LASTENHOITAJA TARJOLLA TAMPERE :) !

minttumäkelä

Hei !

Olen 21 v luotettava, iloinen, sosiaalinen ja lapsia rakastava nuori nainen Seinäjoelta, nykyään Tampereella yli vuoden asunut. Jos haluat järjestää lapsellesi/lapsillesi hoitoa palkkaamalla hoitajan teille kotiin, niin otan työn erittäin mielelläni vastaan. Tai jos tarvitset lyhyempiaikaista lastenhoitoapua menojesi ajaksi. Olen työtön ja en opiskele tällä hetkellä joten aikaa löytyy !

Tässä työkokemukseni lasten kanssa:

Päiväkotiharjoittelija Kärjen päiväkodissa 6 kk ajan (10/2011-4/2012)

Työtodistuksessa käytös kiitettävä, työtaito kiitettävä, ahkeruus kiitettävä, yhteistyö kiitettävä.

Päiväkotiharjoittelija Tenavakodissa 6 kk ajan (6/2012-11/2012)

Harjoittelija Törnävän ala-asteen iltapäiväkerhossa 3 kk ajan (3/2013-5/2013)

Päiväkotiharjoittelija Katajalaakson päiväkodissa 2kk ajan (10/2013-12/2013)

Olen lasten kanssa sosiaalinen ja kuuntelen heitä, lempeä mutta rajoista kiinni pitävä. Tykkään olla mukana lasten leikeissä, peleissä, askarteluissa ja ulkoilussa. Olen tottunut auttamaan ja hoitamaan lapsia kaikissa päivän toimissa. Lapsen iällä tai lasten määrällä ei ole väliä, sillä olen ollut isoissa ja eri ikäisten lasten ryhmissä päiväkodissa työskennellessäni. Voin myös huolehtia ruuan laitosta, koska olen aiemmin opiskellut yli vuoden kokkialaa, ja pienimuotoisten kotitöiden tekeminen onnistuu myös. Lemmikit eivät haittaa, sillä pidän eläimistä.

Tähän mennessä olen ollut lastenhoitajana kolmessa eri perheessä pidempi aikaisesti ja keikkatöitä tehnyt välillä muissa perheissä. Heitä on ollut erittäin mukava hoitaa ja ottaisin mielelläni lisää lastenhoito työtä. Auto minulta löytyy joten kulkeminen onnistuu :) !

Jos kiinnostuit soita numeroon 0400566877 tai kirjoita sähköposti [email protected]

Minttu Mäkelä

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        56
        1866
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        48
        1638
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        52
        1564
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1517
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1495
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1405
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1306
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1281
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1163
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1138
      Aihe