Älkää nyt naiset olko niin nirsoja

Kilttis

meil vois olla mukavaa yhdessä eikä tarttis olla yksin.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksikkö

      Samat sanat teille miehille!

    • miesyksin39

      Miksi samat sanat kun ei naisia kiinnosta tutustua.

      • Ehkä hän on kohdannut homoseksuaalin, joka ei kuitenkaan mitenkään osoittanut kiinnostusta häntä kohtaan koska ei edes kertonut olevansa homoseksuaali.
        Niimpä käsitys vastakkaisella rannalla on sama, tällä yhdella kirjoittajalla...
        Eikö?


    • 560

      Samaa voi sanoa monille miehille, että älkää olko niin nirsoja. Lakatkaa mittaamasta naisia ulkonäön perusteella.

      • Kvlvlv

        Ei naisen tarvii olla kuin normaalipainoinen. Ja normaalipainoinen = terve. Eli siis kaikkien miesten unelmana on vain nainen joka näyttää terveeltä. Tosi harva etsii mitään anorektikkoa jolla on silikonit ja jolle on tehty kauneusleikkauksia. Ei miehet semmoista etsi. Ihan tavallista sopusuhtaista..


      • khjgpo

        Miehet saattavat olla nirsoja etsiessään parisuhdetta, Mutta nyt ei välttämättä puhuta parisuhteesta. (Tai en tiedä AP:n motiiveista) Mutta itse ainakin etsin ihan vain ystävää. Minulle on ihan sama miltä nainen näyttää, kun etsin pelkkää ystävää, jonka kanssa voisi jakaa kaikki ilot ja surut. Mutta kovin vaikeaa on löytää naispuolista ystävää. Mistä lie johtuu? Uskovatko kaikki naiset että jokainen mies haluaa pelkkää seksiä ja sen takia eivät etsi seuraa ollenkaan. En tiedä.


    • tttaksdkadskad

      miten olis ryhmätapaaminen yksinäisten kesken
      AINII kukaan ei kuitenkaan halua osalliastua, kun ihmiset on niin hiton ÄRSYTTÄVIä
      no mädännytään sitten keskenämme täällä netissä, mikäs siinä
      t.a

    • nykyäänpahajo

      Tuntuu, että kaikki akatkin alkaa jo olla nykyään näitä nettisittiäisiä, ne on jo mukana näissä toisten kotikoneiden urkinta ja kyttäyspuuhissa hyödyntäen tätä paskateknologiaa. Joko ihan itsekin touhuilemassa tai sitten ne on verkostoituneena tuon kaltaisiin mätämuniin - oli siinä sitten organisaatiokyttäyksiä minkä verran mukana tai ei, verkostoituneita nettisittiäis paskapiruja, niin kuin tämä suoli24 ylläpito ämmä mielisairas.
      Perrkele mä olen jo koko ikäni eläny tuon kaltaisten toinen toistaan köpiöimpien ämmäin paskomisten kohteenakin aika lailla yksikseni koko ajan, mätämunathan ny on joka tapauksessa mätämunia, mutta ku ämmätki on vaan tuon kaltaisia. Ei noita tee mieli alkaa millään tavoilla tapailla, parempi yksinkin kuin huonossa seurassa.

      • vitun_seko

        Joo! Ja ne levittää mielenhallintasäteitä netin kautta!!


    • t....mummmmmma

      Mitä mukavaa tehdä, mitä ei voi yksin tehdä?

    • miehet.on.nirsoja

      Paskapuhetta, että miehille kelpaa normaalipainoinen nainen.

      Miehet katsovat persoonaa, eivät pelkkää ulkonäköä. Vaikka ulkonäkö olisi ok, niin naisen persoonallisuus ei kelpaa.

      • 141832

        Kehtaavatkin katsoa persoonaa. Siat!


      • miehet.on.nirsoja

        Niin, eikö olekin ihan ala-arvoista!

        Miksi kommentoin kelpaamisasiaa, niin siksi, että miehet täällä itkee toistamiseen, että ei saa naista ja naiset ei heitä kelpuuta, mutta näillä miehillä on itsellään erittäin tiukat ennakkokäsitykset siitä, millainen on oikea nainen. Eivät vain myönnä sitä, eivät ehkä edes tajua. Naisen pitää muistuttaa persoonallisuudeltaan äitiä, siskoa tai serkkutyttöä. Jos näin ei ole, nainen ei kelpaa.


      • 121224

        Kyllä mä olen sen valmis myöntämään, ettei mulle kelpaa ihan kuka tahansa niin ulkonäön kuin persoonankaan puolesta. En myöskään henkilökohtaisesti haluaisi välttämättä olla naisen kanssa, jolle kelpaa ihan kuka tahansa, koska mä en ole ihan kuka tahansa.

        En etsi elättäjää saatika elätettävää vaan vertaistani. Kieltämättä en pistäisi pahakseni, jos kumppani sattuisi persoonaltaan vastaamaan äitiäni, sillä äitini sattuu olemaan vahva itsenäinen nainen, joka kykenee muodostamaan omat ajatuksensa ihan itse.

        Olen täysin tietoinen omien kelpuutuskriteerieni tiukkuudesta, mutta ketä kukaan kriteerejään alentamalla palvelee. Kuka oikeasti haluaa olla toiselle "kelpaat paremman puutteessa"?

        Tosin en kuulu mainitsemiesi palstalla itkevien miesten joukkoon, joten en kai lähtökohtaisestikaan kuulu vastauksesi kohdeyleisöön.


      • miehet.on.nirsoja

        Hyvä, että olet rehellinen. En pistä sitä lainkaan pahakseni enkä ota henkilökohtaisesti.

        Arvelen, että jos nuo itkijämiehet tiedostaisivat yhtä lailla sen, miten he asettavat naisille vaatimuksia, niin siitä olisi heille monessa mielessä etua. Itsetuntemus vain ei ole tänä päivänä muodissa, jos on ollut koskaan. Sitten sitä harhaillaan jossain hetteikössä ja ihmetellään että misä mä oon ja mihkä mä meen ja oonksmä minä vai joku muu vai olenksmä olemassa ollenkaan. Ei ihme, jos tulee torjutuksi, jos navigaattori on hukassa sikäli kun sitä on koskaan ollutkaan.


      • simat.mulle
        miehet.on.nirsoja kirjoitti:

        Hyvä, että olet rehellinen. En pistä sitä lainkaan pahakseni enkä ota henkilökohtaisesti.

        Arvelen, että jos nuo itkijämiehet tiedostaisivat yhtä lailla sen, miten he asettavat naisille vaatimuksia, niin siitä olisi heille monessa mielessä etua. Itsetuntemus vain ei ole tänä päivänä muodissa, jos on ollut koskaan. Sitten sitä harhaillaan jossain hetteikössä ja ihmetellään että misä mä oon ja mihkä mä meen ja oonksmä minä vai joku muu vai olenksmä olemassa ollenkaan. Ei ihme, jos tulee torjutuksi, jos navigaattori on hukassa sikäli kun sitä on koskaan ollutkaan.

        Tossa alapuolella on taas yksi itkijä, joka viettää vapun yksin, kun on ihan pihalla.


    • Kilttis

      Voi hitsi mä vietän vapun taas yksin kun en kelpaa naisille. Miksi te naiset ootte niin nirsoja? Eihän mulla ole muita vaatimuksia kuin että on savuton ja mukava ja ennakkoluuloton mutta kai se on liikaa vaadittu.

      • simat.mulle

        No siinähän vietät.

        Hauskaa wappua!


      • vaput_kaikille

        Oikein mukavaa vappua sinulle!


    • KR1

      Mitäs jos kukaan ei huoli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe