Miesten alkon käyttö

Mietteliäänä

Tunnen useita eronneita tai leskinaisia. He ovat kunnollisia naisia, on omaisuuttakin karttunut ja he hoitaa asiansa hyvin. Vain mies rinnalla olisi heidän toiveensa, mutta heidän kumppaniehdokkaiden ongelma on ollut alkoholi. Ei pieni määrä haittaa tee, mutta alkoa käytetään liikaa. On komeita miehiä joista he pitävät, mutta ongelmana on alkon käyttäminen. Sen myötä tulee monenlaisia harmeja elämään ja suhteeseen. Ennemmin tai myöhemmin naiset ovat päätyneet näissä tapauksissa kulkemaan toista tietä.
Mikä miehiä vaivaa että elämäänsä ei voi elää vähemmällä juomisella? On valhetta sanoa että naiset tykkää rentuista. Kunnon naiset ei tykkää, eikä elämäänsä pilaa renttujen kanssa. Tällä en sano sitä, että naisissakin ei olisi alkon käyttäjiä mutta luultavasti vähemmän ja he käyttää paljon pienempiä määriä. Missä nämä naiset kohtaisi raittiimpia miehiä, etsiikö he vääristä paikoista kun menevät tanssisaleihin ja ravintoloihin?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Che.raitis

      Samma kysyis ämmistä nimim kaxvalkkarii joskus stereotyypi
      ku viinan hinta halpeni EU myötä, luultiin puliukkojen kuolevan enemmän

      Ei kuallukkaa muut, ku hyväpalkkaiset, keskiikäset salajuoppoämmät

      • Halpuutusta11--

        .

        Onko Lasol tänään tarjouksessa Varissuolla??

        har1!

        .


    • treffirunoilija

      Jokainen on yksilö. Itse tunnen jo eläkkeellä olevan miehen joka ei juo. Eikä monista yrityksistä huolimatta ei ole löytänyt naista kuin lyhyisiin suhteisiin.
      Sitten on miehiä, suhteellisen raittiita tai raittiita, etteivät halua kumppania.

      • Che.casanova

        Se elakelaisukko linee toope maajussi, jolla ei ole tiazikkaa labinkaan,,

        Silla netistakin loytyy pilluja, kuni kuni silakkaverkosta silmia


      • treffirunoilija

        Ei ole maabussi vaan akateemisesti koulutettu henkilö jota kukaan ei koskaan ottanut työhön. Psykopaatti vielä kaiken lisäksi.


      • deittirunoilija
        Che.casanova kirjoitti:

        Se elakelaisukko linee toope maajussi, jolla ei ole tiazikkaa labinkaan,,

        Silla netistakin loytyy pilluja, kuni kuni silakkaverkosta silmia

        Timpuri ammatiltaan ja osaa käyttää tietokonetta


      • Che.tuhmeliini
        deittirunoilija kirjoitti:

        Timpuri ammatiltaan ja osaa käyttää tietokonetta

        Olkoon vaikka Bill Gates, mäutt elli netistä pimppa löydä
        on taukki tosiaan. En saitteja luettele
        mut laitapas mutamman tuhmiien tyttjen saitille prfiili ja
        muutkin palvelut rupeaa lähettelemään ehdotuxia
        jopa tänkin palstan ämmiltä


    • kaks_kotia

      Mun mutsilla on hyvä systeemi, kaks kotia. Miesystävällä on oma majapaikkansa ja mutsilla omansa. Käytännössä melkein asuvat mutsin asuntoa yhdessä, koska se on suurempi ja viihtyisämpi, verrattuna miehen askeettiseen keittiö kamari asuntoon.
      Miehen ollessa joskus enempi"viihteellä", majoittautuu omaan asuntoonsa.
      Mutsi on kertonut selvin sanoin oman näkemyksensä yhteiselämästä.
      3-4 grokia korkeintaan hänen seurassaan ja jos vielä enemmin maistuu..
      herra poistukoot lähipiiristä omille teilleen. Toimii heillä.

    • hyi_wanha_kurppa

      Viinaa voi olla ilman naistakin.

    • Jostain syystä viinaan menevillä miehillä on jotain naisia viehättäviä ominaisuuksia, joita ei raittiista miehistä löydy.

      • kohtelias.herrasmies

        Ei se noin ole. Nämä viinaan menevät miehet tietävät paheensa ja sen vaikutuksen naisiin. Yrittävät korvata paheensa olemalla muuten aivan ihanan naista kohtaan. Kokonaisuutena tälläisen miehen kanssa voi olla kivaa vaikkei ihan joka hetki mutta missä suhteessa näin olisi?


      • aikuisten.oikeesti

        Mä olen eilisestä asti pohtinut esittämääsi yhtälöä, siinä taitaa olla perää...
        Siis en omakohtaisesti ole kokenut tätä, vaan erään erikoisen pariskunnan onnistunutta suhdetta peilaten...mitä olen mielessäni ihmetellyt...esitit varmaan ainoa syy minkä ymmärrän...nyt kun kerroit.


      • Heinähatunämmät

        Sika sä Ratikka kännissä olet


      • pullorunoilija

        Alussa naiset optimistisesti ajattelevat, että pystyvät rakkaudellaan muuttamaan miehen juomistavat. Muutaman kerran koettuaan pettymyksen, huomaavat erehtyneensä.


      • pullorunoilija kirjoitti:

        Alussa naiset optimistisesti ajattelevat, että pystyvät rakkaudellaan muuttamaan miehen juomistavat. Muutaman kerran koettuaan pettymyksen, huomaavat erehtyneensä.

        "Muutaman kerran?" Sanoisin mielummin, että muutaman vuoden. Minäkin olen tässä juopotellut absolutistin aviomiehenä jo kohta 15 vuotta. Edellinenkin raitis ja reipas avovaimoni katseli touhujani 8 vuotta eikä ero tullut viinan takia.

        Kukaan ei tietenkään myönnä sen enempää juovansa kuin katselevansa suurkuluttajaa ja silti puolet kansakunnastamme niin tekee. Itsepetos on kansakuntaa yhdessä pitävä voima...


      • Heinähatunämmät kirjoitti:

        Sika sä Ratikka kännissä olet

        Joo, ja naiset ovat eläinrakkaita. ;-)


      • Che.eijuopottel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Joo, ja naiset ovat eläinrakkaita. ;-)

        soot typerä juoppolalli
        omakehu ja viina haisee


      • Che.eijuopottel kirjoitti:

        soot typerä juoppolalli
        omakehu ja viina haisee

        Hyvinkin, mutta olen saanut haluamani. Sinulla on vissiin parempia näyttöjä omalla tyylilläsi?


      • Che.strippari
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Hyvinkin, mutta olen saanut haluamani. Sinulla on vissiin parempia näyttöjä omalla tyylilläsi?

        juoppot paanoistaansa leuhkii, kuten gempsukin.

        Jos mää nyh leuhki, ett viime yä kului 32v raittiin stripprin kaa, jjot kaik kaverikki kuolaa vaikka onkin punapää ja
        sulla wanha, wirttynyt kuminukke


        MUAHAHAHAA


      • Che.strippari kirjoitti:

        juoppot paanoistaansa leuhkii, kuten gempsukin.

        Jos mää nyh leuhki, ett viime yä kului 32v raittiin stripprin kaa, jjot kaik kaverikki kuolaa vaikka onkin punapää ja
        sulla wanha, wirttynyt kuminukke


        MUAHAHAHAA

        Joo, rahalla saa jopa kylpyamme-amiraalit. ;-)


      • Che.ttosimiäs
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Joo, rahalla saa jopa kylpyamme-amiraalit. ;-)

        Juottolan ratikat luulevat strippareita aaina ilotytöixi

        Tääkin on balettitanssija oikeesti
        ja yllätyyllätys, hyväkutoisena jopa betniraudoittajana
        tarkemmin ,elementtiraudittaja. Selkä ei vaantykänny hyvää
        pyllistelystä ku piti surrata lattiatasolla ja äijät läpsi herkkupeppua

        Melkkest yhtä hotti, ku tosi..typy tyämaal



        Ratikan omahyväisyyttän yrittää aina blokata muut alas, niinku itsetehostuxexy
        gempsu kakkonen narsku


    • tenriu12

      Selvinpäin oleminen voi olla myös ongelma,eli itse en juurikaan koskaan ole juonut..Mutta nyt eron kynnyksellä,tuntuu että kaikki sosiaalinen elämä tapahtuu ravintoloissa yms.
      Koen,että mulla on ongelma,kun en osaa juhlia viinan kanssa..

      • aikuisten.oikeesti

        Ei se mikään ongelma ole jollet tee siitä ongelmaa itselles.
        Ravintolasta saa alkoholittomia paukkuja,
        juomia mitkä sivullisista kyllä näyttää ihan aidoilta drinksuilta.
        Hivuttaudu baarimestarin puheille, sano et olet autolla liikkeillä joten tarviit jotain alkoholitonta juotavaa ettet erotu porukasta.
        Toinen hyvä syy on et olet lääkekuurilla etkä voi nauttia alkoholia.

        Mä teen niin et tilaan viskin juon puolet (hengitys tuoksahtaa!) ja tilaan sit alkoholittomia tai kivennäisvettä juotavaksi. Kukaan ei kiinnitä siihen huomiota.
        Meen ravintolaan koska; mä haluan tanssia ja jutella en juomisen vuoks.


      • karvalakkiBörsniteklup

        Irkkuwiskii sää juat, kuå siäni


      • aikuisten.oikeesti
        karvalakkiBörsniteklup kirjoitti:

        Irkkuwiskii sää juat, kuå siäni

        Che on niin ujo, ei edes niit tavallisia nikkejään kehtaa käyttää.


      • aikuisten.naiivisti

        Olen niimpal ujo, etten kehta hukkaviivaani näyttää
        :oP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe