisää Seiska Liven blogissani, mutta laitan jotain mietteitäni tähän nyt kuunnellessani samalla sateenropinaa ikkunoihin ja oloni on levoton ja kyyneleet väkisin tunkevat silmiini, mutta yritän lohduttautua, vaikka itse itsensä lohduttaminen onkin aika vaikeaa.....( no kiitos kovasti naispuolisille ystävilleni, joista parhaiten minua ymmärtävät he, jotka ovat itse joutuneet kärsimään ja käymään suuriakin vastoinkäymisiä läpi! Arvostan teitä kovasti ja olen aina kiinnostunut miten myös muut jaksavat, vaikka rämpisinkin itse suossa.)

      Sen jälkeen kun sain tiedon äidiltäni, että toinen puoli sydämestäni, sisareni Julia oli menehtynyt vasta 30-vuotiaana omaan sänkyynsä Bonzo mopsinsa lohduttaessa vieressä (en ollut ehtinyt olla kuin pari pvää poissa Jollaksesta ja tarkoitukseni oli heti ma palata sinne, pari vrk Julian menehtymisen jälkeen), jouduin shokkitilaan.

      Olin shokinomaisessa, välillä tiedottomassa tilassa useita kuukausia, tajuissa ollessani vain itkin ja itkin.”

      • Ilopiina

        Jatkoa:

        ”En mene tässä lähemmin kyseiseen tapahtumaan, en sanoihin joita puhuimme, enkä viimeistä yhteistä etelänmatkaamme jonka teimme kahdestaan Thaimaaseen. Nämä kaikki saavat tulla omaelämäkertakirjaani joka tulee Julian muistolle omistetuksi ja FIGHT DIABETES työhön.

        Mutta..... mitä minulla oli nyt sydämellä ettei unohdu: IHMISOIKEUSARVOT jotka kuuluvat jokaiselle. Suomen laki ei voi mennä niin, että täällä laki on erilainen eri ihmiselle.

        Vuosikausia saamani, valilla hyvinkin valheellisen ja negatiivisen mediakuvan vuoksi, olen saanut ikuisesti tietynlainen leiman otsaani. Tama estaa minua esim. loytamasta, tai ainakin vaikeuttaa, hyvan ja kunnollisen miehen kiinnostumista minua kohtaan.

        Nimemme takia Julia ei saanut toita mistaan, mista tietysti karsi kovasti. Olin Dubaissa kun Iltalehtien ja Iltasanomien suuret loopit vuonna 2008 rajahtivat silmilleni, enka tehnyt silloinkaan mitaan muuta kuin itkin! Minulle LUVATTIIN ettei mitaan tapahdu (palaan tassa asiassa myohemmin kirjassani.)”


      • Ilopiina

        Jatkoa:

        ”Mutta nyt ollaan tultu taitekohtaan: siihen viimeiseen lukuun, jota en olisi koskaan uskonut tapahtuvaksi!!!! Tein virheita kuten meista kaikki tekevat ja sain maksaa niista liiankin kovan hinnan.

        Mutta milloin ihmeessa keksittiin, etta minut pyritaan samaan vankilaan???? Sinnehan kuuluvat OIKEAT rikolliset! "Laista piittaamattomuus" ja negatiivinen julkisuusleima vaikuttivat tahan koko juttuun ihan kirkkaasti. Asia yhteydessa voitaisiin puhua sanasta "vaino."

        Ihmiset kauhistelevat leffoja, joissa pimealla keskiajalla punatukkaisia heitettiin roviolle. Ihmiset kauhistelevat kun kristityt laitettiin leijonille syotavaksi roomalaisten suurissa "hupiesityksissa." Ihmiset kannattavat Amnesty Internationalia jne.

        Kaikesta tasta huolimatta: noin 90% olisivat valmiita telkeamaan minut vankilaan, vaikka heille on syötetty minusta tietty kuva pelkästään median perusteella (jossa ollut paljon myös positiivisia juttuja mutta niitä ei haluta muistaa.)”


      • Ilopiina

        Jatkoa:

        ”En tiedä miksi Jeesus ilmestyi hiuksiini kesällä-2014, mutta Hän oli tunnetusti sorrettujen, alennettujen ja kaltoinkohdeltujen Vapahtaja ja pelastaja. Ei Jeesus ollut "täydellisten ja synnyttämien ihmisten" vapahtaja vaan Hän tuli kuolemaan ristillä juuri MEIDÄN KAIKKIEN SYNTIEMME tähden! Tässä kiteytyy koko mahtava pääsiäisen sanoma!

        Mitä nyt puhumme synnistä, niin kaikki ovat sitä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Mutta jos puhumme maallisesta oikeudesta, niin se voi tehdä vääriä päätöksiä ja tuomioita, ihmisiähän me olemme kaikki.

        En kuitenkaan usko, että Suomen tuomiojärjestelmä haluaa katkeroittaa ihmisiä lopullisesti ja viedä heiltä loputkin mahdollisuudet normaaliin ja tasapainoiseen elämään. Monesti nimenomaan tuomitseminen ja toisen päälle sylkeminen eivät ratkaise yhtään mitään: päinvastoin. Nyt en puhu oikeista rikollisista (tuli sitten henkirikoksiin, talousrikoksiin, raiskaus- ja pedofilia asioihin jne.)

        Minusta on olemassa hyvin paljon sellaista tietoa, jota Suomi ei tiedä ollenkaan (positiivisia asioita) mutta säästän ne myös pidempään projektiini.”


      • Ilopiina

        Jatkoa:

        ”Ihmiset salailevat, jos heillä on rankkaa tai kovia menetyksiä, mutta mun yksityiselämä on niin ruodittu, ettei minulla ole menetettävää tällä hetkellä sen kanssa, paitsi tietysti vaitiolovelvollisuus asiat.

        Voi kuinka ihmisten onkaan helppo osoittaa sormella toista kun ei huomaa, mitä itse on tehnyt. Kun kävin naistenhuoneessa yöllä ja näin pahasti revityt hiukseni, aloin vaan itkemään. Tottakai haluan että J & J joutuvat vastuuseen teoistaan.

        Mutta kaikki pitää suhteuttaa: vaikka sovitteluun asia ei mene, niin ei mulle nyt ekana tullut myöskään häkki heilahtaa -tuomio heille mieleeni, vaikka heillä olisikin (ja onkin) rikkeitä taustallaan aiemmin. Minun hiukseni kyllä aina kasvavat siihen asti, jotta saan uuden pidennyksen. Rakennekynnet voi ottaa aina vaikka ne halkaistiinkin poikki.

        Mutta maine, IHMISARVO, kunnia, niitä en saa takaisin ehkä enää koskaan tässä maassa. Oikeudenmukaisuuteen haluan vielä uskoa ja minulla on toivoa!!!!

        Pelkään fyysisen terveyteni puolesta: tätä stressin menoa myöten mulla löydetään kohta syöpä! Yrittäisitte edes ihmiset olla armollisempia toisianne kohtaan!!!!

        Sanon nyt jo, että psyykeeni ei kestäisi vankilaa, enkä sinne myöskään kuulu. Minulta vaaditut rahalliset korvaukset olivat myös täysin absurdeja, siis suorastaan pähkähulluja! Oikeus oli yksipuolinen alusta alkaen, tuntuu suorastaan etta koko tuomio oli jo etukateen paatetty.

        Olimme ihan pyortymispisteessa koko oikeudenkaynnin jalkeen, joka oli kuin pahimmasta jenkkileffasta ja vain itkimme aitini kanssa (aitini joka on saanut kestaa jo muutenkin ihan tarpeeksi, ihan liikaa siis!)

        En voi muuta sanoa, rukoilen tänään päivällä kirkossa, kun yleensä rukoilen vain iltarukouksen. Onko ajan henki se, että oikeasti pahat ihmiset laitetaan kunniaan, samalla kun kiltit ihmiset laitetaan kärsimään ja osa heistä eivät jaksa, vaan he kuolevat??

        Oikeudenkäynnissä mukana äitini ekonomi Marja Tukiainen ja puhelimitse kuultu isäni, ekonomi Markku Olavi Tukiainen.”


    • ihmettelen

      Eipä maininnut tuossa pitkässä vuodatuksessaan mitään, oliko Kaarinassa ja Turussa "yksityiskeikalla".
      Paljon mahdollista...
      Taisi jäädä taas verottaja ja ulosottoviranomaiset nuolemaan näppejään viikonlopun ansioista.
      Ilmeisesti tienestit kuitenkin kannatti, kun somessa hehkuttelee lähtevänsä ulkomaille hermolomalle.

      P.S. Mistä se lähtee lomalle, kun ei ole töissäkään?

      • Näädykäinen

        Pari yötä oli Kaarinan hotellissa, mutta eilen hän siirtyi Turkuun yksityisprostituuttakeikan toivossa (paremmat markkinat...). Tunkki lähtee kai lomalle "näätälauman vainoamisesta."


    • Nimkokemustaon

      Olen ollut pari vuotta ilman päihteitä, mutta muistan selvästi ajan, jolloin niitä tyhmyyksissäni käytin. Juuri tuollaisia oireita podin, yöunet oli levottomia, näin painajaisia, olin hermostunut ja turvauduin usein hengellisiin asioihin rauhan saadakseni. Elämä oli onnetonta, ainoastaan nousuhumalassa mieliala vähän kohosi, mutta laski taas nopeasti. Säikyin jopa omaa varjoani joskus. Elikkä Johanna, nuo tuntemuksesi johtuvat PELKÄSTÄÄN PÄIHTEISTÄ!! Lopeta, niin saat ihmisarvoisen elämän ja maineen takaisin! TÄMÄ TARINA ON TOSI!!

      • eipä

        No maineen se on jo saanut. Kielteisen sellaisen.
        Kunniallisen naisen meriittiä se ei saa enää koskaan, vaikka tekisi minkälaisia parannustekoja. Menneisyyttään kun ei voi pyyhkiä pois. - Eikä ilmeisesti haluakaan, kun katumusta mistään mokailuista en ole havainnut


    • elämäntapamuutos

      Kyllähän tekonsa pitää sovittaa, mutta hovioikeushan sen tavan sitten kertoo. Ei kannata etukäteen liikaa murehtia.
      Uusi alku on aina mahdollinen ja sinulla Johanna on mahdollisuus kaiken jälkeen asua ulkomailla, siellä jo koti valmiina. Sitten myöhemmin kun voit paremmin voit miettiä muita mahdollisuuksia, ja niitähän on esim Espanja. Kyllä Jenkeissäkin arki voi olla jopa raadollisempaa kuin Suomessa; ei sielläkään lomailulla elä.

    • 1metallimuija

      Ihmisarvoiseen elämään kuuluu myös turvallisuus. Yhteiskunta valvoo lakia ja järjestystä ja ken lakia rikkoo se joutuu edesvastuuseen. Jos on rikollisia vapaalla jalalla niin ei se ole mikään veruke , että Tuksun ei tarvitsisi sovittaa rikoksiansa.
      Eikä pidä sotkea omia tuomioitaan keskiaikaisiin noitavainoihin tai muinaisessa Rooman valtakunnassa kristittyjen vainoamiseen, kristityt joutuivat uskonsa takia vainotuiksi eivät tekemiensä rikosten.
      Aivan turha Tuksun ulista ja kerjätä sääliä ja parkua miten häntä vainotaan ja vihataan.Alkaa olla jo aika pistää stoppi Tuksun riehunnalle ja parkumiselle, että hän on tekemiensä rikosten viaton uhri.
      Minä uskon Suomen oikeuslaitokseen, mutta jos Tuksu taas pääsee kuin koira veräjästä niin oikeus ei toteudu.Eivät rikokset suuria ole, mutta Madame on taparikollinen ja jollakin tavalla Madamen riehuminen pitää pysäyttää. Madame käyttäytyy ikään kuin mitkään säännöt ja lait ei koskisi häntä.
      Lopuksi kuka käskee päästämään niitä huojuvia homoja kotiinsa.Jos Virtaselta oli muka jäänyt joitakin vaatteita Tuksun kämpille niin eikös ne olis voinut vaikka postittaa Virtaselle.
      Painajaiset ja masennus johtuvat päihteiden käytöstä.

      • Etkö 1metallimuija kumoa tässä samassa kommentissasi oman väittämäsi:

        "Minä uskon Suomen oikeuslaitokseen, mutta jos Tuksu taas pääsee kuin koira veräjästä niin oikeus ei toteudu."

        Ekana sanot, että uskot, mutta sitten et uskokaan, jos päätös on sellainen, mistä et pidä.


      • 1metallimuija

        Tuksu jumalauta jauhaa , että oikeus tapahtuu silloin jos hän taas jälleen saisi YKP:tä. Turha saivarrella sillä sanomallani sanoin, että Tuksu ei ole Suomessa ainoa taparikollinen ja oikeusistuimet pursuavat oikeuskeissejä.
        Mutta en pitäisi siitä jos hovioikeus ottaisi Tuksun valituksen käsittelyyn ja alentaisi tuomiota, koska Tuksu käyttäytyy siten ikäänkuin hän olisi kaikkien lakien ja yhteiskunnan normien yläpuolella.
        Minä en kumoa väittämääni ja sinä Suominen käytät aikasi täällä vänkäämällä ja vääntämällä toisten kirjoittajien kirjoituksia.
        Minusta Tuksun olisi aika kuulua vankilaan koska hän on taparikollinen ja väkivaltainen ihminen.
        Vankilaa Madame pelkää ja olisi nyt ika pistää stoppi Tuksun riehumiselle.
        Helmikuussa käräjänoikeuden tuomari antoi mielestäni oikeudenmukaisen päätöksen ja luulisin että se päätös pitää koska on aiksempia tuomioita mitkä muutettiin YKP:ksi.
        En ole mikään ns. "lakitieteen asiantuntija" kuten sinä Suominen olet, mutta maallikon järjellä ja omiin milipiteisiin nojautuen kirjoitan tänne.
        Ja niin Tuksun kuin sinunkin on aivan turha parkua, että Tuksun sairauden mukaan ei saisi muka kirjoitella tänne.


    • rattoraili

      On äätä ja aata sikinsokin!Alkanu vosua pelottaa aikasemmat puheet, esim. manneista ja muista naisista...Mitäs luulette, onko Hämeen kongi pullollaan faneja vai anti faneja ;) ?Karma kurkistelee kulman takaa ja vain odottelee........vastaa huutos, vosu.

    • pennie

      Tiedoksi vaan, että ihmisarvon voi saada vain jos käyttäytyy kuin ihminen.

      • 1metallimuija

        Kyllä vaan ja entäs niiden ihmisten ihmisarvo keiden päälle Tuksu hyökkää? Eikös ihmisarvoon kuulu myös koskemattomuus?


      • 1metallimuija kirjoitti:

        Kyllä vaan ja entäs niiden ihmisten ihmisarvo keiden päälle Tuksu hyökkää? Eikös ihmisarvoon kuulu myös koskemattomuus?

        Ihmisarvo ja -oikeudet ovat niin Johannalla ja samoin niillä, keille Johanna on pahaa tehnyt. Uskallatko 1metallimuinja oikeesti sanoa julkisesti; "että Johannalla ei ole ihmisarvoa"? Aika raju vihjaus.


      • 1metallimuija

        Älä sinä Suominen vänkää jumalauta! Olen sanonut, että kaikilla on ihmisarvo! Mutta lainaamaasi viestiini kommentoiden hetin viestissäni , että entäs ne ihmisten ihmisarvot keiden päälle Tuksu on hyökännyt, Ja olen kysynyt, että eikös ihmisarvoon kuulu myös fyysinen koskemattomuus. Raivotar on pahoinpidellyt sukulaisiaan, sulhastaan, ex-aviomiestä,poikaystäviään ja myös ulkopuolisia.
        En ole vihjaillut mitään Tuksun ihmisarvosta muuten kuin että ihmisarvoa on turha räikkyä kun Madame itse käyttäytyy ala-arvoisesti.


    • Reppanaräppänä

      Sairashan tuo ihminen on kun ilkeää näytellä itseään, ja pitää itseään vielä KAUNIINA!!? Voi kamala, minkä näköinen, ylipainoinen, turvonnut, keski-ikäinen, alkohoilisoitunut ämmä, luulee olevansa kaunis, nuori tyttö!!? Eihän tuo voi olla terve luulo/tunne !!!!

    • tuksujanetti
      • Levi-Turkkunen

        Kuva on tasan kahden vuoden takaa Leviltä. Samaa settiä Turussa.


    • rasvaimushow

      Tulen sun luo Johanna.laitetaan voltaimurin putki pyllyysi ja tehdään rasvaimu

    • realexjoonetskinski

      Ihmisoikeudet eivät koske luonnevikaisia eläinrääkkääjä-huåra-sekakäyttäjä-rapamahoja. Turahdus kuuluu vankilaan!

    • halitulijallaati

      Eltaantunut, väljähtynyt torttu ei käy enää kaupaksi. Börsissä on uudet kurssit.

    • Tummelispuurttaussow

      Spruutataan purkillinen Tummelia eltaantuneeseen värkkiin kylla joku sita munalla tyrkkii

    • Jollaksen_ravustaja

      Eläisi ihmisiksi, niin ei tarvitsisi tuomioista itkeskellä.

    • JohannaTVärkkisow

      Uhuhuh joku jo munalla eltaantunutta värkkiäni tyrkkii.olen kontillani.silmat kiinni ja nautin.setelit ovat jo poydalla.tekee huvaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe