Hyvvee öytä

tämävainunta

Itse tykkään mielummin siitä että edettäisiin hipi hiljalleen yhdeksi samaksi mutta kuitenkin silti kaksi ihmistä,jos vaikka ensin kaverina ja se ei silti tarkoita ettei olisi ylisuuria tunteita toista kohtaan.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkoskaan

      Mä tiedän, että jos hänet näkisin, en enää koskaan päästäisi häntä menemään, kertomatta miten paljon hänestä välitän

    • TulikoMonimutkainenSelit

      mä en usko näihin "ensiksi kavereina" juttuihin. Ollaan joko kavereita tai ei olla. Ihastutaan, tutustutaan, nauretaan, hömsötellään ja katotaan tuleeko mitään vai nou. Kerran toveri, aina toveri. En ole koskaan ihastunut tai edes ajatellut jotain fiiliksiä kavereita kohtaan, en osaa edes ajatella. Kyllä mä tiedän jo heti ensimmäisestä sekunnista lähtien, onko fiiliksiä tai nou. Sitä joko on tai ei ole.

    • tämävainunta

      Elämässäni on eräs itselleni vaikea asia, siksi haluan ensin varmistaa että hän on valmis olemaan rinnallani ennenkuin tulisi jotakin paljon syvempää.

      • näinajattelen

        aivan ymmärrettävää, mutta kun ihminen oikeasti ihastuu silloin on valmis kyllä tekemään toisen puolesta melkeinpä ihan mitä vaan, puhumattakaan hyväksyy toista sellaisenaan, vikoineen päivineen. Ainoa, mitä en voisi ajatella on, jos toinen käyttää aineita. Se olisi minulle kynnyskysymys, muita ei ole. Eihän kukaan ole täydellinen.


    • liianmyöhäistä

      Rakastan, enkä muuta enää voi.

      • itsenäinenainen

        Heti kun hylkäät mahdollisen tilaisuuden tutustua, et merkitse mitään.


    • tämävainunta

      Joskus vähän itkettää mutta ei se mitään,silloin on parempi mennä peiton alle ja nukkumaan niin huolet kaikkoavat hetkeksi ainakin.Niinkuin nyt juuri.

    • yhdessäpikkuhiljaa

      Lähellä voi olla, lähentyä ja kasvaa kiinni. Mutta kaverina ei oikein pysty avautumaan tai luomaan luottamusta eli mikään ei etenisi ehkä kuitenkaan. Kaverit pidetään käsivarrenmitan päässä, eikä syvimpiä tai edes toisiksi syvimpiä ajatuksia jaeta, näin ainakin itse teen luonnostaan. Selvät pelikortit tuovat sen luottamuksen, avoimuuden ilman itse pykättyjä rajoja. Tarvitsisin itse ainakin luottamusta jonka saa vain kun on "lupa" rakastua/rakastaa koko sydämellään. Muutoin en avaudu koskaan. Voit itse varmaankin säilyttää omat salasi niin pitkään kuin tarvitsee mielestäsi, mutta onko sinulla oikeus vaatia toistakin pysymään hiljaa omistaan, vähän etäällä, kaverina..?

      • aamu_alkaa

        Nyt tuli hyvää tekstiä. Kiitos.


    • tämävainunta

      Eipä tuo kuitenkaan toteudu siksi nimimerkkinäkin on "tämävainunta" ja kyllä, hän on jonkun toisen.

      • Itselläunikarkaa

        Uneksijoita riittää.


    • Kaivosmiehen_tytär

      Tässä ollaan jo pitkään oltu ihan hipihiljaa tai sammutetuin lyhdyin. Nyt olisi aika tapahtua jotain actionia, mJes.

      Jos et ole valmis laulamaan serenadia ikkunani alla, niin soita edes puhelimella.

      • JärviSuomeaenempi

        minne päin menee?
        Jollekin J-miehelle kai, muttei jees-miehelle :-)


      • kysynpävaan
        JärviSuomeaenempi kirjoitti:

        minne päin menee?
        Jollekin J-miehelle kai, muttei jees-miehelle :-)

        Ja vielä kysymys: pitääkö olla laulumiehiä?
        ja laulaa muustakin kuin lasikantisesta kirjasta :)


      • Kaivosmiehen_tytär

        MJes on Etelä-Suomesta, eikä todellakaan mikään jees-mies. Omaa musikaalisia taitoja vähintäänkin kotitarpeiksi. Ja muutenkin on herrasmies käytöstavoiltaan.

        Sohvalla makaava, kaljan pöhöttämä, ryökivä ja pierevä mies on pahinta, mitä voin kenellekään naiselle toivoa. Olen nähnyt sellaista meininkiä sukulaisellani ja nähnyt myös, mihin se päättyy (= perhetragedia), joten jos lasinen laulukirja osoittautuu liian tärkeäksi, niin se siitä. Tässä asiassa tunnustan olevani tiukkapipo, vaikka muuten olen (ainakin omasta mielestäni) hyväluontoinen ja tolkku nainen.


    • HyväTulee

      Hipi hiljaa vain sipi sipsuttaisin

      • erilainenko

        Ei aina välttämättä ole noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe