Kynnet, ripset ja hiukset

turhamaista

Tarvitsetteko lisäkettä vai tyydyttekö omiin luomu-versioihin?
Eli mitä mieltä rakennekynsistä, ripsienpidennyksistä (teko ripsistä) ja hiuspidennyksistä? Jaksatteko huoltaa ja laittaa uusiksi?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_feikkiä

      Ihan omillani olen pärjännyt, en pidä feikeistä.

      • tarhan_tätsykkä

        Sama, mun työssä ei edes voisi työskennellä jossain pitkissä tekokynsissä. Lapset olisi naarmuilla... :D


      • missy83

        Juu sama homma, ei mitään feikkiä ainoastaan vaaleita raitoja hiuksissa, muuten mennään luomulla ja homma toimii ja näyttää hyvältä.


    • määmy

      E oo ollu tarvetta. Yhelt frendilt sain parit isot irtoripset, askartelin niist perhosii

    • Geelautan kynnet muutaman kuukauden välein, ranskalaisen manikyyrin yleensä. Siten kynnet näyttää aina siisteiltä, muttei liian yliampuvilta.Eikä tarvitse huolehtia jostain kynsilakkojen lähtemisistä ym. Ne kun pysyy aina siistinä, kuten varpaankynnetkin geelatessa. Hiusten pidennyksistä en välitä, en edes suoristuksista, tällä taipuisalla vauvatukalla mennään :) Välillä laitatan kampaajalla vaaleampia raitoja. Ja ripsien pidennyksiä tms. en harkitse. Mun naaman ainoa kaunistus on mun luonnonpitkät ripset, en kestäis jos tulis sulkasato joidenkin tekoripsien takia :'D

      • RaaviPeppuasi

        No jos sun kyntesi kestävät aina muutaman kuulkauden siisteinä kerrallaan, niin ne ei sitten ilmeisesti paljonkaan kasva?

        Itse joudun kyllä ihan leikkaamaan ja viilaamaan kynsiä lyhyemmiksi joka toinen viikko. En halua kasvattaa sormiini pöpöjen kerääjiä, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä.


      • RaaviPeppuasi kirjoitti:

        No jos sun kyntesi kestävät aina muutaman kuulkauden siisteinä kerrallaan, niin ne ei sitten ilmeisesti paljonkaan kasva?

        Itse joudun kyllä ihan leikkaamaan ja viilaamaan kynsiä lyhyemmiksi joka toinen viikko. En halua kasvattaa sormiini pöpöjen kerääjiä, vaikka näyttäisivät kuinka hyviltä.

        Ööh, tarkoitan, että niin kauan kun geelatut kynnet on siistit, niin ne on siistit. Ne ei samalla lailla lohkeile, kuin kynsilakalla lakatut. Kasvuraja niihinkin tulee, kun kynsi tosiaan kasvaa, mutta ranskalaisessa manikyyrissä se näkyy vähiten, koska kynsi kasvaa "juuresta".Geelattujakin kynsiä voi viilata.


      • kyssänen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ööh, tarkoitan, että niin kauan kun geelatut kynnet on siistit, niin ne on siistit. Ne ei samalla lailla lohkeile, kuin kynsilakalla lakatut. Kasvuraja niihinkin tulee, kun kynsi tosiaan kasvaa, mutta ranskalaisessa manikyyrissä se näkyy vähiten, koska kynsi kasvaa "juuresta".Geelattujakin kynsiä voi viilata.

        Ranskalaisen manikyyrin voi tehdä myös värillä eli kynnen päät on esim. punaiset? Harrastatko sellaisia?


      • kyssänen kirjoitti:

        Ranskalaisen manikyyrin voi tehdä myös värillä eli kynnen päät on esim. punaiset? Harrastatko sellaisia?

        Ei, ihan perinteistä ranskalaista harrastan. Mulla on siinä se idea, että ei ikäänkuin ole lakatut kynnet, mutta silti siistin näköiset, ns. klassiset. Punainen väri sormien kynsissä ei muutenkaan iske. Tulee mieleen pikkutyttö tai vanhempi täti (omalla kohdalla jälkimmäinen, ikä huomioon ottaen). Jos väriä laitan, niin just nyt tykkään laittaa vaikka liilaa, harmaata tai oranssia. Ja ihan koko kynteen.


    • Nättinaama

      Voisin jaksaakin mutta kun ne rakennekynnet ja ripsien pidennykset ovat rumat, joten kaunistuakseni en niitä todellakaan laittaisi.

    • NippeliNappeli

      Mulla oli pidennykset sillon kun kasvatin omia hiuksia pidemmäksi ja oon ite kampaaja joten olin aika tarkka pidennysten laadusta ja että näyttäävät hyvältä (hinta laatusuhde kulkee hyvin käsikädessä!). Eikä mulla ikinä ollu mtn överi pitkiä tai paksuja pidennyksiä vaan kivat ja luonnolliset. Nyt on oma tukka pitkä, enkä luopuis ;D Geelikynnet on joskus ollu kanssa, ja ne on mielettömän siistit ja kivat jos jaksaa pitää. Eikä niidenkään tarvii mun mielestä olla mitkään haukan kynnet!
      MUTTA enää en ehkä jaksais huoltaa pidennystukkaa tai kynsiä. Vievät aikaa ja rahaa. Ripset olis kiva kesäksi laitattaa ja kokeilla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe