Todella loukkaavaa..

.. Kun täällä palstalla nimimerkki 1000kertaaYÖK haukkuu minua kireäksi, pyhäkoulutädiksi, koska en ymmärrä palstalla hänen, varatun naisen flirttailua muiden kanssa.. Hän ei osaa kuin puhua miesten kanssa, ei muiden palstalaisten kanssa ollenkaan.. eka kertaa hän tuli palstalle minua haukkumaan, mutta se on vissiin ihan ok, koska hän on kaunis, sekö antaa kaikki haukut ja viat/käytöstavat anteeksi??

Siis oikeasti oletteko kaikki sitä mieltä että vakava parisuhde on muka vanhanaikaista?? Itse olen onnellisesti naimisissa, eikä tee mieli muita miehiä iskeä. :) Vakava parisuhde on ihana asia. <3

Oli pakko keventää sydäntä tästä asiasta, kun ihmetyttää nykyajan teinien käytöstavat.. :(

150

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinkuin tuossa toisessa aloituksessa kirjoitin,niin parisuhteita ja avioliittoja on niin monenlaisia. Ei vakava parisuhde mikään vanhanaikainen ole ,mutta kun aina ei mene niinkuin meinaa.
      Ei noita nuoria kannata niin vakavasti ottaa. :)

      • ei voi kun päätä pudistella, kun lukee teinien juttuja.. Eivät vastaa ollenkaan, tulee vaan tekstiä että kullannuppua kiustataan ja se on niin kiltti..

        Juu, ei normi parisuhde tarkoitat että olen pyhäkoulutäti tai mitenkään kireä, vaikka teinit sellaista luulevat.


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        ei voi kun päätä pudistella, kun lukee teinien juttuja.. Eivät vastaa ollenkaan, tulee vaan tekstiä että kullannuppua kiustataan ja se on niin kiltti..

        Juu, ei normi parisuhde tarkoitat että olen pyhäkoulutäti tai mitenkään kireä, vaikka teinit sellaista luulevat.

        Rakkaus on tunnetusti sokea...:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rakkaus on tunnetusti sokea...:))

        Todellakin sokea noiden tapauksessa, mutta minkäs teet..


      • piiputtaako

        AITAUS on valmis huomista iloittelua varten. Piippumies tullee jälleen vahtimaan.
        Viime vuonna ainakin fillareita oli satamäärin ja valomerimeteli suunnaton.


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Todellakin sokea noiden tapauksessa, mutta minkäs teet..

        Toi on vanha sanonta ja tänään näin tämmösen,että rakkaus tekee sokeaksi,mutta näkö palautuu kyllä avioliitossa. :))))


    • Tervetuloa-sydämmeeni

      Voi kulta rakas kuka sinua moittii, sinun sisäisen kauneuden näkee, kun katsoo syvemmälle.
      Sydämessäsi asustaa herttainen ihmisystävällinen suvaitsevainen mieli jollaisen toivoisi olevan muillakin.

      • Ööh.. Oliko tämä joku vitsi/kiusa..?


    • tervetuloa-sydämmeeni

      Ikävä mihin sinä jäit kaunokainen ei tässä kannata jäädä meneisyyteen vaan pitää rohkeasti astella tulevaisuuteen.

    • Ymmärrän täysin sinua kittie tapauksissa joissa pariskunta rakastaa toisiaan täysillä...

      Pitkä parisuhde voi teoreettisella tasolla kuitenkin johtaa myös sellaiseen tilanteeseen että kaiken tasoinen kiinnostus puolisoon vain häviää. Yhdessä kuitenkin elellään, ilman mitään fyysistä tai psyykkistä läheisyyttä. Voi tuo tilanne jopa mennä niin pitkälle että partneri ei edes piittaa toisen flirttailuista tai muustakaan.

      En mä muuten tiiä, isot pojat vaan puhu taas...

      • Kyllähän on olemassa pitkiä parisuhteita, jotka ovat täysin onnellisia. :)

        Mutta jos suhde hiipuu, silloin pitää tehdä jotain, erota, korjata välit tai jotain..


    • yhyhy

      Kittie se vaan jaksaa täällä kuukaudesta toiseen kateellisena kitistä samoista asioista. Et vissiin itse saa keneltäkään muulta huomiota kuin mieheltäsi? Parisuhteessakin pieni flirtti on sallittua. Ei se tarkoita sitä että heti ollaan housut kintuissa jossain auton takapenkillä.
      Vai kulkeeko miehesi/sinä kaupungillakin mustat laput silmillä, että ketään muuta ei saa edes katsoa?

      • MarinaJaNarina

        Jep. Kuivakka tapaus. Jättäisin suosiolla väliin.


      • Minua naurattaa kahden ylläolevan kommentit. :D Vaikka ei onnelllisessa parisuhteessa flirttailla muiden kanssa, ei tarkoita että kuljetaan laput silimillä tai että olen kuivakka.. Voi voi näitä lapsellisia ukkoja / teinejä..


    • äitylionnellinen

      Mun puolesta kaikki perheenrikkojat, puumat, vikittelijät, flirttailijat, petturit, hutsut, ym ym sais laittaa kaikki samaan nippuun ja lähettää avaruuteen. Köyriköön ja pettäköön siellä toisiaan niinpaljon kun huvittaa. Onpahan rikkomasta muiden aitoa onnea ja perhe-elämää joille papin aamen oikeasti jotakin merkitsee!!!

      • Voi kun kiva lukea kommenttia että näin ajattelet! :)


    • Ex-uintikaveri

      Olisiko jo pienen tuumaustauon paikka? Parjaat ja arvostelet kyseistä nimimerkkiä jatkuvalla syötöllä. Teet avauksia, joihin vedät myös muita loanheittäjiä mukaan. Kuitenkin toisaalla myönnät, ettet tunne ko. nimimerkkiä henkilökohtaisesti. Annan sinulle nyt hyvän neuvon. Lopeta ja mieti käytöstäsi, jos siihen kykenet.

      • Olisiko myös sinulla ja yökkiksellä tuumauksen paikka jo?? Sanon TAAS, ekaa kertaa yökkis tuli palstalle ja kiusasi minua, mutta se kai edelleen ok?? Ja näköjään myös se että hän on varattu nainen, mutta hän edelleen flirttailee palstalla miesten kanssa.. Miksei voi keskittyä parisuhteeseensa..? Enpä ole saanut näihin kysymyksiin vastauksia..


      • olis_asiaa
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Olisiko myös sinulla ja yökkiksellä tuumauksen paikka jo?? Sanon TAAS, ekaa kertaa yökkis tuli palstalle ja kiusasi minua, mutta se kai edelleen ok?? Ja näköjään myös se että hän on varattu nainen, mutta hän edelleen flirttailee palstalla miesten kanssa.. Miksei voi keskittyä parisuhteeseensa..? Enpä ole saanut näihin kysymyksiin vastauksia..

        en oo uimamaisterin kaltanen sananiekka mut sanon silti et jätä meidän typy rauhaan. parisuhde ei meinaa sitä et eikö naisella voi ystäviä olla. et nyt laitat vaikka jeesusteipillä naamas umpeen et tää juttu ei enään jatku.


      • Ex-uintikaveri
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Olisiko myös sinulla ja yökkiksellä tuumauksen paikka jo?? Sanon TAAS, ekaa kertaa yökkis tuli palstalle ja kiusasi minua, mutta se kai edelleen ok?? Ja näköjään myös se että hän on varattu nainen, mutta hän edelleen flirttailee palstalla miesten kanssa.. Miksei voi keskittyä parisuhteeseensa..? Enpä ole saanut näihin kysymyksiin vastauksia..

        Mikset sinä voi vastaavasti keskittyä omaan elämääsi? Muiden ihmisten parisuhteet eivät sinulle käsittääkseni kuulu.


      • Ex-uintikaveri kirjoitti:

        Mikset sinä voi vastaavasti keskittyä omaan elämääsi? Muiden ihmisten parisuhteet eivät sinulle käsittääkseni kuulu.

        Ja mikset itse keskity omaan elämääsi, vaan haikailet varatun naisen perään?? Kyllä moni ihmettelee teidän peliä palstalla varatun kanssa, piste!


    • yhyhyhy

      Nyt kittie erehtyi. En ole ukko / teini.

      On se kamalaa kun joku täällä "flirttailee", hui että. Elämä ihan pilalla.
      Mutta jatka toki vain itsesi vakuuttelua siitä että kaikki muu on kakkaa paitsi pissa ja hommaa vaikka se ihan oikea elämä tämän kokkola-palstan ulkopuolella. Suosittelen lämpimästi.
      Ei kukaan normaali ihminen täällä jankuta siitä mitä muut täällä palstalla tekee kuukaudesta toiseen, vaan keskittyy ihan muihin asioihin.

      • Asiapuhetta_

        Komppaan. Tämä ei ole oikea paikka pakkomielteiden hoitoon.


      • Siis jestas kuin naiiveja olette! Monihan täällä kirjoittaa palstalle joka päivä, ja ei se tarkoita etteikö ole muutakin elämää... :D

        Ja kyllä saan ihmetellä nuoren naisen flirttiä palstalla, siis ihan oikeasti! Miltä teistä tuntuisi jos rakkaanne olisi joka päivä palstalle kirjoittelemassa vieraille miehille tai naisille??

        Ja kyllä tuo miesten flirtti yökkikselle menee jo rakkauden puolelle, vai ettekö osaa lukea?? Keijutyttö <3, Oothan mun pian, mulla on sixpäkki etc... Mitä yökkiksen mies ajattelisi jos lukee näitä juttuja?? Itse ainakin olisin surullinen jos oma mies täällä tuollaisia flirttijuttuja kirjoittelisi...

        Mutta. näköjään teille lapsellisille miehille teinin ulkonäkö antaa ilkeilyn ja flirtin muiden kanssa anteeksi?? Itselleni suhteessa on tärkeämpää mitä siellä päässä liikkuu, kuin pelkkä nätti naama..


      • Kolmikymppinen_vaan
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Siis jestas kuin naiiveja olette! Monihan täällä kirjoittaa palstalle joka päivä, ja ei se tarkoita etteikö ole muutakin elämää... :D

        Ja kyllä saan ihmetellä nuoren naisen flirttiä palstalla, siis ihan oikeasti! Miltä teistä tuntuisi jos rakkaanne olisi joka päivä palstalle kirjoittelemassa vieraille miehille tai naisille??

        Ja kyllä tuo miesten flirtti yökkikselle menee jo rakkauden puolelle, vai ettekö osaa lukea?? Keijutyttö <3, Oothan mun pian, mulla on sixpäkki etc... Mitä yökkiksen mies ajattelisi jos lukee näitä juttuja?? Itse ainakin olisin surullinen jos oma mies täällä tuollaisia flirttijuttuja kirjoittelisi...

        Mutta. näköjään teille lapsellisille miehille teinin ulkonäkö antaa ilkeilyn ja flirtin muiden kanssa anteeksi?? Itselleni suhteessa on tärkeämpää mitä siellä päässä liikkuu, kuin pelkkä nätti naama..

        Se mitä sä meistä luulet tietäväs on aivan sun oman likasen ajatusmaailman tuotosta. Sä vainoot suu vaahdos hyväsydämistä ja herkkää nuorta naista ku joku keskiaikainen inkvisiittori. Sä tääl ittes mokaat ja nolaat. Ja noi sokeus-jutut vois sininen kimppa jo lopettaa. Täält ei muita sokeita löydy ku te kolme. Jos mä sun miehes olisin mä häpeäisin silmät päästäin sun käytöstä. Et vaihda aihetta.


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Se mitä sä meistä luulet tietäväs on aivan sun oman likasen ajatusmaailman tuotosta. Sä vainoot suu vaahdos hyväsydämistä ja herkkää nuorta naista ku joku keskiaikainen inkvisiittori. Sä tääl ittes mokaat ja nolaat. Ja noi sokeus-jutut vois sininen kimppa jo lopettaa. Täält ei muita sokeita löydy ku te kolme. Jos mä sun miehes olisin mä häpeäisin silmät päästäin sun käytöstä. Et vaihda aihetta.

        No kerro nyt vihdoinkin miksi flirttailet varatun kanssa ja kehut sixpäkkiäsi? Kyllähän tuo selvästi on varatun vonkkaamista, vai mitä sillä tarkoitat? Ette kertaakaan ole vastannut siihen asiaan reilusti?

        Ja yökkiksen herkyyttä en ole palstalla huomannut, pelkästään hänen kiusaansa minua kohtaan, kirosanoja.. Ja että hän juttelee vain palstan miesten kanssa flirttijuttuja, ei mitään muita aiheita.. Samoin on teidän juttunne palstalla.. ette kerro mitään Kla aiheita, pelkkää keijutytön vonkkaamista.. Ajatteletko ollenkaan häne miestään??

        En minä nolaamista pelkää, ihmettelen vain teidän käytöstä varattua kohtaan..

        Vastatkaa nyt jo rehellisesti kysymyksiini, tai ajattelen edelleen samaa.


      • 1000kertaaYÖK

        Ihan oikeasti. Nyt alat elää sun omaa elämää ennen kuin pimahdat kokonaan. Takerrut niin hirveällä innokkuudella mun asioihin, ettei se ole enää tervettä. Ne älyttömyydet, mitä sun vinksahtanut huumorintajuton mielikuvitus saa aikaan, eivät ole tosia. Oikeasti sun kannattaa suunnata sun ajatukset muualle, koska uit jo liian syvissä vesissä.

        Lopuksi sanon molemmille sinisille rouville jotain, mitä voitte itseksenne miettiä. Onnellinen parisuhde on iloinen asia. Sellainen kuin esimerkiksi mulla ja mun miehellä on. Siinä vaiheessa, kun parisuhde muuttuu vakavaksi, se on ohi.


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Nyt alat elää sun omaa elämää ennen kuin pimahdat kokonaan. Takerrut niin hirveällä innokkuudella mun asioihin, ettei se ole enää tervettä. Ne älyttömyydet, mitä sun vinksahtanut huumorintajuton mielikuvitus saa aikaan, eivät ole tosia. Oikeasti sun kannattaa suunnata sun ajatukset muualle, koska uit jo liian syvissä vesissä.

        Lopuksi sanon molemmille sinisille rouville jotain, mitä voitte itseksenne miettiä. Onnellinen parisuhde on iloinen asia. Sellainen kuin esimerkiksi mulla ja mun miehellä on. Siinä vaiheessa, kun parisuhde muuttuu vakavaksi, se on ohi.

        Nyt on kyllä pakko puuttua tähän kyseiseen juttuun sen verran, että sen mitä parisuhteesta olen ketjuihin kirjoittanu, niin olen kirjoittanut yleisellä tasolla! Jutuilla ei siis ole mitään tekemistä teidän touhujenne kanssa! Minua ei pätkääkään kiinnosta teidän touhut ja kirjoittelut!! Yleensäkin inhoan kaikkea riitelyä, sillä siitä ei tule kuin paska fiilis.


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Nyt alat elää sun omaa elämää ennen kuin pimahdat kokonaan. Takerrut niin hirveällä innokkuudella mun asioihin, ettei se ole enää tervettä. Ne älyttömyydet, mitä sun vinksahtanut huumorintajuton mielikuvitus saa aikaan, eivät ole tosia. Oikeasti sun kannattaa suunnata sun ajatukset muualle, koska uit jo liian syvissä vesissä.

        Lopuksi sanon molemmille sinisille rouville jotain, mitä voitte itseksenne miettiä. Onnellinen parisuhde on iloinen asia. Sellainen kuin esimerkiksi mulla ja mun miehellä on. Siinä vaiheessa, kun parisuhde muuttuu vakavaksi, se on ohi.

        Pahoittelen jos huoleni parisuhttesta/miehestäsi oli häiritsevää.. Tiedän vain että moni voisi olla surullinen jos oma rakas täällä laittaa flirttailevia viestejä muille..

        Ja kiva kuulla jos suhteesi miehesi kanssa on onnellinen, samoin on omani. Ja vakavalla suhteella en tarkoita tylsää, vaan että se on onnellinen ja riittää meille, ei tarvi muita katsella.

        Nyt ihan oikeasti juttua muustakin kuin pienen piirin kesken, täällä on paljon kivaa porukkaa jonka kanssa jutella myös.. Poislukien tr:ä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko puuttua tähän kyseiseen juttuun sen verran, että sen mitä parisuhteesta olen ketjuihin kirjoittanu, niin olen kirjoittanut yleisellä tasolla! Jutuilla ei siis ole mitään tekemistä teidän touhujenne kanssa! Minua ei pätkääkään kiinnosta teidän touhut ja kirjoittelut!! Yleensäkin inhoan kaikkea riitelyä, sillä siitä ei tule kuin paska fiilis.

        Niin oli, sinua ei tarvitse syyttää. Ja anteeksi että aiheutin riitaa palstalle.

        Mutta ihan oikeasti olin huolissani tuosta meiningistä, koska kyllä moni arvostaa kumppaninsa luotettavuutta. :)


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Niin oli, sinua ei tarvitse syyttää. Ja anteeksi että aiheutin riitaa palstalle.

        Mutta ihan oikeasti olin huolissani tuosta meiningistä, koska kyllä moni arvostaa kumppaninsa luotettavuutta. :)

        Eiköhän sitä jokainen arvosta kumppaninsa luotettavuutta. :)

        Eikä Kittie sun multa tarvi anteeksi pyytää. :)


      • olis_asiaa

        kuulkaas ku sellasta ihmistä ei löydy joka jaksais samaa joutavan päiväistä jankutusta johon ei toista päätä tuu. ku aamu kuudesta asti tekee raskaita hommia sitä on mukava sinkku miehen heittää välillä läppää sellasen kivan naisen kans jonka kans se onnistuu ja kemiat pelaa. mut enään ei oo kovin suurta väliä vaikkei täällä oltaiskaan ku yhteys toimii jo muutenki. maailma kuulkaas hymyilee leveästi ku kokkola-palstalta onnistuin löytämään itelleni kaksi enemmän ku mukavaa ystävää. toinen on hyvä jäbä ja toinen sellanen satujen kuvan kaunis prinsessa :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        kuulkaas ku sellasta ihmistä ei löydy joka jaksais samaa joutavan päiväistä jankutusta johon ei toista päätä tuu. ku aamu kuudesta asti tekee raskaita hommia sitä on mukava sinkku miehen heittää välillä läppää sellasen kivan naisen kans jonka kans se onnistuu ja kemiat pelaa. mut enään ei oo kovin suurta väliä vaikkei täällä oltaiskaan ku yhteys toimii jo muutenki. maailma kuulkaas hymyilee leveästi ku kokkola-palstalta onnistuin löytämään itelleni kaksi enemmän ku mukavaa ystävää. toinen on hyvä jäbä ja toinen sellanen satujen kuvan kaunis prinsessa :)

        Yritin vain saada rehellistä vastausta kysymyksiini, ja sitä en saa.. Ja kyllä minun kanssa voi keskustella, jos luulet ettei muka voi..? Aika loukkaavaa kommenttia on tullut teiltä miehiltä ja prinsessalta.. Olen kuule ihan jees ihminen ystävien mielestä.

        Minä edes pyysin anteeksi, mutta sitäpä ei taida teiltä saada.. Käpän heitto on toki hyvä juttu, jos asia kerran niin on.. Mutta tämä palsta kaipaa enemän yhteishenkeä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiköhän sitä jokainen arvosta kumppaninsa luotettavuutta. :)

        Eikä Kittie sun multa tarvi anteeksi pyytää. :)

        Kyllä tarvitsee pyytää, kun kerran riitelyä inhoat.. :)


      • Herätys_hei
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Yritin vain saada rehellistä vastausta kysymyksiini, ja sitä en saa.. Ja kyllä minun kanssa voi keskustella, jos luulet ettei muka voi..? Aika loukkaavaa kommenttia on tullut teiltä miehiltä ja prinsessalta.. Olen kuule ihan jees ihminen ystävien mielestä.

        Minä edes pyysin anteeksi, mutta sitäpä ei taida teiltä saada.. Käpän heitto on toki hyvä juttu, jos asia kerran niin on.. Mutta tämä palsta kaipaa enemän yhteishenkeä..

        Ei kai kukaan ala tällaisella palstalla ruotimaan perinpohjin yksityiselämäänsä ja antamaan selityksiä täysin tuntemattomille ihmisille.


      • Vanha_ruma_äijä
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Yritin vain saada rehellistä vastausta kysymyksiini, ja sitä en saa.. Ja kyllä minun kanssa voi keskustella, jos luulet ettei muka voi..? Aika loukkaavaa kommenttia on tullut teiltä miehiltä ja prinsessalta.. Olen kuule ihan jees ihminen ystävien mielestä.

        Minä edes pyysin anteeksi, mutta sitäpä ei taida teiltä saada.. Käpän heitto on toki hyvä juttu, jos asia kerran niin on.. Mutta tämä palsta kaipaa enemän yhteishenkeä..

        Ymmärrystä nuorisolle. Pojat haluavat nuoremman tytön seuraa. Heitä ei naimisissa olevat naiset kiinnosta. Turha siitä on loukkaantua.


      • Herätys_hei kirjoitti:

        Ei kai kukaan ala tällaisella palstalla ruotimaan perinpohjin yksityiselämäänsä ja antamaan selityksiä täysin tuntemattomille ihmisille.

        Ok. En kysele enää.


      • Vanha_ruma_äijä kirjoitti:

        Ymmärrystä nuorisolle. Pojat haluavat nuoremman tytön seuraa. Heitä ei naimisissa olevat naiset kiinnosta. Turha siitä on loukkaantua.

        Enhän minä heilaa heistä haekkaan! Tarkoitin rumaa kielenkäyttöä vain. Saavat he olla nuoren tytön kavereita, jos se pelkkää ystävyyttä kerran on. Tarkoitin että palstalla voisi porukka enemän jutella keskenään...


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Se mitä sä meistä luulet tietäväs on aivan sun oman likasen ajatusmaailman tuotosta. Sä vainoot suu vaahdos hyväsydämistä ja herkkää nuorta naista ku joku keskiaikainen inkvisiittori. Sä tääl ittes mokaat ja nolaat. Ja noi sokeus-jutut vois sininen kimppa jo lopettaa. Täält ei muita sokeita löydy ku te kolme. Jos mä sun miehes olisin mä häpeäisin silmät päästäin sun käytöstä. Et vaihda aihetta.

        Lainaus sinulta kolli:

        "Ja noi sokeus-jutut vois sininen kimppa jo lopettaa. Täält ei muita sokeita löydy ku te kolme"

        Suora kysymys johon odotan suoraa vastausta: Mistä ihmeen sokeudesta syytät minua? Siis minua, toljanteria?


    • Naurun_pyrskähdya

      Lukaisin ketjun läpi. Taitaa avaaja olla niitä kieli poskessa kirjoittajia ja kaksi kaveria pelaa mukana. Viihdyttävää oli.

    • Tässä aloituksessa on muutama vainoharhainen kirjoittaja...:/

      • TOSIrealistiKokkola

        Lopeta nyt hellvetissä aloittaja tuo katkera ja typerä lässyttäminen. Sinä olet kireä pyhäkoulutäti, pissanjauhaja ja toisten haukkuja. Lähde sillä rullatuolillasi, mikä lie pyörillä kulkeva "sähköauto" vaikkapa ajelemaan Kokkolasta Ouluun, tai päin vastoin. Saamme me tosikansalaiset edes hetken rauhan noista paska-aiheista: Amerikan koirat, sisäkissat, kimeerit ym paskat pois sivustolta...


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Lopeta nyt hellvetissä aloittaja tuo katkera ja typerä lässyttäminen. Sinä olet kireä pyhäkoulutäti, pissanjauhaja ja toisten haukkuja. Lähde sillä rullatuolillasi, mikä lie pyörillä kulkeva "sähköauto" vaikkapa ajelemaan Kokkolasta Ouluun, tai päin vastoin. Saamme me tosikansalaiset edes hetken rauhan noista paska-aiheista: Amerikan koirat, sisäkissat, kimeerit ym paskat pois sivustolta...

        Ai,että ihan aloittaja olen..Mitäs jos opettelisit lukemaan ensiksi ja seuraavaksi voisit mennä ja upottaa ittes tuonne sunttiin.Tuommosta paskakasaa ku mitä sinä oot,niin ei ainakaan kukaan jaksa!! Tajuatko sä idiootti,että itse olet psykiatrisen hoidon tarpeessa ja se hoito pitäis olla elinikäinen,ku tollanen kusipää ei voi siitä parantua.


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Lopeta nyt hellvetissä aloittaja tuo katkera ja typerä lässyttäminen. Sinä olet kireä pyhäkoulutäti, pissanjauhaja ja toisten haukkuja. Lähde sillä rullatuolillasi, mikä lie pyörillä kulkeva "sähköauto" vaikkapa ajelemaan Kokkolasta Ouluun, tai päin vastoin. Saamme me tosikansalaiset edes hetken rauhan noista paska-aiheista: Amerikan koirat, sisäkissat, kimeerit ym paskat pois sivustolta...

        Ja mikä hitto sinä olet arvostelemaan yhtään ketään tällä palstalla,kun itse olet tuollanen saman vanhan asian-jankkaaja ja moninikkinen paskanjauhaja,jolla ei ole mitään sanomista mistään. Ja sitä paitsi kuka sinua käski tähän aloitukseen tulla ollenkaan!! Harva ihminen saa mut näin kiehumaan.. :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ja mikä hitto sinä olet arvostelemaan yhtään ketään tällä palstalla,kun itse olet tuollanen saman vanhan asian-jankkaaja ja moninikkinen paskanjauhaja,jolla ei ole mitään sanomista mistään. Ja sitä paitsi kuka sinua käski tähän aloitukseen tulla ollenkaan!! Harva ihminen saa mut näin kiehumaan.. :/

        Hyvin sanottu tinttuliina! Tr:ä tarvitsee ehdottomasti psykiatrista hoitoa ja heti, sen verran sekoja on hänen juttunsa palstalla.. Ei muuta kuin varaat lääkärille ajan että saat lääkityksen! Palstalla on paljon kirjoittajia, minä en ole niiden takan toope!!


    • Utelias--Uuno

      Listaappa kaikki haukut ja viat/käytöstavat joihin viittaat?

      • Otappa itse selvää, minä en enää asiasta sano mitään, kuten jo aiemmin ketjussa mainitsin.


    • nimim.Örkki

      Jotkut voi löysätä nutturaa ettei niin kiristä lauantaiehtoona kun se pyhäkoulukin on kai vasta huomenna ja ei järvikään soutamalla kulu eikä paska maailmasta jauhamalla lopu ja tr:rä voisi vaikka käydä katsomassa sitä tekojärvenpaikkaa siellä puhelinluettelon s. 91 karttaruudun D3 pohjoisosa
      paikanpäällä josko lätäkölle sopisi nimeksi vaikka suntijärvi.
      Joko lohkesi palstan rauhan-Nobel tällä mullistavalla suunitelmalla.'
      Tuliko Nobel, tulihan. hyvä. kiitos.

      • TOSIrealistiKokkola

        Hyvä Örkki, olet juonessa mukana...


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Hyvä Örkki, olet juonessa mukana...

        Mene ottamaan iltalääkkeet ja ole hiljaa.


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Hyvä Örkki, olet juonessa mukana...

        Kyllähä se sivupersoona pysyy juonessa mukana..:/


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Mene ottamaan iltalääkkeet ja ole hiljaa.

        Se pitäis köyttää tuoliin suukapulan kanssa ja heittää mereen..tuossa tilassa ei lääkkeet enää auta...


    • Haluan pyytää anteeksi yökkikseltä ja pojilta, kun kerran ymmärsin heidän ystävyytensä väärin. Toivottavasti voidaan olla palstalla ystäviä kaikkien kesken. :)

    • nimim.Örkki

      Koska sarkasmi on vaikea laji ;D voitaisiin koota palstalaisista työprikaati ja vaikka marssia lapiot olalla kaivamaan Kökköjärveä!
      Siinä se kinastelu unohtuisi kun on yhteinen päämäärä!

      • Minä ja realisti samassa paikassa ja mulla lapio kädessä..mikä unelmatilanne...


      • KuolaanKieliPitkällä

        Unelmatilanne, että kaunotar bikineissä tarjoilisi virvokkeita lapionvarressa huhkiville. Kaivuupuuhiin ei häntä henno päästää ;-P


      • utopiaakentällä
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Unelmatilanne, että kaunotar bikineissä tarjoilisi virvokkeita lapionvarressa huhkiville. Kaivuupuuhiin ei häntä henno päästää ;-P

        Se nuori nainen tuskin edes lähtisi tuonne raavaan keskelle.


      • Tilanne_kaivauksilla

        Tilanne kaivauksilla 31.5.2015 klo 15:26

        Kittie ja Keijutyttö yrittävät rääpiä silmät toistensa päästä ankaran parisuhdeväittelyn päätteeksi.
        Miehet heittävät lapiot menemään ja aloittavat tappelun Keijutytöstä, joka on aikansa kuluksi keikistellyt heille bikineissään.
        Realisti ihailee omaa napaansa, mikä on hänelle kauneinta maailmassa.
        Toljanter nuuhkii voikukkia poissaolevan oloisena ja Tinttuliina hyräilee suvivirttä.
        Ambulanssi ja poliisi saapuvat paikalle ennen kuin lapiot yltävät pohjaveteen.


      • Skenaario
        Tilanne_kaivauksilla kirjoitti:

        Tilanne kaivauksilla 31.5.2015 klo 15:26

        Kittie ja Keijutyttö yrittävät rääpiä silmät toistensa päästä ankaran parisuhdeväittelyn päätteeksi.
        Miehet heittävät lapiot menemään ja aloittavat tappelun Keijutytöstä, joka on aikansa kuluksi keikistellyt heille bikineissään.
        Realisti ihailee omaa napaansa, mikä on hänelle kauneinta maailmassa.
        Toljanter nuuhkii voikukkia poissaolevan oloisena ja Tinttuliina hyräilee suvivirttä.
        Ambulanssi ja poliisi saapuvat paikalle ennen kuin lapiot yltävät pohjaveteen.

        Palstan villikissa ehtisi puolessa tunnissa seurustella kaikki kaivannon sixpäck-jätkät läpi. Vain toljanter säästyisi koska hän pakenisi hädissään metsiin.


      • Tilanne_kaivauksilla kirjoitti:

        Tilanne kaivauksilla 31.5.2015 klo 15:26

        Kittie ja Keijutyttö yrittävät rääpiä silmät toistensa päästä ankaran parisuhdeväittelyn päätteeksi.
        Miehet heittävät lapiot menemään ja aloittavat tappelun Keijutytöstä, joka on aikansa kuluksi keikistellyt heille bikineissään.
        Realisti ihailee omaa napaansa, mikä on hänelle kauneinta maailmassa.
        Toljanter nuuhkii voikukkia poissaolevan oloisena ja Tinttuliina hyräilee suvivirttä.
        Ambulanssi ja poliisi saapuvat paikalle ennen kuin lapiot yltävät pohjaveteen.

        Oho...:))) Olipa mielenkiintoinen tilanne. :)


      • Kuvaukseni omista toimistani oli kyllä kaukana todellisuudesta...

        Jos oikeassa elämässä olen kukkakedolla ihanien voikukkien piirittämänä ja taustalla soi suvivirsi (toki pahasti epävireinen) niin siitä paikasta ei mua pois aja mikään tämän maailman seireeni!!!


      • toljanter kirjoitti:

        Kuvaukseni omista toimistani oli kyllä kaukana todellisuudesta...

        Jos oikeassa elämässä olen kukkakedolla ihanien voikukkien piirittämänä ja taustalla soi suvivirsi (toki pahasti epävireinen) niin siitä paikasta ei mua pois aja mikään tämän maailman seireeni!!!

        Pahasti epävireinen..no joo,kyllä siinä tippuis tipusetkin puusta...:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pahasti epävireinen..no joo,kyllä siinä tippuis tipusetkin puusta...:)

        Tutkimusten mukaan tinttujen tärykalvo on huomattavasti herkempi kuin tonttujen, siinä syy miksi tonttu ei tippunu...;)


      • olis_asiaa

        täällä yksi jäbä haaveilee et voikukka niityllä tanssis sellanen suloisen kaunis keijuprinsessa kukkaisseppele hiuksillaan.. <3


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        täällä yksi jäbä haaveilee et voikukka niityllä tanssis sellanen suloisen kaunis keijuprinsessa kukkaisseppele hiuksillaan.. <3

        Mistä lie johtuu mut täsmälleen samat tunteet tääl ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Tilanne_kaivauksilla kirjoitti:

        Tilanne kaivauksilla 31.5.2015 klo 15:26

        Kittie ja Keijutyttö yrittävät rääpiä silmät toistensa päästä ankaran parisuhdeväittelyn päätteeksi.
        Miehet heittävät lapiot menemään ja aloittavat tappelun Keijutytöstä, joka on aikansa kuluksi keikistellyt heille bikineissään.
        Realisti ihailee omaa napaansa, mikä on hänelle kauneinta maailmassa.
        Toljanter nuuhkii voikukkia poissaolevan oloisena ja Tinttuliina hyräilee suvivirttä.
        Ambulanssi ja poliisi saapuvat paikalle ennen kuin lapiot yltävät pohjaveteen.

        Hahaha ;DDD Tosi hauskaa, muttei todellista ;)) Oikeasti en lähtisi minnekään korpeen sääskien syötäväksi. Tai jos lähtisin, mulla olisi haalari, sääskihattu, kumisaappaat ja käsineet. En toooodellakaaaan pukeutuisi bikineihin. Perillä vetäytyisin jonkin puun taakse syömään irtokarkkeja, enkä puhuisi kenellekään yhtään mitään :DDD


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Tosi hauskaa, muttei todellista ;)) Oikeasti en lähtisi minnekään korpeen sääskien syötäväksi. Tai jos lähtisin, mulla olisi haalari, sääskihattu, kumisaappaat ja käsineet. En toooodellakaaaan pukeutuisi bikineihin. Perillä vetäytyisin jonkin puun taakse syömään irtokarkkeja, enkä puhuisi kenellekään yhtään mitään :DDD

        Laitan tilaukseen 35 asteen helteen ;-)


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Tosi hauskaa, muttei todellista ;)) Oikeasti en lähtisi minnekään korpeen sääskien syötäväksi. Tai jos lähtisin, mulla olisi haalari, sääskihattu, kumisaappaat ja käsineet. En toooodellakaaaan pukeutuisi bikineihin. Perillä vetäytyisin jonkin puun taakse syömään irtokarkkeja, enkä puhuisi kenellekään yhtään mitään :DDD

        No sä tiedät et sä et siel kauaa yksin olis ku mä tulisin jo kiehnään sun vierees ;) En mä ees enään yrittäis saada itteeni kuriin <3


      • Näinkö_on_käynyt
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Tosi hauskaa, muttei todellista ;)) Oikeasti en lähtisi minnekään korpeen sääskien syötäväksi. Tai jos lähtisin, mulla olisi haalari, sääskihattu, kumisaappaat ja käsineet. En toooodellakaaaan pukeutuisi bikineihin. Perillä vetäytyisin jonkin puun taakse syömään irtokarkkeja, enkä puhuisi kenellekään yhtään mitään :DDD

        https://www.youtube.com/watch?v=6nXI6r6aCoU


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No sä tiedät et sä et siel kauaa yksin olis ku mä tulisin jo kiehnään sun vierees ;) En mä ees enään yrittäis saada itteeni kuriin <3

        me kaksi riskiä jäbää kannettais sitte toi kukkien nuuskija sininen nimmari pellolta johonki paju puskikkoon piiloon et meidän typykkä uskaltais esittää meille keijutanssin kukkien keskellä.. :)


      • Lihaskimppu
        olis_asiaa kirjoitti:

        me kaksi riskiä jäbää kannettais sitte toi kukkien nuuskija sininen nimmari pellolta johonki paju puskikkoon piiloon et meidän typykkä uskaltais esittää meille keijutanssin kukkien keskellä.. :)

        Tarjoudun kantoavuksi. Viedään kerralla kauaksi.


      • Onko_vai_eikö
        Skenaario kirjoitti:

        Palstan villikissa ehtisi puolessa tunnissa seurustella kaikki kaivannon sixpäck-jätkät läpi. Vain toljanter säästyisi koska hän pakenisi hädissään metsiin.

        Onko toljanterilla sixpäck? Ei kai...


      • Vanha_ruma_äijä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Tosi hauskaa, muttei todellista ;)) Oikeasti en lähtisi minnekään korpeen sääskien syötäväksi. Tai jos lähtisin, mulla olisi haalari, sääskihattu, kumisaappaat ja käsineet. En toooodellakaaaan pukeutuisi bikineihin. Perillä vetäytyisin jonkin puun taakse syömään irtokarkkeja, enkä puhuisi kenellekään yhtään mitään :DDD

        Varo hammaspeikkoa. Hampaat reikiintyy jos suu jauhaa namuja.


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        me kaksi riskiä jäbää kannettais sitte toi kukkien nuuskija sininen nimmari pellolta johonki paju puskikkoon piiloon et meidän typykkä uskaltais esittää meille keijutanssin kukkien keskellä.. :)

        Äkkiäkös mä yhen tonttuilijan kantaisin vaik iteksein ku kaunis neito vieres tsemppais ;) Vois äkkii olla kahen miehen voimat.


      • Sori nyt vaan pojjaat mutta kyllä te tarvitte vielä rutkasti miestäydennystä jos meinaatte mut tästä kukkakedoltani saada häädettyä. Oon nimittäin katsonut kaikki Jackie Chanin elokuvat (osan jopa kahdesti) joten osaan kyllä puolustautumisen jalon taidon!

        Mutta sopu sijaa antaa: Tuossa kedon varjoisassa, kukattomassa kulmauksessa olisi teille sopeva paikka kirmata keskenänne. Siellä on kyllä varmaankin paljon hyttysiä mutta eikös se teidän balleriina ollutkin suojautunut niitä varten? Mä aattelin punoa noista upeista voikukista semmosen seppeleen tuolle mun epävireiselle tinttu-trubaduurille ku se niin tosissaan on kuitenkin tuon suvivirtensä kans...


      • SuuTyhjäksiEnsin

        Elvytys taitoja siellä ennemmin tarvittaan kuin kukkien sidontaa. Kesäkeijun henki on ahtaalla jos suu täynnä karamelleja rupeaa ympäriinsä hyppeleen. Menee namu vahingossa väärään kurkkuun.


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Sori nyt vaan pojjaat mutta kyllä te tarvitte vielä rutkasti miestäydennystä jos meinaatte mut tästä kukkakedoltani saada häädettyä. Oon nimittäin katsonut kaikki Jackie Chanin elokuvat (osan jopa kahdesti) joten osaan kyllä puolustautumisen jalon taidon!

        Mutta sopu sijaa antaa: Tuossa kedon varjoisassa, kukattomassa kulmauksessa olisi teille sopeva paikka kirmata keskenänne. Siellä on kyllä varmaankin paljon hyttysiä mutta eikös se teidän balleriina ollutkin suojautunut niitä varten? Mä aattelin punoa noista upeista voikukista semmosen seppeleen tuolle mun epävireiselle tinttu-trubaduurille ku se niin tosissaan on kuitenkin tuon suvivirtensä kans...

        Kyl sä aika äkkii ittes metiköst löytäisit käpylehmil leikkimäst. Mä oon siit aivan varma et porukka kattelis mieluummin tanssivaa nuorta neitoo ku Kokkolan versioo Jackie Chanista. Et sori vaan.


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kyl sä aika äkkii ittes metiköst löytäisit käpylehmil leikkimäst. Mä oon siit aivan varma et porukka kattelis mieluummin tanssivaa nuorta neitoo ku Kokkolan versioo Jackie Chanista. Et sori vaan.

        Oikeasti mulla on nyt noin tsiljoona kertaa parempi idea ;DDD Hiipisin hiljaa Toljanterin selän taakse ja huutaisin kovalla äänellä BÖÖÖÖÖ!!!!! Mua ihan sisäisesti naurattaa, kun ajattelen, että kuinka kauhistuneena hän kääntyisi katsomaan mua ;DDD Olen kuitenkin ainoa kirjoittaja, kenestä hän on sanonut, ettei ikimaailmassa haluaisi nähdä ja yhtäkkiä olisikin pakko, hahaha :DDD


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti mulla on nyt noin tsiljoona kertaa parempi idea ;DDD Hiipisin hiljaa Toljanterin selän taakse ja huutaisin kovalla äänellä BÖÖÖÖÖ!!!!! Mua ihan sisäisesti naurattaa, kun ajattelen, että kuinka kauhistuneena hän kääntyisi katsomaan mua ;DDD Olen kuitenkin ainoa kirjoittaja, kenestä hän on sanonut, ettei ikimaailmassa haluaisi nähdä ja yhtäkkiä olisikin pakko, hahaha :DDD

        Jättäkää nyt toljanter rauhaan, se on hyvä tyyppi. Ei sen huonompi vaikka ei yökkiksen faniklubiin kuulu..

        Ja huomasitteko edes että pyysin teiltä anteeksi??


      • eivoiolla
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti mulla on nyt noin tsiljoona kertaa parempi idea ;DDD Hiipisin hiljaa Toljanterin selän taakse ja huutaisin kovalla äänellä BÖÖÖÖÖ!!!!! Mua ihan sisäisesti naurattaa, kun ajattelen, että kuinka kauhistuneena hän kääntyisi katsomaan mua ;DDD Olen kuitenkin ainoa kirjoittaja, kenestä hän on sanonut, ettei ikimaailmassa haluaisi nähdä ja yhtäkkiä olisikin pakko, hahaha :DDD

        Täysi-ikäinen????


      • Teini-ikäinen
        eivoiolla kirjoitti:

        Täysi-ikäinen????

        Jaa-a, olisiko siinä rajoilla....


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti mulla on nyt noin tsiljoona kertaa parempi idea ;DDD Hiipisin hiljaa Toljanterin selän taakse ja huutaisin kovalla äänellä BÖÖÖÖÖ!!!!! Mua ihan sisäisesti naurattaa, kun ajattelen, että kuinka kauhistuneena hän kääntyisi katsomaan mua ;DDD Olen kuitenkin ainoa kirjoittaja, kenestä hän on sanonut, ettei ikimaailmassa haluaisi nähdä ja yhtäkkiä olisikin pakko, hahaha :DDD

        oot typykkä niin hentoinen tyttö et viisaammin teet ku jätät sekaantumatta miesten asioihin ;) jäbä heittää sadan kilon rehu säkinki olalleen tuosta vaan et sätkivä vanhempi äijä ei kuule tunnu missään. palkaksi voit tietty antaa sitte pusun poskelle et turhan päiten ei tuu käsiä liattua <3


      • Teini-ikäinen kirjoitti:

        Jaa-a, olisiko siinä rajoilla....

        Ei millään pahalla, mutta joo.. Samaa mieltä olen että aika lapsekkaalta vaikuttaa sekä yökkis että pojut.. Mutta ikää tulle lisää ja ehkä älliäkin? :)


      • Voi_tokkiinsa
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Jättäkää nyt toljanter rauhaan, se on hyvä tyyppi. Ei sen huonompi vaikka ei yökkiksen faniklubiin kuulu..

        Ja huomasitteko edes että pyysin teiltä anteeksi??

        Tarvitseeko aikuinen mies suojelua?


      • Voi_tokkiinsa kirjoitti:

        Tarvitseeko aikuinen mies suojelua?

        Voi jestas! Saahan sitä kaveria tukea.


      • Voi_tokkiinsa kirjoitti:

        Tarvitseeko aikuinen mies suojelua?

        Ai miltä mua pitäisi suojella?

        Noilta kolleiltako joiden testosteroni-taso on niin korkea että he tekevät itsestään pellejä eivätkä edes itse tajua sitä:)

        Heidän ihailun kohde tajusi ottaa letkeän jutustelun sentään ihan huumorilla mutta nämä urheat karjut ajattelivat varmuuden vuoksi kuitenkin hiukka pullistella HURRRRJILLA voimillaan, oon ihan kauhuissani:)))


      • Vanha_ruma_äijä
        toljanter kirjoitti:

        Ai miltä mua pitäisi suojella?

        Noilta kolleiltako joiden testosteroni-taso on niin korkea että he tekevät itsestään pellejä eivätkä edes itse tajua sitä:)

        Heidän ihailun kohde tajusi ottaa letkeän jutustelun sentään ihan huumorilla mutta nämä urheat karjut ajattelivat varmuuden vuoksi kuitenkin hiukka pullistella HURRRRJILLA voimillaan, oon ihan kauhuissani:)))

        Kukkopoikien nokittelua.


      • Älä_kiihdy
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Jättäkää nyt toljanter rauhaan, se on hyvä tyyppi. Ei sen huonompi vaikka ei yökkiksen faniklubiin kuulu..

        Ja huomasitteko edes että pyysin teiltä anteeksi??

        Kuka tahansa mies yhden teinitytön kanssa pärjää. Jätkät ovat puolestaan niin sekaisin, että kävelevät todennäköisesti ympäri seiniä.


      • TOSIlapsekas
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta joo.. Samaa mieltä olen että aika lapsekkaalta vaikuttaa sekä yökkis että pojut.. Mutta ikää tulle lisää ja ehkä älliäkin? :)

        Lukaiseppas avauksesi uudelleen läpi. Onko täysillä valoilla olevan henkilön tekemä ?


      • TOSIlapsekas kirjoitti:

        Lukaiseppas avauksesi uudelleen läpi. Onko täysillä valoilla olevan henkilön tekemä ?

        Voi voi... Taidat kuulua tähän faniklubiin, joka ei huomaa asoiden oikeata laitaa.


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Ai miltä mua pitäisi suojella?

        Noilta kolleiltako joiden testosteroni-taso on niin korkea että he tekevät itsestään pellejä eivätkä edes itse tajua sitä:)

        Heidän ihailun kohde tajusi ottaa letkeän jutustelun sentään ihan huumorilla mutta nämä urheat karjut ajattelivat varmuuden vuoksi kuitenkin hiukka pullistella HURRRRJILLA voimillaan, oon ihan kauhuissani:)))

        Mikäpä siinä vaik sä pellenä pidät. Saathan sä. Eri pelle meininkii kumminki on et nainen nuohoo ketjuis peräs ja varjelee miestä kiusalta. Mä en ees viitti sanoo et mitä mä sellasest ajattelen mut jokainen tavallaan :)


      • Hyvä_neuvo
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Voi voi... Taidat kuulua tähän faniklubiin, joka ei huomaa asoiden oikeata laitaa.

        Kakaise kerralla ulos, että mikä asioiden oikea laita on, että muutkin saavat tietää tai lopeta vihjailu.


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mikäpä siinä vaik sä pellenä pidät. Saathan sä. Eri pelle meininkii kumminki on et nainen nuohoo ketjuis peräs ja varjelee miestä kiusalta. Mä en ees viitti sanoo et mitä mä sellasest ajattelen mut jokainen tavallaan :)

        No kyllähän teki suojelette yökkistä kiuslata, ei kai minä sen kummepaa meinaa, tokihan sitä kaveria tuetaan, voi hyvänen aika sentään!


      • Hyvä_neuvo kirjoitti:

        Kakaise kerralla ulos, että mikä asioiden oikea laita on, että muutkin saavat tietää tai lopeta vihjailu.

        Otsikko sanoo jo mistä on kyse, enää en asiasta jankaa.


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Otsikko sanoo jo mistä on kyse, enää en asiasta jankaa.

        Ja yökkis & pojut, minä pyysin teiltä anteeksi aiheen avauksesta, mutta enpä ole saanut siitä kommenttia.. Tai teiltä anteeksipyyntöä ilkeistä sanoistanne..


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Ai miltä mua pitäisi suojella?

        Noilta kolleiltako joiden testosteroni-taso on niin korkea että he tekevät itsestään pellejä eivätkä edes itse tajua sitä:)

        Heidän ihailun kohde tajusi ottaa letkeän jutustelun sentään ihan huumorilla mutta nämä urheat karjut ajattelivat varmuuden vuoksi kuitenkin hiukka pullistella HURRRRJILLA voimillaan, oon ihan kauhuissani:)))

        ku sinkku miehen elämään astuu sellanen ihanan kaunis satu prinsessa jollanen ei normaali oloissa meikäläistä vilkasiskaan siinä ei sitte pysty enään muuta tehä ku pullistella. kait sen jokainen mies tajuaa. ku kukat kukkii ja linnut laulaa ja on kesä :)


      • olis_asiaa kirjoitti:

        ku sinkku miehen elämään astuu sellanen ihanan kaunis satu prinsessa jollanen ei normaali oloissa meikäläistä vilkasiskaan siinä ei sitte pysty enään muuta tehä ku pullistella. kait sen jokainen mies tajuaa. ku kukat kukkii ja linnut laulaa ja on kesä :)

        Mutta kun hän on varattu.. Ja ei sillä pullistelulla tee itseään fiksumaksi, kyllä se on tärkeämpää että mies on fiksu, eikä pelkkä lihaskimppu.


      • MiehenPerusOminaisuus

        Automaattisesti maha vetäytyy sisäänpäin kauniin naisen seurassa.


      • olis_asiaa kirjoitti:

        ku sinkku miehen elämään astuu sellanen ihanan kaunis satu prinsessa jollanen ei normaali oloissa meikäläistä vilkasiskaan siinä ei sitte pysty enään muuta tehä ku pullistella. kait sen jokainen mies tajuaa. ku kukat kukkii ja linnut laulaa ja on kesä :)

        No pullistelut tulisi sitten kohdentaa kilpaileviin uroksiin eikä sivullisiin... Eiköstä vaan mr Hulk?


      • MiehenPerusOminaisuus kirjoitti:

        Automaattisesti maha vetäytyy sisäänpäin kauniin naisen seurassa.

        Ei kuule tarvi vatsaa sisälle vetää.. Riittää kun mies on fiksu, herrasmies, kiltti ja huumorintajuinen. :)


      • MiehenPerusOminaisuus
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Ei kuule tarvi vatsaa sisälle vetää.. Riittää kun mies on fiksu, herrasmies, kiltti ja huumorintajuinen. :)

        No jollekin naiselle riittää, mutta on niitä tyrmäävän kauniita lumoajattaria, joille ei riitä tavismies, vaan täytyy olla timmi kroppa, rikas, menestyvä, vaikutusvaltainen, älykäs jne jne.


      • MiehenPerusOminaisuus kirjoitti:

        No jollekin naiselle riittää, mutta on niitä tyrmäävän kauniita lumoajattaria, joille ei riitä tavismies, vaan täytyy olla timmi kroppa, rikas, menestyvä, vaikutusvaltainen, älykäs jne jne.

        Tähän oli kyllä pakko sanoa,että mitä se komeus/kauneus tai varakkuus paljon auttaa loppupeleissä,jos ei kaikki muukin synkkaa??Jos toinen onkin täysi piru luonteeltaan,niin ei siinä raha tai ulkonäkö paljon lohduta.


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        No pullistelut tulisi sitten kohdentaa kilpaileviin uroksiin eikä sivullisiin... Eiköstä vaan mr Hulk?

        pakko oli miehen pullistella ku et järki puheella lähteny pois kukkakedon parhaalta paikalta. kelaappa vähä takasipäin et muisti palautuu.


      • Muistini on terävä joten ei ole tarvis kelata mihkään.

        Näitä rentoja jutusteluja voisi kuitenkin tehdä ilman kommentteja tyyliin 'vanhemmat äijät heitetään johonkin'.

        Oletko oikeasti niin tyhmä ettet tajua mikä on toisesta hauskaa ja mikä ei?


      • toljanter kirjoitti:

        Muistini on terävä joten ei ole tarvis kelata mihkään.

        Näitä rentoja jutusteluja voisi kuitenkin tehdä ilman kommentteja tyyliin 'vanhemmat äijät heitetään johonkin'.

        Oletko oikeasti niin tyhmä ettet tajua mikä on toisesta hauskaa ja mikä ei?

        Kyllä nuo pojat ovat aika naiiveja.. Sori pojat!


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Muistini on terävä joten ei ole tarvis kelata mihkään.

        Näitä rentoja jutusteluja voisi kuitenkin tehdä ilman kommentteja tyyliin 'vanhemmat äijät heitetään johonkin'.

        Oletko oikeasti niin tyhmä ettet tajua mikä on toisesta hauskaa ja mikä ei?

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        Varaan eturivin paikan ;-P


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        tää sois sitte taustalla <3

        https://www.youtube.com/watch?v=oM2fuaJlb_c


      • Vanha_ruma_äijä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        Saakos vanha ukko liittyä seuraan vai paiskaavatko jällit ukon jorpakkoon?


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        Mukava kuulla että sopu antaa sijaa kuten jo aiemmin kuulutin:)

        Tää Tintun seppele on ihan kohta valmis, voisin värkätä samanmoisen vielä kittiellekin jos vaan kelpaa...;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        Mä sieppaisin sut mun syliin jos sä olisit vaaras kaatuu. En mä antais suhun mittenkään kuolaleukain tai rumain äijäin koskee <3


      • Mitäpä jos kirjottaisit vaan omissa nimissäsi.Vaikka täällä onkin vähän eripuraa ollut,niin ei tätä kukaan varmaan niin vakavasti ota,että tarvii käyttää noin loukkaavaa tekstiä.Mainitset kittien ja sen mitä tunnen,niin ei Kittie noin rumiin sanoihin alentuisi.....


      • Kävipä_nolosti
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        Nokkosista seppele ja jalka eteen kun tanssit. Siinäpä esittäisit voikukan haituvaa.


      • Kävipä_nolosti

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ HEIDÄN KANSSAAN! PALSTALLA EI TARVITA FLIRTTAILJOITA EIKÄ VIKITTELIJÖITÄ! HÄIPYKÖÖT VÄHIN ÄÄNIN POIS! PERÄÄN EI ITKETÄ!

        äitylionnellinen

        28.5.2015 17:42

        Mun puolesta kaikki perheenrikkojat, puumat, vikittelijät, flirttailijat, petturit, hutsut, ym ym sais laittaa kaikki samaan nippuun ja lähettää avaruuteen. Köyriköön ja pettäköön siellä toisiaan niinpaljon kun huvittaa. Onpahan rikkomasta muiden aitoa onnea ja perhe-elämää joille papin aamen oikeasti jotakin merkitsee!!!
        Kommentoi
        Ilmianna
        Jaa
        1 VASTAUS:

        Kittiechi2

        28.5.2015 19:22

        Voi kun kiva lukea kommenttia että näin ajattelet! :)


      • Ei voi kuin ihmetellä että löytyy ihmisiä jotka ottavat nämä jutut täällä noin vakavasti ja sortuvat täysin ala-arvoiseen herjaamiseen:( Kittie on kokenut vastaavaa ja onhan myös tintulle ja mullekki näitä helmiä irronnut.

        Älä piittaa yökkis, ei tuohon muuta voi sanoa.


      • toljanter kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä että löytyy ihmisiä jotka ottavat nämä jutut täällä noin vakavasti ja sortuvat täysin ala-arvoiseen herjaamiseen:( Kittie on kokenut vastaavaa ja onhan myös tintulle ja mullekki näitä helmiä irronnut.

        Älä piittaa yökkis, ei tuohon muuta voi sanoa.

        Juu..jokin raja pitää kyllä olla tässäkin..

        Sontaa on tullut kyllä esim.mullekkin,mutta nyt näyttää että aika vähällä minä olen päässyt, kun vertaa mitä Kittie on kokenut ja mitä tässä nyt on.


      • TämäOnLiikaa

        Hiljaiseksi vetää tällainen törky :(


      • Nettiritarit

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.


      • Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        Olen rintamassa...


      • Kolme-Muskettisoturia
        Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        Tapahtuu......


      • MuuanTuntematonIhailija
        Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        Jo on markkinat, jos ei poistu. Lähetin ilmiantoja 20 putkeen.


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        mitäpä sitä hulluutta taivastelemaan ku samassa ajassa tekee päivän hyvän työn.


      • Yksi_avulias
        Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        Kannoin korteni kekoon.


      • Ex-uintikaveri

      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        mitäpä sitä hulluutta taivastelemaan ku samassa ajassa tekee päivän hyvän työn.

        Sanos muuta. Mä oon tahkonnu poistoi viimeset puol tuntii.


      • YksiKolmesta
        Nettiritarit kirjoitti:

        Laitetaan jätkät paskaviesti poistoon.

        Jep. Homma toimii vanhasta muistista...


      • Don--Juan

        Kukapa ei tahtoisi auttaa kaunista nuorta naista. Tuskin sellaista miestä löytyy... Osallistuin talkoisiin.


      • KuolaanKieliPitkällä
        Don--Juan kirjoitti:

        Kukapa ei tahtoisi auttaa kaunista nuorta naista. Tuskin sellaista miestä löytyy... Osallistuin talkoisiin.

        Ei löydy ainakaan näiltä näppäimiltä ;-P


      • Tule_takaisin

        Seurasin muun lauman esimerkkiä. Etten jo näkisi jonkun nätin tytön hymyilevän...?


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti voikukkaniityllä olisi tarpeeksi tilaa sekä mun tanssiesitykselle että sun seppeleensidonnalle :)) Tanssisin jossain sun selän takana, ettei sun olisi pakko mua nähdä. Mun jäbät istuisivat pientareella katselemassa ;DDD Aina välillä voisit kurkata taaksesi ihan sun oman turvallisuuden takia, koska jos mun esityksen nimi olisi "ilmojen halki lentelevä voikukan haituva", mun pää saattaisi lopulta olla niiiiiiiiiiin pyörryksissä, että voisin vahingossa kupsahtaa nurin ihan mihin vain ;DDD

        kukkakedon kaunein kukka ei oo enään vailla seppelettä. jäbä väkersi omin käsin oikein hienon.. ei oo toisilla tytöillä näin kaunista ku jäbän omalla murulla <3


      • VIESTI_ON_POISTETTU

        Onnitelkaamme jätkät itseämme ja toisiamme!!!
        Taas kerran nähtiin et joukkovoima rulettaa!!!


      • YksiKolmesta
        VIESTI_ON_POISTETTU kirjoitti:

        Onnitelkaamme jätkät itseämme ja toisiamme!!!
        Taas kerran nähtiin et joukkovoima rulettaa!!!

        Soittiko joku kalliin puhelun? Tunnustakaa hemmetti soikoon... ;)


    • ymmärrystävaillako

      Onko tuo kittie joku teini tai onko sillä jotain henkisiä ongelmia? Niin outoja juttuja tänne palstalle kirjoittelee? Pidemmän aikaa oon ihmetelly. Kai luulis aikusella ihmisellä olevan muutaki tekemistä tai ainaki vähän suuremmat murheet elämässä kun se mitä täällä palstalla tapahtuu? En tajua.

      • En ole teini, ja ihmettelin vain varatun naisen käytöstä palstalla.. Ja jos olin asiassa väärässä, pyysin jo anteeksi!

        Ja kuule on muutakin elämää ja murheita.. Palstalle kirjoittelu ei vie kauan aikaa.


    • päiväähyvää

      No kyllä siinä aikamoista vaivaa pitää nähdä ja viettää paljon täällä palstalla aikaa jos tietää muiden parisuhdetilanteet, flirttailut ym ja ne vielä vaivaa niin maan vietävästi että niistä pitää oikein ketjuja aloittaa.

      • Se_on_niitä

        kaikkitietäviä kyttääjämummoja....


      • TOSIrealistiKokkola

        Mistä ihmeestä tuo nariseva, kitisevä, nalkuttava, elämäänsä pettynyt ja jatkuvaa itsesääliä pursuava akka on tälle sivustolle eksynyt. Väittää jopa olevansa ulkopaikkakuntalainen. Voi saa..... Pysy siellä paikkakunnallasi, arvostele siellä asuvia ym ja jätä meidät Kokkolalaiset rauhaan. Ei tuollaista narisijaa kukaan jaksa, ja väittää muka olevansa onnellisesti naimisissa, hah. Tuollaista akkaa ei kukaan sietäisi päivääkään. Joten lopeta tälle sivustolle kirjoittelu ja hakeudu hoitoon, kiitos...


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Mistä ihmeestä tuo nariseva, kitisevä, nalkuttava, elämäänsä pettynyt ja jatkuvaa itsesääliä pursuava akka on tälle sivustolle eksynyt. Väittää jopa olevansa ulkopaikkakuntalainen. Voi saa..... Pysy siellä paikkakunnallasi, arvostele siellä asuvia ym ja jätä meidät Kokkolalaiset rauhaan. Ei tuollaista narisijaa kukaan jaksa, ja väittää muka olevansa onnellisesti naimisissa, hah. Tuollaista akkaa ei kukaan sietäisi päivääkään. Joten lopeta tälle sivustolle kirjoittelu ja hakeudu hoitoon, kiitos...

        Jaa että et koskaan hauku?? Tämä on haukkumista. Ja Kla on entien kotikaupunki, jossa käyn edelleen usein. Ja kyllä, olen onnellisesti naimisissa. miten on tr:än oman vaimon laita? Miten kestää provoilevaa, itserakasta ja valehtelevaa ukkoa? Tai siitä että tr:ä yrittää iskeä naisia palstalla?? Häivy itse pois palstalta, sitä kaipaa moni!!


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Mistä ihmeestä tuo nariseva, kitisevä, nalkuttava, elämäänsä pettynyt ja jatkuvaa itsesääliä pursuava akka on tälle sivustolle eksynyt. Väittää jopa olevansa ulkopaikkakuntalainen. Voi saa..... Pysy siellä paikkakunnallasi, arvostele siellä asuvia ym ja jätä meidät Kokkolalaiset rauhaan. Ei tuollaista narisijaa kukaan jaksa, ja väittää muka olevansa onnellisesti naimisissa, hah. Tuollaista akkaa ei kukaan sietäisi päivääkään. Joten lopeta tälle sivustolle kirjoittelu ja hakeudu hoitoon, kiitos...

        Ja edellisen kommentin meidän kaikkien riemuksi kirjoitti:

        Upseeri ja herrasmies... Voin vain kuvitella mitä hänen ex-työkaverinsa ajattelevat siitä kuinka koko ammattikunnan maineen tahraa täällä yksi mätä omena...


      • toljanter kirjoitti:

        Ja edellisen kommentin meidän kaikkien riemuksi kirjoitti:

        Upseeri ja herrasmies... Voin vain kuvitella mitä hänen ex-työkaverinsa ajattelevat siitä kuinka koko ammattikunnan maineen tahraa täällä yksi mätä omena...

        Se on kyllä todella pöljä! Miten voi ukko olla noin tyhmä että luule olevansa täydellinen, kun ei sitä yhtään ole.. Ja sanoo: en kiusaa en hauku.. Seli, seli!


      • toljanter kirjoitti:

        Ja edellisen kommentin meidän kaikkien riemuksi kirjoitti:

        Upseeri ja herrasmies... Voin vain kuvitella mitä hänen ex-työkaverinsa ajattelevat siitä kuinka koko ammattikunnan maineen tahraa täällä yksi mätä omena...

        Älä loukkaa mätää omenaa vertaamalla sitä tuohon sontakasaan. .:))))


    • Kyseinen_Huora

      Kirjoittaa jatkuvasti kolmella eri nimimerkillä.Ämmä on pahasti sairas,ja sen tietää koko Kokkola.

      • Kyllä sua sekottaa aika pahasti..huh..huh.


      • No kerran vielä! Ota selvää ip-osoitteesta, niin saat varmuuden asiasta! Juu, paremminkin koko Kla tuntee nimimerkin: Kyseinen huora.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sua sekottaa aika pahasti..huh..huh.

        Kyllä näitä toopeja nyt palstalla riittää! Eivät usko että ollaan eri henkilöitä ja kavereita.


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Kyllä näitä toopeja nyt palstalla riittää! Eivät usko että ollaan eri henkilöitä ja kavereita.

        No eikö meille ole ihan sama mitä toi pölvästi kuvittelee..Pääasia ku ite tiedetään miten asia on.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikö meille ole ihan sama mitä toi pölvästi kuvittelee..Pääasia ku ite tiedetään miten asia on.

        No kyllä tiedäetään juu. :) Alkaa vaan kyrsimään palstan typerät immeiset..


      • TOSIrealistiKokkola
        Kittiechi2 kirjoitti:

        No kyllä tiedäetään juu. :) Alkaa vaan kyrsimään palstan typerät immeiset..

        Lopeta nyt saatanan ämmä tuo jatkuva kitinä, nalkutus ja itsesääli. Akan kommentteja on kaikista 99 %:ia. Mene takaisin kaappiisi ja pysy siellä...
        Toista olisi, jos sinulla olisi edes yksi järkevä aloitus, häpeä pissiäinen...


    • öhömmmmm

      Jaa että ootte kavereita? Monestiko ootte livenä nähny? Kertoja vissiin pyöreä 0.

      Meinaa vähän naurattaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe