Arkkitehtilinjalle Teho-Opistolta

Petrikoo

Moikka, onko täällä kellään kokemuksia taidealojen tai arkkitehtuurin valmennuskursseista? Itse haaveilen palavasti arkkitehdin ammatista, ja takana on vuosi tiukkaa itsenäistä treeniä pääsykokeisiin. Nyt viime hetkellä tuli sellainen olo, että pitäiskö sittenkin käydä vielä joku kurssi, ettei pääsykoepäivänä mee ihan hermoiluksi... Yritin etsiä kursseja pk-seudulta, ja löysin ainakin Teho-Opisto-nimisen paikan jossa olisi tarjolla finaalikurssi just ennen pääsykokeita. Kellään kokemuksia tästä tai muista alalle valmentavista kursseista?

6

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TehoMaria

      Heippa! Itse näin lähes vuoden teholla käyneenä olen kokenut saaneeni kurssista todella suuren hyödyn ja voin hyvillä mielin mennä pääsykokeisiin parin viikon päästä. Opettajat on todella ammattitaitoisia ja mahtavia tyyppejä sekä kurssilta on tullut myös uusia kavereita. Todellakin kannatti investoida laadukkaaseen valmennukseen, kun on itse saanut niin paljon siitä!

    • Samira15

      I highly recommend this course to anyone who tries to get into an architecture or art school.
      I have taken a one-year maxi course and truly enjoyed the entire process during the year. Sini and her team consistently kept the team spirit up. The remarkable thing is that I didn't know much of the field (except some photography and art classes in school) and was admitted to one of the top 10 best architecture school in the world.

    • TehoKaisa

      Heippa! Minäkin suosittelen kurssia lämpimästi, itse olen midi kurssilla ja olen tykännyt todella paljon. Olen saanut kurssilta hyödyllistä tietoa pääsykokeista mitä en aiemmin tiennyt, ja olen saanut paljon varmuutta eri materiaalien käyttöön ja tehtävien toteutukseen. Huolimatta siitä pääsenkö nyt sisään kouluun vai en, voin ainakin sanoa että menen pääsykokeisiin hyvillä mielin :) Plus opettajat ovat olleet mahtavia ja kannustavia!

    • Atso

      Kurssista ollut paljon hyötä. Piirustustaito kehittynyt paljon! Kiitos ammatitaitoisen tiimin :)

    • teho-ia

      Moikka!! Itse olen ollut ennakko- ja tehokurssin, ja olen ehdottomasti myös menossa finaalikurssille!! ilman kurssia en varmastikkaan olisi päässyt ennakkotehtävistä läpi, ja olen muutenkin edennyt hurjaa vauhtia. Ammattitaitoiset opettajat osaavat selvästikkin asiansa, ja apua saa sähköpostitse aina tarvittaessa!! Kannattaa ehdottomasti tulla mukaan, et tule katumaan sitä!

    • Anonyymi

      Huhhuh. Nyt taitaa olla jonkun tahallaan tehtailema viestiketju. Häikäilemätöntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe