Ei siltä miltä näyttää!

FakeLight

Monien mielestä en varmaan saisi kirjoittaa tänne, koska minulle menee ulkoapäin katsottuna hyvin. En ole syrjäytynyt enkä varsinaisesti yksinäinenkään. Varmaan monet pitävät minua onnekkaanakin...Ehkä tämä juttu sitten toimii jonkinlaisena esimerkkinä siitä että vaikka asiat päällisin puolisin olisivat hyvin, voi ihminen olla onneton ja masentunut. Enkä tarkoita vain jotain hetkellistä ja pientä henkistä kipua, vaan pitkäaikaista ja helvetillistä ahdituneisuutta, masennusta ja psyykkistä kipua.

No, voisin sanoa että mun itsetuntoni on paska ja olematon. Vaikka kuinka moni ihminen kehuisi minua, niin tunnen silti itseni surkeaksi. En koe koskaan olevani tarpeeksi mitään. Koen aina olevani luuseri, häviäjä ja mitättömyys. En koskaan ole oikeasti tyytyväinen siihen mitä teen, miltä näytän ja miten elän. Ja aina kun tulee ilmi jokin asia jonka vuoksi voin kokea huonoa itsetuntoa, tartun siihen tiukasti. Mikä tahansa pieni kritiikki tai juttu riittää. Sitten valvon yötä myöten vain miettien kuinka paska olen...

Masennun joskus aika pahasti, enkä koe että minulla tai elämälläni ei ole mitään tarkoitusta. Kaikki työ ja opiskelu mitä teen, tuntuu täysin turhalta. Mutta niin tuntuu myös kaikki muut asiat elämässä. Mikään ei oikein tyydytä. Ja olen kyllä kokeillut kaikenlaista. Olen elämässäni saanut paljon toivomiani asioita, mutta se ei ole auttanut. Sama ankeus jatkuu niistä huolimatta...

Pelkään myös menettäväni kaiken mitä minulla jo on. Pelkään että esimerkiksi vanhempani sairastuvat ja että minä joudun hoitamaan heitä. Pelkään että ystäväni joskus tajuavat kuinka mitätön olen ja jättävät minut. Pelkään työttömyyttä ja sitä ettei minulla olisi mitään tekemistä.

Että sellaista se minun "täydellinen" elämäni on!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        56
        1846
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        48
        1628
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        52
        1564
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1507
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1495
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1405
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1306
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1281
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1163
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1128
      Aihe