Epätoivoiset sinkkunaiset

Terapeutti

Tälläkin palstalla on paljon jo epätoivon valtaamia yksinäisiä naisia, jotka eivät löydä seuraa epätoivoisesta yrittämisestään huolimatta. He eivät lainkaan itse näytä ymmärtävän, missä on vika. Yksinoleminen on naiselle täysin luonnoton olotila. Heidän tulisi siis pikimiten korjata asia ja ottaa rinnalleen mies ja mennä naimisiin, kuten kunnon naisen kuuluukin. He eivät kuitenkaan voi, sillä he eivät saa miestä.

Moni ajattelee olevansa liian ruma, liian lihava tai liian vanha. Nämä kaikki ovat luonnollisia asioita eikä mikään luonnollinen asia estä pariutumisviettiä. Nuo naiset ovat siis aivan turhaan huolissaan. Heidän ongelmansa on paljon yksinkertaisempi. Se on nykyaikainen ja luonnoton ongelma.

Näiden naisten tarvitsisi vain muuttaa käyttäytymistään ja he voisivat pariutua hetkessä. On käsittämätöntä, kuinka he eivät tätä käsitä, vaikka osa heistä on ollut parisuhteissa, jopa useammassakin ja he tietävät kuinka helppoa parisuhteen solmiminen on. Se käy naiselta ihan tuosta vain, niks naks!

Parittominen naisten pitäisi vain kääntyä seuraamaan naisen luonnollisia vaistoja ja alistua miehisen maskuliinisen, myskintuoksuisen raa'an voiman edessä. Naisen halu on nurkumatta noudattaa sisäistä tarvettaan totella miestä ja ottaa kaikessa miehen halu ensisijaisesti huomioon. Ilman tätä nainen ei ole onnellinen ja onneton nainen taas on niin ruma, ettei viehätä voimakkaita, maskuliinisia miehiä. Yksin jääneiden naisten tulisi siis lopettaa luonnonvastainen kamppailu vaistojaan vastaan ja nöyrästi ja kuuliaisesti olla uskollisia miehelleen vaikka tämä jatkuvasti pettäisikin. Pettäminen on nimittäin miehillä ihan tavallista ja todella pikku juttu, mies tuskin edes huomaa tulleensa pettäneeksi jollakin yhden yön jutulla, jonka mies hetkessä unohtaa edes tapahtuneen. Vain pikkusieluinen nainen kiinnittää tuollaiseen edes huomiota. Sellainen mustasukkainen kyttääminen ei tuo parisuhteeseen onnea vaan se, että nainen ehdoitta alistuu miehen vallan alle. Nainen tarvitsee tietyn määrän itkemistä ollakseen normaali nainen ja juuri alistuminen mahdollistaa tämänkin. Nainen voi kokea naiseuteen kuuluvan määrän pettymyksiä ja turhautumisia turvallisesti oman miehensä kanssa tarvitsematta järjestää mitään draamaa missään julkisella paikalla tai työpaikalla.

Yksinäiset naisten tulisi siis palata seuraamaan luonnollisia vaistojaan ja antaa luonnon viedä heitä yhä uusiin luonnollisiin, arvoasetelmiltaan terveen alistaviin parisuhteisiin. Sillä tavalla nämä naiset tulisivat paljon onnellisemmiksi.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsaadsadsadssad

      Ei kiinnosta

      • WGTOW

        Ei muakaan. Yksin oleminen on paljon mielekkäämpään kuin jonkun kynnysmattona oleminen.


      • MGTOW
        WGTOW kirjoitti:

        Ei muakaan. Yksin oleminen on paljon mielekkäämpään kuin jonkun kynnysmattona oleminen.

        Komppaan ja lainaan, koita pärjätä sisko!

        Ei muakaan. Yksin oleminen on paljon mielekkäämpään kuin jonkun kynnysmattona oleminen.


      • WGTOW

        Pidä itses miehenä broidi!

        Itsensä arvostaminen ei ole sukupuolesta kiinni.


    • Älykkö

      Terapeutti on tainnut ottaa jotain miestä väkevämpää :) kun noin sulavasti kirjoittaa naisen sielunelämästä ja yksinäisyydestä.
      Tais unohtua että ei kukko käskien laula.
      Asia johon haluat vaikuttaa , on paljon monimutkaisempi mihin aivosi eivät yksinkertaisesti pysty.
      Itse olen valinnut yksinäisyyden ihan terveydellisistä syistä, jotta voin tervehtyä rauhassa kaikesta kauheuksista joita olen kohdannut elämäni tiellä enemmän kuin sallitaan.
      Nyt vasta 10 vuoden yksinäisyyden jälkeen tunnen olevani oma itseni ja osaan rakastaa ja antaa rakkautta puhtaasta sydämmestäni.
      Osaan arvostaa itseäni ja toivon mukaan myös kohtaamaani miestä jos sellainen on vielä minua varten jossakin on odottamassa minua :)
      Haluaisin vielä kokea terveen suhteen mieheen.
      En tiedä haaveitako vain.

      • Älykkö

        Terapeutti missä analyysi viipyy!
        Menikö pupu housuun?


      • Terapeutti

      • Älykkö

        Halusit päästä helpolla minusta.
        Minä saan orgasmeja ihan lukemalla näitä palsta juttuja ;D Helppo ku heinän teko :)


      • Terapeutti

        Orgasmeja on aina ilo tuottaa. Antaminenkin on kivaa, mutta saamisen ilo se vasta hyvälle tuntuu.


      • Älykkö

        Puhut asiaa ;) Sanoja ei paljon tarvita !
        Jos tykkää hiljaa antaa, ottaa.


    • Deep.jotakin

      Tämä on se sama kirjoittaja joka suositteli ätmeille alistavia piiskaus sessioita. Ihme pervo.

      • voi.jestas

        No eikös ne vangit siellä vankilassa pääse nykyään nettiinkin. Taitaa tämä raiskarimamu täällä terapeuttina nyt häärätä ja antaa neuvoja miehille ja varsinkin naisille. Alistu, alistu nyt vaan. Heh heh. Sairaita riittää.


    • epätoivonetsijä

      Tällä palstalla kuitenkin ne naiset vaan tuntuvat silti löytävän seuraa ja käyvän treffeillä, toisin kuin palstan miehet. Niin missä se epätoivo piileekään?

      • helkafear

        Mäpäs sentää kirjoitankin aina omalla nimimerkillä, ettäs tiiät sisko!
        Olitsit sinäkin vaan kirjoittanut omallasi HELKA!


    • pkk5

      Jauhat aikamoista sontaa. Olen kuule paljon mieluummin ja onnellisempi yksin, kuin ottaisin pettäjän ja alistavan despootin vaivoikseni.

      • Terapeutti

        Et kyllä vaikuta kovin onnelliselta. Parempi olisi sinunkin myöntää, että haluat voimakkaan ja hallitsevan miehen, joka tuo järjestyksen sekavaan ristiriitaisten tunteiden sotkemaan elämääsi.


      • ei.kiitos
        Terapeutti kirjoitti:

        Et kyllä vaikuta kovin onnelliselta. Parempi olisi sinunkin myöntää, että haluat voimakkaan ja hallitsevan miehen, joka tuo järjestyksen sekavaan ristiriitaisten tunteiden sotkemaan elämääsi.

        Juu sen pettäjämiehen, joka vandalisoi ja alistaa ja harrastaa väkivaltaa jne. Joo kyllä tuntuu aivan taivaallisen ihanalta ja rauhalliselta ja tasapainoiselta ilman miestä. Joo kiitos ei.


    • Edwardo_ja_sudenkuoppa

      Samaa olen ollut laittavinani merkille. Sellaiset pokkuroivat luonteet naisissa tuppaavat olemaan aika yksinäisiä ja epätoivoisiakin sitten vuosien mittaan. Jokainen voi kuitenkin aikamatkailla meidän biologian alkujuurille ja miettiä kauanko yksinäinen nainen olisi säilynyt hengissä. Siksi on kovin luonnollista alistua vähän heikommankin uron puoleen joka edes vähän hidastaa lähestyviä vaaroja ja nainen voi paeta kohtunsa kanssa!

      Jokaseille naiselle siis karvoihin katsomatta, ottakaa nyt joku atmi etes!

    • aikuisen.oikeesti

      Voi ihana, kultainen Terapeutti!
      Epätoivoiset sinkkunaiset kiittää sua tästä hauskasta kirjoituksestasi.
      Sä tosiaan osaat piristää naisen mieltä; hullun hauskalla paroodisella kirjoituksellasi.
      Sait aikaiseks päivän parhaat naurut! =))
      .
      Ja tosissaan mun ongelma on paljon yksinkertaisempi,
      pitäisi karsia ainoastaan omia vaatimuksia/odotuksia miehen suhteen.
      Mutta summa summarum;
      Olen epätoivoinen mieluummin yksin, kuin miehen vuoksi/kanssa!

      • Terapeutti

        "Voi ihana, kultainen Terapeutti!"

        Kiitos! Tiedän, että naiset ihailevat ruumillisia ja älyllisiä voimavarojani ja ylitsevuotavat ihailut ovat aivan tavallista jokapäiväistä kokemussilsaa minulle, mutta osaan silti aidosti arvostaa rehellistä ja syvällistä mielipidettä. Tunnistan sellaisen heti kun tapaan.

        Osaan arvostaa naisia, jotka antautuvat minulle ehdoitta. Jokaisen naisen tulisi tuntea se ihana tunne, kun voimakas ja määrätietoinen mies arvostaa häntä. Naista saattaa hämmästyttää se, että juuri sivuun vetäytyminen, hiljaa oleminen, nöyrä palveleminen ja miehen halujen ja tarpeiden huomioon ottaminen työntämällä oma pikkusieluinen mustasaukkaisuutensa sivuun ja uupumaton uurastus miehen tavoitteiden eteen, kaikki tuo, joka tekee naisesta arkisen, harmaan ja huomaamattoman, juuri saakin miehen arvostamaan häntä. Jos mies on ollut pari päivää poissa ja nainen hoitanut lapset ja kodin sillä aikaa, eihän suinkaan ilman mitään tunteita tuo sitä ihanaa kukkapuskaa, joka korvaa kaikki naisen kokemat epämiellyttävät tuntemukset ja johtaa rajuun ja himokkaaseen sovintoseksiin. Ei, juuri siinä mies ilmaisee sen, kuinka hän arvostaa juuri tätä naista aivan erityisesti. On naisen luonnollisen biologian mukaista nauttia tästä arvostuksesta yli kaiken.


      • aikuisen.oikeesti

        Vai niin...
        "Juuri sivuun vetäytyminen, hiljaa oleminen, nöyrä palveleminen ja miehen halujen ja tarpeiden huomioon ottaminen työntämällä oma pikkusieluinen mustasaukkaisuutensa sivuun ja uupumaton uurastus miehen tavoitteiden eteen, kaikki tuo, joka tekee naisesta arkisen, harmaan ja huomaamattoman, juuri saakin miehen arvostamaan häntä."
        .
        Ole armollinen,
        odota vähän et saan tämän naurukohtauksen hillintääni, tästä ei tahdo tulla nyt loppua.
        .
        Valitettavasti mun egoni ei anna myöten olla arkisen harmaa ja huomaamattoman.



        Minä näyn ja kuulun myös ihan arkielämässä, enkä halua olla mikään kertakäyttö nainen.
        Joillekin se sopii, mulle ei!
        Asia on henkilökohtainen ja siitä päätän ihan itse.
        Juuri noita sinun arvostamias luonteenpiirteitä mä en omaa, enkä halua edes oppia.
        .
        En todellakaan kelpuuta miestä, joka onkii joka lätäköstä.
        Uittakoot pilkkiään vaikka kokonaisen järven selällä jos tykkää,
        mun luo ei ole asiaa, en tunne vetoa sovintoseksiin.
        .
        Asiasta toiseen...taidat olla maahanmuuttaja.
        Ajatuksesi ja mielipiteesi ainakin kuulostavat siltä...
        Minä haen tuikitavallista ja turvallista suomalaismiestä parikseni,
        ilman kulttuuri eroja.
        Ilman toisesta kulttuurista opittuja rasistisia tunteita/käytöstä naista kohtaan!
        .
        Miehen palkattomaksi kotiapulaiseksi en ala ja elättäjää en tarvitse.

        Koirat on koiria ja naiset naisia....
        ja uskon vakaasti et jossain on vielä kunnon suomalaisia miehiäkin,
        jotka seisoo naistensa vieressä. (rinta rinnan)


    • Ex-PUA

      *aplodit* Ei tässä muuta voi sanoa, niin oli hyvä teksti.

      • Ex-PUA

        Jotenkin hassua, että kaikki näistä vanhanpiian roolia kohti menevät, tai menneet naiset ovat juuri tuollaisia mahtailevia, miesvihamielisiä femakkoja, jotka eivät vain siltikään näe yhteyttä. :D


      • aikuisen.oikeesti
        Ex-PUA kirjoitti:

        Jotenkin hassua, että kaikki näistä vanhanpiian roolia kohti menevät, tai menneet naiset ovat juuri tuollaisia mahtailevia, miesvihamielisiä femakkoja, jotka eivät vain siltikään näe yhteyttä. :D

        Mahtailevia,miesvihamielisiä femakkoja... niinpä niin ja voi ei taas!
        En minä miehiä vihaa, jos en pysty sovinistisia arvojasi hyväksymään.
        Jokaisella on kai oikeus valiintaansa, vai mitä?
        En tarvitse miestä elättäjäkseni laskujen maksajaksi; miks sit valitsisin orjattaren osan?
        Jokaisella on oikeus tavoitella onneaan..niin sinulla kuin minullakin...
        ja juuri sellaista josta itse uneksii.


      • totta.kirjoitat

        On tietenkin, eikä kukaan voi estää purkamasta turhan etsimisen tuottamaa katkeruuttakaan. Näin niin ätmeillä kuin rumilla naisillakin, joista kummatkaan eivät halua toisiaan, vaikka avautuvat samalla palstalla perimmiltään aika samanlaisesta ongelmasta :-)


      • hyvät.miehet.muualla
        aikuisen.oikeesti kirjoitti:

        Mahtailevia,miesvihamielisiä femakkoja... niinpä niin ja voi ei taas!
        En minä miehiä vihaa, jos en pysty sovinistisia arvojasi hyväksymään.
        Jokaisella on kai oikeus valiintaansa, vai mitä?
        En tarvitse miestä elättäjäkseni laskujen maksajaksi; miks sit valitsisin orjattaren osan?
        Jokaisella on oikeus tavoitella onneaan..niin sinulla kuin minullakin...
        ja juuri sellaista josta itse uneksii.

        aikuisen.oikeesti olet kyllä asian ytimessä. Sitä paitsi ei tarvitse vihata ketään miehiä, koska on myös paljon ihan normaaleja, tasapainoisia miehekkäitä miehiä, jotka ei tarvitse naista alistamiseen ja orjuuttamiseen vaan ihan hyvään rakastavaan parisuhteeseen.
        Rakkaushan on hyvin kaukana tuosta "terapeutin" räpellyksestä. Taitaa kyllä terapeutti omata jotain lähi-idän suuntaan viittaavaa verisukulaisuutta mitä geeneihin tulee. On sen verran tunnusomaista sen kylttyyrin puolella.


      • Ex-PUA
        aikuisen.oikeesti kirjoitti:

        Mahtailevia,miesvihamielisiä femakkoja... niinpä niin ja voi ei taas!
        En minä miehiä vihaa, jos en pysty sovinistisia arvojasi hyväksymään.
        Jokaisella on kai oikeus valiintaansa, vai mitä?
        En tarvitse miestä elättäjäkseni laskujen maksajaksi; miks sit valitsisin orjattaren osan?
        Jokaisella on oikeus tavoitella onneaan..niin sinulla kuin minullakin...
        ja juuri sellaista josta itse uneksii.

        Jaa et vihaa miehiä? Enpä usko. Sinä edustat niitä naisia jotka pitävät naisen suurimpana syntinä miehen miellyttämistä, ja antautumista hänelle.

        Se kuitenkin on ainoa tapa toimivaan suhteeseen, sillä nainen ei oikeasti halua tai edes voi olla pomo.


      • aikuisen.oikeesti

        Voi herranjestas, sä saat olla niin iso pullistelija kuin haluat!
        Älä turhaan vaivaa päätäs mulla.
        Ei sulla ole edes mitään intressejä siihen, kun on naisia joka sormelles ja uusia jonossa...
        Mä en ole kiinostunut sinusta ole ihan rauhassa mitä oletkin.
        .
        Minä haluan miehen joka ottaa minut tosissaan kumppaninaan, ei piikana.
        Totta hitossa mä halusin miellyttää miestäni, ja niin teinkin pitkälle ollessani avoliitossa.
        Jos sen vuoksi mä joutuisin tekeen jotain oikeudentajuani vastaan,
        niin en taatusti tee, edes mielyyttääkseni yhä miestäni.
        Syy avoliiton loppumiseen ennen aiottua avioliittoa, oli aivan jossain muussa asiassa.
        Mulla on myös omat aivot millä ajatella asioita.
        .
        Koita ymmärtää mitä tarkoittaa parisuhde! Ymmärrät kai sanan PARI, siis sama kuin 2.
        Kolme tai neljä ei siis ole pari.
        Kun miehellä on useampi seksisuhde olemassa kuin avovaimonsa kanssa,
        hän ei elä parisuhteessa.
        Minä taas lupauduin parisuhteeseen, en hänen toimintayksikköön yhdeksi.
        Minä en toimintayksikön päällikköä palvo! Yksinkertaista, ymmärsitkö nyt??


    • w324fsadaerhygwe

      Tuskinpa tällä palstalla monikaan nainen käy, suurin osa ätmien provoilua.

      • 32423

        Eikä edes välttämättä "ätmien"..


    • Vai että pitäisi tässä alistua jonkun narukäsiolmin miehisen maskuliinisen, myskintuoksuisen raa'an voiman edessä, ja vielä hyväksyä iloisesti se että mies pettää joka tilaisuuden tullen.

      Taidanpa jättää väliin, sillä minä saan tuon naisille niin tärkeän pettymys- ja itkukiintiön täyteen paljon helpommin ja yksinkertaisemmin lähettelemällä turhia työhakemuksia.

      • narukäsiolmi

        Suosittelen. Jo se että vaadit mieheltä lihaksikkaita käsivarsia rajaa enemmistön ikäisistäsi sinkkumiehistä pois. Ja jos olet syntynyt v. 1981 niin kuin nimimerkkisi antaa ymmärtää, saattaapi olla että nämä maskuliiniset top 10% ytmit katselevat nuorempia.


      • Ex-PUA
        narukäsiolmi kirjoitti:

        Suosittelen. Jo se että vaadit mieheltä lihaksikkaita käsivarsia rajaa enemmistön ikäisistäsi sinkkumiehistä pois. Ja jos olet syntynyt v. 1981 niin kuin nimimerkkisi antaa ymmärtää, saattaapi olla että nämä maskuliiniset top 10% ytmit katselevat nuorempia.

        Hauska juu miten Stellaria81 aina ajoittain antaa meille opetuksen,hypergamiasta, ja toisaalta ihmettelee että missä ne kaikki miehet ovat.


      • 1212
        Ex-PUA kirjoitti:

        Hauska juu miten Stellaria81 aina ajoittain antaa meille opetuksen,hypergamiasta, ja toisaalta ihmettelee että missä ne kaikki miehet ovat.

        stellaria81 on ihan hauska tyttö, hyviä kirjoituksia.

        Mutta kieltämättä hassua että valittaa siitä kun ei löydä miestä vaikka enemmistö sopivan ikäisistä olisi riittävän hyviä.

        Mutta niin, olihan niitä vaatimuksiakin:
        - ei saa olla möhömaha
        - ei saa olla narukäsi
        - ei saa olla pienempi, siis pätkä tai ruipelo
        - pitää olla fiksu, ja mielellään koulutettu
        - pitää olla urheilullinen ja tykätä ulkoilusta
        ymmärrettävät vaatimukset eli eli saa olla alkkis, mt-ongelmainen, elämäntapapummi, pettäjä, tms

        Kuinkahan moni _vapaista_ yli 30v miehistä sopii näihin kriteereihin? Enemmistö? 9/10? :D


      • tuotaenusko

        Jaa, sanotko 9/10 yli kolmikymppisistä miehistä olevan fiksuja? Sitten on pakko kysyä miten määrittelet sanan fiksu?


      • 1212
        tuotaenusko kirjoitti:

        Jaa, sanotko 9/10 yli kolmikymppisistä miehistä olevan fiksuja? Sitten on pakko kysyä miten määrittelet sanan fiksu?

        En sanonut niin. Mutta stellaria väitti joskus kelpuuttavansa 9/10 miehistä. Ehkä sattui näpyttelyvirhe kun yritti kirjoittaa 9-10% ;)


      • 1212 kirjoitti:

        En sanonut niin. Mutta stellaria väitti joskus kelpuuttavansa 9/10 miehistä. Ehkä sattui näpyttelyvirhe kun yritti kirjoittaa 9-10% ;)

        No se juttu missä sanoin 9/10 miehestä kelpaavan oli vähän niin kuin piikki sen ketjun aloittajalle joka narisi että vain rumat naiset (joita hänen mielestään on vain se 1/10) kiinnostuvat hänestä, mutta ei kuitenkaan tuonut tarkemmin esille sitä minkätasoinen mies itse on. Eli ikään kuin sen ketjun aloittajan oli se yksi vonkaava iljetys, kun taas yhdeksän minulle kelpaavaa miestä ei vilkaisekaan kohti.


      • narukäsiolmi kirjoitti:

        Suosittelen. Jo se että vaadit mieheltä lihaksikkaita käsivarsia rajaa enemmistön ikäisistäsi sinkkumiehistä pois. Ja jos olet syntynyt v. 1981 niin kuin nimimerkkisi antaa ymmärtää, saattaapi olla että nämä maskuliiniset top 10% ytmit katselevat nuorempia.

        Suurimmalla osalla miehistä on minusta kylläkin vallan sopivan lihaksikkaat käsivarret, sillä en tarkoita että tarttisi mikään bodari olla. mutta sitten on tosiaan niitä hinteliä pulkannaruja jotka näyttävät siltä että minä saisin heidät puhaltamalla kumoon. En ymmärrä mikä siinä liikunnassa on joillekin niin vastenmielistä. Sillä saisi niin helposti lisää energiaa, elinvuosia ja ulkonäköä sekä kaupanpäälle vielä stressin lievitystä, mutta kun ei, jotkut vain mieluummin laahustavat vuodesta toiseen toinen jalka haudassa.


    • 102030405

      Varsin hauska kirjoitus aloittajalta. Nauratti kunnolla. Vähän tosin hävetti miessukupuolen puolesta koska kirjoituksesta voi päätellä että miehestä saa vain alkeistason panoseuraa. Mikään paineesietokykyä, analyyttistä tai loogista ajattelua, mielikuvitusta tai sosiaalisia taitoja vaativa asia on miehelle liian vaikeaa.

      No onneksi tuo oli vitsi.

      • liikkuvatöisin

        Toivottavasti oli vitsi. Pelkkä ajatus huvittaa että noin ajattelevia "miehiä" on olemassa. No kai niitä on, mutta ei ihmisten ilmoilla onneksi.


    • Kilttiatm

      Facebookin sinkkupalstalla monet naiset laittavat joka päivä uusia kuvia itsestään. Sanoisin sitä jo aika epätoivoiseksi ja huomio horojen harrastukseksi joille ei edes kelpaa ketään mies.

      • eieieieieieieieieieieiei

        Facen sinkkupalsta? Ei kai se nyt mikään seuranhakupalsta ole!


    • 1vanhanarttu

      Kuka haluaa "palvella" ja kunnioittaa pettävää pahaa miestä? Hah.

    • Voihämmennystä

      Hetkinen, hetkinen! Nytkö nainenkin voi olla epätoivoinen?
      "Moni ajattelee olevansa liian ruma, liian lihava tai liian vanha. Nämä kaikki ovat luonnollisia asioita eikä mikään luonnollinen asia estä pariutumisviettiä. Nuo naiset ovat siis aivan turhaan huolissaan.!"

      Viimeksi kun luin, se oli niin, että naisen ei KOSKAAN tarvitse kokea yksinäisyyttä tai puutetta, koska halukkaita miehiä kyllä löytyy joka sormelle. Ainakin jos alentaa tasoaan. Toisin kuin miehillä, mikä tekee tilanteesta epätasa-arvoisen.

      Ja nyt sitten myönnetäänkin ettei se ole naisillekaan niin heppoa ja pitäisikin ottaa macho myskintuoksuinen mies ja alistua tälle, mikä ratkaisisi ongelmat. Ei siis alentaa tasoaan, vaan ottaa mies, joka kelpaa muillekin naisille eli ytm.
      Hoh hoh! :D Yrittäkää nyt päättää. Teidän rivinne eivät ole suorat ja Teoria rakoilee.

      • MGTOW

        Mitkä hemmetin rivit !?

        Täällä on monta yksilöä ja tuossa on jonkin yksilön henkilökohtainen sepustus, ei ole minun tie, minun tie on MGTOW omalla tavalla ja tyylillä.....otan kuitenkin vapauden joskus sitoutua parisuhteeseen. (jos joku sopiva oikeasti massasta poikkeava erityislaatuinen erityinen nainen sattuu eteen tupsahtamaan, mutta etsimällä en etsi)


      • Voihämmennystä
        MGTOW kirjoitti:

        Mitkä hemmetin rivit !?

        Täällä on monta yksilöä ja tuossa on jonkin yksilön henkilökohtainen sepustus, ei ole minun tie, minun tie on MGTOW omalla tavalla ja tyylillä.....otan kuitenkin vapauden joskus sitoutua parisuhteeseen. (jos joku sopiva oikeasti massasta poikkeava erityislaatuinen erityinen nainen sattuu eteen tupsahtamaan, mutta etsimällä en etsi)

        Niin, jollet ole huomannut, tällä palstalla ei nainen voi kirjoittaa sopivan löytämisen vaikeudesta ja siihen liittyvistä tunteista kuulematta MA -teoriasta ja siitä kuinka selvästikin arvioi oman tasonsa liian ylös, on lihava, vanha, lutka jne ja yrittää liian komeita miehiä.
        Samalla kuulee, että turha ruikuttaa, kun kuka tahansa nainen saa halutessaan miehen, samalla vain miehillä voi olla vaikeaa ja tuntua pahalta, yhteiskunta on epätasa-arvoinen. Naisellahan ei ole täällä yleensä oikeutta tuntea yhtään mitään, koska asiat ovat niin loistavasti.

        Koska kommentteja on paljon ja tämä on säännönmukaista. Siksi "rivit". Kommenttini oli sarkastinen viestini näille kirjoittajille,
        Kiva, jos vedät tyylillä, joka sopii juuri sinulle. Itsekin uskon yksilöllisyyteen.


      • MGTOW
        Voihämmennystä kirjoitti:

        Niin, jollet ole huomannut, tällä palstalla ei nainen voi kirjoittaa sopivan löytämisen vaikeudesta ja siihen liittyvistä tunteista kuulematta MA -teoriasta ja siitä kuinka selvästikin arvioi oman tasonsa liian ylös, on lihava, vanha, lutka jne ja yrittää liian komeita miehiä.
        Samalla kuulee, että turha ruikuttaa, kun kuka tahansa nainen saa halutessaan miehen, samalla vain miehillä voi olla vaikeaa ja tuntua pahalta, yhteiskunta on epätasa-arvoinen. Naisellahan ei ole täällä yleensä oikeutta tuntea yhtään mitään, koska asiat ovat niin loistavasti.

        Koska kommentteja on paljon ja tämä on säännönmukaista. Siksi "rivit". Kommenttini oli sarkastinen viestini näille kirjoittajille,
        Kiva, jos vedät tyylillä, joka sopii juuri sinulle. Itsekin uskon yksilöllisyyteen.

        Molemmat me tiedämme, että joillekin se on helpompaa ja joillekin vaikeampaa, joillekin riittää, että on vaan joku nainen suunnilleen johonkin kaavamaiseen muottiin sopiva, jotkut taas tuntuvat haluavan vain tietyn osan naisesta, joillekin taas on paljon jotain muuta kriteeriä.

        Ymmärrän ihan hyvin massasta poikkeavien naisten tuskan, itse käyn ihan samaa läpi, mutta olo helpottaa kun päättää olla etsimättä etsimällä, se riittää itselle että teitä on, jolloin mahdollisuus siihen, että joskus joku vahingossa pyllähtää vierelle, joku ketä tuntuu siltä, että olisin tuntenut naisen jo kauemmin ja ihan niinkuin hänen paikkansa siinä vierellä olisi aina ollutkin, jonkunlainen luontainen tunne, että se puuttuva palanen on nyt siinä missä hänen paikkansa on aina ollutkin.

        Ole sellainen kuin oikeasti olet, älä feikkaa, älä esitä, älä alistu massan painostukseen, tämän voi tehdä ainoastaan, jos on sinut itsensä kanssa ja jaksaa itseään tutkia, mitä itse oikeasti on, kaikki muu aiheuttaa sinussa vain hylkimisreaktiota ja sen huomaa pahasta olosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe