finnit/akne

nicky__

Täs teille apuu jos on finnejä tai akne! Mul oli ennen tosi paljon finnejä ja se on ollu mulle iso asia, koska mulle on tosi tärkeetä näyttää mahdollisemman hyvältä! Ja tosiaanki mul on ollu silleeen et mikää naama puhdistus juttu ei oo ikin auttanu mun naamalle et mul on tosi vaikee iho tyyppi!

Ja pari viikkoo käytin yht juttuu ja mul meni kaikki finnit pois ja se mitä käytin oli pro activen merkkinen naamapuhdistus setti! Se maksaa 45€ ja sitä saa vaan Sokoksesta! Siin on kolme juttuu, ensimmäinen mitä laitat naamalles on puhdistaja eli se puhdistaa sun naaman ja sit peset sen pois! sitten toinen mitä laitat on just se mikä ottaa kaikki epäpuhtaukset pois ja se annetaa kuivuu ja ei pestä pois! Kolmanneks laitetaa semmost joka tasottaa ihoo ja parantaa sitä ja seki annetaa kuivuu ja ei pestä pois.
Näit käytetää päiväs kolme tai kaks kertaa, ite käytin vaa kerran koska käytin meikkii nii en ehtiny laittaa sitä aamul tai päiväl nii laitoin ain illal ja se autto tosi paljon, sain koko naaman puhtaaks 2viikos. Jos et käytä mitää meikkii tai peset kolme kertaa päiväs sillä nii saat jo viikos tai alle!

Mut nyt mul loppu toi juttu joku viikko sit nii mul ei enää tullu mitää epäpuhtauksii takas et oon nyt ollu 3viikkoo ilman mitää finnejä mustapäitä tai muitakaa näppyjä!
Mut sit tänä yönä tapahtu jotain kamalaa ja mun otsa tuli täyteen finnejä ja arvatkaa mistä? suklaasta, söin eilen suklaata paljon ja nyt mulle tuli finnejä siitä tosi paljon. Mulle on ennenki tullu suklaasta finnejä mut ei ikinä näin paljoo ja nyt mun pitäis mennä ostaa lisää sokoksest tota pro activia et saisin nääki pois! JOTEN SUKLAA RAKASTAJAT JA MUUTENKI MAKEISEN SYÖJÄT FINNIT TULEVAT TOSI PALJON MYÖS SIITÄ MITÄ SYÖT! jos syöt terveellisesti niiin niitä ei tuu!


Nyt on hyvä myös ku on kesä nii voi ottaa aurinkoo niin finnit ja epäpuhtaukset katoo koska aurinko polttaa ne!

Oon myös joskus laittanu hammastahnaa mut se ei auta niin paljon.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkittuon

      On tutkittu,että finnin syntyminen on pitempi prosessi,joten todellakaan finnisi eivät johtuneet edellispäivän suklaasta!!!

      • BabyDontLie

        Totta!!!


      • tiedoksteillekki

        Anteeks nyt vaa mut ihan helposti voi tulla yhessä päivässä!


      • järkikäteenhoi
        tiedoksteillekki kirjoitti:

        Anteeks nyt vaa mut ihan helposti voi tulla yhessä päivässä!

        Tietysti se putkahtaa yhtäkkiä esiin,mutta siellä ihon alla se on alkanut sitä prosessia tekemään jo paljon aiemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe