Miksi thaimaalaiset naiset kauniimpia kuin suomala

listausta_

Mistä se siis johtuu?

Omasta mielestäni ainakin, söpömpiä, itse pidän tummista, kauniit hiukset, osaavat käyttäytyä, siroja, pienempiä eivätkä mitään kolhooseja, eivät kasvata kananmunia kuten suomi-neidot, pystytissit .. pinkeät tussut jne . .

Niin ? .. Hyvät puolet esiin.

9

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munnainensuomesta

      Parempa että pidättäydytkin vaan niissä thai typyissä joille ainoot respectit miehen lompakossa....ja jätät suominaiset rauhaan. Vaan joku keskenkasvunen pikkupili arvottaa naista noin kuin sä. Oikeat miehet arvostaa jotain merkityksellisempää kuin pientä pimppaa ja ulkonäköä.

      • teuras.jäte

        En minä niissä pelkästään pidättäydy. Suominaisiakin voi nussia aina tauoilla. Kirjoituksesi kuvastaa, että olet kulahtanut ja elähtänyt, nyt sitten katkeroituneena kirjoitellaan.

        Aika aikaa kutansa sanoi lammas kun teuraalle vietiin


      • epä.kiinnostava.olet

        "Oikeat miehet arvostaa jotain merkityksellisempää kuin pientä pimppaa ja ulkonäköä."

        Ei ole poissulkevaa. Vaikka olisi maailman kaunein nainen, niin siltikin voi olla aivan yhtä hyvä kuin sinä. Se on teidän sosialistien suurin erehdys. Jos naisella on ulkonäköä, niin heti ollaan vähättelemällä sisäistä kauneutta.
        Totuus on että ainoastaan sinun oma sisäinen kauneutesi vähenee muita haukkumalla, ei kenenkään muun.


    • mun.mielipide

      Olen mies mutta mun mielestä thaimaalaiset naiset eivät ole juuri minkään näköisiä ja kaiken lisäksi suomimies thaimaalainen näyttää säälittävältä, tulee ekana mieleen että eikö muuta saanut ja onko nainen vain "ostettu".
      Kyllä Suomessakin on paljon kauniita hoikkia nuoria naisia, paljon parempia mitä thaimaalaiset imho.

      • säälittävä.jätkä

        Sinä olet säälittävä kun sinulle tulee sellaista ensimmäisenä mieleen. Jos joku vaikka muuttaisi toiseen maahan lienee aivan luonnollista, että kumppani saattaa olla sieltä. Myöskin saattaa olla niin, että thaimaalainen typykkä on muuttanut suomeen, joten ei mitenkään ihmeellistä jos on löytynyt suomalainen kumppani. Ainoastaan vähäjärkinen säälittävä otus tekee tuollaisia yhteenvetoja omassa päässään, että toinen on huora.

        Eiköhän tuo kertonut sinusta jo kaiken.


      • Suominainenbest

        Mä niin samaa mieltä nimim mun.mielipide kanssa.


      • samma.här
        säälittävä.jätkä kirjoitti:

        Sinä olet säälittävä kun sinulle tulee sellaista ensimmäisenä mieleen. Jos joku vaikka muuttaisi toiseen maahan lienee aivan luonnollista, että kumppani saattaa olla sieltä. Myöskin saattaa olla niin, että thaimaalainen typykkä on muuttanut suomeen, joten ei mitenkään ihmeellistä jos on löytynyt suomalainen kumppani. Ainoastaan vähäjärkinen säälittävä otus tekee tuollaisia yhteenvetoja omassa päässään, että toinen on huora.

        Eiköhän tuo kertonut sinusta jo kaiken.

        Samaa mieltä tästä, minunkin mielestäni näin on!


    • nnainennnnnenen

      Minä tunnen monia thaimaalaisia naisia, nättejä ja mukavia ovat monet heistä. Joidenkin kohdalla olen kauhistellut sitä, miten kamala mies heillä on ja tuuminut, että ansaitsisivat paljon paremman miehen. Ja sitten on sellaisia, joilla on aivan kiltti, kunnollinen ja ulkoisestikin kauniin vaimonsa tasoinen kumppani, ja siinä voi vain olla iloinen molempien puolesta. Thaimaalaisille ystävättärilleni olen usein se ainoa suomalainen nainen, jonka kanssa he ovat päässeet ystävystymään. Niin paljon on naisilla ennakkoluuloja heitä kohtaan. Minusta se on rikkautta viettää aikaa yhdessä, kokata (olen oppinut paljon uusia reseptejä, kokonaan uuden keittiön) jne. tehden naisten juttuja. Suomalaisten naisten tyttöjen illat ovat usein liian äijämäisiä ja alkoholipitoisia makuuni... miuluummin ruokaa kuin siideriä tyttöjen illoissa.

      • n-inpänäin

        Niin, tämä on se vaikea kysymys. Moni mies voi myöskin verrata thaimaalaisia naisia suomalaisiin naisiin ja päätyä samanlaisiin aatoksiin kuin sinä. Miksipä ottaa kamalaa naista, kun parempiakin löytyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe