whatsapp valikkoon outo nimi

ihmettelijä8

Onko kenelleekkään "ilmestynyt" tyhjästä numero whatsappiin? Eikös homma toimi niin että molemmilla osapuolilla pitää olla toise puh.nro talletettuna puhelimeen jotta se toimii?

12

4834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisetyhjäst

      juu u numero pitää olla tallennettu joko puhelimeen tai korttiin

    • kerronPa

      Riittää että itsellä on tallennettu numero. Ei sillä ole mitään tekemistä onko sillä toisella tallennettu...

      • niinpäniinniin

        Niinpä. Systeemi haki heti kaikkien puhelimeen tallennettujen numeroiden whatsupit. Tosi kätevää, kun sieltä kautta pääsi viestittelemään.


    • hihhihihihihi

      Oho, nyt mua puolestaan naurattaa. Ei voinu parempaa paljastusta olla. Se kaikki on siis totta. Siis en olisi voinut unelmissanikaan tätä unelmoida. Ollaan molemmat whatsupissa, aivan mahtavaa, aivan mahtavaa. Odotan jännityksellä jatkoja, olethan mestari näissä asioissa.

      • oivoivoi

        En ollut ap :))


      • lastseen

        Siis jos sulla on hänen numero, ilmestyy hän sinun listalle, mutta sinä et näy hänelle jos hänellä Ei ole sinun numeroasi tallennettuna.


      • hahahaha-ha

        Joo muaki naurattaa, ei voi urpompia ihmisiä taas olla


      • pröötjatööt
        hahahaha-ha kirjoitti:

        Joo muaki naurattaa, ei voi urpompia ihmisiä taas olla

        Voin yhtyä nyt nauruusi, kun tajusin, että on myös ihmisiä, jotka tänne listaavat kaikki rasaukset mitä elämässä tapahtuu. Etsiessäni löysin, että on ihmisiä, jotka ilmoittavat tänne myös milloin liittyvät faceen ja edelleen myös sen, että yrittävät jotain ukkoa koukuttaa siellä yhteyttä pitämään, sitten ovat pahoillaan kun tuo kulta kuvia toosasta lähettelee sinne, että niin tasokasta puolin ja toisin, ei siis jää hämärän peittoon nekään touhut. No se niin sweettiä ja dreamiä monen vaaleanpunainen untuvaelämä.


    • Whatsabbseurantaa

      Kyllä voi tuntematon numero lähettää whatsabb viestin. Sillä tuntemattomalla pitää olla sun numero puhelimestaan. Minulle tullut kolmesta tuntemattomasta numerosta viestejä että kuvia. kysyin numerotiedustelusta ihan outoja ihmisiä. Osa vain moikkasi ja osa etu nimellä puhutteli Muistatko? No en samoin kuvien lähettäjä ilmoitti vaan tässä sulle nämä pyytämäsi kuvat. Näkyy numerona ja kuvana. En tunne ketään niistä. Kyllä tyhjiä viestejä voi tulla! Ainoastaan jos olet laittanut toisen numeron muistiin silloin löytyy nimellä muutoinvain numero näkyy mistä lähetetty.

      • Uteliasolen

        Siis jos joku lähettää viestin sun numeroon näkyy se numerona. Etkä tuntenut vastasitko niille? Olen lähettänyt yhdelle viestin mutta ei vastannut mitään. Oletko hän se sinä?


      • Whatsabbseurantaakin
        Uteliasolen kirjoitti:

        Siis jos joku lähettää viestin sun numeroon näkyy se numerona. Etkä tuntenut vastasitko niille? Olen lähettänyt yhdelle viestin mutta ei vastannut mitään. Oletko hän se sinä?

        En vastannut ihminen jolla on asiaa soittaa kyllä ja kertoo mitä haluaa. En soita tuntemattomille ainoastaan vastaan puheluun. Mun puhelimen taustat voidaan tutkia rehdisti kehen olen ottanut yhteyttä. Ja mihin vastaan silloin en syyllisty mihinkään jota voidaan vääristää. Voisit olla joku noista kolmesta riippuen mitä laitoit viestiin?


    • Anonyymi

      Moikka mulle oli tullut joku numero Whatsappiin joka oli lähettänyt Minulle Hi.Veikkaan että Tämä on huijausnjmero mikä sinulle oli tullt. Minulla oli Joku Philippineiltä tullut nainek taustakuvana ja oli yrittänyt soittaa. Joten kannattaa vain Estää Tällaiset Numerot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe