Hämeenlinnan alueen pyöräkorjaamot

mummofillari

Moikka!

Mikä olisi Hämeenlinnassa hyvä ja edullinen pyöräkorjaamo? Joku firma mainosti kaupunki uutisissa alk 120€ täyshuolto, se on liian kallis mielestäni. Perus mummopyörä kyseessä..

73

8599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riky

      Älä ainakaan vie Fillarihuolto Savolaiselle viipurintielle, otti sisärenkaan vaihdosta 42€ enkä saanut edes kuittia...

      • saraw

        Aijjaa minulta Fillarihuolto savolainen otti eturenkaan ulko ja sisärenkaan vaihtamisesta 55€ ja aikaa meni 15min.... Aika kallis hinta.......


      • Anonyymi
        saraw kirjoitti:

        Aijjaa minulta Fillarihuolto savolainen otti eturenkaan ulko ja sisärenkaan vaihtamisesta 55€ ja aikaa meni 15min.... Aika kallis hinta.......

        tee ite se korjaus ja oon ite tehnyt kaiken vaitanut osat ja niiden hankiminen on kallista


      • Anonyymi

        miksi te ite että korjaa omia pyöriä vai onko paskasta homaaa


    • tunturisti42

      Eino-Leinonkadulla on hyvä pyöräkorjaamo. Viime syksynä peruskunnostututin Tunturi pyöräni. Laitettiin uudet vaihteet, hammasrattaat, keskiö, jarrut. Tuli hyvään kuntoon, pyörä kuin uusi ja hinta oli hyvin kohtuullinen.

      • alkaen

        Sinne Eino leinon kadun paikkaan en vie, mainosti lehdessä. Täyshuollot ALKAEN 120€, hirveä hinta. Enemmän kun itse pyörän arvo.. Jos hinta olisi kohtuullisempi niin sitten..


    • ilmaista

      Huoltakaa ite, ei se niin vaikeaa ole.

      • mariiii

        En huolla. Ei se vaikeeta ole varmaan, mutta olen nainen, ei minulla ole työkaluja. Esimerkiksi jonkun poljen kammen ulostyöntimenkin kaipaa ja mitä kaikkea. Annetaan ammattilaisten huoltaa asianmukasesti.


      • Peltiburanallakorjataan

        Pekolassa siinä urheilukentän huoltorakennuksen takana on hyvä ja edullinen korjaamo. Joskus hommat hoituu odottaessakin. Omat juomat sitten messiin!


      • huom1

        Ihan etsin asiallista firmaa kuka laittaa pyörän.


      • Feministi
        mariiii kirjoitti:

        En huolla. Ei se vaikeeta ole varmaan, mutta olen nainen, ei minulla ole työkaluja. Esimerkiksi jonkun poljen kammen ulostyöntimenkin kaipaa ja mitä kaikkea. Annetaan ammattilaisten huoltaa asianmukasesti.

        Taas toi avuttomuus-kortti. Olen nainen, ei mulla ole työkaluja. Sniif. Olet häpeäksi siskoillesi!


      • ilmaista

        No kammen ulostyöntimestä en ole kuullut :)
        Ulosvedin ja ne erikoishylsyt keskiöön (jostarvii, mummopyörässä ei tarvitse. maksaa n. 15 euroa yhteensä.
        Minäkin tiskaan, imuroin japesen pyykkiä, vaikka olen mies..ei kannata rajoittaa toimintoja sukupuolensa vuoksi, tekeminen opettaa. Laakerien pesu, rasvaus tai vaihto ei kummonen homma ole.


      • hehhehheheh

        Kuule sinä nimimerkki ilmainen. En todellakaan mitään rajota. Mielummin vien pyörän liikkeeseen ammattilaiselle, siksi täällä kyselinkin. Ja eihän se sillon tule ilmaiseksi kun joutuu työkaluja ostamaan. Pyörän vanteet tarvii myös rihdata.


      • Häpee
        Feministi kirjoitti:

        Taas toi avuttomuus-kortti. Olen nainen, ei mulla ole työkaluja. Sniif. Olet häpeäksi siskoillesi!

        Sua häpeää varmaankin koko sukus sitten?

        Tästä eteenpäin älä tule kommentoimaan jos ei ole oikeeta asiaa. Kiitos paljon etukäteen!


      • ilmaista

        No kunhan huutelen :) Tosiaan, tällä hetkellä niiden hilujen hinta on 15e/5v 3 euroa/vuosi..rihlaamisavain toki 2 euroa siihen päälle.
        Hyvähän se on, että ammattilaisia työllistät..hyviä kilometrejä kesääsi, ei törmäillä, kun kaahaan menemään :)


      • huoltovaan

        Jos ritauksen haluaa tehdä tarkasti niin siihen tarvitaan rihdauspukki se maksaa kunnollinen 70-150€..


      • ilmaista

        Mm..jos tarvii sellaista..kyllä sen paikallaan pystyy tekemään ihan kotikonstein.


      • rihtauskone

        Saahan sen mutta ei niin tarkkaan kun haluaa.


      • ilmaista

        Kilpuriini on toistaiseksi kelvannut, 700cc on rengaskoko..


      • romuseon
        ilmaista kirjoitti:

        Kilpuriini on toistaiseksi kelvannut, 700cc on rengaskoko..

        Mikä kilpuri? Joku ikivanha pöllitty konkeli?


      • llmaista

        On sillä jokunen vuosi jo ikää, juuri siksi ettei ole huoltamattomuuttaan vioittunut. Pyörä kannattaavalita niin, että se on helppo huoltaa, eikä esim keskiö ole kasetti, joka on paljon kalliimpi, kuin pari laakeria ja akseli.


      • Anonyymi
        Feministi kirjoitti:

        Taas toi avuttomuus-kortti. Olen nainen, ei mulla ole työkaluja. Sniif. Olet häpeäksi siskoillesi!

        Juu, toki itsekin ihmettelin kommenttia, ettei nainen voisi omistaa työkaluja, mutta... Entä jos minä miehenä kertoisin, etten omista työkaluja enkä osaa korjata pyörääni ja joku mies tokaisisi, että olen häpeäksi miehille, hän olisi tietenkin sovinistisika ja edustaisi toksista maskuliinisuutta, koska tokihan miehellä on oikeus olla avuton. Mutta eikö naisella ole?


      • Anonyymi
        huom1 kirjoitti:

        Ihan etsin asiallista firmaa kuka laittaa pyörän.

        Parolan pyörähuolto on asiallinen huolto maksoi 137. Aika tyyris mutta minkäs teet kun ei itse osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parolan pyörähuolto on asiallinen huolto maksoi 137. Aika tyyris mutta minkäs teet kun ei itse osaa

        Parolan korjaamolla menee kauan tosi kauan luvataan ja taas luvataan. Hodasta on hämeessä ei soiteta miks kestää ja kestää


    • Kampi

      Aika samoissa hinnat on,tuli vaan todettua

      • heittoa-hinnoissa

        On hinnoissa heittoa paljonkin.

        Mummopyörän huolto 65€ yhdessä paikassa Hämeenlinnassa, ja toisessa 75€, kolmas 90€, neljäs 105€, viides 120€. Osa noista olikin vanhoja ukkoja jo ketkä varmaan ei edes verojaan tai mitään maksa. Ja palvelu oli ala-arvoista. Mutta halvimpaan&kalleimmassa on 55€ hintaero.


      • toteesnääs

        Sä olet kova jäbä toteen sit


      • erojaon

        Hinnat tuntuu vaihtelevan aika paljonkin. Useimman kympin.


      • Anonyymi
        heittoa-hinnoissa kirjoitti:

        On hinnoissa heittoa paljonkin.

        Mummopyörän huolto 65€ yhdessä paikassa Hämeenlinnassa, ja toisessa 75€, kolmas 90€, neljäs 105€, viides 120€. Osa noista olikin vanhoja ukkoja jo ketkä varmaan ei edes verojaan tai mitään maksa. Ja palvelu oli ala-arvoista. Mutta halvimpaan&kalleimmassa on 55€ hintaero.

        Hesassa maksoi normaalipyörän huolto 180 €, että verratkaa vähän ja valittakaa hintoja vasta sitten.


    • ammattilaiset

      Eiköhän ne kaikki Hämeenlinnan pyöräkorjaamot osaa hommansa! Älkää jaksako jauhaa paskaa täällä palstalla.

      • Pinna-poikki

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikki olisivat amattitaitoisia pyöränkorjaajia,sekin on tullut itse todettua,muuten ihmiset ostaa nykyisin uuden sisäkumin kun eivät osaa paikata edes sitä.


      • konkkaa

        Onhan noita pyöräkorjaamoita Hämeenlinnassa, mikä muka nyt meni konkkaan?


      • halpaa
        Pinna-poikki kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikki olisivat amattitaitoisia pyöränkorjaajia,sekin on tullut itse todettua,muuten ihmiset ostaa nykyisin uuden sisäkumin kun eivät osaa paikata edes sitä.

        Sisärenkaat on nykyään edullisia että mitä järkee edes paikata vanhaa...


      • Tubeles

        Halvalla ei saa hyvää.


      • venttiilit

        Motonet Oy

        Continental sisärengas 5,90€
        Michelin sisärengas 7,90€

        Että kyllä halvalla saa hyvää. Michelin ja continental ovat hyviä merkkejä joita käytetään autoissa, moottoripyörissä ja yms!


      • pyörävaja

        Onko kellään kokemuksia linnan pyöräverstaasta?


      • eimitäänjärkeevaionko
        halpaa kirjoitti:

        Sisärenkaat on nykyään edullisia että mitä järkee edes paikata vanhaa...

        Muksun fillariin kävin motonetistä paikkarasiaa niin oli noin 7 egee kun uusi sisägummi 4egeä WTF?


      • sisägummi-fiukee

        Hullu saa olla mutta ei tyhmä... 3,90€ taitaa halvimmillaan maksaa mätänetissä sisägummi fiukee


      • rip-pyöräni
        pyörävaja kirjoitti:

        Onko kellään kokemuksia linnan pyöräverstaasta?

        Älä vie linnan pyörävajaan äläkä ainakaan tmi jari heiskarille.


      • ikinä-enään
        Pinna-poikki kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikki olisivat amattitaitoisia pyöränkorjaajia,sekin on tullut itse todettua,muuten ihmiset ostaa nykyisin uuden sisäkumin kun eivät osaa paikata edes sitä.

        Joo fillarihuolto savolainen ex taksikuski ei ainakaan osaa pyörän renkaita edes täyttää. Tai tämän kuvan minä olen saanut hänestä kun käytin fillariani huollossa pari v sit.


      • kouluun1
        Pinna-poikki kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että kaikki olisivat amattitaitoisia pyöränkorjaajia,sekin on tullut itse todettua,muuten ihmiset ostaa nykyisin uuden sisäkumin kun eivät osaa paikata edes sitä.

        Opettele kirjoittaan.


      • Anonyymi

        Savolaisesta olen huommannut että osaa huijata varsinkin vanhuksia


      • Anonyymi

        Kerro kuka osaa oikeasti. 5 vk olen odotellut ja valmista ei taida tulla


    • ilmaista

      Anteeks ny vaan, mutta on ihan rahan haaskausta maksaa tuollaisia hintoja.

      • mietis

        Meinaatko että pitäisi jättää huoltamatta? En mikään toimi pidemmän päälle jos ei huolla. Ajatteletko samanlailla kun viet autoasi huoltoon? Ihan rahan haaskuuta vaihdattaa autoon öljyt, suodattimet?


      • ilmaista

        En huollan myös autoni itse, kuten pyöränikin.


      • laatua-saksasta
        ilmaista kirjoitti:

        En huollan myös autoni itse, kuten pyöränikin.

        Juu sulla on varmaan joku fiat punto tai bemarin romu. Ostaisit edes auton eli mercedeksen.


      • ilmaista

        Viimeksi huolsin Mersua (muuten ok auto, mutta vanhemmiten tuppaavat mätänemään), mutta toki muutkin menee,ei merkillä väliä.


      • mätänee-kaikki
        ilmaista kirjoitti:

        Viimeksi huolsin Mersua (muuten ok auto, mutta vanhemmiten tuppaavat mätänemään), mutta toki muutkin menee,ei merkillä väliä.

        Kaikki ne mätänee täällä suomessa ajan mittaan. Mikä mersu?


      • ilmaista

        220 cdi 2004, tämä nyt ei ihan mätä ollut, mutta Mersujen ongelma on ruoste.
        Kaikkien ei tosiaan ole vielä kymmenessä vuodessa.


      • johtotähti-parasta
        ilmaista kirjoitti:

        220 cdi 2004, tämä nyt ei ihan mätä ollut, mutta Mersujen ongelma on ruoste.
        Kaikkien ei tosiaan ole vielä kymmenessä vuodessa.

        Itsellä on S 600 mersu ja kesällä ajelen myös ce mersulla.


      • ilmaista

        epäilemättä :)


    • 5tähteä

      Älä vie fillarikorjaamo savolaiselle viipurintielle, äläkä jari heiskarin pyöräkorjaamoon. Eino leinon kadun mesta on kai ihan hyvä mutta h******n kallis. Kantolassa on hyvä korjaamo sekä linnan pyöräverstas. Tekeekös muuten hellsten enään pyöräkorjauksia? =D

      • Ketju_Rattaat

        Kyl sil liike siin turuntiellä.aika harvoin vaan auki,kantsii katsoo josko nallessa kahvilla ?


      • tiedoksi
        Ketju_Rattaat kirjoitti:

        Kyl sil liike siin turuntiellä.aika harvoin vaan auki,kantsii katsoo josko nallessa kahvilla ?

        Luolajan suunnilla tekee koto tallissaan pyörähommia.


      • Anonyymi

        Hellsten ihana häppänä ukkali


    • sain_laakerikuulat

      Vieläkö se Myllymäen fillaripaja on pystyssä siinä vanhassa kaupassa. kävin sielä joku vuosi sitten niin oli hiivoissa se äijä ja jutteli aika sekavia.

      • sellasia888

        Ei ole. Nykyään tekee niitä hommia talonsa alakerrassa, Itsellä samoja kokemuksia puljusta oli alkon tuotteen aika kovasti maistunut.. ostin perus jarrupalat otti niistä 15€.. puuilos samat palat 2,50€


      • fillarijorkka

        Helstenin paja on Turuntie 8, mutta on yleensä auki ajoittain.
        Vanhasta Nallesta varmimmin tavoittaa.


      • Anonyymi

        Myllypajan fillarihuollon hellsten nauttii muutakin kuin luottamusta. Ihana höppänä


    • HMLVAIN

      Kuka on kyseessä?

    • Toiset täälä korjaa huoltamoiden kalliilla kustuja huoltoja pilkkahintaan. Paikkaa en saa mainostaa mutta töissä olen ko. puljussa. Tuo on nykyään melkeen sellasta hommaa että kannattaa tehä itse tai kysellä joku tuttu tekemään. Itte voisin huoltaa mutta palkkaa toki en voi sinällään ottaa muutakun mahdollisista uusista osista hinnan. Anyhow, hauskaa metsästysretkeä jos meinaat löytää edullisen paikan.

      • eräjormavain

        Jotkut osaa jotkut ei.


    • Anonyymi

      En suosittele Hellstenin pyöräkorjaamoa. Ei korjannut pyörän vikoja, joita pyysin, vaan sen sijaan "korjasi" useita muita kohtia pyörässä. Rahat menivät hukkaan. Oli edullinen, mutta kalliimmaksi se nyt käy, kun saan viedä pyörän toiseen paikkaan, jossa pyörän viat oikeasti korjataan.

    • Anonyymi

      Peltirattaita laittaa helsteeni ei kestä edes vuotta kun hyppii ketju yli vaikka kaikki vaihdettiin.

    • Anonyymi

      Löytyykö hämeenlinnasta tiloja joissa voisi itse huoltaa polkupyörää? Pöölissä on joku polkupyörän huoltohuone mutta ei mitään tietoa voiko sitä varata.

    • Anonyymi

      Parolanpyörähuolto on hyvä ja asiallinen mutta työstä pitää maksaa ei kukaan tee ilmaista työtä. Kun itse ei osaa niin on pakko ostaa palvelu

    • Anonyymi

      Parolan pyörähuoltoa olen käyttänyt. Mutta nyt pyöräni on ollut 5 vk korjattavana eikä valmista taida tulla. Luvataan luvataan selitetään sitä tätä. Tosi outoa jokin mättää nyt oikein pahasti monesti olen soittanut ja taas luvataan. Mikä olis oikeasti joka osaa korjata

    • Anonyymi

      Onko olemassa hyvää jaluotettavaa fillarikorjaamoo hämeenlinnassa. Minulta mennyt usko. Kaikki tuntuu huijaavan varsinkin kun nainen on asiakkaana

    • Anonyymi

      Parolantiellä kaupungin omistamassa vuokratalossa.Hintatasosta en tiedä,pyöränraatoja kannetaan asuntoon tämän tästä.Mihinköhän ruosteet kipataan,ettei vedettäisi vessanpytystä alas.Tarkempaa osoitetta en viitsi sanoa,kysymällä kyllä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe