Katto remppaa

hjgjhghjnjkhnjk

Mä asun tääl stadis ja mul on mökki ja sukutila siel Lappeenrannas. Siel katto vuotaa vähän niin mist mun kannattaa kysyy sielt sellasii kattopeltei tai huopaa? Kertokaa joku mulle mikä on hyvää, kun en mä viitti laittaa mitää skeidulii sinne katolle kun niin harvoin siellä käyn ni mun pitää tietää et siel paikat on kondikses mun pois ollessa.

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokulipäivänajatus

      ollos huoleti, ei sada tänä kesänä. Talvella kattokorjaajat ei tipahda kovaan maahan kun on lunta, sillon kannattaa ottaa vähän juopompikin, hik! Ite sie et kuitenkaan ossoo, hik!

    • hjgkjgjkgkfjk

      ookei, mut onks nois mimmosii eroi mist kattopeltei tilaa? Osaaks joku kertoo tai suositella mulle jotain?

    • kattopellit

      Metehe! Sieltä pellit!

    • 987456

      Älä tee peltikattoa, huopakatto on paljon mukavampi ja kestävämpi. Et myöskään tarvitse ammattiapua jos peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä.

    • Swea

      Mites se Plannja? Eikös sielläkin ole peltiä kaupan?

    • friiduOK

      Tuu budjaa böndelle kesäks ja fiksaa ite.

    • Raksatiimii

      Hei. Onko kattohomma jo järjestynyt? :) paljonko on suunnilleen neliöitä katossa, onko kuvia?
      [email protected]

    • Nuppuin

      Omalta osaltani voin sanoa että sain 20 vuotta vanhan ei vuotavan tiilikaton fiksailusta tarjouksen näiltä perävalottomilta. Katon neliöt 250. Kauppahintatarjous 6.120 eur v 2015.

      Ruiskutin kannettavalla käsipumpulla 2015 kesällä katolle sammaleen poistoaineen. Kustannus noin 100 eur

      Tein katon käsittelyn Juhannuksena 2016 kun oli kelit kohdallaan. Ensin pesu kun smalleenpoistoaine oli vuoden vaikuttanut. Maalina saksalainen Einz-A. Värisävyn voi valita.
      Maalin hinta 560 eur koko katolle kotiin tuotuna.

      Toki tarvitaan Lidlin painepesuri katon pesuun. Se maksaa 99 eur kolmen vuoden takuulla. Tarvitaan myös paineilmakompressori maaliruiskulle. Tokmannista 2,5 hv 89 eur. Paineilmaväripönttö ruiskuineen letkuineen SisTtekistä 99 eur.

      Omana työnä katon sammalkäsittely, pesu ja maalaus kustannukset yhteensä olivat noin tuhat euroa. Työ on perusteellisesti ja hyvin ajan kanssa tehty ja katto on varmasti kuivunut pesun jälkeen ennen maalausta.

      Omalle noin 2 vk työlle sain säästöä n. 5.000 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe