Teuvo on alkoholisti

ilmanviinaa

Vaikka Teuvo ei ole oman ilmoituksensa mukaan viinaa viljellytkään, hän omistaa juopoille tyypillisen paisuneen egon, suomeksi sanottuna k-päisyyden.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuplapuhkeaa

      Ilmeisesti ammentanut oppinsa Raamatusta. Matt.11:19. Biblia (kirjakääröt). Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden ja he sanoivat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Room.1:3. Hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä.

      • Näinolenhuomannut

        Niinpä niin, Raamatustahan se Teuvo oppinsa ammentaa.


      • Minäkinolenhuomannut
        Näinolenhuomannut kirjoitti:

        Niinpä niin, Raamatustahan se Teuvo oppinsa ammentaa.

        Puhuu toista ja tekee toista. Sai ilmoituksen että Raamattu on totta ja omistaa elämänsä sille että väittää Raamatun totuutta valheeksi.


      • Olen minäkin saanut se huomata, minkälaiset aistit kaltaisillasi Jumalan paaduttamilla on:

        "Onhan teillä silmät, ettekö te näe? Onhan teillä korvat, ettekö kuule?"

        Sinäkin osaat vielä näiden lisäksi lukea, mutta luetun ymmärtäminen puuttuu. Siksi vasta viimeisellä tuomilla tajuat, että Saatanan valheet olivat sittenkin Raamattuun kirjoitetut, ja se hallitsi koko ihmiskuntaa omista temppeleistään käsin, vaikka kaikki uskoivat siellä todellista Jumalaa palvelevansa.

        Kun silmät eivät tätäkään nähneet, eikä korvat kuulleet, eikä järki ymmärtänyt:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa
        olevansa Jumala."

        Te hihkutte: "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!"

        Minä hihkun: "Pyhyys ilman Kristuksen Henkeä on tekopyhyyttä."

        Hyvää Pyhän Hengen muistopäivää kaikille, jotka vailla tätä Henkeä jumalanhuoneissaan juhlivat, ja Saatanaa kumartavat ja kunnioittavat:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."


      • Tottakaisenhuomaa

        Omiin tarkoitusperiin sopivat kohdathan sieltä noukki itsekukin, paitsi ne jotka tajuaa, että koko kirja on täyttä kusetusta.


      • Tottakaisenhuomaa kirjoitti:

        Omiin tarkoitusperiin sopivat kohdathan sieltä noukki itsekukin, paitsi ne jotka tajuaa, että koko kirja on täyttä kusetusta.

        Mutta tätä et Saatanan kusettamana pysty tajuamaan:

        Kristus ei antanut omilleen tehtävää jäljentää vanhoja kirjoituksia, vaan kertoa siitä, mitä Herra Jumala on itse kullekin tehnyt. Niin kuin on minullekin tehnyt, kun tämän tehtävän 8.11.1988 häneltä sain:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Kirjoitukset ovat vain todistuksena siitä, miten Pyhä Henki maailmassa kautta aikojen toiminut. Siksi tämä Jeesuksen ilmoitus on hyvin tärkeä:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Siksi valittujen taivastie alkaa tästä tapahtumasta:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • Tuuriakovai

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään."
        Oletko koskaan ajatellut, että millä perusteella se Jumala sinut valitsi, jo ollessasi äitisi kohdussa. Ottiko aivan arpomalla, vai mitkä oli kriteerit?


      • Millä perustella Jumala jo tuossa vaiheessa omansa valitsee, sitä en tiedä. Enkä sitäkään, kun tuo valinta tapahtuu jo maailman luomisessa:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Vasta sitten aloin ymmärtää Jumalan valintakriteerit, kun olin saanut käydä läpi hänen 40 vuotta kestäneen koettelemuksen ajan, päässyt Kristuksen opetuslapseksi, läpi ahtaasta portista ja lopulta sen tehtävän, mihin hän oli minut jo tuolloin valinnut.

        Siihen tarvittiin yksinäisyyden kestäminen, Isän kaipuu, ihmisten pilkan ja Jumalan vihan kestäminen, sotilaan koulutus, herkkä ja kuitenkin kova luonne.

        Samanlainen kuin Hesekielilläkin, sillä juuri tämän kirjan äärestä hän minulle tämän tehtävän 8.11.1988 antoi:

        "Hän sanoi minulle: "Ihminen, lähde. Mene Israelin kansan luo ja puhu, minkä minulta saat puhuttavaksesi.
        Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.
        Et sinä lähde maailman monien kansojen keskelle, joiden puhe on outoa, joiden kieltä et käsitä. Jos lähettäisin sinut niiden luo, ne kuulisivat sinua.
        Mutta Israelin kansa ei tahdo sinua kuulla, koska se ei tahdo kuulla minua. Koko Israelin kansa on kovaa ja uppiniskaista joukkoa.
        Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.
        Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

        Samalla tavalla kuin Vanhan liiton papit ja lainopettajat olivat Israelin kansan ajaneet Saatanan helmaan, Jumalan paaduttamaksi, samanlainen kohtalo on ollut kaikkien maailman kansojen kohdalla.

        Koska Saatanasta tuli Paavalin opetusten johdattamana koko ihmiskunnan eksyttäjä.


      • Jatkan vielä Jumalan pelastussuunnitelmia erilaisten ihmisten kohdalla. Jokaista profeettaansa hän ainakin koettelee tuon neljäkymmentä vuotta. Mutta koetteleeko hän jokaista valittuaan samalla tavalla, sitä ei ole Pyhä Henki minullekaan paljastanut.

        Oliko Jumala koetellut myös näitä kahta Jeesuksen kanssa ristillä roikkuvaa pahantekijää tuon neljäkymmentä vuotta, ja heistä vain oli läpäissyt koettelemukset ja sai kohdata Pelastajansa vain muutama hetki ennen kuolemaansa:

        "Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus: "Tämä on juutalaisten kuningas."

        Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?

        Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi." Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."


      • Totuusesille
        Tuuriakovai kirjoitti:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään."
        Oletko koskaan ajatellut, että millä perusteella se Jumala sinut valitsi, jo ollessasi äitisi kohdussa. Ottiko aivan arpomalla, vai mitkä oli kriteerit?

        Tuolla aikaisemmin oli jo yksi Raamatunkohta,josta selviää, että kaikkien ihmisten sielut on luotu jo maailman luomisen yhteydessä. Osa, harvat ja valitut ovat ne sielut, jotka Jumala on valinnut. Suurin osa sieluista ei ole valittuja.Valitettavasti.

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."


    • mitä_pahempaa

      täysin sivistymätön maalaismoukka, jota kaltaisensa kotikylillä vielä ruokkivat. Ei muutama euro taskussa lankkujen sahaamisesta vielä ole sivistystä tuollekaan paljon antanut eikä tule koskaan antamaankaan. Viinaan vielä kuolee mutta omahan on asiansa.

      • asiatjärjestykseen

        Pareen se on kuolla viinaan, kuin viinan puutteeseen. Mitä sahurin ammattiin tulee se on rehellistä työtä, voineeko sanoa samaa nykyisestä duunistaan.


      • Menkää keskustelemaan tästä Hakkaraisesta hän porttonsa palstalle, helluntailaisten seuraan, jossa nämä pari kaveria, Kankaanniemi ja Hakkarainen, toisiaan tukevat harrastuksissaan.


      • oppieiojaankaada
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Menkää keskustelemaan tästä Hakkaraisesta hän porttonsa palstalle, helluntailaisten seuraan, jossa nämä pari kaveria, Kankaanniemi ja Hakkarainen, toisiaan tukevat harrastuksissaan.

        Hakkarainen sanoo työstävänsä kunnolla oli sitten kysymyksessä puu tai nainen ja hän sanoo että jos kankaanniemi on viikon hänen opissaan hänestä tulee mies.


      • oppieiojaankaada kirjoitti:

        Hakkarainen sanoo työstävänsä kunnolla oli sitten kysymyksessä puu tai nainen ja hän sanoo että jos kankaanniemi on viikon hänen opissaan hänestä tulee mies.

        Kun tuo näyttää sinulle olevan elämän ja kuoleman kysymys, kysyn: Miksi vielä norkoilet täällä, etkä ole matkalla heidän opetuslapsekseen?


      • Oppieiojaankaada
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun tuo näyttää sinulle olevan elämän ja kuoleman kysymys, kysyn: Miksi vielä norkoilet täällä, etkä ole matkalla heidän opetuslapsekseen?

        Minä voisin opettaa Hakkaraistakin, olen näissä asioissa professoristasoa.


      • Oppieiojaankaada kirjoitti:

        Minä voisin opettaa Hakkaraistakin, olen näissä asioissa professoristasoa.

        Ovatko teologian opiskelusi myöskin professoritasoa? Vai oletko kenties joi teologian tohtori, joista Pyhä Henki on sanonut:

        "Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."


    • Syänonlujallauskossa

      Holistihan tämä Teuvomme on, täysi juoppo uskonossaan, vetää ihtesä aivan kännin ja horjuupi vielä langalla kummale puolelle putoaapi Paavalin vaiko Jeesuksen, on tämä Teuvomme jo aika pitkälle mennyt, saa nähä koskä hänen syämensä toppaa vanaatikkona.

      • Näinsennäkisin

        Jos "Teukka" langalta putoo niin varmaan Jeesuksen puolelle. Onhan tuo käynyt selville, hänen luottavan enemmän Jeesukseen, kuin Paavaliin.


    • katekismus

      Hakkarainen ja kankaanniemi ovat tyypillisiä peruskristittyjä,isot on puheet mutta moraali olematon.

      • Aijaaha

        En ole kyllä koskaan missään nähnyt mainintaa että Hakkarainen olisi joku uskovainen.


      • Omissauskoissaollaan

        Kaikkihan me ollaan uskossa, ainakin omissamme, toisista vain se näkyy aivan päälekkinpäin joo.


      • Voittarkistaa
        Aijaaha kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan missään nähnyt mainintaa että Hakkarainen olisi joku uskovainen.

        Wikipediassa kyllä sanotaan, että uskonnolliselta vakaumukseltaan Hakkarainen on helluntailainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe