Pentikäinen

TudkinVäykkäSiltikään

Suupaltti ja ylimielisen Pentikäisen suvun vesa Mikael sanoi eilen, ettei Hän pääse varasijan varasijan varasijalta europarlamenttiin koska Väyrysestä ei tule ministeriä..

Mikael, kun luet tämän siellä maaseudun tulevaisuuden suojatyöpaikassa, niin ota lukemastasi opiksi. Sipilä on uuden ajan johtaja, joka nimittää ministerinsä itse, eikä jonkun Väyrysellekin katkeran eu-vaaleissa "ilman ääniä" jääneen turhakkeen vihjeitä kaipaa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin333

      Takkula menee Rehnin tilalle. Jos Väyrynen on ministeri niin Elsi Katainen on hänen varalla, mutta hän on ilmoittunut jäävänsä eduskuntaan, joten kolmas vara on tämä Pentikäinen.

    • missä_jumalan_siunaus

      Jos olis oikeen uskomassa niin Jumala siunaisi elämää paremmin...näin uskon...

      • avaajanlisäysSinulle

        Usko on humpuukia. Joillekin pelinappula.


    • lörppösuu

      Jos Sipilä on sanonut Pentikäiselle ettei Väykkä ole ministeri, niin Pentikäinen petti nyt Sipilän luottamuksen ensimmäisenä löpertelemällä sen julkisuuteen kuin pikku lapsi.

      • Jyryjiutrr

        Kuin pikkupojat jakamassa namuja.


      • 6-1
        Jyryjiutrr kirjoitti:

        Kuin pikkupojat jakamassa namuja.

        Sipilä on jämy jätkä, ei pidä tommosista yli-innokkaista "minä tiesin, koska olen sen kamu" tyypeistä. Kymmenen metrin kepille löytyy heti käyttöä.


      • Paasikekkosenlinja

        Väykkä ulkoministeriksi !!!


    • avanda

      Sikamainen tyyppi, kertakaikkiaan!

      • pari_huomiota

        Tunnen miehen 1970-luvulta asti. Mikael on hieman stadin kundi puheittensa kovuudessa. Uskoisin hänen yrittävän olla Keskustalle hyvä mies Maaseudun Tulevaisuudessakin nyt, kun Kestustan Sipilä mahdollisesti kokoaa hallituksen. Itse en oikein pidä näistä pintaliitoherroista, jotka eivät ehdi oikein perehtyä mihinkään työhön, kun he ovat tuota pikaa menossa toiseen paikkaan. Jorma Ollila johti Nokian suuruuteen, mutta hän ei ollut pitkäjänteinen teknologiamies, vaan hänen aikanaan toimittiin kvartaalikapitalismin mukaisesti ja siirrettiin yhtön varallisuutta osakkaille. Apple, Microsoft ja monet muut amerikkalaiset etenkin kallista kehitystyötä tekevät teknologiayhtöt ovat perustaneet omia "pankkeja" pidätetyille voittovaroilleen, jotta vastoinkäymisistä selvitään. Oulu on saanut paljon takaiskuja Nokian vuoksi. Ollila on oikeastaan investointipankkimiehiä. En tiedä, mitä erityistä Mikael tekisi europarlamentissa. Melko liberaalina hän varmaan sopeutuisi siellä omaan eurooppalaiseen ryhmäänsä. Jos hän näkisi ja kokisi isoisänsä edesmenneen Veikko Pentikäisen sukunsa parhaana opettajana itselleen, niin hän voisi saada enemmän tukea.


      • Reino___

        Mikä isoisässä oli sellasta? Eikö isä ollu kepun varapuhis? ?


      • tärkeämpi_asia
        Reino___ kirjoitti:

        Mikä isoisässä oli sellasta? Eikö isä ollu kepun varapuhis? ?

        Ensin korjaan, että olen tuntenut Mikaelin vasta 1980-luvulta lähtien. Hänen isoisänsä oli Haapajärvellä papin virassa. Hänestä olen saanut hyvän todistuksen uskovaisilta. Mikael itsekin kertoo isoisänsä viimeisistä vaiheista vaalikirjassaan, joten kirjoittajan olettaisi ymmärtävän jonkin verran tuota minun huomautustani. Toinen omakohtaisempi asia. Nimittäin minun kohdalla oma äitini kasvatti minua uskovaisten yhteyteen ja hänelle itselleen oli ilmeisesti merkinneet jotain keskustelut uskomisen asioista Veikko Pentikäisen kanssa hänen omassa nuoruudessaan.


      • frankitimoki

        "Hakkarainen nauttii äänestäjiensä luottamusta ja on yhden kauden saavutuksillaan tuplannut suosionsa"

        "hakkarainen on tehnyt jotakin oikeansuuntaista ja kansa palkitsi hänet tuplaamalla äänet"

        Hyvin sanottu professori mieheltä ja muutenkin loistava kirjoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe