Hihat eri tyyliä kuin muu vartalo?

AK_K

Hei, olen aikuinen (30 ) mies ja suunnitelmissa on toteuttaa monivuotinen haave ja aloittaa tatuointien ottaminen ensi lokakuussa urheilukauteni päätyttyä. En halua jättää treenejä väliin ja minulla on kunnianhimoisia tavoitteita, joten sen vuoksi lykkään tuota lokakuulle. Sitä olen miettinyt, että näyttääkö hölmöltä, jos aloitan ottamalla polynesialaistyyppiset hihat molempiin käsiin ja sitten jatkan harrastusta ottamalla myöhemmin rintoihin, jalkoihin ja selkään merkityksellisempiä ja värikkäämpiä kuvia. Käytän lähes aina pitkiä housuja ja hihat olisivat käytännössä ainoat muualla kuin uimahallissa ja saunassa näkyvät kuvat. Hihoissa ei olisi siis muuta tarkoitusta kuin toimia komistuksena ja olla muistutus itselleni urheiluharjoittelemisen tärkeydestä. Tuollainen tyyli mietityttää minua esteettisesti ja näkyville paikoille otan mieluummin mustaharmaita kuvia, jotka eivät näytä liian levottomilta.

Näyttäisikö tällainen erityylien yhdisteleminen siis hölmöltä? Omat läheiseni suhtautuvat kannustavasti ja kannustavat toimimaan oman mieleni mukaan. Mietinkö asiaa ihan liikaa, kun uimahallissa ihmisiä katsoessa suuri osa tatskoista vaikuttaa olleen otettu yhtään ilman niiden toisiinsa sopivuutta miettimättä? Entä osaatteko suositella Helsinki-Espoo-akselilta tatuoijaa, joka tekisi mielellään polynesialaista tyyliä. Itselleni tulee yksi paikka mieleen, mutta mielelläni katsoisin eri vaihtoehtoja.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20vtatuointeja

      Aikamoinen päätös ottaa hihat täyteen ekaks tatuoinniks. Mut mitä tosta kysymyksesta tulee mieleen, nii ainaki ittellä jos on tollasta ongelmaa niin kysyn suoraan tatuoijalta. Ammattilaiset osaa varmasti kertoa, tuleeko näyttämään hyvältä vai eikö.. mut kuulostaa aika hyvältä ainaki itteni mielestä.

      Ja tosiaan niinkuin sanoit, usein ihmiset ei mieti tatskojen yhteensopivuutta.. siitä ite näät miltä näyttää lopputulos.

    • cvnv

      Kauneus on katsojan silmässä.
      Eli tee kuten itse parhaaksi koet.

      En itse koen eri tyylien sekoittamista pahana. Etenkin, kun niitä ei sekoiteta pienissä osissa sinne tänne.

      Suosittelen noinkin isossa projektissa käyttämään yhtä tatuoijaa, jolle kerrot heti isommasta suunitelmasta. Näin tatuoija osaa suunnitella kokonaisuuden ei vain sitä pientä plänttiä. Säästät näin myös rahallisesti.

      Ota myös huomioon, että ne suositellut tatuoijat. Ne varsin yleiset etenkin pk-seudulla osaavat kyllä teknisesti suorittaa, mutta liiankin monella taiteellinen silmä ei hahmota isoja kokonaisuuksia. Itsellä iso projekti työn alla ja käytin usean kuukauden oikean tekijän etsintään. Löysin en niin tunnetun, mutta täydellisen etenkin suurien kokonaisuuksien tekemiseen. Yhden kämmenen kokoisen tekeminen on hieman eri asia,kuin koko hihan toimivaksi saattaminen.
      Itse huomioin, että ne joilla on kokemusta graafisesta tekemisestä sekä graffiteista hahmottaa ison kokonaisuuden parhaiten.

      Painotan vielä kaikille, että ottakaa tatuointi siltä, joka omaa haluamaanne tyyliä portfoliossaan. Se täydellistä realismia osaava ei ehkä ole täydellinen fantasiapläjäyksissä. Suomessa on liiaksi tapana tehdä kaikkea eikä keskitytä vain siihen omaan ydin alueeseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe