Onko oikein käräyttää pettäjä

Kärykäy

Eräs henkilö, jonka tunnen on pahimman sortin pettäjä. Vaimonkanssa leikitään kotia, ja vähän väliä ravataan ulkomailla miestenperässä. Uskotteli minullekin yhtä ja toista. Alkoi tehdä itseään kovinkin tykö. Ilmassa oli "ihastusta" puolin ja toisin. Oma suhde alkoi tuntumaan kovinkin väljähtyneeltä. En kuitenkaan tehnyt mitään mitä tarvitsee katua koska se ei kuulu tapohini.

Sanoinkin melko suoraan että joo, aletaan vaan olemaan. Otat ensin avioeron niin on sitten reilu peli kaikkia kohtaan. Myös minun avopuolisoani kohtaan. Aikaahan tästä on jo pidempi aika. Kaverihan veti täysin liinat kiinni ja luikki vaimonsa helmoihin kotia leikkimään. Ei kuulemma pysty eroamaan, koska omaisuus ja maine ja kunnia. Itse olin että no hyvä ja jatkoin oman kumppanini kanssa. Tulipa samalla omaankin suhteeseen vipinää kun siihen kunnolla panostin.

Avopuolisoa ei enää ole, joten olen vapaa aloittamaan uuden suhteen. Tämä narsistinen paska minua ei enää kiinnosta, mutta ärsyttää se tapa millä omaa vaimoa kohdellaan. Tekisi niin mieli näyttää kaikkitietävälle narsistiselle paskalle närhen munat ja kertoa vaimolle. Teenkö tässä oikein? Tuntuu että en varmaankaan ole ensimmäinen jota on vedätetty. Eräskin sankari alkoholisoitui tämän sankarin kanssa olleen suhteen lopuksi täysin. Syytä jokainen voi arvailla.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggjjgtthhjkjhgg

      Olet vain mustasukkainen! Paistaa niin läpi! :)

    • kärykäy

      Ahaa? En tunnusta, mutta voihan se niinkin olla. Tuntuu vaan pahalta kun saa sikailla ja pervoilla ilman mitään rajoja. Vaimoa kunnioittamatta. Olisi vaan niin kiva kaivaa popcornit esiin ja katsella kun sika ulisee ja kärsii.

    • justpistejoo

      Hä? sähän petit itsekin omaa avokkiasi tuon kanssa, niin mikäs ihme tapaus sä luulet olevasi? :D siinä toinen sika.

    • äläolenaurettava

      Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Naurettava ajatuskin, että käräyttäisit pettäjän. Itellesi et häntä saanut ja kukaan muukaan ei häntä tule saamaan. Niinkö? Tietoisesti varattuna varatun kanssa suhteilit ja nytkö omatunto painaa? Haluat siirtää oman huonon olosi vaimon harteille. Ei ollenkaan aikuismaista toimintaa. Kärsi kun olet nauttinutkin.

      • Halloota

        Ei kukaan järkevä halua pettäjää kumppanikseen.


    • kärykäy

      Mitään fyysistä ei tapahtunut. Tavattiin yhteisen harrastuksen harrastuksen parissa julkisella paikalla. Joten en mä kyllä mielestäni pettänyt, ja pistinkin hommalle stopin kun huomasin mistä kana pissii. Kaverin puheista sensijaan sai sen kuvan että on tuota tullu nussittua kaikkea mikä liikkuu ja on lämmintä. Syy miksi käskin ottaa avioeron, niin sain kaverin siirtymään takavasemmalle. Ei ne koskaan ole eroa ottamassa vaikka puheet on kuin euroopan omistajalla.

      • oletkomies

        Mitä sä sitten meuhkaat? Eihän sua käytetty hyväksi mitenkään tuossa tapauksessa. Unohda ja jatka elämääsi. Heidän parisuhteensa ei kuulu sinulle ollenkaan. Saan kirjoituksistasi käsityksen, että olet mies?


    • Nainenpohti

      Joku on tällä palstalla jatkuvasti uhannut käräyttämisellä. Kuulostaa pakkomielteeltä. En rupea neuvomaan sinua. Minusta jokaisen tulisi tehdä niinkuin itse näkee oikeaksi, sinä et näköjään tiedä vielä, siksi kai kysyt meiltä ..

    • kärykäy

      Unohdan koko paskan. Kävelen ohi kuin kaveri olisi ilmaa. Eikös narsistit hermostu tuollaisesta. Hankin oikean parisuhteen jossa en ole kolmas pyörä. Pienellä paikkakunnalla en viitsi alkaa ketään polttelamaan, kun tarkemmin asiaa mietin. Siinä voi näpit palaa ja kyläläiset eristää jos ihan porsaaksi alkaa. Pidän myöskin tarkasti vaatimuksena ettei tuleva kumppanini ole eroamassa / naimississa. Kokemuksesta viisastuneena tiedän että näpit palaa.

    • luuser

      Olet sairas ja idiootti, onneton luuseri.

    • olisinolluvainesine

      Viestiketjun aloittajalle. Olit viisas! ja varmasti oikeassa. Olen kokenut saman, kyseessä oli narsisti äijä (ev lut pappi), jolla oli monta rautaa yhtä aikaa, ja vielä kertoi! mulle siitä. Mä olin jo valmis kihloihin ja naimisiin. Ihastuin. Mutta MAHTAVAA ETTEI SIITÄ TULLUT MITÄÄN.

    • montavastausta

      Jokainen tavallaan, jotkut ei halua tietää, jotkut halu, itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Sain keskiviikkona tekstiviestin "googleta xxxxxx" tuntemattomasta numerosta. Uteliaisuuttani tein kuten kehoitettiin. Se mitä löytyi ja vielä lisä "penkominen" siihen päälle selitti monta asiaa miesystävän kiireistä.. Itse poistuin hänen elämästään, jätin "tien auki" ainakin niille kuudelle jonka suosikkina hän on treffi sivustolla. Eli kiitos tuntemattomalle.

    • VoinPahoin

      Olipas tuttua juttua, ihan kuin itse olisin kirjoittanut. Näitä sairaita Timoja on joka kulmalla.

    • NääOnNiinNähty

      Mun mielestä kaikkein surkuhupaisimpia on sellaiset UKKOMIEHET, jotka juoksee jatkuvasti peräpäätään jakamassa, tms "pikkukivaa miesten kesken", näillä panoreissuilla sitten oikein kehuskellaan uusille panoille, netissä jne... ja kuitenkin samaan aikaan leikitään kotosalla uskollista perheen isää - voi vittu mitä paskaa!

    • 469999

      polta se petturi niin teet HYVÄN TYÖN YHTEISKUNNALLE JA KOKO SUOMELLE.

    • Vaintotuuskelpaa

      Petturit pitäisi käräyttää, koska petetty on ansainnut tietää totuuden. Näin kirjoitan, koska olin petetty vaimo, jo todellakin olisin halunnut heti tietää miehen suhteesta.

    • näinonnäreet

      tyypillinen ihminen ei usko,vaikka toiset sanovat suoraan. Ja petturi kyllä osaa puhua niin,että taas toinen uskoo......kunnes tilanne leviää toisen silmille.

    • NäinMiehetAjattelee

      No mut eihän se nyt ole mitään pettämistä, jos miesten kesken vaan pikkusen puuhastellaan ja pidetään hauskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe