Joo mä lähen täältä

eijaksaenää__

Sun leikkejä. Jos nätisti sanon niin kannattais mennä hoitoon. Et sä mua oikeesti kaipaa, huijaat vaan. Sä oikeesti haluut vaan mulle paskaa ja kiusata siitä mitä mä tein sulle. Good luck for that, et onnistu. Koko ajan sanot, että ota yhteyttä, v*itussako enää otan. Hyvä sun on yrittää. Mä en enää välitä sust enkä oo ikinä muutenkaa välittäny. Joskus kyllä mutta se aika on jo kuollu, kun kävi se mitä kävi. Et edes halunnu selvittää mitään riitoja, vaikka minä halusin. Oma vikasi. Mä lähen nyt täältä ja en kyllä ehkä jaksa tulla takaisin.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootaninnolla

      Vastauksia :))

    • upupup__

      Mä ootan niin kauan kun vastaat tähän

    • nohnohnoh

      Etkö uskolla heittää kommenttia?

    • etoohän

      No kumpi halusi olla vähintään ystäviä. Kumpi kielsi ottamasta yhteyttä. Eli et oo hän.

      • luulevaanmitä

        Luulet, se koituu sun kohtaloks jos vaan elät sun omaa elämää päässä. Kannattais ymmärtää realiteetit.


    • Vääristynyttodellisuus

      Niin ja mene selvittämään ne asiat hänen kanssaan nokatusten, täällä puhut ihan ventovieraiden ihmisten kanssa.

      • niinjoooniin

        V*ttu oon jo yrittäny ja mitään ei tullu vastaukseks. Oikea todellisuus on tämä. On vaan niin kiero ihminen että ihanaa päästä eroon.


      • Josvaivaase
        niinjoooniin kirjoitti:

        V*ttu oon jo yrittäny ja mitään ei tullu vastaukseks. Oikea todellisuus on tämä. On vaan niin kiero ihminen että ihanaa päästä eroon.

        Kyllä mä ainakin vastasin, mutta en tiedä mikset saanut sitä lainkaan..


      • hahaha___

        Just niin, eipä ole tullut :))


    • lykkyäpyttyyn

      Mene äläkä tuu takaisin.

      • niinmenenkin

        Ja jätä mut rauhaan. Sä ite kerjäsit tätä.


      • heheeheeeeeee

        Jätän tietenkin. En edes vilkaise sua päin.


      • hyvähyvä

        Samat sanat :))


      • hohojjaaa

        Päästiinpähän tuostakin.


      • jepsamat

        Eipähän susta tarvii enää välittää :)) onneks ei enää kauaa tarvii enää ees nähä.


    • antaapiolla

      Mistäpä tuota taas tietäisi kuka kirjoitti ja kenelle.Älkää alkako luulemaan että olisi itselle.Ei tuonlaiset alotukset ole kaikille hyväksi.

      • jaaaitsenyt

        Yrität päässäs kääntää ettei ollut sulle, mutta omatpahan on ajatuksesi. Kannattais joskus ottaa kommenttii itelleensä.


      • antaaapiolla
        jaaaitsenyt kirjoitti:

        Yrität päässäs kääntää ettei ollut sulle, mutta omatpahan on ajatuksesi. Kannattais joskus ottaa kommenttii itelleensä.

        ei ollut alottaja.sivuhuutaja vaan.eipä ollut mulle :)


    • leukapystyyn_

      Ymmärrän. Leikit on huvittavia tiettyyn pisteeseen asti. Ei tämä mitään itsellenikään anna, vain surua ja murhetta.

      • voihanikävä

        Itke itkusi :)) mä oon nauranu sulle koko ajan :DDD


      • surumielinen

      • eikäooo

        Mun nauru on ensimmäinen ja viimeinen :)


      • hahahahaha

        Nauran sinulle. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe