26.5-15 Tiistai

Onpa taas mennyt lujaa joten paluu arkeen oli kiva juttu vaikka oli hauskaa vähän sekoilla siihen on niin harvoin mahdollisuus. :) Siis jos pitää sekoilla, niin totta kai se kannattaa tehdä kunnolla eikä postailla jotain löylykauha/ulosviestejä ne on tosi säälittäviä eli mielikuvitusta peliin perceilijät,,,
Olen nyt kulkenut pyörällä duunissa se on haukaa ja samalla vähän liikuntaa sekä olen myös miettinyt rullaluistimia mutta ne on vähän hallikamaa,,, Älkää naurako mutta omistan myös rullalaudan kun halusin kokeilla sitä EN tosin enää. :)
Kipaisin duunista tullessa kamp,,, öh parturissa ja tietysti lyhennettiin ja värjättiin hieman vaaleammaksi sellainen kesätukka-tsydeemi.
No juu tässä minun uusi tunnus halusin vain updateta sen sähkärin voi päätellä nimimerkistä myös.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauka2

      Oletko ollut lentämässä? Nyt on ollut hyvät kelit.

      • Ehkä kesäkuun lopulla osa klikistä pelkää ja saa pelätäkin. :) Vakavasti sanoen en mä nyt yksin suostu maksamaan koneen vuokraa.


      • heh_heeeee
        ExTissuX kirjoitti:

        Ehkä kesäkuun lopulla osa klikistä pelkää ja saa pelätäkin. :) Vakavasti sanoen en mä nyt yksin suostu maksamaan koneen vuokraa.

        Älä lässytä. Hullut ja aseistetut sekakäyttäjät eivät pääse lähellekään lentokoneita.


      • kkk.f
        ExTissuX kirjoitti:

        Ehkä kesäkuun lopulla osa klikistä pelkää ja saa pelätäkin. :) Vakavasti sanoen en mä nyt yksin suostu maksamaan koneen vuokraa.

        Oletko sinä kylmiksen videossa lelu uzi kädessä? Vai tekotissu?


      • sitä.vaaan
        kkk.f kirjoitti:

        Oletko sinä kylmiksen videossa lelu uzi kädessä? Vai tekotissu?

        Siis se jolla on leikkiase ja kiroaa.. Oletko se sinä? Saimmeko kasvot sinulle vai on se tekotissu? Sinä lienet aito ja ehta.


      • sitä.vaaan kirjoitti:

        Siis se jolla on leikkiase ja kiroaa.. Oletko se sinä? Saimmeko kasvot sinulle vai on se tekotissu? Sinä lienet aito ja ehta.

        Hyvä kysymys.
        Mietitääs sitä hieman,,, ehkä en. :)


      • ExTissuX kirjoitti:

        Hyvä kysymys.
        Mietitääs sitä hieman,,, ehkä en. :)

        Alkoi ihan järjettömästi naurattamaan tuo tekotissu,,, :D


      • olet_sairas
        ExTissuX kirjoitti:

        Hyvä kysymys.
        Mietitääs sitä hieman,,, ehkä en. :)

        Oliko tuo jotain ääliöimästä kusetusta kokoa ajan.


    • mies.palasi.osastolle

      Mies nielaisi lentokoneen ja muuttui välittömästi Tissuksi. Viimeksi hänet on nähty lentävän kohti Kellokoskea.

    • ovipönkkä

      Botoxia poskessa ja tekotissut polvessa.

    • oikeaan.osoitteeseen

      Mies nielaisi Kylmiksen ja alkoi leijailemaan kohti niuvanniemeä. Kaikki 5 sivupersoonaa leijaili mukana.

    • feikintappaja

      Kun kylmis kuulee että on julkaissut videosi sinun nimissä hän vääntää sinulta niskat nurin.

      • kylmikselle.koira

        Kylmis on tainnut saada koiranpennun, koska on niin hiljainen..


      • En ole julkaissut täällä yhtään videoo YouTubella tai aijaassa en myöskään valokuvaa, saattoi olla tuuraaja joka käy hieman vajaalla tosin kommentit saattoivat olla minun.
        Toistan, " Siis jos pitää sekoilla, niin totta kai se kannattaa tehdä kunnolla".
        Maailma varokoon kuten myös S24:keskustelu-palstat.


    • Kylmät_tissut

      Palstan vakioilla sekoaa pää näemmä samaan aikaan...

    • perkeleen.ranskiket

      Ja minua vituttaa autot! Yksiki vikavalo, niin ajan ranskiksen motarin varteen ja tuikkaan tuleen. Aivan se sama! Sakot vaan muiden ulosottojen perään, aivan se ja sama! :D

    • tissuxxx

      Syomi24 ei ole hyymörintäjyä ymmärtää vain löylykayha-kakka-peppu-puppeli juttuja eli helmiä sioille. Jos kaikki tissut hyökätään niin siitä tulee 700viestin hyökkäys yhdellä kertaa.

    • sää.jyödä.nöbelääneriä

      Kyn jyö nöbelääneriä niin vöi lähtä täjy jä ryyät kärähtää hellälle.

    • aito_mä

      Et ollut sä siinä videolla.
      Ajatteleppa, teet mitä vaan niin olet se uskomaton The Tissu.
      Palstakerma vain entistä sekaisempi nyt ;))))).

    • ovipönkkä

      Tissu laukesi pöksyihinsä, kun sai vihdoin palstalla oman 15 minuuttisen valokeilassa Kylmiksen ollessa lomalla. Nauti tästä nyt, kun vielä voit, sillä ylihuomenna Kylmis tulee takaisin lomalta ja palstalla palataan taas vanhaan päiväjärjestykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe