Varallisuus

OmillaanPärjäilevä

Kun tälläkin palstalla aina silloin tällöin kirjoitetaan, että Thaimaassa käy vain työttömiä sosiaalitapauksia niin kertokaas ihmiset kuinka paljon teillä on varallisuutta.

Itsestäni voin sanoa sen verran, että varakkaimpaan prosenttiin (1,4M) en yllä mutta kahteen prosenttiin saattaisin mahtua.
http://www.hs.fi/talous/a1428802863424

31

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thainautti

      Varallisuutta vain reilut satatonnia mutta tulot tällä hetkellä yhteensä yli satatonnia vuodessa. Aion sijoittaa thaimaahan asuntoihin sitä mukaa rahaa kuin sitä tulee. Itse muutan perässä noin kahden vuoden päästä. Avioerot Suomessa vei muutaman satatonnia ja varallisuuden kerääminen alkoi vähän niinkuin alusta mutta mitäpä sitä murehtimaan kun ikää ei vielä ole kuin 45v. Kaksi kertaa vuodessa käynyt Thaimaassa vuodesta 2001 saakka.

      • onneavaansinulle

        Oma kehu haisee. Tervemenoa vaan sinne huoralandiaan rahojesi kanssa. Kukaan ei jää kaipaamaan. Noilla summillahan sinä voit elättää monta köyhää thaiperhettä. Tuotat ainakin jotain hyvää muille ihmisille. Missä hommissa tienaa noin hyvin?


      • eiuskotasontaa
        onneavaansinulle kirjoitti:

        Oma kehu haisee. Tervemenoa vaan sinne huoralandiaan rahojesi kanssa. Kukaan ei jää kaipaamaan. Noilla summillahan sinä voit elättää monta köyhää thaiperhettä. Tuotat ainakin jotain hyvää muille ihmisille. Missä hommissa tienaa noin hyvin?

        Nuo on täyttä sitä itteään, kunhan yrittävät pönkittää huonoa itsetuntoaan. Ne joilla todella on millä mällätä, ovat sen verran fiksuja, etteivät kehuskele rahoillaan. Mutta nämä palstan ukot eivät olekaan fiksummasta päästä, onhan se jo huomatta.


      • ThainautinVinkit
        eiuskotasontaa kirjoitti:

        Nuo on täyttä sitä itteään, kunhan yrittävät pönkittää huonoa itsetuntoaan. Ne joilla todella on millä mällätä, ovat sen verran fiksuja, etteivät kehuskele rahoillaan. Mutta nämä palstan ukot eivät olekaan fiksummasta päästä, onhan se jo huomatta.

        Pojat, minä olen nähnyt kurjuutta ja hyviä aikoja. Kumpaisiakin jo pariin otteeseen. Huonoimmillaan nukuin autossa yhden kesän ja pelleilin kaikkien prepaid liittymien kanssa yrittäen uutta alkua.
        Kouluttamaton tollo ja anarkisti kun nuorempana olin niin elämänkoulu jäi sitten opinahjoksi. Pelasin upporikasta ja rutiköyhää ja kusikin nousi liian nuorena päähän ennen aikojaan. Nyt hieman viisaampana välttelen sudenkuoppia. Onnekseni nykyään minulla on rahakkaita ystäviä jotka luottaa kykyyni tuottaa heille isoja rahoja ilman tappion riskiä. Itse saan vain provikoita joista tuo liksani muodostuu.
        Fiksuksi on kyllä usein sanottu mutta itselleni en ole kyennyt tuottamaan pysyvää onnea levottomana sieluna. Se on vielä työn alla.
        Ahkerasti vaan töitä, herranpelko pois, rima ylös ja sitten näette mitä pomonne tekee väärin ja miten itse tekisitte paremmin. Sitten kopioitte sen pomonne bisneksen ja viette siitä parhaat puolet ja parhaat työntekijät mennessänne, perustelet tarvittaessa rahoittajalle sen miksi sinuun kannattaa luottaa ja laitat oman tiimin pystyyn ja haistatat paskat entiselle pomolle. Alalla kuin alalla pärjää tuolla yksinkertaisella reseptillä.


    • santtu_1975

      Eli pikkaisen alle 40v. yrittäjä, sijoitusomaisuutta kertynyt 250-300t€, ja yritystoiminnan tuloilla tulee "toimeen".
      Käyn Thaimaassa 1-3krt./vuosi (keskimäärin sen 2krt/vuosi), ajoittuen aina tiettyyn vaiheeseen vuodesta, jolloin yritystoiminnasta on tietyt "suvantovaiheet", ja hyvä käydä vähän "akkuja lataamassa", koska käytännössä aina kun on kotimaassa, niin töitä tulee tehtyä käytännössä joka päivä vähintään tietokoneella.

      Matkat joko yksin taikka avopuolison kanssa, ja lomaan ei kuulu alkoholi eikä (maksullinen)seksi, vaan lomaan kuuluu urheilu, liikkuminen vuokra-autolla/moottoripyörällä/skootterilla isoillakin alueilla liikkuen, hyvin syöden sekä lepäillen (eli kaikkea sitä mitä ei töiden takia kunnolla ehdi kotimaassa tekemään).

      Kuitenkin matkat teen suhteellisen pienillä kustannuksilla (yksin matkustaessa matkan kokonaiskustannukset yleensä luokkaa 1300-1800€/2viikkoa), joten kustannuksetkaan ei ole este useammalle matkalle vuodessa, kunhan vain työaikataulut antavat periksi.

    • ennen_pitkää

      Vaikea sanoa tarkkaa omaisuuden määrää kun asunnon, kesämökin ja maatilan arvo pitää arvioida, mutta kai sitä puolen miljoonan verran olisi jos kaiken myisi pois ja realisoisi.

      Tarkoitus onkin jossain vaiheessa pistää suurin osa omaisuudesta rahaksi ja muuttaa eläkkeelle Thaimaahan.

    • Eräänluuserinkohtalo

      Minun omaisuuteni on miljoonanan ja kahden välillä laskutavasta riippuen, mutta en matkusta Thaimaassa (matkustan Aasiassa toisaalla), mutta kaverini täysin tyhjätasku eläkeläisluuseri viettää aikaansa Pattayalla, kun ei mihinkään muualle oikein voi mennä, olla ja asua. Suomessa odottaisi vain vanhainkoti, koska pienellä eläkkeellä ei muuhun pääsisi. Suomalaiset naisystävät on loppuun nyljettyjä, he eivät enään häntä jaksa elättää, ainut vaihtoehto on olla Thaimaassa Pattayalla pienellä eläkkeellä, kun sinne on jämähtänyt. Suomessa käynti on jo voimainkoetus, että pääsee edes tänne.

      • vapauskäteenjää

        Minusta tuo ystäväsi on varsin viisas mies. Mikä velvollisuus hänellä olisi mielestäsi riutua suomalaisessa vanhainkodissa?
        Hautaan ei rahoja kannata viedä. Elä sinäkin sen mukaan että tämä on ainoa elämäsi ja vain sinun elämäsi eikä kenenkään muun. Ettet nyt vaan ole kuitenkin kateellinen kaverisi vapaudelle johon et itse pysty väitetyistä rahoistasi huolimatta?


      • Eräänluuserinkohtalo
        vapauskäteenjää kirjoitti:

        Minusta tuo ystäväsi on varsin viisas mies. Mikä velvollisuus hänellä olisi mielestäsi riutua suomalaisessa vanhainkodissa?
        Hautaan ei rahoja kannata viedä. Elä sinäkin sen mukaan että tämä on ainoa elämäsi ja vain sinun elämäsi eikä kenenkään muun. Ettet nyt vaan ole kuitenkin kateellinen kaverisi vapaudelle johon et itse pysty väitetyistä rahoistasi huolimatta?

        Siis hetikö muka on kateellinen, jos kertoo jonkun hukkaukon ongelmista, joka on jumissa Pattayalla.
        Minulla ei ole mitään ongelmaa vapauden suhteen. Voin asua monessakin paikassa. Rahaa en väittänyt olevan, vaan omaisuutta kerroin olevan. Rahaa minulla ei ole koskaan ihan hirveästi ollut, aina olen sijoittanut rahani. Joskus nuorempana raha oli enempi työkalu, silloin pidin kassakaapissa enempi rahaa. Nykyään sitä tässä (57v.) osaa jo ottaa asiat toisella lailla. Ja kuten kerroin, kiinnostuksen kohteeni on toisaalla Aasiassa, josta olen oman paratiisini löytänyt.

        Vielä palatakseni kaveriin, ongelma onkin, että vanhuus alkaa jo vaivaamaan ja elämä Thaimaassa on jo nähty, mutta ei ole varaa tulla Suomeen. Vanhainkoti on ainut paikka, mihin pääsee täällä Suomessa. Vaan siellähän asuu Pattayalla jossa luukussa, johon pieni eläke juuri riittää.


      • Kukajamissäjamiksihäh
        Eräänluuserinkohtalo kirjoitti:

        Siis hetikö muka on kateellinen, jos kertoo jonkun hukkaukon ongelmista, joka on jumissa Pattayalla.
        Minulla ei ole mitään ongelmaa vapauden suhteen. Voin asua monessakin paikassa. Rahaa en väittänyt olevan, vaan omaisuutta kerroin olevan. Rahaa minulla ei ole koskaan ihan hirveästi ollut, aina olen sijoittanut rahani. Joskus nuorempana raha oli enempi työkalu, silloin pidin kassakaapissa enempi rahaa. Nykyään sitä tässä (57v.) osaa jo ottaa asiat toisella lailla. Ja kuten kerroin, kiinnostuksen kohteeni on toisaalla Aasiassa, josta olen oman paratiisini löytänyt.

        Vielä palatakseni kaveriin, ongelma onkin, että vanhuus alkaa jo vaivaamaan ja elämä Thaimaassa on jo nähty, mutta ei ole varaa tulla Suomeen. Vanhainkoti on ainut paikka, mihin pääsee täällä Suomessa. Vaan siellähän asuu Pattayalla jossa luukussa, johon pieni eläke juuri riittää.

        Miksi katsoit asiaksesi kertoa kaverisi valinnoista täällä? Jos olet huolissasi hänestä niin auta häntä äläkä kerro täällä mitä hän mielestäsi tekee väärin. Vai haluatko että me lukijat autetaan häntä vai mitä ihmettä hänestä kerrot? Voin ehkä auttaa jos kerrot kenestä puhut.


    • Miksei työtön saisi käydä ulkomailla siinä missä kuka tahansa muukin? Olen laittanut merkille, että täällä ja monessa muussakin keskustelupaikassa työttömiä pidetään jotenkin ihmisenä eri arvoisena kuin työssäkäyviä. Se on mielestäni melko outoa. Eikös työttömien pitäisi päinvastoin olla katkeria työntekijöille?

      Sitä paitsi mitä olen laittanut merkille, niin kyllä samaan lentokoneeseen mahtuu työttömät ja työssä käyvät. Sielä sitten kippistellään mukavasti hyviä jatkoja toivotellen hymyssä suin. Mikä siinä on, että täällä keskustelualueella se tasa-arvo ei enään sitten pädekään :D ?

      Kaiken lisäksi on todennäköistä, että meillä kaikilla on joku työtön tuttavapiirissä, ja jota pidämme ihan yhtä lailla kaverina siinä missä muitakin. Huolimatta hänen työllisyystilanteestaan.

      Mikä täällä internetissä aiheuttaa tuon vihan ja katkeruuden työttömiä ja työttömyyttä kohtaan?

      • StadinMaksaja

        On Sinulla sitten utelias luonne kun lennolla Thaimaahan täytyy udella muiden matkustajien työpaikat. Minä ainakin lomille mennessä ja lomillani en moisista aiheista ole kiinnostunut. Vero% on 33% eli töitä on ja tuloja.


      • SoonMiunlaiffivaan

        Hyvä kysymys. Kysymys kyseenalaistaa työttömiä ja sossun asiakkaita arvostelevien omien sanojensa mukaan niin väitettyjen "koulutettujen rahamiesten" omat motiivit arvosteluun tai suoranaiseen kadehtimiseen ja vittuiluun, Jos asiat on kunnossa niin silloin ei parjata muita.
        Tiedän että sellaisiakin on. Eräs ns kaveri miljonääri kadehtii minun tyyliäni elää vapaana ja päivä kerrallaan pienillä tuloilla mutta pienillä menoilla ja sillä että pärjään aina vaikka välillä kävisin nollilla. Tiedän miten sieltä noustaan aina ja uudestaan.


      • StadinMaksaja kirjoitti:

        On Sinulla sitten utelias luonne kun lennolla Thaimaahan täytyy udella muiden matkustajien työpaikat. Minä ainakin lomille mennessä ja lomillani en moisista aiheista ole kiinnostunut. Vero% on 33% eli töitä on ja tuloja.

        En tiedä mistä keksit tuollaista, että utelen lennolla Thaimaahan muiden matkustajien työpaikoista. Ei pidä alkuunkaan paikkaansa ja on täysin omaa kuvitelmaasi.

        Tarkoitukseni oli sanoa, että niitä matkatuttuja matkoilla monesti saa (lentokone oli vain esimerkki), eikä nimenomaan voida edes tietää ovatko he töissäkäyviä vai ei. Silti vietetään mukavaa aikaa. Minkä takia se ei onnistu täällä missä ei kasvotusten olla tekemisissä?

        Ymmärsitköhän nyt?


      • eikäKuunnellaUrputusta

        Kirjoitit: Sitä paitsi mitä olen laittanut merkille, niin kyllä samaan lentokoneeseen mahtuu....(jatkuu)...siellä sitten kippistellään mukavasti hyviä jatkoja....jne
        En syyttäisi ketään tuon lukenutta keksineen että kyselet työpaikoista.
        No onhan se niin että Thaimaan reissuilla kun ei suomalaisten seurassa ole niin ei tarvitse uteliaita ihmisiä katsella.


      • eikäKuunnellaUrputusta kirjoitti:

        Kirjoitit: Sitä paitsi mitä olen laittanut merkille, niin kyllä samaan lentokoneeseen mahtuu....(jatkuu)...siellä sitten kippistellään mukavasti hyviä jatkoja....jne
        En syyttäisi ketään tuon lukenutta keksineen että kyselet työpaikoista.
        No onhan se niin että Thaimaan reissuilla kun ei suomalaisten seurassa ole niin ei tarvitse uteliaita ihmisiä katsella.

        Heh heh, melkoista tahalteen väärinymmärtämistä kyllä havaittavissa nyt. Eihän tuossa missään kohtaa puhuta mitään mistään työpaikkojen kyselemisestä :D

        Noh, eihän sille mitään voi jos toiset eivät ymmärrä, tai haluavat tahalteen ymmärtää asian jotenkin väärin.

        Itseäsi joudut nyt syyttämään siitä, että keksit että kyselisin jotain työpaikkoja :) Mistään sellaisesta en ole puhunut mitään.


      • HeiHalooKysynvaan
        iRsto kirjoitti:

        Heh heh, melkoista tahalteen väärinymmärtämistä kyllä havaittavissa nyt. Eihän tuossa missään kohtaa puhuta mitään mistään työpaikkojen kyselemisestä :D

        Noh, eihän sille mitään voi jos toiset eivät ymmärrä, tai haluavat tahalteen ymmärtää asian jotenkin väärin.

        Itseäsi joudut nyt syyttämään siitä, että keksit että kyselisin jotain työpaikkoja :) Mistään sellaisesta en ole puhunut mitään.

        Mistä sitten lennolla päättelet onko kanssa matkustajilla töitä vai ei ??? Vai kuulutko siihen kastiin joka ihmisten pukeutumisesta tekee päätökset millainen ihminen on, tyyliin Amalia.
        Itse joudun pitämään pukua töissä ja vapaa ajallea ei tulisi mieleenkään vaan lennolla on päälläni pehmeäksi kuluneet farkut ja T paita.


      • HeiHalooKysynvaan kirjoitti:

        Mistä sitten lennolla päättelet onko kanssa matkustajilla töitä vai ei ??? Vai kuulutko siihen kastiin joka ihmisten pukeutumisesta tekee päätökset millainen ihminen on, tyyliin Amalia.
        Itse joudun pitämään pukua töissä ja vapaa ajallea ei tulisi mieleenkään vaan lennolla on päälläni pehmeäksi kuluneet farkut ja T paita.

        Alat pikkuhiljaa pääsemään jyvälle siitä, mitä kirjoituksessani tarkoitin. Hienoa!

        Kirjoituksessani nimenomaan tarkoitin tuota, että mikä siinä on kun voimme kyllä tulla erittäinkin hyvin toimeen entuudestaan tuntemattomienkin kanssa, ja kenen työtilanteesta emme tiedä yhtään mitään. Mutta sitten täällä keskustelualueilla on joku ihme työttömät vs työssäkäyvät taistelu ja kauhea eroittelu ja halveksunta puolin ja toisin. Miksi?

        Eikö olisi aika myöntää täällä keskustelupalstoillakin, ettei sillä ole mitään väliä, onko joku matkustaja työssäkäyvä vai työtön? Kun sillä ei todellisuudessa ole mitään merkitystä.


    • Velkaa0e

      Eikös jokaisella ole oikeus sijoittaa tai pistää rahansa minne tykkää? Alv

    • Myöskin jokaisella oikeus matkustaa oman halunsa ja varallisuuden mukaan. Minulle henkilökohtaisesti on sama onko jollain 2 miljoonaa e pankissa tai jollain se matkakassa
      persetaskussa jolla reissunsa pärjää,se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä minkä verran varallisuutta on. Töitä on tullut tehtyä ja verot on maksettu reilut 30 vuotta , nyt paikat paskana ja työkyvyttömyys eläkkeellä sen verran tuota valuutta on aina ollut
      että reissuun on päässy, nyt viimeksi yli 3kk. Aasiassa josta 7 viikkoa Thaimaassa ja loppu loma kolmessa naapurivaltiossa. Myöskin ruokaa on aina riittänyt ja katto on pään päällä
      muuta omaisuuttani en näillä sivuilla viitsi luetoida ja egoani pönkittää, ainut mitä toivon että saisin terveyden takaisin, sitäkään ei valitettavasti saa aina edes rahalla ostettua!!!

      • farangkhiinok

        Eipä ole täällä yhtään työtöntä näkynyt muutamaan vuoteen. Tosin en ole länsimaalaisenkaan kanssa keskustellut yhtä pitkään aikaan. Nämä vuodet täällä ovat olleet elämäni parasta aikaa ja rahasta en ala tässä tiliä tekemään. Sitä on riittävästi jotta ei tarvitse lähteä suomeen sohjoa kyntämään. Ei täällä sossun elätti kauan kimmurtele kun täällä ei ole moisia luukkuja olemassa mikä on erittäin hyvä asia. Ihmiset ovat ahkeria ja iloisia oli sitten köyhiä tai rikkaita.


      • 29prosentinverotus

        Kuukauden matka thaimaahan maksaa kaikkinen kuluineen 4000 € ylöspäin. Kyllä täytyy olla hyvät kela korvaukset jos siihen kykenee. Kahden viikon pyrähdyksiä saa toki edullisemmin mutta jos Suomessa on niin hyvät työttömyys korvaukset taidan lopettaa samantien työn teon ja rupean yhteiskunnan loiseksi tyyliin Amalia, johan töitä on tullut tehtyäkin yli 35 vuotta säännöllisesti.


      • juuvarmaanii
        29prosentinverotus kirjoitti:

        Kuukauden matka thaimaahan maksaa kaikkinen kuluineen 4000 € ylöspäin. Kyllä täytyy olla hyvät kela korvaukset jos siihen kykenee. Kahden viikon pyrähdyksiä saa toki edullisemmin mutta jos Suomessa on niin hyvät työttömyys korvaukset taidan lopettaa samantien työn teon ja rupean yhteiskunnan loiseksi tyyliin Amalia, johan töitä on tullut tehtyäkin yli 35 vuotta säännöllisesti.

        Kk reissu 4ke . Ooksää hullu? Tai nii jos asuu hiltonis ni sitte . Muuten tolla 4ke asuu 3kk lentoineen . Sää oot niitä jokka on täällä köyhiä, mutta thaikkulas sitte taas kuninkaita .


    • Menolippuvaan

      Ensi viikolla minut tunnistaa lentoasemalla siitä että vaihdan kulahtaneet shortsit ja T-paidan plus sandaalit jo lentokentällä. Kaveri heittää mut sinne ja vie keväisemmät vaatteeni pois painamasta reppuani joka on ainoa matkatavarani. Kukaan ei voi vaatetuksestani huolimatta sanoa olenko köyhä vai rikas vai jotakin siltä väliltä. Aion ottaa rennosti, sulautua porukkaan enkä stressata sitä miltä tai keneltä näytän jonkun mielestä. Sitä sanotaan lomaksi eikä loma ole mikään muotishow.

    • 4fchuhcj5thgg

      No monet rikkaat vasta pihejä ovatkin jotka säästävät kaikessa, kun köyhät taas käyttävät kaikki rahansa. Mitä järkeä elvistellä rahoillaan halvassa paikassa.

      • lomallaviimeinkin

        No en minä ainakaan lähde nuukailemaankaan lomalle eikä se rahan käyttäminen ole elvistelyä.
        Sekoitat nyt elvistelyn ja rahan käyttämisen hauskanpitoon. Elvistelyä olisi esitellä rahojaan ja korujaan, halveksua köyhempiä eikä antaa mitään kenellekään. Elvistelyä ei ole tarjota kavereille drinkkejä tai safkat tai viedä daami saarelle.
        Lomalla minulla on aina budjetti jonka olen ajatellut käyttää ja sen pyrin myös sitten käyttämään. Mihis niitä rahoja sitten pitäisi käyttää jos ei lomalla ja hauskanpitoon? Eläkesäästöönkö? No mitäs sitten niille eläkerahoille pitäisi tehdä jos ei niitäkään saa tuhlata jos se kerta on elvistelyä?
        Se on totta että monet rikkaat on sairaan pihejä ja vielä suurempi osa heistä on täysin vainoharhaisia ja luulevat koko ajan että heitä koitetaan kusettaa.


      • renttuset

        Suomalaiset resupekat säästävät vuoden ja sitten lähdetään Thaikkuihin ja leikitään isoa herraa ja baarihuorat kihittävät innoissaan, kun ukot jakavat rupisia rahojaan. Loman loputtua palataan niska kumarassa ja aletaan taas uusi säästäminen, että pääsee jonain päivänä paneskelemaan monien nussimia likkoja.


      • renttunen
        renttuset kirjoitti:

        Suomalaiset resupekat säästävät vuoden ja sitten lähdetään Thaikkuihin ja leikitään isoa herraa ja baarihuorat kihittävät innoissaan, kun ukot jakavat rupisia rahojaan. Loman loputtua palataan niska kumarassa ja aletaan taas uusi säästäminen, että pääsee jonain päivänä paneskelemaan monien nussimia likkoja.

        mie oon ainaki kaks vuotta yrittäny säästää enkä oo päässy askeltakaan lähemmäksi thaimaata ja edelleen vaan täällä vuokra kusiaspesäässä käpristellään. tunnetko henk.koht. mainitsemiasi näin hyvin menestyneitä resupekkoja? haluasin tietää kui tuo onnistuu käytännössä.


      • paljonpannut
        renttunen kirjoitti:

        mie oon ainaki kaks vuotta yrittäny säästää enkä oo päässy askeltakaan lähemmäksi thaimaata ja edelleen vaan täällä vuokra kusiaspesäässä käpristellään. tunnetko henk.koht. mainitsemiasi näin hyvin menestyneitä resupekkoja? haluasin tietää kui tuo onnistuu käytännössä.

        Millaisiahan ne on ne rupiset rahat? Kaveripiiristäni ei yksikään mies ole päässyt Thaimaahan poikaporukalla ennenkuin vasta avioeron jälkeen. On se niin katkera paikka keskimäärin suomalaisille naisille se Thaimaa siksi kun tietävät jäävänsä hopealle siinä taistossa. :) Minulle on ihan sama moniko niitä on nussinut kuhan eivät samaan aikaan kampea siihen munineen.


    • OmiaRahojaTuhlaan

      MItä sillä rahalla tekee pankissa kun sen voi myös käyttää ja nauttia? Itse olen rahani tienannut, säästänyt ja kaikki verot maksanut. Tottakai säästöt myös hupenee kun niitä käyttää, mutta saahan sillä vastineeksi paljon hauskempia kokemuksia kuin vain tuijotella verkkopankin saldoja. Eikä täältä kukaan ole lähtiesään ottanut lanttiakaan mukaansa. Siellä, minne me kaikki lopulta mennään, ei tarvita rahaa. Minä ainakin aion lähteä täältä köyhänä. Harmittaisi vaan jos jäisi jotain käyttämättä niin sehän menisi vaan valtiolle ihan hukkaan.

    • krabi2016

      taas nähdään että kyllä meitä on moneen junaan täällä härmälässä että joku viittii nyt kirjoitaa paljonko tienaa no nää kirjoittjat on varmaan niitä pintaliitäjiä . itsekin toiminut ja toimin vieläkin
      yritysmaailassa ja ollut Ausseissa isolla Valliiutalla 3kk ja kannarian saarilla viimeiset 4 talvea viettänyt ! että ei se ole sitä kiinni onko massii vai ei jos haluu mennä niin sitten kannattaa lähteä ! ja kyllähän niistäkin hommia löytyy jos vaikka ruplat rupe loppuu ja niissähän ei kysytä
      sun elämänkertaa jos haluut mennä duuniin toisin kuin meillä täällä härmälässä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe