Äänestämme vain duuman vaaleissa

VasiliLääkelehtinen_Alve

.

"Isänmaamme Äiti Venäjän ehdokkaita!"

har!1

.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamuChe

      Lähtixpersut takaisi Udmurtiaan?

    • No_ei_helkkari---

      .

      "Kuulutteko te udmurtit johonkin kerhooon?????????????"

      har!11

      .

    • politiikarunoilija

      Vasemmisto on Venäjän suuntaan kallellaan. Kännattaa äänestää vasureita ja jonain päivänä olemme osa äiti-venäjää

      • jottanäinon

        Voi taivas, oletko tosissas? Kuvitteletko vasemmistolaisuuden maanpetturuudeksi?
        Ota nyt hyvä ihminen selvää mitä asiaa vasemmistolaiset ajaa.
        Olet oikeiston propakandan uhri.
        Kyllä niitä varmaan muutama "kiihkokommari" on kallellaan Venäjään päin,
        mut älä viitsi yleistää!
        .
        Toisessa maailmansodassa oli rajalla suomalais sotilaat yhtenä miehenä;
        poliittisesta kannasta riipumatta. . ( ja niin olis nytkin)
        Vain muutama Kuusisen kannattaja ja Kuusinen olivat loikkareita, edellisellä kerralla.
        Suurin osa suomalaiskommunisteista soti Suomen puolesta eivätkä hypänneet kelkasta,
        vaikka Tiltu maanitteli leivällä.
        Konkarit pistivät propakandan vielä paremmaksi, pyysivät Tiltua hakeen voita leivälleen heiltä. (nyt varmaan luvattais juustoa ja jukurttia viel voin lisäksi).
        .
        Venäjä on suuri ja vaikea maa hallita ja sillä on omia vaikeuksiaan.
        Ei me huolita Venäjää meidän kylkeen...velipuoleksi. Ratkaiskoon itse ongelmansa!!

        Kävin muuten äänestämässä.
        Oli pakko vaihtaa edustajaa nuorempaan.
        Jyrki ei ollut enää ehdokkaana...mutt poikansa oli.
        Niin mun ääneni siirtyi sukupolvea nuoremmalle miehelle,
        koska uskon hänen edustavan samoja arvoja kuin isänsäkin.
        Toinen vaihtoehto olisi ollut Li, mut jäi nyt kakkoseksi erään asian vuoksi....
        koska siinä olemme niin eri laduilla hiihtäjiä...( asia on mulle kynnyskysymys)


      • politiikkarunoilija
        jottanäinon kirjoitti:

        Voi taivas, oletko tosissas? Kuvitteletko vasemmistolaisuuden maanpetturuudeksi?
        Ota nyt hyvä ihminen selvää mitä asiaa vasemmistolaiset ajaa.
        Olet oikeiston propakandan uhri.
        Kyllä niitä varmaan muutama "kiihkokommari" on kallellaan Venäjään päin,
        mut älä viitsi yleistää!
        .
        Toisessa maailmansodassa oli rajalla suomalais sotilaat yhtenä miehenä;
        poliittisesta kannasta riipumatta. . ( ja niin olis nytkin)
        Vain muutama Kuusisen kannattaja ja Kuusinen olivat loikkareita, edellisellä kerralla.
        Suurin osa suomalaiskommunisteista soti Suomen puolesta eivätkä hypänneet kelkasta,
        vaikka Tiltu maanitteli leivällä.
        Konkarit pistivät propakandan vielä paremmaksi, pyysivät Tiltua hakeen voita leivälleen heiltä. (nyt varmaan luvattais juustoa ja jukurttia viel voin lisäksi).
        .
        Venäjä on suuri ja vaikea maa hallita ja sillä on omia vaikeuksiaan.
        Ei me huolita Venäjää meidän kylkeen...velipuoleksi. Ratkaiskoon itse ongelmansa!!

        Kävin muuten äänestämässä.
        Oli pakko vaihtaa edustajaa nuorempaan.
        Jyrki ei ollut enää ehdokkaana...mutt poikansa oli.
        Niin mun ääneni siirtyi sukupolvea nuoremmalle miehelle,
        koska uskon hänen edustavan samoja arvoja kuin isänsäkin.
        Toinen vaihtoehto olisi ollut Li, mut jäi nyt kakkoseksi erään asian vuoksi....
        koska siinä olemme niin eri laduilla hiihtäjiä...( asia on mulle kynnyskysymys)

        Ai mää vai?

        Wikipedia sanoo Vasemmistoliitosta seuraavaa
        "Puolue luotiin vuonna 1990 Suomen Kansan Demokraattisen Liiton ja Suomen Kommunistisen Puolueen pohjalle. Kyseisen vuoden lopulla myös Demokraattisen Vaihtoehdon kansanedustajat liittyivät puolueeseen".

        Ja Arhinmäki elää kuten kommunistijohtajat ylellisen leveästi ja vähät välittää kansasta.

        Nyt kuitenkin on tullut ilouutinen SDP hankkii 100 000 uutta työpaikkaa, Keskusta toisen mokoman ja KOK yhden lisää.
        Mikäli nuo pääsevät hallitukseen, tietää se 300 000 uutta työpaikkaa ja työttömyys katoaa maastamme.

        Ai pahus, heräsin.

        Ei, ei Arhinmäki liittäisi Suomea Venäjään, sillä hän ei halua kadota harmaaseen massaan


      • jotta.näin.on

        Kattos vaan, sulla on makua tai oikeastaan nenää hakea se haisevin muna korista!
        Paavo poika liukas luikku!
        .
        "Ja Arhinmäki elää kuten kommunistijohtajat ylellisen leveästi ja vähät välittää kansasta."

        Bingo, ensi yrittämällä ja naulankantaan!
        Arhinmäki on itsekin julkisesti kieltänyt olevansa kommunisti.
        Suureksi surukseni ei sentään myöntänyt olevansa hulikaani
        ja ammattimainen politikko: aatteista viis kunhan palkka juoksee...
        .
        Arhinmäen mottona et ei panna köyhää toista köyhää vastaan!
        Suomeksi se tarkoittaa et hänestä tänne mahtuu kaikki turvapaikanhakijat.
        "Köyhyys on yleismaailmallista ja se pitää poistaa ja hyvin vointi jakaa tasaisemmin..jne
        Meillä on tilaa ja paremmat elämisen ehdot kuin pakolaisilla kotimaassaan" :Arhinmäki.
        Kannattaa myös julkista/ilmaista terveyden huoltoa tänne saapuneille Romaanian kerjäläisille. Paljonko aattelet terveydenhuolto turismin kasvavan sen jälkeen?
        .
        Suomi-Serbia-jalkapallo-ottelussa Arhinmäki oli kutsunut serbialais faneja murhaajiksi.
        Kävi omaa sotaansa Venäjän niin sanottua homopropagandalakia vastaan heiluttamalla sateenkaarilippua katsomossa Sotšin talviolympialaisissa.
        (Ei se kuvasta miehen rohkeuta; vaan tyhmyyttä! Ministerillä on tavallaan diblomaatti suoja, Venäjälläkin)
        Arhinmäen alkoholinkäyttö Suomen jääkiekkomaajoukkueen pronssijuhlissa herätti huomiota, kulttuuriministerimme sammui sinne.
        .
        "Ai pahus, heräsin.
        Ei, ei Arhinmäki liittäisi Suomea Venäjään, sillä hän ei halua kadota harmaaseen massaan."
        .
        Veikkaisin et Faktaa, sun arvaukses.
        On meillä ainakin yhteinen ihaillun kohde!
        .
        Ens hoidetaan oman maan köyhät ja työttömät..ja sairaat sekä vanhukset.....
        sosialisoidaan sen jälkeen tuloja jos jotain jää jaettavaa. Oman pankkikriisimme jo maksoimme....ja jatkossa maksetaan toisten velkoja joita ollaan taattu.
        Tästä tulee novelli.....loppu.


      • lottorunoilija
        jotta.näin.on kirjoitti:

        Kattos vaan, sulla on makua tai oikeastaan nenää hakea se haisevin muna korista!
        Paavo poika liukas luikku!
        .
        "Ja Arhinmäki elää kuten kommunistijohtajat ylellisen leveästi ja vähät välittää kansasta."

        Bingo, ensi yrittämällä ja naulankantaan!
        Arhinmäki on itsekin julkisesti kieltänyt olevansa kommunisti.
        Suureksi surukseni ei sentään myöntänyt olevansa hulikaani
        ja ammattimainen politikko: aatteista viis kunhan palkka juoksee...
        .
        Arhinmäen mottona et ei panna köyhää toista köyhää vastaan!
        Suomeksi se tarkoittaa et hänestä tänne mahtuu kaikki turvapaikanhakijat.
        "Köyhyys on yleismaailmallista ja se pitää poistaa ja hyvin vointi jakaa tasaisemmin..jne
        Meillä on tilaa ja paremmat elämisen ehdot kuin pakolaisilla kotimaassaan" :Arhinmäki.
        Kannattaa myös julkista/ilmaista terveyden huoltoa tänne saapuneille Romaanian kerjäläisille. Paljonko aattelet terveydenhuolto turismin kasvavan sen jälkeen?
        .
        Suomi-Serbia-jalkapallo-ottelussa Arhinmäki oli kutsunut serbialais faneja murhaajiksi.
        Kävi omaa sotaansa Venäjän niin sanottua homopropagandalakia vastaan heiluttamalla sateenkaarilippua katsomossa Sotšin talviolympialaisissa.
        (Ei se kuvasta miehen rohkeuta; vaan tyhmyyttä! Ministerillä on tavallaan diblomaatti suoja, Venäjälläkin)
        Arhinmäen alkoholinkäyttö Suomen jääkiekkomaajoukkueen pronssijuhlissa herätti huomiota, kulttuuriministerimme sammui sinne.
        .
        "Ai pahus, heräsin.
        Ei, ei Arhinmäki liittäisi Suomea Venäjään, sillä hän ei halua kadota harmaaseen massaan."
        .
        Veikkaisin et Faktaa, sun arvaukses.
        On meillä ainakin yhteinen ihaillun kohde!
        .
        Ens hoidetaan oman maan köyhät ja työttömät..ja sairaat sekä vanhukset.....
        sosialisoidaan sen jälkeen tuloja jos jotain jää jaettavaa. Oman pankkikriisimme jo maksoimme....ja jatkossa maksetaan toisten velkoja joita ollaan taattu.
        Tästä tulee novelli.....loppu.

        Kristallipalloni on selkeä ja antaa vääriä lottonumeroita


      • kappalerunoilija
        jotta.näin.on kirjoitti:

        Kattos vaan, sulla on makua tai oikeastaan nenää hakea se haisevin muna korista!
        Paavo poika liukas luikku!
        .
        "Ja Arhinmäki elää kuten kommunistijohtajat ylellisen leveästi ja vähät välittää kansasta."

        Bingo, ensi yrittämällä ja naulankantaan!
        Arhinmäki on itsekin julkisesti kieltänyt olevansa kommunisti.
        Suureksi surukseni ei sentään myöntänyt olevansa hulikaani
        ja ammattimainen politikko: aatteista viis kunhan palkka juoksee...
        .
        Arhinmäen mottona et ei panna köyhää toista köyhää vastaan!
        Suomeksi se tarkoittaa et hänestä tänne mahtuu kaikki turvapaikanhakijat.
        "Köyhyys on yleismaailmallista ja se pitää poistaa ja hyvin vointi jakaa tasaisemmin..jne
        Meillä on tilaa ja paremmat elämisen ehdot kuin pakolaisilla kotimaassaan" :Arhinmäki.
        Kannattaa myös julkista/ilmaista terveyden huoltoa tänne saapuneille Romaanian kerjäläisille. Paljonko aattelet terveydenhuolto turismin kasvavan sen jälkeen?
        .
        Suomi-Serbia-jalkapallo-ottelussa Arhinmäki oli kutsunut serbialais faneja murhaajiksi.
        Kävi omaa sotaansa Venäjän niin sanottua homopropagandalakia vastaan heiluttamalla sateenkaarilippua katsomossa Sotšin talviolympialaisissa.
        (Ei se kuvasta miehen rohkeuta; vaan tyhmyyttä! Ministerillä on tavallaan diblomaatti suoja, Venäjälläkin)
        Arhinmäen alkoholinkäyttö Suomen jääkiekkomaajoukkueen pronssijuhlissa herätti huomiota, kulttuuriministerimme sammui sinne.
        .
        "Ai pahus, heräsin.
        Ei, ei Arhinmäki liittäisi Suomea Venäjään, sillä hän ei halua kadota harmaaseen massaan."
        .
        Veikkaisin et Faktaa, sun arvaukses.
        On meillä ainakin yhteinen ihaillun kohde!
        .
        Ens hoidetaan oman maan köyhät ja työttömät..ja sairaat sekä vanhukset.....
        sosialisoidaan sen jälkeen tuloja jos jotain jää jaettavaa. Oman pankkikriisimme jo maksoimme....ja jatkossa maksetaan toisten velkoja joita ollaan taattu.
        Tästä tulee novelli.....loppu.

        Tuo "Ai pahus, heräsin" koski kaikkea kirjoitusta ja luvatut työpaikat oli jo liian suurta jopa unessani.


      • Li_orjuuttaa---
        jottanäinon kirjoitti:

        Voi taivas, oletko tosissas? Kuvitteletko vasemmistolaisuuden maanpetturuudeksi?
        Ota nyt hyvä ihminen selvää mitä asiaa vasemmistolaiset ajaa.
        Olet oikeiston propakandan uhri.
        Kyllä niitä varmaan muutama "kiihkokommari" on kallellaan Venäjään päin,
        mut älä viitsi yleistää!
        .
        Toisessa maailmansodassa oli rajalla suomalais sotilaat yhtenä miehenä;
        poliittisesta kannasta riipumatta. . ( ja niin olis nytkin)
        Vain muutama Kuusisen kannattaja ja Kuusinen olivat loikkareita, edellisellä kerralla.
        Suurin osa suomalaiskommunisteista soti Suomen puolesta eivätkä hypänneet kelkasta,
        vaikka Tiltu maanitteli leivällä.
        Konkarit pistivät propakandan vielä paremmaksi, pyysivät Tiltua hakeen voita leivälleen heiltä. (nyt varmaan luvattais juustoa ja jukurttia viel voin lisäksi).
        .
        Venäjä on suuri ja vaikea maa hallita ja sillä on omia vaikeuksiaan.
        Ei me huolita Venäjää meidän kylkeen...velipuoleksi. Ratkaiskoon itse ongelmansa!!

        Kävin muuten äänestämässä.
        Oli pakko vaihtaa edustajaa nuorempaan.
        Jyrki ei ollut enää ehdokkaana...mutt poikansa oli.
        Niin mun ääneni siirtyi sukupolvea nuoremmalle miehelle,
        koska uskon hänen edustavan samoja arvoja kuin isänsäkin.
        Toinen vaihtoehto olisi ollut Li, mut jäi nyt kakkoseksi erään asian vuoksi....
        koska siinä olemme niin eri laduilla hiihtäjiä...( asia on mulle kynnyskysymys)

        .

        "Li orjuuttaa Pakkoruotsalaisuuteen" Säätiöraha

        har!11

        .


      • jotta.näin.on

        Bingo!
        Ruotsinkieli on tärkeä skandinaaveissa, ei muualla.
        Ihan hiton hienoa et sitä osaa,mut pakollisena en sitä kannata.
        Kielet valintaan...en kuitenkaan tarkoita et jotain "indokiinan murretta" tai "inuiittien kieliä" otettaisiin opetusohjelmiin. Vaan näitä käyttetyimpiä: Espanjaa, ranskaa, italiaa,enlantia, venäjää,saksaa...mitä näitä nyt on.


      • jotta.näin.on

        APUA, nyt tuli lapsus mulle.
        Siis ilman muuta ruotsinkieli säilyisi opetusohjelmissa, mutt valinnaisena.
        Ei pakko ruotsinkieltä, sitä mä vastustan. Ruotsinkielellä pärjää pohjoismaissa.
        .
        Norjalainen ymmärtää hyvin jos haluaa, ja sinä ymmärrät norjalaista.
        Islannissakin saa itsensä joten kuten ymmärretyksi ruotsiksi.
        Tanskassa on turha yrittää, ellei se tanskalainen juuri satu osaan ruotsia.
        Muuten on sama vaikka puhuisit hindua tanskalaiselle, koska paremmin tulet ymmärretyksi englannin kielellä Tanskassa.


      • Che.kielimies
        jotta.näin.on kirjoitti:

        APUA, nyt tuli lapsus mulle.
        Siis ilman muuta ruotsinkieli säilyisi opetusohjelmissa, mutt valinnaisena.
        Ei pakko ruotsinkieltä, sitä mä vastustan. Ruotsinkielellä pärjää pohjoismaissa.
        .
        Norjalainen ymmärtää hyvin jos haluaa, ja sinä ymmärrät norjalaista.
        Islannissakin saa itsensä joten kuten ymmärretyksi ruotsiksi.
        Tanskassa on turha yrittää, ellei se tanskalainen juuri satu osaan ruotsia.
        Muuten on sama vaikka puhuisit hindua tanskalaiselle, koska paremmin tulet ymmärretyksi englannin kielellä Tanskassa.

        Harxdu kusin iSkåyne, höynä?
        Hesinggööri ja Helsingbogin färillä tanskia ei erota Skånelaisesta
        Samaa "kurkkutautia" ne potevat

        Eikä tukholmalainane ymmärrä sanaakaan pargas- tai Närpessvenskasta

        Yhtä hYvin voitais mamuille opettaa Rauman giält
        ja sabolaxi ei snajuis mittään


      • jotta.näin.on

        Ei mulla ole Skånelaista serkkua, vaikka pöljä olisinkin.
        Voipi olla et murteet on saman kaltaiset noilla mainitsemillasi paikkakunnilla,
        kumpiakaan kun en pysty ymmärtämään.
        Mut en mä ittekkään ain ymmärrä Turunsaariston murteellista ruotsinkieltä,
        siis niiden vanhempien ihmisten.
        Nuorten kanssa kyll pärjään, koska he vaihtavat puhettaan mulle ymmärrettävään suuntaan, jos käytetään toista kotimaista.
        Savolaiset vääräleuat nyt vääntää sellaista kieltä,
        etteivät aina itsekkään huomaa heti, ketä huijattiin.
        Pitäiskö sitä sit ulkomaalaisen tajuta?
        Koit ny raum´laist ymmärt, ko turklaist ki snjut!


    • Che..Waara

      Ranskan vallankumouxen jälkeen

      Uudistusmieliset istuivat parlamentissaavasemmaalla

      Taantumuxelliset l. Konservatiivit oikealla

      Wast noin sata vuatta jälkeen Marx kexis kommunismin

      Jozta tuli hUkkumasana jenkkivastaisuudesta

      Kommuniztipuolueiton kolme, muttei edeuskunnassayhtäkään

      Paitsi Yrttis taistolainen, kuten Nallekin siihen saakka, kun veroja piti maxaa

      Loikkas Walrus Ruåttinpual

    • Paksu-Timo_Espoosta

      Lääkelehtinen ja vanha-anssi ovat RYCCIÄ !

      • Che..latino

        Mixwarten Suomen ryccät ryccittelee muitä rycciä l. Udmurtteja

        Volganmmutkasta tulleitaorjia BUAHAHAA


      • Hywät_udmurtit

        .

        "Menkääpäs nyt Hywät Udmurtit omiin maihinne siitä"

        har!11

        .


      • jotta.näin.on

        Lupaudun lähtemään jos ihan ikioman maan itselleni saan.
        Viittaan tässä siihen et Albatrossi väitti mun olevan Udmurti.
        Jos taas aijot potkia munt itärajan taakse, ei onnistu.
        Sinne en mene.
        Siellä yks udmurdi äijä häärää ja pitää sellaista "jöötä" et mullahan olis napit vastakkain oitis sen kanssa. Mua kun ei komennella miten sattuu.


      • Marapressa

        Soe Ninni saat painua takaisin Irlntiin

        Ruiswisikiä juua lommottmmaa ja kinata pubeissa

        IRA:N PUALEST


      • jotta.näin.on

        Suuri osa IRA:n porukoista on terroristimielisiä, en mä dikkaa fanaatikkoja.
        Nehän tappelee uskonnon vuoksi ja kaiken lisäksi mä en ole edes uskovainen,
        vaikka olen saanut ns.kristillisen kasvatuksen.
        Tarkoitaen et alakouluikäisenä istuin uskonnon tunneilla.
        Mun olis perustettava oma puolue ittelleni... Immigrant peace party
        Saaks mä sit tulla takas, jos en viihdy?


      • Che.eihöynä
        jotta.näin.on kirjoitti:

        Suuri osa IRA:n porukoista on terroristimielisiä, en mä dikkaa fanaatikkoja.
        Nehän tappelee uskonnon vuoksi ja kaiken lisäksi mä en ole edes uskovainen,
        vaikka olen saanut ns.kristillisen kasvatuksen.
        Tarkoitaen et alakouluikäisenä istuin uskonnon tunneilla.
        Mun olis perustettava oma puolue ittelleni... Immigrant peace party
        Saaks mä sit tulla takas, jos en viihdy?

        Ninni taas höynäilee.

        Kyde ei ole varsinaisesti uskonnosta

        Vaan porvarit, kuten Soini ovat katolisia
        ja köyheemmät protestantteja

        Ei tyhmät irkutkaan oikeasti mihinkään jumaliin uskoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe