Mistä lehti?

Radiokuuntelijan_poika

Ovat kirjoitelleet, että Magneettimedia on taas alkanut ilmestyä. Ei vain ole sattunut tulemaan postiluukusta. Eikö sitä enää jaeta Oulussa vai missä vika? Paras ilmaisjakelulehti se on ollut ja maksullistenkin joukossa silti ykkönen.
Onko tietoa mistä sellaisen voisi vaikka pikkurahalla ostaa?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfdvgf

      Uusnatsit aikovat myydä sitä irtonumeroina. Jos siis olet riittävän hullu rasisti jopa maksaaksesi moisesta paskapaperista.

      • Lihaasyövä_julkihetero

        Sittenhän uusnatsit (~ New Natsional Sotsialitsiski) ovat oikealla asialla tiedon levittämisessä! On aikakin paljastaa rikollisen valejuutalaisen maailmaneliitin rikokset.
        Ja milloin muuten aiot puuttua varsinaisten huuhaalehtien kirjoituksiin?
        Vai oletko yllämainitun rikollisjärjestön palkkaama trolli?


      • vfdvgf
        Lihaasyövä_julkihetero kirjoitti:

        Sittenhän uusnatsit (~ New Natsional Sotsialitsiski) ovat oikealla asialla tiedon levittämisessä! On aikakin paljastaa rikollisen valejuutalaisen maailmaneliitin rikokset.
        Ja milloin muuten aiot puuttua varsinaisten huuhaalehtien kirjoituksiin?
        Vai oletko yllämainitun rikollisjärjestön palkkaama trolli?

        Hakeudu hörhö hoitoon.


      • Lihaasyövä_julkihetero

        Vai yrität saada minua kohtalotoveriksesi? Ei onnistu, minä sentään olen sianlihaa syövä julkihetero! Koeta sinä vain viihtyä siellä lukittujen ovien takana kaltaistesi joukossa. Ehkä se lääkitys joskus tehoaisi?


      • vfdvgf
        Lihaasyövä_julkihetero kirjoitti:

        Vai yrität saada minua kohtalotoveriksesi? Ei onnistu, minä sentään olen sianlihaa syövä julkihetero! Koeta sinä vain viihtyä siellä lukittujen ovien takana kaltaistesi joukossa. Ehkä se lääkitys joskus tehoaisi?

        Jotkut ovat pahoja uusnatseja, jotkut ovat sekopäisiä salaliittoteoreetikoita ja sitten todella surkeat tapaukset kuten sinä ovat näistä molempia.


      • know_your_enemy123124

      • plusplusplus
        know_your_enemy123124 kirjoitti:

        Lue siitä mitä juutalaiset ajattelevat ei-juutalaisista. Siihen on syynsä että juutalaiset ei julista kristityille/muslimeille omaa evankeliumiaan(paitsi ohjuksilla)

        http://www.radioislam.org/finish/jud/talmud.htm

        Tuttu lista, tuota on copypastettu väsyksiin asti Magneettimedian sivuilla. Teitä rasistisia paskakasoja ei yhtään näytä hidastavan se, että suuri osa noista väitetyistä talmud-sitaateista on pelkkää sepitystä, Talmudiin ei edes sisälly sen nimisiä kirjoja. Juuri mikään lopuistakaan ei ole suoria sitaatteja, vaan tahallaan vääristeltyjä selostuksia.


      • in_Zion_lion
        plusplusplus kirjoitti:

        Tuttu lista, tuota on copypastettu väsyksiin asti Magneettimedian sivuilla. Teitä rasistisia paskakasoja ei yhtään näytä hidastavan se, että suuri osa noista väitetyistä talmud-sitaateista on pelkkää sepitystä, Talmudiin ei edes sisälly sen nimisiä kirjoja. Juuri mikään lopuistakaan ei ole suoria sitaatteja, vaan tahallaan vääristeltyjä selostuksia.

        höpö höpö totta joka sana ja sitä juutalaiset ei saa myöntää kun talmud kieltää. Mulla ei ole juutalaisia vastaan mitään mutta juutalaisilla on taas kristittyjä/islamilaisia vastaan. Pahimpia rasisteja on sionistijuutalaiset ei siis kaikki juutalaiset. Laita mulle sitten linkki talmudiin josta voin lukea oikeat selostukset ? Mikä nuista ei ole totta ?


      • plusplusplus
        in_Zion_lion kirjoitti:

        höpö höpö totta joka sana ja sitä juutalaiset ei saa myöntää kun talmud kieltää. Mulla ei ole juutalaisia vastaan mitään mutta juutalaisilla on taas kristittyjä/islamilaisia vastaan. Pahimpia rasisteja on sionistijuutalaiset ei siis kaikki juutalaiset. Laita mulle sitten linkki talmudiin josta voin lukea oikeat selostukset ? Mikä nuista ei ole totta ?

        Tässä on selostettu joitakin esimerkkikohtia, mitä antisemitistit valehtelevat Talmudin sisällöstä:
        http://freemasonry.bcy.ca/anti-masonry/van_hyning.html

        Nyt tietenkin salaliittoteoreetikkona saat hepulin, kun linkki on vapaamuurarisivustolta. Vaan lue ja viisastu.


      • in_Zion_lionjgkg

        Kysyin mikä nuista ei ole totta. Et kieltänyt yhtäkään.

        Olen nähnyt nuo kyllä. Lähde ei todellakaan voisi olla vähempää luotettava.
        Eikä sulla ole todellakaan parempaa lähdettä. Koraanihaku ja Raamattu hakuja löytyy satoja. Talmud ei yhtäkään.

        Viisastuin niin että näen ilmeisen yhteyden vapaamuuraritoiminnassa ja juutalaisuudessa taitavat pelata osittain samaan pussiin.

        Tästä voit lukea mitä Luther ajatteli juutalaisista:
        http://christogenea.org/system/files/resources/Luther - Jews and Their Lies.pdf


    • eiioonäkyny

      Ei ainakaan meille ole tullut. Kai se pitää erikseen tilata, että voi sitten pahoittaa mielensä. Mutta joo, kyllä se juutalaisten natsimeininki pitää tuoda päivänvaloon eikä vain hyssytellä

    • Soini

      Jos tulee postilaatikkoon, teen rikosilmoituksen välittömästi.

    • gsfsahsdhd

      Netissä on kai samat jutut.

    • 100pros.Antikeskusta

      Magneetissa on välillä ihan hyvää asiaa, mutta siinä häiritsee se, kun niillä on lestadiolais-kytköksiä, mutta samaan aikaan haukkuvat juutalaisia, koska niiden salaseurat hallitsevat maailmaa. Samanlaisia salaliittolaisia ne lestatkin on, mutta pienemmässä mittakaavassa. Ouluhan on täysin lestadiolaisten salaseuralaisten hallussa aina kaupungin päättäjistä ja poliiseista lähtien. Tällä palstalla on ollut paljon lestavastaisuutta havaittavissa, mutta täällä käy ilmeisesti vain pieni homogeeninen joukko, koska oululaiset äänestivät maalaisten lestadiolaispuoluetta ja äänestivät vielä lestadiolaisen tulevaksi suomen johtajaksi. On vaikea olla Oululainen tässä ajassa, kun Jumala on hyljännyt meidät ja jättynyt keskustalaisten ja lestadiolaisten armoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe