2.6. Tukiainen ollut selvitepäin YHDEN päivän!1!!!

Syntymäsynkkä

Ja niinpä on aika nostaa malja tuolle ekalle humalattomalle päivälle 15 vuoteen:

”Ensimmäinen päiväni raittiina Ruotsinpyhtäällä
ALOITIN KATKAISUN JOKA LÄHTEE EMELIE ANDERSONIN LUOTA!

Annoin haastattelun Seiskalle koskien Helsingin käräjäoikeuden päätöstä vankeustuomiostani. Rikkeeni olivat osittaisia sakkotapauksia, eivät missään nimessä mitään "vankilatapauksia." Lisäksi osaa asioista, joista minua syytettiin, olivat täyttä valhetta! Oikeudenkäynti oli myös yksipuolinen: siellä ei otettu huomioon puolustajistani ketään muita kuin isäni. Ei otettu myöskään huomioon että pari miestå hakkasivat minua nyrkeillä suoraan kasvoihin: tosin parin sadan euron sakot he saivat.

Tapauksessani vankila jo sananakin on täysin absurdi! Ensinnäkin sinne kuuluvat OIKEAT rikolliset joita kyllä on tälläkin hetkellä vapaana Suomessa. Lisäksi tapauksessani se ei auttaisi minua mitenkään: varsinkin sen jälkeen ryyppäysputkeni vasta alkaisikin!

Alkoholismi ei ole rikos, mistä tulee tuomita vankeuteen. Tarvitsen ja haluan katkaisuhoitoon. Monet eivät myönnä alkoholiongelmaansa, mutta minä myönnän sen. Laista piittaamaton EN ole: senhän kertoo jo loistavasti suorittamani yhteiskuntapalvelu josta sain loistavat arvosanat ja todella hyvän palautteen. Olen suorittanut jo rikkeeni, joista vakavin oli useita vuosia sitten tapahtunut rattijuoppous. Kadun sitä syvästi ja olen ollut ajamatta yli 4-vuotta.

Minua kohtaan oleva vaino ei myöskään ole oikein. Kohdallani sana VIEROITUS ja säännölliset AA-kerhon kokoukset ovat ne, mitä tarvitsen. Ja ihmiset jotka ovat valheellisen rienauskirjan takana, Julia on tällä hetkellä taivaassa ja hän näkee sieltä kuten suurin Jumalamme, ketkä ovat oikeasti ne pahantekijät. Johanna Tukiainen.”

Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2015/06/02/p19mqhrqon1qod1qri1vtp5loruo4.jpg

19

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lusto

      Ruokaviiniä ei lasketa.

      • HIHIHIIHIIIIIIII

        Eikä pameja ja ryynejä.


    • JUO-SIKA-VIINAA

      Horo vetää pameja kuin orava,posket pullolla. sekaisin on koko ajan ja kun kranaattiomenat on syöty niin Ruskaa peliin. Spurgu toi mätisäkki on ja siitä ei parane.

      • Rutskaa

        Ruska raikastaa!


    • Raittiit

      ”Päivä nro 1: raittiina. Emelie Anderssonin luona Ruotsinpyhtäällä suloisen mopsini kanssa. http://aijaa.com/PI4nOX ” (Fb 2.6. illalla)

      • Raittiina

        ”Kultainen Emelie Andersson on kehystänyt yhteiskuvammekin viime kesältä kun pysyttelin raittiina. http://aijaa.com/dnPcyV ” (Fb 2.6.)


    • TaasSelitellään

      2013 elokuu on useita vuosia sitten? Silloinhan Tuksu viimeksi ratista kärysi. On kai se ollut ajamatta, kun ajokieltoa on vielä 2016 asti.

    • Lusija-Neito

      Tunkki kai luulee, että katkolla välttää vankilan.

      • kaiketi

        Niin, tai että alkoholismi alentaa tuomiota; jos kaikki humalassa tehdyt rikokset armahdettaisiin olisi vankiloissa puolityhjää....
        Meillä kaikilla kuolee läheisiä ympäriltämme ennemmin tai myöhemmin, myöskään se ei ikävä kyllä vaikuta tuomioihin.


    • Päivä-2

      Tunkki 3.6. illalla:
      ”Päivä numero kaksi: raittiina! Huh..... en ikinä opi ymmärtämään miesten ajatusmaailmaa: osa ulkomaalaisista treffeistäni jotka aikoinaan eivät menneet ihan putkeen, ottivat yhtäkkiä nyt yhteyttä että haluaisivat tavata uudelleen! Siis täh.....? :)

      Johanna Tukiainen showkeikat feat. Olli Loukola myyty nyt Loimaalle, Lahteen sekä Ouluun! ja se uusi "Barbie ja Ken Show", katsotaan nyt...... en tiedä onko se liian hyvä näätiäisille....... ;) no vitsi, kyseessä vaan se että ehkä painun Kenin kans suoraan ulkomaille....”

      • hehtotissi

        Jos alle 100 kilometrin päähän tulee "Barbie-lyllerö ja Ken-nynnerö -show" lähden katsomaan, vaikka maksaisi kympin.


      • Vonkumista

        Mikäli edes pitää paikkansa, niin meille siwan kassoillekin tuttua huttua. Vanhat varvit aktivoituvat välillä ja se ihtensä on mielessä, vaikka tukkahiusta tai ulkonäköä ensin kehuttaisiin, jotta päästäisiin itse asiaan. Normitsettiä niin sanotusti. Tuksun päivitys tosin on saattanut jäädä väliin heiltä kuvamuokkausten jälkeen.


    • aalainen

      AA:ssa voi tulla yllätyksenä, että siellä ei ollakaan MINÄ MINÄ MINÄ ja MINÄ koko ajan äänessä, vaan puheenvuoro kiertää ja jokainen saa puhua esim. vain 5 minuuttia kerrallaan. Esiinnytään vain etunimellä, eikä uralla, ulkonäöllä, matkoilla tai muilla ansioilla pullistella. Kaikki ovat samalla viivalla samanarvoisina; alkoholisteina, jotka hakevat vertaistukea toisiltaan.

      • Yllätävaikka

        Nostan hattua, jos kykenee pitämään missään tilaisuudessa ahterinsa penkissä vähintään tunnin ajan ja ohittamaan itsensä lyhyellä kommentoinnilla muita kuunnellen. Ilman välihuikkaa tai pamia douppaamassa.


    • ykä2

      Jo 2. Päivää vuodessa? Saavutus?

    • IsoMatami
    • Selvitepäin
    • Norsun-ja-Arton-vika

      ”Äidin kanssa oltiin monta tuntia Hietaniemen kirpputorilla, tänään 4 pvä raittiina. Isäni vie juuri ison posliinisen koristenorsuni roskikseen, koska norsu tuottaa kuulemma huonoa onnea, varsinkin kun kyseessä hindunorsu joka oli rikki. Ja isä vaistosi että norsussa oli joku paha henki, no sinne roskikseen meni nyt sekin!

      Mullahan on ollut huono onni jo viimeiset 6-vuotta, Arto oli ihan pohjanoteeraus jne. Heh..... ;) vanhemmat vahtii etten juo. Tietääkö kukaan missäpäin Helsinkiä olisi hyvä ja edullinen kavitaatiopaikka? Haluaisin kavitaatiohoitoihin pikaisesti! Tai Tallinassa?” (Tunkki Fb:ssa 5.6.)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe