Poliisikoulu...

Poliisiksihaluava

Kiinostuksenkohteeksi on pikkuhiljaa noussut poliisin työ tai sitten vartijan työ. Eli sellainen millä turvallisuudenvalvonta työt mitkä vaan. Ensimmäisenä kuitenkin poliisi. Minulla on kokomusta pienistä työpätkistä muutamalta alalta. Ei taida riittää? Peruskunto on omastamielestä ihan hyvä. Lukiota en siis ole käynyt. En ole pahemmin törttöillyt eli rikosrekisterin pitäisi olla puhdas. Ajokortin hankinta on edessä ja senhän voi tehdä poliisikoulun aikana? Tai oikeestaan kertokaa tarkemmin esim. pääsystä tonne, päivän pituudet, mahdolliset lomat jne. Mielenkiinnosta kyselen.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewdsz

      Et tule pääsemään sisään. Ongelmaksi muodostuu ensimmäisenä se, että et osaa hakea edes tarvittavaa tietoa, että saisit selville pääsyvaatimukset, ja saisit hakemuksen laitettua sisään.

      Jos osaisit edes sen verran, että saisit googleen kirjoitettua "poliisikoulu pääsyvaatimukset", saisit selville muun muassa, että:
      - jokin toisen asteen tutkinto tulee olla
      - ajokortti tulee olla suoritettu hakujakson loppuun mennessä
      - yhteensä vähintään vuoden työkokemus

    • Poliisiksihaluava

      No kuules näsäviisas herra konstaapeli olen lukenut ne mutta kirjoitin silti.

      • ewdsz

        No jos kerran olet lukenut, niin miksi sitten kyselet tyhmiä? Luuletko, että saat jonkun Suoli24-ketjun vastausten perusteella muutettua noita tosiasioita?


    • Poliisiksihaluava

      HAISTA HOMO VITTU VITTUUKS TUUT SIIHE VITTUILEE VITUN YLIKONSTAAAPELI JOKA PÄÄS MUNAA NÄYTTÄMÄLLÄ NAISHAASTATTELIJALLE SISÄÄN!!!! MÄ NOSTAN 120 KILOA PENKISTÄ ETTÄ PÄÄSEN VARMASTI VITTU SAATANA!!! OSAAN KARJUAKKIN ELI VITTU OON SUA PAREMPI SAATANA HAISTA PASKA!!! SENKIN PELLE VITTU!

      • 18-16

        Eiköhän noilla meriiteillä sinua tulla jo kotoa pyytämään.


      • ewdsz

        Vain 120 kiloa? Jestas mikä tuulennussima vinkuheinä. Eihän siinä valintakokeessa nyt tietysti maksimipenkkiä edes haeta, mutta silti aika säälittävää.

        Mutta miksi sinä et voisi hankkiutua sisään näyttämällä naishaastattelijalle munaa, jos kerran olet sitä mieltä, että minäkin olen siten päässyt (en kylläkään tiedä mistä edes vedit sen johtopäätöksen, että minä olisin poliisi)? Onko kenties niin, että sen lisäksi, että kätesi muistuttavat pakkasenraiskaamia pulkannaruja, pippelisikin on hyvin pieni?


    • Poliisiksihaluava

      Mikä helvetin pätevä vittuilija sä oot? Painu vittuun mun keskustelusta!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe