Arvioikaa toistenne taso

tasottaja

Täällä puhutaan paljon tasoista, mutta joskus oman tason arvioiminen voi olla hankalaa. Kuvatkaa itsenne ja antakaa muiden arvioida tasonne. Esim. tällainen kuvaus:

- Olen alle 30-vuotias, seurustelin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana ja menetin poikuuteni 16-vuotiaana silloiselle tyttöystävälleni. En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita, enkä sellaisia halua ja hyvin suurella todennäköisyydellä ei myöskään sellaisia saisi helposti, koska annan aika huonon ensivaikutelman. Yhteensä seksikumppaneita on kuusi ja olen seurustellut viiden kanssa (tuo yksi ei ollut yhden illan suhde, mutta en laske sitä koska oli enemmänkin tapailua). Pisin suhteeni kesti lähes viisi vuotta, lyhyin noin neljä kuukautta. Naiset ovat mielestäni olleet ok tasoa ja kaksi oli mielestäni minua paljon korkeammalla tasolla, mutta kolme heistä ovat olleet ylipainoisia. Pääsen joskus treffeille, mutta suurella todennäköisyydellä niistä ei kehkeydy mitään syvempää. Olen sosiaalisesti kömpelö ja minulla ei ole laajaa ystäväpiiriä. En ole koskaan huomion keskipisteenä vaan juhlissa olen juuri sellainen joka seisoo tekohymy päällä ryhmässä sanomatta mitään tai räplää kännykkää yksin jossain nurkassa. Olen ihan ok palkkaisessa työssä ja säännöllisiä harrastuksia on melkein joka päivälle. Olen yli 180cm ja pidän kehostani sekä ulkonäöstäni huolta.

Olenko ätmi tai kätmi?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleylpeäitsestäsi

      Kiitos kuvauksestasi! Normi mieheltä vaikutat, ei tarvii yhtään hävetä. Vaikutat järkevältä ihmiseltä ja mun mielestä voit olla itsestäsi ylpeä.
      Oletko introvertti eli sisäänpäin kääntynyt?
      Jokainen on arvokas sellaisena kuin on <3

      • hippasillako

        Hippa =D


    • 16plus4

      Olen rumahko ja pullea vähän alle 40-vuotias setämies. Pukeudun todistajalausuntojen mukaan vanhanaikaisen tyylittömästi. Olen luonteeltani siinä ekstrovertin ja introvertin rajalla, hienoista taipumusta synkistelyyn. Ajelen yli kymmenen vuotta vanhalla autolla, asun omassa tuvassa ja minulla on perunamaa sekä koira. Töissä.

      • Jerrykottonjeejee

        Hyvältä kuulostaa ;) Tasosta viis!


    • hyvääjatkoasinne

      Olet selvästi KTM

    • Jos tasoteoriat kiinnostavat, niin varmaan HC-ATM. Naiset eivät yleensä pidä ihmissuhteiden näkemistä osto- ja myyntitapahtumana.

      • 8d9ujc

        Vaikka monet näin toimivat, eivät varmasti pidä siitä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, oliko sinulla jotain uuttakin kerrottavaa?


      • tarkka-arvio

        Olet tasoltasi Mangina eli suomeksi miesvagina.


      • Sinä olet Menis eli miespenis.


    • mikälieketmi

      Entä minä:
      Olen ollut aviossa 25 vuotta, 5 vuotta nuoremman, kauniin naisen kanssa. Hän on edelleen kaunis ja ikäistään paljon nuoremman näköinen. Itse olen ikäiseni, viisikymppisen näköinen, mutta en kuitenkaan läski tai kalju. Pituus 185. Ennen vaimoa minulla oli vain kolme lyhyttä seurustelusuhdetta. Vaimollani oli kaksi pitkää suhdetta. Seksikumppaneita alle 5 yhteensä. Yksikään ei yhden illan juttu. Hän on suhteessamme kuitenkin jäänyt kerran kiinni pettämisestä. Kyse oli yhden illan hairahduksesta erään julkkiksen kanssa, joka oli piirittänyt häntä vuosia (tiesin tämän). Mies käytti hänen humalaansa hyväkseen. Vaimoni juo harvoin ja näin kävi, julkkis sai tilaisuutensa. .Itselläni on melko kookas penis. Julkkisella pienempi. Tapahtuneesta on paljon aikaa ja olen antanut sen anteeksi, etenkin kun käytettiin kondomia. Laskiko tämä tasoani radikaalisti? Julkkis on tavallaan itseni ihailema henkilö, tai siis _oli_.

      • oikeastihei

        Rauhoittiko toi peniskommentti sun mieltä? Tollain just sanotaan miehelle ettei se vedä palkoja nenään liikaa "joo petin, mut sulla on isompi..."


      • voi.turhuus
        oikeastihei kirjoitti:

        Rauhoittiko toi peniskommentti sun mieltä? Tollain just sanotaan miehelle ettei se vedä palkoja nenään liikaa "joo petin, mut sulla on isompi..."

        Tuokin sanotaan vain silloin, kun jäädään kiinni, mut sit ku ei jäädä, niin ei sanota mitään, ettei "turhaan" pahoita toisen mieltä! =D


      • mikälieketmi
        voi.turhuus kirjoitti:

        Tuokin sanotaan vain silloin, kun jäädään kiinni, mut sit ku ei jäädä, niin ei sanota mitään, ettei "turhaan" pahoita toisen mieltä! =D

        Sanotaan sitten näin, että olen nähnyt hänen peniksensä, lepotilassa tosin :-D Lisäksi, olen kuullut tutuilta muutenkin juttua, että on pienipeniksinen. Vaimokin sen totesi, tosiaan, mutta ei ollut ainoa.


      • taviksen.elämää
        mikälieketmi kirjoitti:

        Sanotaan sitten näin, että olen nähnyt hänen peniksensä, lepotilassa tosin :-D Lisäksi, olen kuullut tutuilta muutenkin juttua, että on pienipeniksinen. Vaimokin sen totesi, tosiaan, mutta ei ollut ainoa.

        no sittenhän ei ole mitään hätää, kun todistajiakin on noin monta. =D

        on sulla ihana vaimo kyllä kaikinpuolin.


      • eityhmiätasoja
        mikälieketmi kirjoitti:

        Sanotaan sitten näin, että olen nähnyt hänen peniksensä, lepotilassa tosin :-D Lisäksi, olen kuullut tutuilta muutenkin juttua, että on pienipeniksinen. Vaimokin sen totesi, tosiaan, mutta ei ollut ainoa.

        Sinulla on äärettömän huono itsetunto jos sukuelin on tuotava keskuteluun jonain "mittapuuna". Samoin ovat muut taasoaan miettivät, hankkikaa joku muu harrastus ja muuta sisältöä elämään!


      • taviksen.elämää
        eityhmiätasoja kirjoitti:

        Sinulla on äärettömän huono itsetunto jos sukuelin on tuotava keskuteluun jonain "mittapuuna". Samoin ovat muut taasoaan miettivät, hankkikaa joku muu harrastus ja muuta sisältöä elämään!

        älä nyt suutu, nyt näet mitä se taviksen elämä oikeesti on, se on vaan taviksen elämää ei sen enempää, elämä on vaan laiffii, kunhan siitä nauttii, se on vaan taviksen elämää.


    • tasoleikkuri

      Aika tasotonta keskustelua tämä on.

    • Edwardo_ja_orbitaalit

      Tasot nyt ovat loppuen lopuksi aika ilmeisiä, jos vaan pystyy objektiivisuuteen. Toki aito rakkaus hieman sekoittaa toisinaan pakkaa, mutta sillokin on kyseessä yhen tason ylittävä harppaus lähinnä.

    • totuus_tässä

      DarkFear on HC-ATM ja neitsytsetä.

    • HC-ATM

      Alle 180cm = HC-ATM
      Yli 180cm = HC-YTM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe