Oikeasti?? Voidaanko palstalla olla muutakin..

...porukkaa ja aiheita kuin tr:än jutut, trollien tai jengien jutut, yökkiksen perään huutelut..? tylsää kun ei saa uutta väkeä ja juttua palstalle.. :(

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mitä sinä oikein kuvittelit tämähän on Suomen parasta keskustelun laatua täällä Suoli24

      • No voisihan sitä palstaa parantaa? Siis mukavaa porukkaa kokoon juttelemaan.. :)


      • kittie2 kirjoitti:

        No voisihan sitä palstaa parantaa? Siis mukavaa porukkaa kokoon juttelemaan.. :)

        Ennemmin perustaisin ihan uuden palstan jonne pahimmat trollit eivät ihan heti löytäisi


      • Olenkosmonautti kirjoitti:

        Ennemmin perustaisin ihan uuden palstan jonne pahimmat trollit eivät ihan heti löytäisi

        No typerä kysymys? En tiedä miten perustaa palstaa.. Ja kyllä sekin varmaan auttaisi että järkevämpää porukkaa uskaltaisi tulla palstalle?


      • kittie2 kirjoitti:

        No typerä kysymys? En tiedä miten perustaa palstaa.. Ja kyllä sekin varmaan auttaisi että järkevämpää porukkaa uskaltaisi tulla palstalle?

        Ei se mitenkään typerä kysymys ole eihän sellaisia olekkaan, tai niin minulle koulussa opetettiin heh. Mutta minä en itsekkään kyllä osaa perustaa palstaa, mutta jos asia sinua kiinnostaa niin netistä varmaan löytyy apua ellet ole jo huomannut


      • Olenkosmonautti kirjoitti:

        Ei se mitenkään typerä kysymys ole eihän sellaisia olekkaan, tai niin minulle koulussa opetettiin heh. Mutta minä en itsekkään kyllä osaa perustaa palstaa, mutta jos asia sinua kiinnostaa niin netistä varmaan löytyy apua ellet ole jo huomannut

        Olen kuullut saman kommentin koulussa! .D Ja se vaivasi jo silloin, kun milelestäni on olemassa tyhmiä kysymyksiä.. :) Hmm.. En taida olla niin hyvä nörtti että osaisin palstan tehdä.. :( Nykyään kai samaa ajaa tuo facebookki, kun sinne voi kerätä kavereita ja jutella? Ja pakko sanoa, ihanaa kun tulit palstalle juttelemaan!! <3


      • kittie2 kirjoitti:

        Olen kuullut saman kommentin koulussa! .D Ja se vaivasi jo silloin, kun milelestäni on olemassa tyhmiä kysymyksiä.. :) Hmm.. En taida olla niin hyvä nörtti että osaisin palstan tehdä.. :( Nykyään kai samaa ajaa tuo facebookki, kun sinne voi kerätä kavereita ja jutella? Ja pakko sanoa, ihanaa kun tulit palstalle juttelemaan!! <3

        Facobookissahan pystyy perustamaan ryhmän johon voi ottaa porukkaa mukaan ja siellä voi päättää kuka pääsee ryhmään ja kuka ei. Ja kiitos on kyllä kiva välillä täälläkin jutella ihan järkevästi :)


      • Olenkosmonautti kirjoitti:

        Facobookissahan pystyy perustamaan ryhmän johon voi ottaa porukkaa mukaan ja siellä voi päättää kuka pääsee ryhmään ja kuka ei. Ja kiitos on kyllä kiva välillä täälläkin jutella ihan järkevästi :)

        On minulla facebookissa oma ryhmä liittyen taiteeseen, mutta eipä siellä porukka paljoa reagoi.. Mutta muuten tulee kavereiden kanssa siellä yhetyttä pidettyä. :) Jää ihmeessä palstalle?


      • TOSIrealistiKokkola
        kittie2 kirjoitti:

        On minulla facebookissa oma ryhmä liittyen taiteeseen, mutta eipä siellä porukka paljoa reagoi.. Mutta muuten tulee kavereiden kanssa siellä yhetyttä pidettyä. :) Jää ihmeessä palstalle?

        Jos taidetta haluat? Voisit luonnostella kuvan TOSIrealistin todella kovasta kalusta pubisrenkaan kanssa.Voin esitellä kaluni privaatisti.TOSIrealistin kalu on kovin ! Tuliko selväksi ? Tulihan...?


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Jos taidetta haluat? Voisit luonnostella kuvan TOSIrealistin todella kovasta kalusta pubisrenkaan kanssa.Voin esitellä kaluni privaatisti.TOSIrealistin kalu on kovin ! Tuliko selväksi ? Tulihan...?

        Minä EN piirtele nakukuvia, piste! Hyi! Keskity omaan vaimoosi.


    • TOSIrealistiKokkola

      Jos olet todellista miestä vailla? minulta kyllä löytyy senkokoinen kalu,millä masennus lähtee.

      • Se on ihan varmaa,että kun sun vehkees näkee,niin ei voi muuta kuin nauraa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se on ihan varmaa,että kun sun vehkees näkee,niin ei voi muuta kuin nauraa.

        Kyllä naurattaa ja yököttää!! Kehtaakin ukko aviomies vokotella, jos minun aviomies vokottelisi muita, tulisi kenkää ja heti!


    • Kolmikymppinen_vaan

      Tasan yhessä ketjussa mä oon 'huudellu' hänen peräänsä mut jos se noin hirveesti haittaa niin poistutaan takavasemmalle. Pidä sä vapaasti palstas ja kirjoita just mistä ite tykkäät. Mukavaa kevään jatkoo silti. Kumma et sä et siitä yhtään ottanu nokkiis ku porukka huuteli perääs ku olit kirjoituskiellos.

      • Yritäs nyt kolmekymppinen rauhoittua. Jäät vaan tänne ja huutelet niin paljon kuin haluat. :)


      • Siis ottanut nokkiin, en tajua?? Rauhoitu jo kaveri, sanoin vaan mielipiteeni, en sen kummempaa. Jatka vaan palstalla oloa.


      • kittie2 kirjoitti:

        Siis ottanut nokkiin, en tajua?? Rauhoitu jo kaveri, sanoin vaan mielipiteeni, en sen kummempaa. Jatka vaan palstalla oloa.

        Jos tarkoitat kirjoiuskieltoani joulun alla?? Niin kyllä laitoin kavereiden kanssa kiitosta palstalla muille kavereille kyselyistä, jos tätä asiaa tarkoitit??

        Ja ehket just sinä ole eniten yökkiksestä jauhannut, mutta muut sitten ovat.. Varattu nainen ei vokottelua kaipaa. Ja juttua palstalle muustakin..


    • Yökkis_kirjoituskieltoon

      Painukoot pois ja pysykööt poissa. Loppuu huutelut kerralla.

      • Tarkoitin että muustakin voitaisiiin jutella kuin vain yökkis palvomista, trolleja ja tr:ää.. Mukavaa porukkaa ja juttua kehiin, sitä palsta kaipaa.


      • Herätys_nainen
        kittie2 kirjoitti:

        Tarkoitin että muustakin voitaisiiin jutella kuin vain yökkis palvomista, trolleja ja tr:ää.. Mukavaa porukkaa ja juttua kehiin, sitä palsta kaipaa.

        Mitäpä jos vetäisit välillä happea. Jos me miehet haluamme palvoa Yökiä keskenämme, haittaako se sinua todella noin paljon? Sinäkin olet tehnyt kymmenittäin tyhjänpäiväisiä avauksia, eikä niihin kukaan ole puuttunut. Tässä on hyvä esimerkki taas yhdestä sellaisesta.


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Mitäpä jos vetäisit välillä happea. Jos me miehet haluamme palvoa Yökiä keskenämme, haittaako se sinua todella noin paljon? Sinäkin olet tehnyt kymmenittäin tyhjänpäiväisiä avauksia, eikä niihin kukaan ole puuttunut. Tässä on hyvä esimerkki taas yhdestä sellaisesta.

        Vedän kyllä happea! :D Mutta varmaan joku muukin on sitä mieltä että ei jaksa jatkuvasti yhden naisen perään hinkumista.. Vaikka eivät siitä ole sanonut mitään.. Miksei voi puhua muista aiheista?? Ja kaikkia eivät tiettykään kiinnosta minun avaukset, toki sen tiedän! Olen vaan yrittänyt houkutella lisää kivaa porukkaa palstalle, ja uutta jutun juurta, kuten sanoin jo: trollien ja tr:än rinnalle.....en sen kummempaa....


      • kittie2 kirjoitti:

        Vedän kyllä happea! :D Mutta varmaan joku muukin on sitä mieltä että ei jaksa jatkuvasti yhden naisen perään hinkumista.. Vaikka eivät siitä ole sanonut mitään.. Miksei voi puhua muista aiheista?? Ja kaikkia eivät tiettykään kiinnosta minun avaukset, toki sen tiedän! Olen vaan yrittänyt houkutella lisää kivaa porukkaa palstalle, ja uutta jutun juurta, kuten sanoin jo: trollien ja tr:än rinnalle.....en sen kummempaa....

        Ja huoh.. Pakko vielä mainita, luetko mielummin tr:än juttuja, kiimeeri, mikko&maija ja trollien juttuja???


      • Herätys_nainen
        kittie2 kirjoitti:

        Vedän kyllä happea! :D Mutta varmaan joku muukin on sitä mieltä että ei jaksa jatkuvasti yhden naisen perään hinkumista.. Vaikka eivät siitä ole sanonut mitään.. Miksei voi puhua muista aiheista?? Ja kaikkia eivät tiettykään kiinnosta minun avaukset, toki sen tiedän! Olen vaan yrittänyt houkutella lisää kivaa porukkaa palstalle, ja uutta jutun juurta, kuten sanoin jo: trollien ja tr:än rinnalle.....en sen kummempaa....

        Etusivulle sopii 20 avausta. Jos niistä yhdessä on mainittu inhoamasi nainen, etkö voisi vain ohittaa aihetta?


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Etusivulle sopii 20 avausta. Jos niistä yhdessä on mainittu inhoamasi nainen, etkö voisi vain ohittaa aihetta?

        En minä häntä inhoa, vaikka ei töykeistä ihmisistä niin pidäkkään.. Senkun jatkatte ihailua. Yritin SIIS vain sanoa, että muustakin voitaisiin puhua te yhden ihailijat..


      • Herätys_nainen
        kittie2 kirjoitti:

        En minä häntä inhoa, vaikka ei töykeistä ihmisistä niin pidäkkään.. Senkun jatkatte ihailua. Yritin SIIS vain sanoa, että muustakin voitaisiin puhua te yhden ihailijat..

        Vilkaise etusivua. Montako sinun tekemääsi avausta sieltä tällä hetkellä löytyy? Palstalla on kolme vakinimimerkillä kirjoittavaa naista. Sinä, tinttu-liina ja puheenaiheena oleva yökkis. Miten tämä palsta voi olla niin ahdas paikka, ettei täältä tilaa löydy teille kaikille kolmelle?


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Vilkaise etusivua. Montako sinun tekemääsi avausta sieltä tällä hetkellä löytyy? Palstalla on kolme vakinimimerkillä kirjoittavaa naista. Sinä, tinttu-liina ja puheenaiheena oleva yökkis. Miten tämä palsta voi olla niin ahdas paikka, ettei täältä tilaa löydy teille kaikille kolmelle?

        Tiedän että on monta avaustani, kuten jo sanoin, kyllästyin ainaisiin samoihin juttuihin palstalla ja olen yrittänyt saada uutta verta palstalle, etkö jo ymmärrä??

        Ja en käske yökkistä tai teitä faneja pois, ymmärrätte itse asian ihan väärin! Selittänyt olen jo monta kertaa.. Huoh tätä palstaa.... :/


      • Herätys_nainen
        kittie2 kirjoitti:

        Tiedän että on monta avaustani, kuten jo sanoin, kyllästyin ainaisiin samoihin juttuihin palstalla ja olen yrittänyt saada uutta verta palstalle, etkö jo ymmärrä??

        Ja en käske yökkistä tai teitä faneja pois, ymmärrätte itse asian ihan väärin! Selittänyt olen jo monta kertaa.. Huoh tätä palstaa.... :/

        Käyttäytymiselläsi ajat ne viimeisetkin kunnon ihmiset pois.


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Käyttäytymiselläsi ajat ne viimeisetkin kunnon ihmiset pois.

        Sinulla on nyt jotain minua vastaan kun jaksat jauhaa, kiitos, minä siis olen palstan vihatuin? Minä olen kyllä sitä mieltä että ne ovat ihan muut.. Mutta ymmärrän ettei kaikkia avaukseni kiinnosta.. Ja kuten jo kysyin, ja et vastannut.. Luetko mielummin tr:än provoja??

        Oletko kokeillut jutella palstalla muiden kanssa? Ei, kun minä esim. olen niin kamala.. :(


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Vilkaise etusivua. Montako sinun tekemääsi avausta sieltä tällä hetkellä löytyy? Palstalla on kolme vakinimimerkillä kirjoittavaa naista. Sinä, tinttu-liina ja puheenaiheena oleva yökkis. Miten tämä palsta voi olla niin ahdas paikka, ettei täältä tilaa löydy teille kaikille kolmelle?

        Kyllä on tilaa kaikille ja nyt kaikki laskemaan kymmeneen tai vaikka sataan ja jokainen jatkaa kirjoittamista.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä on tilaa kaikille ja nyt kaikki laskemaan kymmeneen tai vaikka sataan ja jokainen jatkaa kirjoittamista.:)

        No olen huomannut että minua ei kaivata..


      • Herätys_nainen
        kittie2 kirjoitti:

        Sinulla on nyt jotain minua vastaan kun jaksat jauhaa, kiitos, minä siis olen palstan vihatuin? Minä olen kyllä sitä mieltä että ne ovat ihan muut.. Mutta ymmärrän ettei kaikkia avaukseni kiinnosta.. Ja kuten jo kysyin, ja et vastannut.. Luetko mielummin tr:än provoja??

        Oletko kokeillut jutella palstalla muiden kanssa? Ei, kun minä esim. olen niin kamala.. :(

        Jos pitää valita kahden naisen väliltä joko sinun tai tuon yökkiksen, niin en jää sinua ikävöimään. Ja jos joku jauhaa, niin se olet sinä.


      • kittie2 kirjoitti:

        No olen huomannut että minua ei kaivata..

        Elä höpötä.:) Nyt vaan rauhotutaan jokainen.:)


      • Herätys_nainen kirjoitti:

        Jos pitää valita kahden naisen väliltä joko sinun tai tuon yökkiksen, niin en jää sinua ikävöimään. Ja jos joku jauhaa, niin se olet sinä.

        Yritin vain vastata sinulle, mitä oikein haluat?? Hohoijaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpötä.:) Nyt vaan rauhotutaan jokainen.:)

        Se on sama mitä sanon täällä, niin minusta ei pidetä.. :( Täällä ei saa siis olla kuin provoilijat palstalla, trollit ja muut..


    • Kolmikymppinen_vaan

      Sen verran mä haluun viel sanoo et se avaus mikä sua niin riepoo oli ensimmäinen mitä oon ikinä palstalle laittanu.

      • Heei!! asian selitin jo yökkis-ketjussa, mutta sori jos hermostuit. Jatka vaan palstalla oloa ihan rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe