Puheenaiheena vain Imaami Mahdi?

alfa123om222

Eräät häneen erikoistuneet sivut kertovat, että kun hänen tulemuksensa lähestyy niin ajatukset ja puheet pyörivät hänen ympärillään ja keskittyvät yksin häneen.

Toiset sivut kertovat, että vain Quraish heimoon kuuluvilla on oikeus puhua hänestä ja tiedottaa hänestä. Jos joku muu tiedottaa hänestä niin tiedottajaa itseään pidetään vääränä Mahdina.

Ilmeisesti siis jo hänen nimellään on vaikutus, että tuota nimeä käyttävä alkaa samaistua häneen ja alkaa pohtia niitä asioita, jotka hän tuo tullessaan. Näin tiedottaja on vaarassa osottautua vääräksi Mahdiksi.

Evankeliumissa Jeshua lupaa lähettää nämä kolme: Puolustaja, Totuuden Henki ja Hän.
Sielullisen, henkisen ja fyysisen auttajan opetuslapsille ja uskovaisille. Opetuslapset ja uskovaiset tietenkin odottava innolla Häntä, fyysistä persoonaa ja puhuvat hänestä, mutta ovat tosi islamin toimesta leimatut vääriksi Mahdeiksi. Koska hänestä saa puhua ja tiedottaa vain QURAISH heimoon kuuluvat henkilöt.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euroopassa

      Voi kun sais natsien nuolijat jonnekin v*ttuun telkkarista opettamasta tyhmille sontaa, ettei tartte alkaa ajatella, että tää maa on kuin joku kansallissosialistisen Saksan skenaario ennen toista maailmansotaa 1930-luvulla , missä ensimmäisenä aletaan vainota vasemmistolaisia, vähemmistöryhmiä, kulttuuriälyköitä, kriittisiä tutkijoita, taitelijoita ja muuta ja ylipäätään ihmisoikeuksien puolustajia. Joku Susanna Kuparinenkin vois tunnustaa, että Teuvo Hakkaraisen se varmaan salaisesti kultuuriministeriksi haluaa, kun vainosi sen verran vasemmiston älykköä Andersonia keskustelussa. Anderson oli täysin oikeassa: jos nyt leikataan vielä lisää pienituloisimpien tuista, siitä ei hyvä heilu, ja ottaen huomioon ison määrän pikkulapsia jotka ihmiset on synnyttäneet tukia saaden, se on sama toisinto parinkymmenen vuoden päästä, kuin mitä oli jopa 1990-luvun laman jäljetkin tai itseasiassa pahempi, koska nyt Suomella ei ole omaa valuuttaa.

      Minäkään en tiedä ketään, joka olisi äänestänyt perussuomalaisia. Enkä ole vähemmistöjä.

    • PyhäJärjestys

      Quraish- eli Kuraish-heimon jäsenillä on todellakin suurin arvovalta maan päällä koko Kristuksen Uuden Liiton aikana. Kristus itse edusti myös heitä samoin profeetta Muhammad ja eräät muutkin.
      Voitte päätellä Jumalan Pyhien Ilmoitusten ja Kirjoitusten perusteella, mitä tämä tarkoittaa syntyperän suhteen.

      Kristus itse oli se ensimmäinen Puolustaja. Ja se toinen Puolustaja on Kaikkivaltiaan Luojan Pyhä Henki eli Totuuden Henki, joka ilmensi toimintaansa paitsi Kristuksessa, Kristuksen apostolisessa seurakunnassa niin myös Kristuksen seuraajan, apostolisen seurakunnan opetuslapsen, profeetta Muhammadin, profeettojen sinetin kautta,

      Luojan Pyhä Sana, Kristus (Messias) on ensimmäinen Puolustaja, hengessä ja lihaan tulleena

      Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja (G3875, παράκλητος paraklētos) Isän tykönä, Jahushua (Jeesus) Kristus, joka on vanhurskas. (1.Joh.2:1)

      Luojan Pyhä Henki eli Totuuden Henki on Toinen Puolustaja, hengessä ja lihan kautta vaikuttaen

      Joh 14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
      Joh 14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
      Joh 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
      Joh 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
      Joh 14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      Joh 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      Joh 14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan (G3875, παράκλητος paraklētos) olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      Joh 14:17 totuuden Hengen (G4151, πνεῦμα, pneuma G3588, της, tes G225, ἀλήθεια, alētheia), jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
      Joh 14:18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
      Joh 14:19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
      Joh 14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
      Joh 14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
      Joh 14:22 Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"
      Joh 14:23 Jahushua (Jeesus) vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
      Joh 14:24 Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
      Joh 14:25 Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.
      Joh 14:26 Mutta Puolustaja (G3875, παράκλητος paraklētos), Pyhä Henki (G4151, πνεῦμα, pneuma G3588, το, to G40, ἅγιος, hagios), jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
      Joh 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
      Joh 14:28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
      Joh 14:29 Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
      Joh 14:30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
      Joh 14:31 Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä." (Joh.14:10-31)

      • PyhäJärjestys

        (jatkoa)

        Joh 15:1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        Joh 15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
        Joh 15:3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
        Joh 15:4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
        Joh 15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
        Joh 15:6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
        Joh 15:7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
        Joh 15:8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
        Joh 15:9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
        Joh 15:10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
        Joh 15:11 Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
        Joh 15:12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
        Joh 15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
        Joh 15:14 Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
        Joh 15:15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
        Joh 15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
        Joh 15:17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        Joh 15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        Joh 15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
        Joh 15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        Joh 15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        Joh 15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        Joh 15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
        Joh 15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
        Joh 15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
        Joh 15:26 Mutta kun Puolustaja (G3875, παράκλητος paraklētos) tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki (G4151, πνεῦμα, pneuma G3588, της, tes G225, ἀλήθεια, alētheia), joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        Joh 15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani." (Joh.15:1-27)


      • PyhäJärjestys

        (jatkoa)

        Joh 16:5 Mutta nyt minä menen hänen tykönsä, joka on minut lähettänyt, eikä kukaan teistä kysy minulta: 'Mihin sinä menet?'
        Joh 16:6 Mutta koska minä olen tämän teille puhunut, täyttää murhe teidän sydämenne.
        Joh 16:7 Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja (G3875, παράκλητος paraklētos) tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
        Joh 16:8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle (oikeudellisesti) todeksi [seurauksineen] synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
        Joh 16:9 synnin, koska he eivät usko minuun;
        Joh 16:10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
        Joh 16:11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        Joh 16:12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
        Joh 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki (G4151, πνεῦμα, pneuma G3588, της, tes G225, ἀλήθεια, alētheia), johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        Joh 16:14 Hän on minut ylentävä (kirkastava), sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
        Joh 16:15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
        Joh 16:16 Vähän aikaa, niin te ette enää minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut."
        Joh 16:17 Silloin muutamat hänen opetuslapsistansa sanoivat toisilleen: "Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo meille: 'Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut', ja: 'Minä menen Isän tykö'?"
        Joh 16:18 Niin he sanoivat: "Mitä se tarkoittaa, kun hän sanoo: 'Vähän aikaa'? Emme ymmärrä, mitä hän puhuu."
        Joh 16:19 Jahushua (Jeesus) huomasi heidän tahtovan kysyä häneltä ja sanoi heille: "Sitäkö te kyselette keskenänne, että minä sanoin: 'Vähän aikaa, niin te ette minua näe, ja taas vähän aikaa, niin te näette minut'?
        Joh 16:20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: te joudutte itkemään ja valittamaan, mutta maailma on iloitseva; te tulette murheellisiksi, mutta teidän murheenne on muuttuva iloksi.
        Joh 16:21 Kun vaimo synnyttää, on hänellä murhe, koska hänen hetkensä on tullut; mutta kun hän on synnyttänyt lapsen, ei hän enää muista ahdistustaan sen ilon tähden, että ihminen on syntynyt maailmaan.
        Joh 16:22 Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne.
        Joh 16:23 Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos te anotte jotakin Isältä, on hän sen teille antava minun nimessäni.
        Joh 16:24 Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.
        Joh 16:25 Tämän minä olen puhunut teille kuvauksilla; mutta tulee aika, jolloin minä en puhu teille enää kuvauksilla, vaan avonaisesti julistan teille sanomaa Isästä.
        Joh 16:26 Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;
        Joh 16:27 sillä Isä itse rakastaa teitä, sentähden että te olette minua rakastaneet ja uskoneet minun lähteneen Jumalan tyköä.
        Joh 16:28 Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."
        Joh 16:29 Hänen opetuslapsensa sanoivat: "Katso, nyt sinä puhut avonaisesti etkä käytä mitään kuvausta.
        Joh 16:30 Nyt me tiedämme, että sinä tiedät kaikki, etkä tarvitse, että kukaan sinulta kysyy; sentähden me uskomme sinun Jumalan tyköä lähteneen."
        Joh 16:31 Jahushua (Jeesus) vastasi heille: "Nyt te uskotte.
        Joh 16:32 Katso, tulee hetki ja on jo tullut, jona teidät hajotetaan kukin tahollensa ja te jätätte minut yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani.
        Joh 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." (Joh.16:5-33)


        [hakasuluissa] edellä täydentävä selitys

        Kreikankielisen alkutekstin sanat Strongin konkordanssin numeroinnilla:
        G3875

        paraklētos
        par-ak'-lay-tos
        An intercessor, consoler: - advocate, comforter.


    • alfa123om2222

      Johanneksen Ilmestyksen 13. luvun mukaan voisi päätellä, että tosiaankin nationalismia kohtaan (pää, joka sai kuoliniskun, mutta toipui) suoritetaan vielä yksi kertakaikkinen palvontateko, mutta sen jälkee ei saa kertaakaan palvoa enää nationalismia. Mikä tuo palvontateko on jää nähtäväksi. Tukien poistaminen köyhiltä on kaksiteräinen miekka, joka voi osua väärin. Tosin jo 1990-luvulla Jeshua ilmaisi, että enää ei saa laittaa lapsia päiväkotehin, vaan tulee olla varma, että on tarpeksi varakas hoitaakseen lapsensa itse.
      Joten ymmärrän sitäkin puolta asiasta.

      Itse olen globalisaation kannalla kun kerran Ilmastonmuutos kuitenkin tekee vaikeaksi elämän monin paikoin maapalloa ja siirtolaisliikkeet voivat luultavasti vain suurentua.
      Globalisaatio on kyllä hyvin vaikea tie, jos ei pidä Johanneksen Ilmestyksen sanoja pyhinä. Niistä ei saa ottaa pois mitään; eikä niihin saa lisätä mitään.

    • srwerht

      Mites, onko lääkitys kunnossa?

    • StuPidasses

      Minä kieltäisin uskonnon tuputuksen lakipykälillä alaikäisille. Jos joku sitten aikuisena moiseen pelleilyyn mukaan lähtee - mikä on tosin varsin epätodennäköistä - niin menköön.

      Niin kirjoitettu on, että joka toisen migreenihalluja jumaluutena pitävät, ovat hihnan perässä talutettuja, tahdottomia joo-joo-miehiä. (JAE 12:34)

    • alfa123om222

      Nykyiset lait ovat ihan hyvät. Eikä sitä tuputeta. Jokaisella ajalla on oma pyhä kirjoituksensa. Välillä on etäisyyttä uskontoihin enemmän ja välillä niitä tarvitaan puolestaan enemmän.

      Itse kokeilin paikallista kristinuskoa 40 vuoden ajan enkä juuri tullut hullua hurskaammaksi. Vasta kun pääsin käymään Jerusalemissa, Jehovan todistajissa ja kun tutustuin Islamiin alkoi olla jotakin HYÖTYÄ uskonnosta elämässäni.

      Ei kaikki uskonto ole samanarvoista. Mutta tänä nykyaikana alkavat kaikki uskonnot parantaa hyödyllisyyttään kun JOH. 16:25 alkoi totetua:

      "Tulee aika jolloin en puhu enää vertauskuvin, vaan avoimesti julistan sanomaa Isästä."

      Lyhyesti: Oli pitkä aika; monta kymmentä vuotta jolloin uskontoa ei tarvittu; sillä Rock 'n' Roll riitti. Mutta nyt on kielletty monet asiat kuten juuri Rock ja kaikkia ikään kuin ajetaan takaisin uskonnon laumoihin noilla käsittämättömillä kielloilla. On kuitenkin menossa laumojen kokoonajo puuha, vaikka samalla uskontoja vainotaan ja pilkataan ja yritetään kieltää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe