4.6. Teuvo on raitis ja tekee hyväntekeväisyyttä!!

Teukalta

Erinomaisen siisti kirjoitus Teuvolta päivänpolttavista seikoista:

"Hyvantekevaisyystyoni kun olin punatukkainen ja alan luennoida!!

Tanaan olen ollut päivän raittiina ja viime kesänä 2pv joten olen ollut yhteensa 3pv raittiiina! Harjoitin laajaa hyvantekevaisyytta. Annoin lahes puhtaat ja melkein ehjat alushousuni Uffille annettavaksi niille joilla ei ole mitaan ja jotka haluaisivat mita minulla on. Taman tein kenenkaan tietamatta hyvasydamisyydestani. Keraaja itki tunnin kun annoin ne ja kiitti ja halasi minua!

Olen katkolla mutta Herkkä Taiteilija saa kuitenkin juoda viinia jos ahdistaa sillä sitä ei lasketa alkoholismiksi joka tarkoittaa sitä että ei voi juoda alkoholia ollenkaan! Haluan vieda kaikki ystäväni katkolle AA:han katsomaan alkoholisteja, siellä missä on julkkiksia.

Alkoholi on heille vaarallista ja siinä voi mennä vaimokin alta ja maksa voi tulla syopaan! Otan tunnetun uskovainen Strut Kotkan AA kerhoon myos kun han haluaa ottaa itsestaan kuvia julkkisten kanssa!! Alan opettaa tunnettuja henkiloita raittiiksi ja luennoida myos tunnetuissa yliopistoissa jotta ihmiset saavat tietaa asioita!! http://aijaa.com/lna3Zo "

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Hyvantekevaisyystyoni-kun-olin-punatukkainen-ja-alan-luennoida/1073916

132

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymppänen

      Hyvä Teukka, kannatetaan tuota elämäntyyliäsi!

      • viitasaaren_viesti

        Mutta ei kirjoitustyyliä.


      • Paskofani

        Mitä tuohon voi sanoa :D Viihdettä vai huonoa sarkasmia. Kun näitä Tuksuparodioita on jo niin paljon . Alkaa oleen jo parodiat vanha juttu . Minuun kolahtaa parhaiten silti Joe Paskon jutut.


      • HerkkuMakiainen
        Paskofani kirjoitti:

        Mitä tuohon voi sanoa :D Viihdettä vai huonoa sarkasmia. Kun näitä Tuksuparodioita on jo niin paljon . Alkaa oleen jo parodiat vanha juttu . Minuun kolahtaa parhaiten silti Joe Paskon jutut.

        Hmmm...minä ymmärrän sen niin että on tarkoituskin olla huono. :-) siis parodia on eri lajinsa kuin sarkasmi. Joe Pasko on muuten tainnut lopettaa? Vai onko?


    • Teuvolta
    • Teuvolta

      ”Viekoitteva katseeni valloittaa sinut Rauno ja hyppaan kohta jostain alas! http://aijaa.com/e65SA0

      Teuvo 4.8. (7L): http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Viekoitteva-katseeni-valloittaa-sinut-Rauno-ja-hyppaan-kohta-jostain-alas/1079080

      • Sivukujalta

        Hui, pelottava kuva.


    • Teuvolta

      Teuvon terävä:

      ”Luxuslomallani upeassa paikassa, minka annan kellekin jos minut siepataan!

      Olen matkalla maailman upeimpaan luxus lomakohteeseen koska se vaihtuu jatkuvasti, en aio paljastaa olinpaikkaani!

      Eras karismaattinen herrasmies, joka ei halua julkisuuteen on 84 vuotias ja 55 kiloa painava seka taysin hullaantunut minuun! Kaskin hanen nostaa tyokyvyttomyyselakkeensa ja myyda rollaattorinsa valittomasti ja ostaa rahalla matkan eksoottiseen ja ylellisen loman minulle koska viime jouluinen kahden keikan putkikin oli niin rankka.”

      Koko Teuvo 19.8. http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Luxuslomallani-upeassa-paikassa-minka-annan-kellekin-jos-minut-siepataan-/1080203#content_1080203

      • paaveli77

        :D Sitten Teuvo vois tehä siitä pilakollaasin: Kuumaa glamourseksiä näätien kanssa :D silloin Teuvo sais multa respectin jos tekis näädistä pilakollaasin, ois kova jätkä jos sen uskaltais tehdä


      • Ei-yhteistä
        paaveli77 kirjoitti:

        :D Sitten Teuvo vois tehä siitä pilakollaasin: Kuumaa glamourseksiä näätien kanssa :D silloin Teuvo sais multa respectin jos tekis näädistä pilakollaasin, ois kova jätkä jos sen uskaltais tehdä

        Höpö-höpö. Teuvon fokus on Johannassa. Kehittelemääsi "piilokollaasia" ei tarvita.


      • römpsänperänemäntä

        Jos Teuvo ei piittaakaan römpsästä vaan aivan muusta!!!! :DDD


      • niinja

        Olen kuullut huhuja että Teuvolta tulis eroottinen kuva, missä vispaa sylissään olevaa pullataikinaa vispimellä yleisön edessä. Kyllä semmosen seksikkyyden edessä kaatuu rouva kuin rouva. Toinen osa elokuvatrilogiaa on kohta julkaistavana!


      • määmäämää

        Onneks et oo, tykätään Teuvosta muutenkin.
        Siihen ei sun neuvojas tarvita. Hyvä Teuvo,
        sua ei voita kukaan. Joe Paskoo käyn vieläkin
        lueskelemassa, lopettanut ajat sitten, silti?
        Pidän myös Louisa V. piirroksista, onkohan ?
        sekin lopettanut? harmi.


      • Jitka
        määmäämää kirjoitti:

        Onneks et oo, tykätään Teuvosta muutenkin.
        Siihen ei sun neuvojas tarvita. Hyvä Teuvo,
        sua ei voita kukaan. Joe Paskoo käyn vieläkin
        lueskelemassa, lopettanut ajat sitten, silti?
        Pidän myös Louisa V. piirroksista, onkohan ?
        sekin lopettanut? harmi.

        Louisa ei ole lopettanut vaan työstää uusia kuvia inspiraation tahdissa. Hyvä, hyvä.


    • DenuPapsuBorosta

      Hohhojjaa silkkaa paskaa tämäkin. Miten joku jaksaa tuhlata aikaansa näin, mee töihin perkele.

      • tuksuteuvo

        Tuo onTeuvon työ !Niin se onko säälittävää työnä harrastuksena on asia erikseen :D Meinaan oishan tuota mielenkiintoisempia aiheita :D


      • mielenkiintoisempiako
        tuksuteuvo kirjoitti:

        Tuo onTeuvon työ !Niin se onko säälittävää työnä harrastuksena on asia erikseen :D Meinaan oishan tuota mielenkiintoisempia aiheita :D

        Kuten mitä?


      • paaveli77

        sun perse vaikka :D


    • Kerrostalokyttääjä

      Onx tää Teukka joku julkkis???

      • Julkkkunen

        Teuvosta on tulossa julkkis, kun hän osaa hyvin parodioida maamme seuratuinta julkkista, Glamourtähteä.


      • paaveli77

        Ei ole, joku ex apukoululainen jolla fiksaation tuksun pildeen , tumputtaja joka koittaa saada huomiota luusereiden yhteisössä ehkä parviaisen ex pano


      • Maailmanluokan-taide
        paaveli77 kirjoitti:

        Ei ole, joku ex apukoululainen jolla fiksaation tuksun pildeen , tumputtaja joka koittaa saada huomiota luusereiden yhteisössä ehkä parviaisen ex pano

        Arvuuttelet ihan turhan päiten; Parviaisen ex panot eivät pysty teuvotasoiseen taiteeseen.


    • Marakassissa

      Teuvo tykitteli menemään 22.8. (7L):

      ”Miehia kokoajan jokapuolella, kohta Marakassissa Etela-Afrikan paakaupungissa


      Olen taalla kaukana etelassa, tama on ehka Australiaa ja taalla on tallahetkella noin 45 astetta kuuma, kuten Australiassa on aina elokuussa ja tulimme tanne pari tuntia sitten tai jossain siella pain, eilen olin Etela-Afrikan Marakassissa. Menen kohta putoukseen uimaan, ja vesi on kuin keitettya viiden tahden hotellissa mihin naadat eivat koskaan tule paasemaan.”

      Koko bloggaus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Miehia-kokoajan-jokapuolella-kohta-Marakassissa-Etela-Afrikan-paakaupungissa/1080498

      Siellä ja täällä; miehiä joka puolella (kuva): http://aijaa.com/xEoK0J

      • määmäämää

        Apua! nyt tulee pisut housuun.
        Pelastakaamme ees Teuvo tuolta padasta,
        tu kotomaahan äkkiä takasin.


      • paaveli77

        ketä se tykitti ;) ellu s :n nimimerkistä tulee mieleen heti joku baarihaahka ainakin :D louhi on varmaan oikeesti joku hampaaton muija :D kyllähän teuvo pääsee tykittään pubiruusuja, tuksukin antais teuvolle varmaan


      • seuraavaksi-tupai
        paaveli77 kirjoitti:

        ketä se tykitti ;) ellu s :n nimimerkistä tulee mieleen heti joku baarihaahka ainakin :D louhi on varmaan oikeesti joku hampaaton muija :D kyllähän teuvo pääsee tykittään pubiruusuja, tuksukin antais teuvolle varmaan

        Teuvo on ihuna! :)


      • määmäämää
        seuraavaksi-tupai kirjoitti:

        Teuvo on ihuna! :)

        Mää jo pelästyin et Teuvo on mennyt ton Tuksun matkaan,
        Kävin just tuolla seiskan sivuilla, siellä Teuvo kompas M.Ohion
        herkullisen näköisiä leipiä. M.Ohio kirjottelee kyllä myös kivasti.
        Niiissä on jotain luettavaakin, mitä ennen oo tiennytkään. Asiaa


      • Lihapadat
        määmäämää kirjoitti:

        Mää jo pelästyin et Teuvo on mennyt ton Tuksun matkaan,
        Kävin just tuolla seiskan sivuilla, siellä Teuvo kompas M.Ohion
        herkullisen näköisiä leipiä. M.Ohio kirjottelee kyllä myös kivasti.
        Niiissä on jotain luettavaakin, mitä ennen oo tiennytkään. Asiaa

        M.Ohion postauksissa on paljon kiinnostavaa tietoa.
        Onneksi Teuvo ei ole Johanna kaa viidakossa.


      • paaveli77

        Paneeko Teukka ny sitten M Ohiota ;) Teuvo on kuin Aku Hirviniemi, nauratti ehkä hetken , nyt alkaa olla vanha väsynyt vitsi, meinaan pitäs uudistua , vähän kun Cheekkki.


      • paaveli77

        Mun veikkaus on viikko ja M Ohio levittää Teukalle ;)komppaus meinaan kannattaa ;)


      • Sielunhively
        paaveli77 kirjoitti:

        Mun veikkaus on viikko ja M Ohio levittää Teukalle ;)komppaus meinaan kannattaa ;)

        Ei se mene noin.


      • Niinja
        paaveli77 kirjoitti:

        Mun veikkaus on viikko ja M Ohio levittää Teukalle ;)komppaus meinaan kannattaa ;)

        Meinohio taitaa asua rapakon takana. Kiva tyyppi ja.mielenkiintoista juttua amerikan arjesta.


      • Degree
        Niinja kirjoitti:

        Meinohio taitaa asua rapakon takana. Kiva tyyppi ja.mielenkiintoista juttua amerikan arjesta.

        Ohiossa on, liekö opiskelemassa (vaihto-oppilas)?


      • määmäämää

        Eikös me kaikki täällä olla vaan nimimerkeillä?
        Niin kuin tää meidän Teuvo, nyt sillä näkyy olevan
        seiskassa live-sauvashow, uskomatonta kuinka
        paljon Teuvolla on kadehtijoita. Kun ei nyt Tuksua
        millään pysty seuraan, kun se ei ittekkään tierä
        missä se on. niin seuraan nyt sit näitä muita.


      • Niinja
        Degree kirjoitti:

        Ohiossa on, liekö opiskelemassa (vaihto-oppilas)?

        Luepa hänen blokiaan. Siellä hän kertoilee.


      • huumoriatarvitaan
        määmäämää kirjoitti:

        Eikös me kaikki täällä olla vaan nimimerkeillä?
        Niin kuin tää meidän Teuvo, nyt sillä näkyy olevan
        seiskassa live-sauvashow, uskomatonta kuinka
        paljon Teuvolla on kadehtijoita. Kun ei nyt Tuksua
        millään pysty seuraan, kun se ei ittekkään tierä
        missä se on. niin seuraan nyt sit näitä muita.

        Se on julkkiksen merkki jos on jo kadehtijoitakin. Mun on vaikea käsittää tällaista vihaa, jota syntyy heti jos joku yrittää tai keksii jotain. Vieläpä jotain mistä joku tykkää. Heti on joku häiriintyny painamassa alas, vaikkei itse osata yhtikäs mitään.


      • määmäämää
        huumoriatarvitaan kirjoitti:

        Se on julkkiksen merkki jos on jo kadehtijoitakin. Mun on vaikea käsittää tällaista vihaa, jota syntyy heti jos joku yrittää tai keksii jotain. Vieläpä jotain mistä joku tykkää. Heti on joku häiriintyny painamassa alas, vaikkei itse osata yhtikäs mitään.

        Niinpä M.Ohio on jo 1999 muuttanut sinne, jenkkimies pari ihanaa koiraa.
        Harmittaa että tykkäsin hänen teksteistään tällä palstalla. Silti Teuvo on
        tällä hetkellä mun idolli, pysyköön Teuvo ees kotomaassa. Tuksu kun luuhaa missä???


      • paaveli77
        huumoriatarvitaan kirjoitti:

        Se on julkkiksen merkki jos on jo kadehtijoitakin. Mun on vaikea käsittää tällaista vihaa, jota syntyy heti jos joku yrittää tai keksii jotain. Vieläpä jotain mistä joku tykkää. Heti on joku häiriintyny painamassa alas, vaikkei itse osata yhtikäs mitään.

        Ei noihin Teuvon taitoihin tarvita rakettitiedettä :DD kuka tahansa pystyy tuohon, mene katsomaan grafittitaidetta,siellä on todellista osaamista, vai jaksatko nostaa läskiperseen sohvalta , onhan se mukava katsoa teukan taidetta perse levinneenä sohvalla ja luulla sitä lahjakkuudeksi :D


      • paaveli77
        Niinja kirjoitti:

        Luepa hänen blokiaan. Siellä hän kertoilee.

        tylsää jaaritusta ,akka kuvittelee olevansa muita parempi. oon muita näätiä parempi, asun jenkeissä. tekeekö siellä edes töitä vai elääkö ukkonsa siivellä ;) mitä te näitä Liven pellejä tänne tyrkytätte ? ei tää oo mikään keskinäisten kehujen ja marttakerhon kokouspaikka. täällä haukutaan kaikki ja nauretaan kaikille. pysykää siellä livessä luuserit!


      • Etsämäärääsori
        paaveli77 kirjoitti:

        Ei noihin Teuvon taitoihin tarvita rakettitiedettä :DD kuka tahansa pystyy tuohon, mene katsomaan grafittitaidetta,siellä on todellista osaamista, vai jaksatko nostaa läskiperseen sohvalta , onhan se mukava katsoa teukan taidetta perse levinneenä sohvalla ja luulla sitä lahjakkuudeksi :D

        En mä usko että pääset määräilemään kuka tänne saa kirjoittaa, asiallisuus onkin jo harvinaista täällä.


      • missäomatnäyttösi
        paaveli77 kirjoitti:

        Ei noihin Teuvon taitoihin tarvita rakettitiedettä :DD kuka tahansa pystyy tuohon, mene katsomaan grafittitaidetta,siellä on todellista osaamista, vai jaksatko nostaa läskiperseen sohvalta , onhan se mukava katsoa teukan taidetta perse levinneenä sohvalla ja luulla sitä lahjakkuudeksi :D

        Se on kylläkin graffiti, eikä grafitti. Eikä sekään ole mitään tiedettä. Sulla ei ehkä sivistys riitä muutenkaan että voisit mitään taidearvosteluja tehdä saati rakettitiedettä. Jokainen tietää miten saksia ja kynää tai maalipurkkia pidetään kädessä, mutta toiset osaa luoda niillä jotain ajatuksiaan. Sitten on niitä joista ei ole muuhun kuin räkyttämään.


      • Jenkkiläinen
        määmäämää kirjoitti:

        Niinpä M.Ohio on jo 1999 muuttanut sinne, jenkkimies pari ihanaa koiraa.
        Harmittaa että tykkäsin hänen teksteistään tällä palstalla. Silti Teuvo on
        tällä hetkellä mun idolli, pysyköön Teuvo ees kotomaassa. Tuksu kun luuhaa missä???

        Ai noinko se on? Jatketaan hänen kirjoitustensa seuraamista tämän tiedon valossa.


      • määmäämää
        Jenkkiläinen kirjoitti:

        Ai noinko se on? Jatketaan hänen kirjoitustensa seuraamista tämän tiedon valossa.

        Niin yritin vastata hälle, joka epäili et ois vaihtooppilas.
        Ikä ei täsmää, jos noin kauvan asunut Jenkeissä. Jatkan edelleenkin
        myös hänen seuraamista. Myöskin seuraan Fiiniksen sukkia, pidän
        oikeesti villasukista, itse en osaa kutoa. Itselläni ei ole ees mielikuvitus
        miestä, kuoli hän jo kauan sitten, oli muuten ihan kotomainen juoppo,
        mutta kiva. Mulla on kaksi kotieläintä tällä hetkellä, paistan lättyjä.
        Jos kiinnostaa?


    • paaveli77

      Ooohhhhhhh onpa vitun omaperäinen aihe kuin Johanna Tukiainen ! Seuraa vaan miten se lehmä kirjoittaa ja mistä ja siitä saa aiheet, wuhuuu, teuvohan on suorastaan "nero"suomalaisethan on tunnettuja tosin siitä että muita kopioivat juntit menestyy, ei täällä arvosteta kunnon viihdettä. teukkaa fanittaa juntit, ja teukka kopio tässä tapauksessa Tuksua :DDDD opettelis ees itse piirtään,

      • wuhuu-huu

        neutered leehän se täällä raivoaa anonyyminä, kun meni maine seiskassa. :D


      • Upeaa-materiaalia

        Glamour-Tuksusta riittää kyllä ruodttavaa monille ahkerille ja taitaville!
        Glamourin saralla tapahtuu joka päivä ihmeellisiä asioita, joita voi kukin sitten tarkastella omasta näkövinkkelistään - ja sillä hyvä!


      • paaveli77
        wuhuu-huu kirjoitti:

        neutered leehän se täällä raivoaa anonyyminä, kun meni maine seiskassa. :D

        En tiedä onko säälittävämpää että ihmiset puolustaa täällä mielikuvitushahmoa vai se että luultavasti "Teuvo" itse täällä puolustaa itseään :D pysy "Teuvo" vaan Livessä , siellä olet tähti ja sankari ehkä :D mutta muilla palstoilla et ole Tuksua kummempi tallaaja . ja täällä sinua uskalletaan kritisoida. Ja en tiedä kuka tai mikä on Neutered Lee :D


      • kade-34
        Upeaa-materiaalia kirjoitti:

        Glamour-Tuksusta riittää kyllä ruodttavaa monille ahkerille ja taitaville!
        Glamourin saralla tapahtuu joka päivä ihmeellisiä asioita, joita voi kukin sitten tarkastella omasta näkövinkkelistään - ja sillä hyvä!

        Joo mustakin on hauskaa miten monia puolia ja eri tavalla ilmaistuna ihmiset saa tuksuilmiöstäkin esille. ite en osais.


      • PaploPikatsu

        Onhan Teuvo luennoinut huumorista ja renessanssista. Jossain kommentissa kertoi olevansa opettaja taideakatemiassa.


    • päivänvitsi

      Mikä maine :D Varmaan joku välittää vitusti että mennyt "maine" jossain roskafoorumilla :D Minä itse en edes noteraa Liven porukkaa normaaleina ihmisinä . En voisi koskaan tutustua tai puhua sellaisten ihmisten kanssa. Roskasakkia. Ja nekin jotka siellä on jotenkin normaaleja saa vihat päälleen :D Outoa minusta.

      • kestäkäänäädät

        Neutered mielestäni edelleen on Livessä :O Ja kirjoittaa aina nätisti ja sivistyneesti.
        Porukka taisi suuttua kun hän kommentoi erään käyttäjän mielenterveysongelmia ,käyttäjä oli itse myöntänyt ongelmansa.

        Näädät kuvittelee että saa haukkua, sanoa ja arvostella Tuksua miten vaan, kuinka paljon vaan ja vaikka millä tyylillä mutta jos heitä kritisoidaan niin yhtäkkiä totuudella ei ole väliä :O heti suututaan ja noustaan joukolla savustaan kritisoijaa.

        Näädille Suomi 24 on punainen vaate koska täällä hekin saa osansa pilkkakirveestä.


      • kilikilikili
        kestäkäänäädät kirjoitti:

        Neutered mielestäni edelleen on Livessä :O Ja kirjoittaa aina nätisti ja sivistyneesti.
        Porukka taisi suuttua kun hän kommentoi erään käyttäjän mielenterveysongelmia ,käyttäjä oli itse myöntänyt ongelmansa.

        Näädät kuvittelee että saa haukkua, sanoa ja arvostella Tuksua miten vaan, kuinka paljon vaan ja vaikka millä tyylillä mutta jos heitä kritisoidaan niin yhtäkkiä totuudella ei ole väliä :O heti suututaan ja noustaan joukolla savustaan kritisoijaa.

        Näädille Suomi 24 on punainen vaate koska täällä hekin saa osansa pilkkakirveestä.

        Neutered on jotenkin kilahtanu ilmeisesti? Ilkeänä ja alhaisena pidän erään asiallisen ja psyykkisistä ongelmistaan kertoneen, kivan ja ystävällisen käyttäjän pilkkaamista julkisesti. Ei kovin nättiä ja sivistynyttä. Ilkeä ja pahantahtoinen on mun mielipide, sen perusteella mitä omin silmin näin.

        Sama ihminen on julistautunut seiskaliven hallitsijaksi ja supertähdeksi. Kateuttako se on, kun kukaan ei noteeraa. Ja tuksun kuvia postaa, vaikka haukkuu muita alaluokkaisiksi, jotka tekee samoin.

        Rehellisesti sanottuna sen omat postaukset on teinikamaa, mitäänsanomattomia laulunsanoja, tuksun kuvia suoraan netistä kymmenen vuoden takaa, kerjää onnitteluja ilmoittamalla että on syntymäpäivä. Ei silti, että minäkään mitään erikoista, kuin vaan arkea kuvaan mutta en ainakaan hauku muiden postauksia huonoiksi, kun ei omatkaan ole mitään ihmeellistä. Olen ignoorannut täysin tän tyypin, ei kannata huomioida mitenkään.


      • nuortenkaitsija

        Eiköhän tuo hallitsija /supertähti ole vitsi ?

        Jos Neutered on sitten nuori ja epävarma, haluaa huomiota ja hyväksyntää. Minusta vanhemmat käyttäjät Livessä voisivat olla armollisempia ja ymmärtäväisempiä, oliko sitä itsellä järkeä kauheasti päässä päälle 20 kymppisenä ? No ei :D Sitä oli niin vastarannankiiski kun olla ja voi , ei sitä tuon ikäisenä vielä ajattele mitä sanoo tai tekee. Ja voihan siitä olla iloinen että nuori uskaltaa tuoda mielipiteen julki ja että on ylipäätään omia mielipiteitä :)

        Onko se nyt sitten kamalaa jos joku ei tykkää Teuvon jutuista ja kuvista? kaikilla eri käsitys viihtestä, luojan kiitos :D itse tosin jos en pidä jotakin viihdyttävänä niin mielummin sitten olen hiljaa kun haukun. Mutta en sitäkään ymmärrä ja hyväksy että porukka haukkuu ja teilaa jonkun jos joku nyt sitten asiallisesti sanoo että ei ole mun juttu. Toiset tykkää Teuvosta ja toiset Tarjasta ;)


      • Livenkäyttäjä
        nuortenkaitsija kirjoitti:

        Eiköhän tuo hallitsija /supertähti ole vitsi ?

        Jos Neutered on sitten nuori ja epävarma, haluaa huomiota ja hyväksyntää. Minusta vanhemmat käyttäjät Livessä voisivat olla armollisempia ja ymmärtäväisempiä, oliko sitä itsellä järkeä kauheasti päässä päälle 20 kymppisenä ? No ei :D Sitä oli niin vastarannankiiski kun olla ja voi , ei sitä tuon ikäisenä vielä ajattele mitä sanoo tai tekee. Ja voihan siitä olla iloinen että nuori uskaltaa tuoda mielipiteen julki ja että on ylipäätään omia mielipiteitä :)

        Onko se nyt sitten kamalaa jos joku ei tykkää Teuvon jutuista ja kuvista? kaikilla eri käsitys viihtestä, luojan kiitos :D itse tosin jos en pidä jotakin viihdyttävänä niin mielummin sitten olen hiljaa kun haukun. Mutta en sitäkään ymmärrä ja hyväksy että porukka haukkuu ja teilaa jonkun jos joku nyt sitten asiallisesti sanoo että ei ole mun juttu. Toiset tykkää Teuvosta ja toiset Tarjasta ;)

        Jos minun lastani, joka on ilman omaa syytään sairas, alkaisi joku pissis"supertähti" sairauden vuoksi pilkkaamaan julkisesti, niin en pitäisi sitä vitsinä. Kovin tuo nimimerkki tuntuu olevan kehittymätön ja lapsellinen, mutta hän ei ole pyytänyt anteeksi sairaan ihmisen nimittelemistä. On ilkeillyt useampien ihmisten profiileihin. Kovin pidin itse nimimerkkiä positiivisena, mutta se taisi olla vain teeskentelyä, kun ensin tullaan profiiliin tervehtimään iloisesti, ja seuraava postaus on ivallinen heitto tai kerrotaan kuinka on itse ylen sivistynyt. :D Aivan kuin tuksu itse.


      • Omakehuhaisee
        kestäkäänäädät kirjoitti:

        Neutered mielestäni edelleen on Livessä :O Ja kirjoittaa aina nätisti ja sivistyneesti.
        Porukka taisi suuttua kun hän kommentoi erään käyttäjän mielenterveysongelmia ,käyttäjä oli itse myöntänyt ongelmansa.

        Näädät kuvittelee että saa haukkua, sanoa ja arvostella Tuksua miten vaan, kuinka paljon vaan ja vaikka millä tyylillä mutta jos heitä kritisoidaan niin yhtäkkiä totuudella ei ole väliä :O heti suututaan ja noustaan joukolla savustaan kritisoijaa.

        Näädille Suomi 24 on punainen vaate koska täällä hekin saa osansa pilkkakirveestä.

        Lee ei tyytynyt kommentimaan vaan postasi sairaudestaan kertoneen ihmisen olevan kyvytön mihinkään. Julmaa ja ilkeää. Joku helvetin koulukiusaaja. Ja omassa profiilissaan kertoo olevansa mm. MUKAVA. OIKEUDENMUKAINEN. Just!! Sympatiat W:n puolella.


      • Hahhahhahhah
        kilikilikili kirjoitti:

        Neutered on jotenkin kilahtanu ilmeisesti? Ilkeänä ja alhaisena pidän erään asiallisen ja psyykkisistä ongelmistaan kertoneen, kivan ja ystävällisen käyttäjän pilkkaamista julkisesti. Ei kovin nättiä ja sivistynyttä. Ilkeä ja pahantahtoinen on mun mielipide, sen perusteella mitä omin silmin näin.

        Sama ihminen on julistautunut seiskaliven hallitsijaksi ja supertähdeksi. Kateuttako se on, kun kukaan ei noteeraa. Ja tuksun kuvia postaa, vaikka haukkuu muita alaluokkaisiksi, jotka tekee samoin.

        Rehellisesti sanottuna sen omat postaukset on teinikamaa, mitäänsanomattomia laulunsanoja, tuksun kuvia suoraan netistä kymmenen vuoden takaa, kerjää onnitteluja ilmoittamalla että on syntymäpäivä. Ei silti, että minäkään mitään erikoista, kuin vaan arkea kuvaan mutta en ainakaan hauku muiden postauksia huonoiksi, kun ei omatkaan ole mitään ihmeellistä. Olen ignoorannut täysin tän tyypin, ei kannata huomioida mitenkään.

        Eihän sitä edes kukaan tainnut onnitella. :D


      • kokostoori
        Omakehuhaisee kirjoitti:

        Lee ei tyytynyt kommentimaan vaan postasi sairaudestaan kertoneen ihmisen olevan kyvytön mihinkään. Julmaa ja ilkeää. Joku helvetin koulukiusaaja. Ja omassa profiilissaan kertoo olevansa mm. MUKAVA. OIKEUDENMUKAINEN. Just!! Sympatiat W:n puolella.

        Tässäpä Louhen dokumentti asiasta, missä ilmenee hyvin leen sivistyneisyys ja nätteys.
        https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Arvoisa-Haisunaata/1076761


      • faktatesiin
        Hahhahhahhah kirjoitti:

        Eihän sitä edes kukaan tainnut onnitella. :D

        Kyllä sitä kommentoitiin


      • turhajauhaapaskaany
        Hahhahhahhah kirjoitti:

        Eihän sitä edes kukaan tainnut onnitella. :D

        Kyllä onnitteli


      • faktatesiinny

        ja onniteltiinkin


      • tekopyhääääää
        kokostoori kirjoitti:

        Tässäpä Louhen dokumentti asiasta, missä ilmenee hyvin leen sivistyneisyys ja nätteys.
        https://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Arvoisa-Haisunaata/1076761

        Eikö Louhelta aika tekopyhää kirjoittaa tuollaista ? Louhi itse kirjoittaa Johannasta ala-arvoisesti, pilkkaa ja naureskelee. Että tosi "sivistynyt " ja "mukava" ihminen .

        Nimim Livenkäyttäjä hyväksyitsitkö jos joku haukkuisi tytärtäsi niin kuin Johannaa haukutaan ? Johannakin sairas siinä missä Wilkkukin. Wilkulla paremmin hallinnassa sairaus mutta sairas kun sairas. Sinä nimim Livenkäyttäjä et varmaan sitten hauku tai pilkkaaJohannaa? Louhella minusta ei ollut ainakaan varaa kirjoittaa tuollaista koska itse tekee samaa :D Vaikka toinen sairas valehtelee ja haukkuu muita tekeekö se siitä toista sairasta huonomman ? No ei .


      • suomipaapooliikaa
        Omakehuhaisee kirjoitti:

        Lee ei tyytynyt kommentimaan vaan postasi sairaudestaan kertoneen ihmisen olevan kyvytön mihinkään. Julmaa ja ilkeää. Joku helvetin koulukiusaaja. Ja omassa profiilissaan kertoo olevansa mm. MUKAVA. OIKEUDENMUKAINEN. Just!! Sympatiat W:n puolella.

        Pitäisikö sitten mielenterveysongelmaisia paapoa vai ? Ehkä joskus heitä auttaa enemmän jos sanotaan totuus. Eihän vammaisetkaan halua tai tykkää että heitä paapotaan . En tiedä mikä tuossa kahden käyttäjän välillä oli kun toinen nälväisi toista mutta miksi aina pitäisi varoa sanomasta totuutta ? Kyllähän tosiaan Tuksuakin tuolla haukutaan ja vittuillaan, ja sama selitys että välitetään Tuksusta kun sanotaan totuus , miksei tuo sama voisin päteä näiden livekäyttäjän välillä ? Miksi sallitte Tuksun arvostelun ja haukkumisen mutta ette muiden ?


      • hannunykistä
        tekopyhääääää kirjoitti:

        Eikö Louhelta aika tekopyhää kirjoittaa tuollaista ? Louhi itse kirjoittaa Johannasta ala-arvoisesti, pilkkaa ja naureskelee. Että tosi "sivistynyt " ja "mukava" ihminen .

        Nimim Livenkäyttäjä hyväksyitsitkö jos joku haukkuisi tytärtäsi niin kuin Johannaa haukutaan ? Johannakin sairas siinä missä Wilkkukin. Wilkulla paremmin hallinnassa sairaus mutta sairas kun sairas. Sinä nimim Livenkäyttäjä et varmaan sitten hauku tai pilkkaaJohannaa? Louhella minusta ei ollut ainakaan varaa kirjoittaa tuollaista koska itse tekee samaa :D Vaikka toinen sairas valehtelee ja haukkuu muita tekeekö se siitä toista sairasta huonomman ? No ei .

        Livehän on nimeomaan vanhojen läskien tekopyhien akkojen paratiisi, haukutaan porukalla siellä kaikki kuumat kissat ja samalla vedetään sidukkaa ja grillikylkeä naamaan :D Tietääköhän Meiohio että Usassa on maailman läskeimmät ihmiset ? Rouva parka saa piilovittuilua Pittbullilta ja Ruutanalta , mutta kuten jenkkikulttuuriin kuuluu pitää niellä kaikki ja miellyttää muita :D


      • Löyhkis
        hannunykistä kirjoitti:

        Livehän on nimeomaan vanhojen läskien tekopyhien akkojen paratiisi, haukutaan porukalla siellä kaikki kuumat kissat ja samalla vedetään sidukkaa ja grillikylkeä naamaan :D Tietääköhän Meiohio että Usassa on maailman läskeimmät ihmiset ? Rouva parka saa piilovittuilua Pittbullilta ja Ruutanalta , mutta kuten jenkkikulttuuriin kuuluu pitää niellä kaikki ja miellyttää muita :D

        Arvostan Louhea, hyvin kirjoitti asiasta, noin mäkin näen asian. leen oikea luonto paljastui. Kirjoittais vaan profiiliinsa että on ilkeä, huomionhakuinen ja kateellinen sekä tylsä. Niin olis ainakin rehellinen.


      • tätitarvostaatoisiaan

        Arvostat Louhea vaikka hän itse on tekopyhä ja haukkuu Tuksua . Onneksi Louhinkin oikea luonne paljastui kun muita arvostelee siitä mitä itse tekee. Ettei vaan Louhi itse täällä puolustele itseään , tiedä vaikka Teuvo Louhen toinen personaallisuus ;) Ja jos Haisunäätä on nuori ja Louhi keski ikäinen niin sen vanhemman haukkumiset on out , nuorille annetaan iän piikkin anteeksi haukkumiset. Mutta keski ikäiset tätithän luo kuppikuntia pihoilla ja työpaikoissa, miksei sitten Livessäkin, haukutaan ja arvostellaan nuoria ja ollaan olevinaan niin parempia. Miksei Louhikin voi olla rehellinen ?


      • suomipaapooliikaa

        Jep tätit on pahimpia juonittelijoita ja selkäänpuukottajia :/ Unohdettu ne omat sekoilut ja virheet mitä tehtiin nuorena. Minusta ei ollut Louhin asia edes puuttua Haisunäädän ja Wilkun väliseen riitaan. Mutta tätit tykkää puuttua, kai he saa siitä jotain kicksejä ja pisteitä toisilta täteiltä. Itse olen oppinut että keskustelupalstoilla riidellään ja ollaan eri mieltä ja loukataan toisia mutta se kuuluu siihen viihteeseen ja asiaan. Miksi juuri tuosta kommentista nousi kohu ? Miksei siitä kun monet käyttäjät haukkunu Tuksua tosi törkeesti ? Mikä tästä Wilkusta teki Tuksua paremman ? Ei ole kukaan vielä osannut vastata miksi tuolla sallitaan Tuksun haukkuminen mutta käyttäjiä ei saisi haukkua :D outoa ja ristiriitaista. Ja kunnon keskustelupalstoilla pitää olla ees yksi riita päivässä :D ja mieluiten antaa riidan muhia ilman että joku tekopyhä ämmä tai ukko siihen puuttuu.


      • säpinääliveen

        Livehän on vitun tylsä ilman Tuksua ja muita sekopäitä, kaipaan itse Strippaava Pygmiä joka sekoitti pakkaa ja antoi käyttäjien kuulla kunniansa, Pitbull, Gladiator, Ruutanam ,Mies Vihdistä , Densolokki Jakosekomieli yms wannabe Pygmit ja Emppu lastenkengissä vielä .

        Ei kukaan jaksa olla missään akkojen ruokavinkki, puutarhakuva ja lässyn lässyn jutut, runot, rakkauslaulujen sanat palstalla, jos sitä kaipaa menis Strömsö palstalle, sinne tarvitaan nyt kunnon pakansekoittaja joka saa koko Liven sekaisin. Miksi akat koittaa aina kaikki foorumit rauhoittaa ja pilata siirappisuudella?

        Te jotka laitatte aloituksia Martinasta, Jasminista jne miksi rajoittaa vaan hyvää luovaa verbaalista kieltä julkkiksiin, menkää palstoille haukkumaan ja ärsyttämään käyttäjiä. Eihän heillä ole siellä haastetta toisistaan . He oikeesti nauttii riidoista ja draamasta.

        Kuka jaksaa jonkun Meiohion pystyynkuolleita juttuja. Tylsistynyt kotirouva ala J. Mäntylä jonka ukko varmaan maksaa akkansa elämisen. Käykö muija ees töissä ? Ukko raataa ja akka lässyttää Liveen liibalaabaa ja haluaa että Suomimuijat olis kateellisia. Lukekaa rivien välistä. Andalucian tytöstä tykkään , hänessä on potkua ja temperamenttiä. Wilkku on ihana, Aino Roiha aika itsekeskeinen lapsellinen teini, Haisunäätä sama kuin Roiha, Virtanen ok, samoin Villasukkamuija, Tirlittan, Jalokivi ok, Taskuvaras ok, Ikefanittaja ja Pekkavaan liian juntteja. Revontuli on ihana ja Liisa Länsman ihan ok, Ruth paattinainen vähän hassu.


      • Livekäyttäjä
        tekopyhääääää kirjoitti:

        Eikö Louhelta aika tekopyhää kirjoittaa tuollaista ? Louhi itse kirjoittaa Johannasta ala-arvoisesti, pilkkaa ja naureskelee. Että tosi "sivistynyt " ja "mukava" ihminen .

        Nimim Livenkäyttäjä hyväksyitsitkö jos joku haukkuisi tytärtäsi niin kuin Johannaa haukutaan ? Johannakin sairas siinä missä Wilkkukin. Wilkulla paremmin hallinnassa sairaus mutta sairas kun sairas. Sinä nimim Livenkäyttäjä et varmaan sitten hauku tai pilkkaaJohannaa? Louhella minusta ei ollut ainakaan varaa kirjoittaa tuollaista koska itse tekee samaa :D Vaikka toinen sairas valehtelee ja haukkuu muita tekeekö se siitä toista sairasta huonomman ? No ei .

        Jos mulla olis lapsi kuten Johanna niin en rahoittaisi hänen holtitonta elämäntapaansa, ja kaikki arvostelu on ansaittua, koska Tuksu on ilkeä piru, rikollinen, epärehellinen ja väkivaltainen ihminen joka ei kadu tekemäänsä Tietenkin sellaista saa arvostella. Strippaava pygmi on siellä edelleen, toisella nikillä.


      • livekäyttäjälupas

        Johanna on sairas , sellaista saa siis arvostella, okei no älkää sitten iniskö jos joku haukkuu Liven käyttäjiä sairaiksi , jos heillä mielenterveysongelmia niin saa arvostella niin paljon kun sielu sietää :D Livekäyttäjä antanut siunauksen, muista nyt sitten pitää turpa kiinni jatkossa jos jotakin käyttäjää haukutaan ja arvostellaan sairauden vuoksi . Tätien tekopyhyys taas huipussaan. Mutta voin tulla vaikka itse sinne huutaan että nyt tädit turpa kiinni , yksi teidän käyttäjistä luvannut että saa haukkua käyttäjiä joilla päässä viiraa :D Eikö tällä strippaavalla tyypillä ole pokkaa olla alkuperäisellä nicillä ? Miksi vaihtoi nickiä ? Potkiko Live pois vai alkoiko liikaa selviämään tästä alkuperäisestä nickistä ? Näädät siinä teille työtä selvittää ;)


      • alhaista
        suomipaapooliikaa kirjoitti:

        Pitäisikö sitten mielenterveysongelmaisia paapoa vai ? Ehkä joskus heitä auttaa enemmän jos sanotaan totuus. Eihän vammaisetkaan halua tai tykkää että heitä paapotaan . En tiedä mikä tuossa kahden käyttäjän välillä oli kun toinen nälväisi toista mutta miksi aina pitäisi varoa sanomasta totuutta ? Kyllähän tosiaan Tuksuakin tuolla haukutaan ja vittuillaan, ja sama selitys että välitetään Tuksusta kun sanotaan totuus , miksei tuo sama voisin päteä näiden livekäyttäjän välillä ? Miksi sallitte Tuksun arvostelun ja haukkumisen mutta ette muiden ?

        "Pitäisikö sitten mielenterveysongelmaisia paapoa vai ? Ehkä joskus heitä auttaa enemmän jos sanotaan totuus."

        Mikä totuus? W on kertonut itse sairaudestaan, eli hän tietää kyllä totuuden sairaudestaan. Ei sitä kenenkään ole tarvinnut kertoa. Narsistinen ja kade Supertähti ja Liven Kuningattareksi itseään kutsuva
        osaa iskeä heikkoon kohtaan ja alkaa pilkkaamaan sairasta väittämällä tätä "vähäjärkiseksi" jonka puheita ei tarvi ottaa tosissaan. Alentuvaa. Kertoo totuuden ainoastaan kirjoittajastaan. Sama jos vaikka ylipainostaan kertoneesta kirjoittajasta kertoo "totuuden" julkisesti, että tämä on hei läski, ei sitä tarvi ottaa tosissaan.

        Turhaan Neutered täällä puolustat asiaa, häpeäisit ja pyytäisit anteeksi. Tuota ei voi millään puolustella.


      • paapontapois

        Mielestäni W , N eikä J ;) ole Hitler, Hitler on omaa luokkaansa hyvässä ja pahassa. Häntä ei voi verrata kenenkään.


        Nyt lukekaa tätit ajatuksella !


        Mielenterveysongelmaiset on arvaamattomia, huikentelevaisia ja epäluotettavia lääkityksestään huolimatta, minä jos joku tiedän , suvussa löytyy näitä ja isäni teki töitä heidän kanssaan, vaikka heillä olisi lääkitys heillä tulee kausia, masennuskausia, maniakausia, jne , kevät on yleensä heille pahin. He saattaa yhtäkkiä vaikka ostaa kauheasti tavaraa, saattaa valehdella asioita, liioitella harrastaa irtoseksiä maanisesti, varastella, tulee näkö ja kuuloharhoja, tiedätö mitään mielenterveysongelmista ?

        Totta kai he ovat mukavia ja heillä sama ihmisarvo ja ei niille voi mitään ja ei he voi hallita sitä mutta ei asioiden kieltäminen auta mitään ! En tarkoita ettei heitä saa olla yhteiskunnassamme tai heillä ei ole oikeus tehdä sitä mitä terveet tekee, mutta itse suhtaudun aina varauksella heihin. En esim ihan uskoisi kaikkea mitä he kirjoittaa . Ja tuota paapomista/sääliä ne muuten inhoaa eniten, se on heille vielä loukkaavaampaa ja alentavampaa kuin se että joku sanoo heistä suoran mielipiteen, vammainen ystäväni sanoi kerran että tykkää minusta kun sanon hälle suoraan muut kuuleman vaan paapoo ja lässyttää , eli todellisuudessa te jotka kiivastuitte W puolesta loukkaatte ja alennatte häntä N :nää enemmän. Ei se saa heitä tuntemaan ihmiseksi kun heti ollaan lässyn lää meininkillä.


      • elämäontätä

        Totta. Wilkku on valitettavasti yhtä sairas kun Emppu ja sen takia Wilkku tuntee sympatiaa Emppua kohtaan, toisin kuin muut käyttäjät jotka sanoo että hei Emppu oot hullu ei sua kukaan ota vakavasti , loppupeleissä Emppu otetaan yhtä vakavasti kuin Wilkku otettaisiin viranomaisten luona, työshaastatteluissa, parisuhdemarkkinoilla, sairas on sairas, se on huono valitetteva tabu ja leima Suomessa ja siitä ei hevin pääse. Ei se katso kuinka herkkä,avoin ja mukava olet. Luuletteko että työhaastatteluissa se merkitsee mitään, ei merkitse :/ Joidenkin hulluus esiintyy tosiaan raivona, joidenkin liiallisena pohdintana , siksi monet filosofit ja nerot ovat hulluja. Seiskalivessä Wilkku voi olla se pidetty hullu ja Emppu inhottu mutta Liven ulkopuolella molemmat ovat valitettavasti muiden silmissä friikkejä ja 2 luokan kansalaisia. En puhu nyt omalla suulla vaan yleisen mielipiteen. Ei mielenterveysongelmaisia oteta vakavasti missään. Näin se menee. Elämä on julmaa ja epäoikeudenmukaista, valitettavasti näin tulee olemaan varmaan vielä 50 vuoden päästäkin.


    • ilikeyouandyou

      Näinhän se menee kaikissa asioissa , ne tylsät harmaat tyypit savustetaan pois ja jäljelle jää ne hulluimmat yksilöt. Live on varmaan entisten koulukiusaajien tai entisten koulukiusattujen paratiisi . Veikkaan että Livessä paljon naisia :D

      Onneksi Suomi24 ja Iltasanomien foorumit hiukan paremmat ja suvaitsevaisemmat paikat. Olisi tylsää olla yhteisössä jossa olisi vaan vihataan tuota kaikki yhdessä nyt, kiva kun täällä on eri mielipiteitä ja näkökulmia asioihin. ja ei minua ainakaan haittaa pikku väittelyt täällä ;) mua saa kritisoida .

    • paaveli77

      Jos multa kysytään niin Teukalla noussu päähän, sellumuijat vähän kehunu Teukkaa ja Teukka alkanut postaan tänne kirjotuksiaan ! Teukkahan on kuin Lothar konsanaan.

      • NoJohanNy

        On se Teuvo sitten aika mahtisonni kun lotikkakin kadehtii, mutta. Kuka tää teuvo sitten on? Mitä pahaa hän on tehny, kun tommoinen äläkkä on asiasta noussu? Teuvo hakkaraineko vai Teuvo Loman? Hakkarainenhan on ihan harmiton juoppo, ja Loman on mielestäni ihan hauska tyyppi.


      • Zimca-1000
        NoJohanNy kirjoitti:

        On se Teuvo sitten aika mahtisonni kun lotikkakin kadehtii, mutta. Kuka tää teuvo sitten on? Mitä pahaa hän on tehny, kun tommoinen äläkkä on asiasta noussu? Teuvo hakkaraineko vai Teuvo Loman? Hakkarainenhan on ihan harmiton juoppo, ja Loman on mielestäni ihan hauska tyyppi.

        Olisko Maanteiden Kuningas?


      • Älävaivaapikkupäätäsi

        Onneks sulta ei kysytä, hani.


      • teuvoöööööhhh

        Oisko Teuvo Oinas :D Loman on aika hassu ja söpis, Hakkarainen pöhkö .


    • klonkku2

      uppista

    • missäaikuisetäällä

      Äly hoi ! Jengi tappelee jostakin mielikuvitushahmosta :D Voi vittu mitä teinejä olette.

      • otaminutkyytiin

        Ei Teuvo Hakkarainen ole mikään mielikuvitushahmo. Vai Lomanistako tässä on kyse???


      • j.kooo
        otaminutkyytiin kirjoitti:

        Ei Teuvo Hakkarainen ole mikään mielikuvitushahmo. Vai Lomanistako tässä on kyse???

        en tiedsä


    • Ggghfhjdh

      Ylöspäin

    • Kasvutarina

      Hyvä tuo Louhen kirjoitus. Lapsellinenhan toi NL on, mutta näkyy kyllä jo oireita luonnehäiriöstäkin, mikä on pahempaa kuin sairaus, kun sairauden tunto puuttuu. Se on silkkaa pahuutta. Jos pitää ylimielisenä itselleen oikeutettuna loukata heikoilla olevaa, joka ei ole edes tehnyt tai sanonut mitään, joka selittäisi moisen hyökkäyksen, on hälyttävä merkki luonteen kehityksestä: silloin alkaa oikeuttaa myöskin pahempia tekoja kun henkinen väkivalta, kunhan löytyy joku, joka ei kykene puolustautumaan. Niinhän Tuksukin tekee: "väkivalta lopettaa vittuilun" on Tuksun kuolematon motto. Tuksu oikeuttaa väkivallan itselleen, mutta ei muille. Mutta W ei ole tehnyt mitään pahaa.

      Henkilö, joka on NL:n pilkan kohde on kiva ja syvällinen, älykäs ja oivaltava, toisin kun pilkkaaja itse. Monet mielenterveysongelmat kohtaa juuri herkkiä ja älykkäitä ihmisiä. Joku kemiallinen epätasapaino aivoissa ei liity älykkyyteen ja järkeen mitenkään. Tämän olisi sivistynyt ihminen tiennyt.

      Syy, miksi laitan lusikkani tähän soppaan on se, että itselläni on ollut masennus ja tämä juttu osui itseenikin. Maisterintutkinnostanikin huolimatta minua siis saisi kuvailla vähäjärkiseksi? Kukaan realiteettientajuinen ei pidä itseään toista parempana myöskään sen takia kun on jotakuta toista nuorempi. Ihan kuin tämä pilkkaaja luulisi, että toiset on vanhoja jo syntyessään ja hän on jotenkin ainutlaatuinen, koska on kaksikymppinen? Supertähti brassailee myös koulutuksellaan ja sivistyksellään. Kumpikaan ei valitettavasti näy noissa postauksissa. Yhdyssana- ym. virheet ja em. käytös paljastaa asian oikean laidan.

      Ehdotan, että arvoisa supertähti osoittaa sen oletetun sivistyksensä pyytämällä pikimmiten anteeksi W:lta. Tämä on henkisen kasvun paikka. Pahoittelen W, että olet joutunut kärsimään kiusaamisesta. Myötätunto on aina uhrin puolella.

      • katkeruuseikannata

        Minusta ketään sairasta ei saisi kiusata ! Ei edes Johanna Tukiaista ! Hänkin on sairas, mutta sinun mukaan hän on siis herkkä ja älykäs . Vai koskeeko se vaan tätä yhtä käyttäjää ? Aika jännää :D Joillakin sairaus ilmenee eri tavalla, jotkut on väkivaltaisia , toiset menee omiin maailmoihin, tiesitkö sen ? Miten voit sallia Johanna Tukiaisen kiusaamisen ? mikä on paljon pahempaa, toistuvaa ja sairaampaa kuin N kommentit Wlle

        Ehkä Wllä lievempänä kuin Johannalla mutta kuitenkin Johannakin on sairas ihminen. Johannalla ei ole siihen lääkitystä koska ei myönnä sitä itselleen. Voisihan W:kin olla samanlainen jos ei olisi lääkkeitä ja jos ei olisi myöntänyt sitä itselleen .



        Olen elämässäni joutunut sietään exältäni oikeaa kiusaamista,haukkumista ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Se oli päivittäistä helvettiä. Minusta W on vahvempi ihminen kuin minä kestämään pikku tölväisyt. Itse en olisi ikinä pystynyt laskemaan leikkiä kohtaamastani väkivallasta enkä pysty siihen tänä päivänäkään. Exäni ei koskaan pyytänyt anteeksi eikä tule pyytämään silti itse annoin hänelle anteeksi . Mutta hän oli sairas ja olisi tarvinnut apua , sen takia annoin anteeksi. Enkä ikinä olisi voinut häntä pilkata tai kiusata vaikka hän oli väkivaltainen, ylimielinen ja ilkeä, ei hän pohjimmiltaan ollut, hän olisi tarvinnut apua . Silti uskon että hän on pohjimmiltaan mukava, älykäs ja hieno ihminen, kukaan ei ole läpeensä paha ja kaikissa on jotain hyvää.


      • paaveli77

        Masentuneet on heikkoja luusereita ja kaikki mielenterveyspotilaat pitäs sulkea karsinaan ! Ne haisee ja voi seota koska vaan, haluaisitko semmosen muksusi lähelle ?


      • Tuksueisairas
        katkeruuseikannata kirjoitti:

        Minusta ketään sairasta ei saisi kiusata ! Ei edes Johanna Tukiaista ! Hänkin on sairas, mutta sinun mukaan hän on siis herkkä ja älykäs . Vai koskeeko se vaan tätä yhtä käyttäjää ? Aika jännää :D Joillakin sairaus ilmenee eri tavalla, jotkut on väkivaltaisia , toiset menee omiin maailmoihin, tiesitkö sen ? Miten voit sallia Johanna Tukiaisen kiusaamisen ? mikä on paljon pahempaa, toistuvaa ja sairaampaa kuin N kommentit Wlle

        Ehkä Wllä lievempänä kuin Johannalla mutta kuitenkin Johannakin on sairas ihminen. Johannalla ei ole siihen lääkitystä koska ei myönnä sitä itselleen. Voisihan W:kin olla samanlainen jos ei olisi lääkkeitä ja jos ei olisi myöntänyt sitä itselleen .



        Olen elämässäni joutunut sietään exältäni oikeaa kiusaamista,haukkumista ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Se oli päivittäistä helvettiä. Minusta W on vahvempi ihminen kuin minä kestämään pikku tölväisyt. Itse en olisi ikinä pystynyt laskemaan leikkiä kohtaamastani väkivallasta enkä pysty siihen tänä päivänäkään. Exäni ei koskaan pyytänyt anteeksi eikä tule pyytämään silti itse annoin hänelle anteeksi . Mutta hän oli sairas ja olisi tarvinnut apua , sen takia annoin anteeksi. Enkä ikinä olisi voinut häntä pilkata tai kiusata vaikka hän oli väkivaltainen, ylimielinen ja ilkeä, ei hän pohjimmiltaan ollut, hän olisi tarvinnut apua . Silti uskon että hän on pohjimmiltaan mukava, älykäs ja hieno ihminen, kukaan ei ole läpeensä paha ja kaikissa on jotain hyvää.

        Eihän Tuksua kukaan muu kiusaa kuin hän itse. Tuksu ei ole sairas vaan pelkästään paha. Eikö pahaa saisi arvostella? Sairas hakeutuu hoitoon, mutta Tuksu ei koe olevansa sairas. On vain pahanilkinen ja ylimielinen. Saattaisi loukkaantua siitä, että nimität häntä sairaaksi.


      • Kasvutarina
        katkeruuseikannata kirjoitti:

        Minusta ketään sairasta ei saisi kiusata ! Ei edes Johanna Tukiaista ! Hänkin on sairas, mutta sinun mukaan hän on siis herkkä ja älykäs . Vai koskeeko se vaan tätä yhtä käyttäjää ? Aika jännää :D Joillakin sairaus ilmenee eri tavalla, jotkut on väkivaltaisia , toiset menee omiin maailmoihin, tiesitkö sen ? Miten voit sallia Johanna Tukiaisen kiusaamisen ? mikä on paljon pahempaa, toistuvaa ja sairaampaa kuin N kommentit Wlle

        Ehkä Wllä lievempänä kuin Johannalla mutta kuitenkin Johannakin on sairas ihminen. Johannalla ei ole siihen lääkitystä koska ei myönnä sitä itselleen. Voisihan W:kin olla samanlainen jos ei olisi lääkkeitä ja jos ei olisi myöntänyt sitä itselleen .



        Olen elämässäni joutunut sietään exältäni oikeaa kiusaamista,haukkumista ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Se oli päivittäistä helvettiä. Minusta W on vahvempi ihminen kuin minä kestämään pikku tölväisyt. Itse en olisi ikinä pystynyt laskemaan leikkiä kohtaamastani väkivallasta enkä pysty siihen tänä päivänäkään. Exäni ei koskaan pyytänyt anteeksi eikä tule pyytämään silti itse annoin hänelle anteeksi . Mutta hän oli sairas ja olisi tarvinnut apua , sen takia annoin anteeksi. Enkä ikinä olisi voinut häntä pilkata tai kiusata vaikka hän oli väkivaltainen, ylimielinen ja ilkeä, ei hän pohjimmiltaan ollut, hän olisi tarvinnut apua . Silti uskon että hän on pohjimmiltaan mukava, älykäs ja hieno ihminen, kukaan ei ole läpeensä paha ja kaikissa on jotain hyvää.

        Nimimerkille katkeruuseikannata:

        Älä sekoita tähän Tuksua, ja huomiota pois asiasta. Mitä Tuksu tähän kuuluu?? Tuksu on tehnyt paljon sellaista, mikä aiheuttaa ilmiön "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Hän ei ole syyntakeeton, vaan on tehnyt toisille niin paljon pahaa lukuisine pahoinpitelyineen, solvauksineen ja valehtelemisineen että kyllä se Karman Laki tosiaan toimii. Oma perhekään ei ole suojassa. Kaikki mitä hän saa niskaansa, on täysin ansaittua.

        Mutta kyseessä oleva W, joka on kirjoitellut Seiskaliveen, ei ole julkkis, ei ole tehnyt kellekään mitään pahaa eikä ilkeää, vaan on sympaattinen, oivaltava ja avoin, ja jonka kimppuun on tämä supertähti syyttä suotta hyökännyt. W:n profiilissa on nytkin supertähden ilkeä heitto. Ja on muutkin saaneet osansa. Se on outoa, sillä tämä mainittu henkilö on tähän asti esittänyt olevansa hyvin sympaattinen, ja mainitsee profiilitekstissäänkin omista positiivisista ominaisuuksistaan moneen kertaan. Louhi käsittelee aiheen tyhjentävästi postauksessaan.


      • eihyväeipaha

        Se ei tarkoita ettei ole sairas jos kokee ettei ole sairas, olihan Hitlerikin sairas. Aina kun puhutaan Hitleristä totean vaan se mies oli sairas, olihan Hitlerikin pohjimmiltaan epävarma ja älykäs mies, käytti älyään vaan väärin ja ehkä se hänet sairastutti ja katkeruus . Äly ja hulluus kulkee käsi kädessä, uskon Johannan olevan älykäs ja epävarma ihminen myös. On hänelläkin tunteet ja herkkyyttä. Ylimielisyys on vaan esitystä . Kaikki ylimieliset pohjimmiltaan epävarmoja ihmisiä. Minusta aika mustavalkoista hyvä / paha asetelma. Jokaisessa pahassa on hyvää ja jokaisessa hyvässä pahaa. Oikeastaan ei ole hyviä ja pahoja ihmisiä, on normaaleja ihmisiä joista löytyy molempia.


      • Kasvutarina
        eihyväeipaha kirjoitti:

        Se ei tarkoita ettei ole sairas jos kokee ettei ole sairas, olihan Hitlerikin sairas. Aina kun puhutaan Hitleristä totean vaan se mies oli sairas, olihan Hitlerikin pohjimmiltaan epävarma ja älykäs mies, käytti älyään vaan väärin ja ehkä se hänet sairastutti ja katkeruus . Äly ja hulluus kulkee käsi kädessä, uskon Johannan olevan älykäs ja epävarma ihminen myös. On hänelläkin tunteet ja herkkyyttä. Ylimielisyys on vaan esitystä . Kaikki ylimieliset pohjimmiltaan epävarmoja ihmisiä. Minusta aika mustavalkoista hyvä / paha asetelma. Jokaisessa pahassa on hyvää ja jokaisessa hyvässä pahaa. Oikeastaan ei ole hyviä ja pahoja ihmisiä, on normaaleja ihmisiä joista löytyy molempia.

        Älä sotki tähän enää Hitlereitä eikä edes Tuksua. W ei ole tapattanut juutalaisia, ollut väkivaltainen eikä edes hyökännyt kenenkään kimppuun, kuten Tuksu.

        Miksi vitussa et tätä tajua? W ei ole käyttänyt älyään väärin eikä tehnyt mitään väärää.

        Jos ei ymmärrä tätä keissiä muuten kuin Hitler-kortilla, niin yritän vääntää rautalangasta: supertähti on tarinan Hitler. Voithan tietty silitellä Hitleriä, ja miettiä että hänellä oli vaikea lapsuus ja solvata kuutta miljoonaa juutalaista.


      • 4711
        katkeruuseikannata kirjoitti:

        Minusta ketään sairasta ei saisi kiusata ! Ei edes Johanna Tukiaista ! Hänkin on sairas, mutta sinun mukaan hän on siis herkkä ja älykäs . Vai koskeeko se vaan tätä yhtä käyttäjää ? Aika jännää :D Joillakin sairaus ilmenee eri tavalla, jotkut on väkivaltaisia , toiset menee omiin maailmoihin, tiesitkö sen ? Miten voit sallia Johanna Tukiaisen kiusaamisen ? mikä on paljon pahempaa, toistuvaa ja sairaampaa kuin N kommentit Wlle

        Ehkä Wllä lievempänä kuin Johannalla mutta kuitenkin Johannakin on sairas ihminen. Johannalla ei ole siihen lääkitystä koska ei myönnä sitä itselleen. Voisihan W:kin olla samanlainen jos ei olisi lääkkeitä ja jos ei olisi myöntänyt sitä itselleen .



        Olen elämässäni joutunut sietään exältäni oikeaa kiusaamista,haukkumista ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Se oli päivittäistä helvettiä. Minusta W on vahvempi ihminen kuin minä kestämään pikku tölväisyt. Itse en olisi ikinä pystynyt laskemaan leikkiä kohtaamastani väkivallasta enkä pysty siihen tänä päivänäkään. Exäni ei koskaan pyytänyt anteeksi eikä tule pyytämään silti itse annoin hänelle anteeksi . Mutta hän oli sairas ja olisi tarvinnut apua , sen takia annoin anteeksi. Enkä ikinä olisi voinut häntä pilkata tai kiusata vaikka hän oli väkivaltainen, ylimielinen ja ilkeä, ei hän pohjimmiltaan ollut, hän olisi tarvinnut apua . Silti uskon että hän on pohjimmiltaan mukava, älykäs ja hieno ihminen, kukaan ei ole läpeensä paha ja kaikissa on jotain hyvää.

        Sulla menee puurot ja vellit täysin sekaisin. Millä lailla oma kokemuksesi tähän liittyy?

        Kyllä uhria pitää puolustaa. Vai eikö sais? Minusta sekin on yhden sortin outoutta tässä ajassa, kun ne, jotka tekevät toisille pahaa, pitäisi päästää kuin koira veräjästä, heitä silitellään ja paapotaan ja uhrit syyllisetään. Täällä jo Hitleriäkin ymmärretään ja kehutaan. Miksi pahuudesta on tullut hyväksyttävää, johon ei saa puuttua?


      • enikinäuhri

        Mulle opetettiin aikanaan että vahva pitää olla ja pitää osata puolustaa itseään ja jos joku lyö lyö takaisin mutta valittaminen ja iniseminen asiasta oli kiellettyä. kyllä yhteiskuntamme on sitä että vahvat pärjää ja heikot sortuu elon tiellä. Minä en ole koskaan kerjännyt keltään sääliä ja sympatiaa ja sitä en tule tekemään . Edesmennyt isäni oli samanlainen ja arvostan häntä todella paljon. Ei elämässä valittamalla pitkälle pötki.


      • paaveli77

        Jep ja heikkojen kimppuun hyökätään ensin, se on nyt vaan tää elämän nokkimisjärjestys.


      • paaveli77
        Kasvutarina kirjoitti:

        Nimimerkille katkeruuseikannata:

        Älä sekoita tähän Tuksua, ja huomiota pois asiasta. Mitä Tuksu tähän kuuluu?? Tuksu on tehnyt paljon sellaista, mikä aiheuttaa ilmiön "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Hän ei ole syyntakeeton, vaan on tehnyt toisille niin paljon pahaa lukuisine pahoinpitelyineen, solvauksineen ja valehtelemisineen että kyllä se Karman Laki tosiaan toimii. Oma perhekään ei ole suojassa. Kaikki mitä hän saa niskaansa, on täysin ansaittua.

        Mutta kyseessä oleva W, joka on kirjoitellut Seiskaliveen, ei ole julkkis, ei ole tehnyt kellekään mitään pahaa eikä ilkeää, vaan on sympaattinen, oivaltava ja avoin, ja jonka kimppuun on tämä supertähti syyttä suotta hyökännyt. W:n profiilissa on nytkin supertähden ilkeä heitto. Ja on muutkin saaneet osansa. Se on outoa, sillä tämä mainittu henkilö on tähän asti esittänyt olevansa hyvin sympaattinen, ja mainitsee profiilitekstissäänkin omista positiivisista ominaisuuksistaan moneen kertaan. Louhi käsittelee aiheen tyhjentävästi postauksessaan.

        Kuinka tyhjentävästi käsitteli ;) Kenet tyhjensi ;) Mitä jos Louhella, Wilkulla ja Haisiksella on kiihkeä kimppakiva ja lesbosuhde :D


      • HumaanitArvot
        enikinäuhri kirjoitti:

        Mulle opetettiin aikanaan että vahva pitää olla ja pitää osata puolustaa itseään ja jos joku lyö lyö takaisin mutta valittaminen ja iniseminen asiasta oli kiellettyä. kyllä yhteiskuntamme on sitä että vahvat pärjää ja heikot sortuu elon tiellä. Minä en ole koskaan kerjännyt keltään sääliä ja sympatiaa ja sitä en tule tekemään . Edesmennyt isäni oli samanlainen ja arvostan häntä todella paljon. Ei elämässä valittamalla pitkälle pötki.

        Tuon sinun arvomaailmasi mukaan siis heikkoja saa kiusata? Myös lapsia? Entä jos joudut heikoille vaikka sairaalasänkyyn? Sua saa käydä lätkimässä naamaan jos jotakuta huvittaa purkaa aggressioitaan?


      • enikinäuhri

        Lapset pitää opettaa puolustamaan itseään, mut opetettiin ja eipä mua koskaan kiusattu missään. Ei tietenkään vammaisia ja liikuntakyvyttömiä ja aikuiset saa lapsia kiusata, ärsyttää kun aletaan näsäviisastelemaan mutta esim Livenkäyttäjä on varmaan kyvykäs aikuinen vahva ihminen joka osaa puolustaa itseään. jos sellaisella palstalla liikkuu niin kuin tämä pakko olla vahva ja pitää myös osata antaa takasin . Ei kelleen voi tulla yllätyksenä että keskustelupalstoilla vittuillaan ja haukutaan ja arvostellaan.


    • Kasvutarina

      "Minusta ketään sairasta ei saisi kiusata ! Ei edes Johanna Tukiaista ! Hänkin on sairas, mutta sinun mukaan hän on siis herkkä ja älykäs ."

      Missä olen sanonut, että Tuksu on herkkä ja älykäs? En ole huomannut hänessä lainkaan tuollaisia ominaisuuksia. Tympeää, kun laitetaan sanoja suuhun, ja sitten hyökätään niitä vastaan. Älä rakentele olkinukkeja.

      • katkeruuseikannata

        Sinä sanoit että mielenterveysongelmaiset kuten W on herkkä ja älykäs, Tuksukin on hullu joten eikö hän ole sitten herkkä ja älykäs pohjimmiltaan ? minä uskon hänen sitä olevan . Sinä yrität tässä vaan omaa kiusaamistaasi ja tekopyhyyttäsi puolustella. Ikävä että olet sellainen ihminen että näet vaan tietyn ihmistyypin omaavan hyvänä, tunnetko edes tätä W oikeasti ? Keskustelupalstoilla kuka vaan pystyy esittämään herttaista .


    • pygmistä

      Joku sanoi että joutu lataamoon ja toisesta lähteestä kuulin että Tuksulla on Pygmistä raskauttavaa tietoa millä kiristää Pygmistä , Oliko Pygmis Mika ? Toisaalta Snoopiakin epäilty Mikaksi.

    • getoverit

      Menkää oikeesti nyt sinne Liveen tappelemaan tästä ! Ei jaksa tätä Teuvo vs Tuksu W vs N juttua ! Mistä tiedetään vaikka N ja W yksityisesti ajat sitten sopineet asiansa. jos he ovat sopineet että sovinnosta ei huudella uteliaille täteille Livessä , eikö teillä ole muuta elämää kun W ja N ? Miten ois oma ukko tai akka ? Sitten täällä pöljät muijat tappelee jostain sata vuotta vanhasta asiasta mikä joko jo sovittu tai unohdettu. Varmaan W itse mennyt eteenpäin ajat sitten ja jotkut vaan jaksaa,niinhän siinä joskus itselläki käynyt että oon sopinu jo jonku kanssa asian ja jotkut kalkkunat siitä vielä jaksaa jauhaa ja tää Suomi 24 palsta ei oo sitä varten !!!!!

      • itsallaboutlove

        Joo. Itsellä tuli muutama kuukausi sitten riita ystävän kanssa Somessa ( joo myönnän typerää ja lapsellista riidella Somessa ) , syy oli ystävän loukkaavan ja törkeän käytöksen, ei hän sitä pyytänyt anteeksi mutta hyvitti omalla tavallaan , annoin anteeksi, sitten siitä jaksoi jauhaa pitkään eräät tätit ja jouduin jo ärähtään heille, en hyväksynyt että vaikka riita olikin julkinen että sitä ruoditaan kun olimme tehneet jo sovinnon ja he tiesivät sen. Ja minusta aina riidan on oikeus siirtää yksityiseksi vaikka olisi alkanut julkisena, tässä oli tietty kyse keskustelupaltasta mutta he voisivat silti koittaa sopia sen keskenään ilman tätien patinoita. ja sitten he voivat joku päivä nauraa sille niin kuin minä teen ystäväni kanssa, olemme molemmat impulsiivisia ja temparamenttisiä ja herkkiä ottaan asiat liian isosti. Vaikka riitelemme, arvostelemme toisiamme ja sanomme suoraan asiat sovimme aina ja rakastamme toisiamme. Pyrkikää mielummin että nämä kaksi sopisivat asiansa yksityisesti sen sijaan että jakaudutte leireihin. Sopu antaa sijaa ja on mukavampaa.


      • Emme-unohda

        Ei mee läpi Löyhkis. Jos julkisesti kiusaa toista, on anteeksipyynnön oltava julkinen. Sinä vaan odotat että asia unohtuu? Kuule ei asiat niin mene. Teoistaan on vastattava. Sinä et ymmärrä kuinka henkinen väkivalta satuttaa toista. Kasva aikuiseksi. Wilkkua ei ole näkynyt, olen huolissani.


      • enhyväksy
        itsallaboutlove kirjoitti:

        Joo. Itsellä tuli muutama kuukausi sitten riita ystävän kanssa Somessa ( joo myönnän typerää ja lapsellista riidella Somessa ) , syy oli ystävän loukkaavan ja törkeän käytöksen, ei hän sitä pyytänyt anteeksi mutta hyvitti omalla tavallaan , annoin anteeksi, sitten siitä jaksoi jauhaa pitkään eräät tätit ja jouduin jo ärähtään heille, en hyväksynyt että vaikka riita olikin julkinen että sitä ruoditaan kun olimme tehneet jo sovinnon ja he tiesivät sen. Ja minusta aina riidan on oikeus siirtää yksityiseksi vaikka olisi alkanut julkisena, tässä oli tietty kyse keskustelupaltasta mutta he voisivat silti koittaa sopia sen keskenään ilman tätien patinoita. ja sitten he voivat joku päivä nauraa sille niin kuin minä teen ystäväni kanssa, olemme molemmat impulsiivisia ja temparamenttisiä ja herkkiä ottaan asiat liian isosti. Vaikka riitelemme, arvostelemme toisiamme ja sanomme suoraan asiat sovimme aina ja rakastamme toisiamme. Pyrkikää mielummin että nämä kaksi sopisivat asiansa yksityisesti sen sijaan että jakaudutte leireihin. Sopu antaa sijaa ja on mukavampaa.

        Kiitos vaan tarinastasi, itsallboutlove, muttei se liity mitenkään tähän asiaan. Tämä on ihan eri keissi. Kiusaamista ei voi oikeuttaa jollain toisen kokemuksella, jonka mukaan pitäisi toimia. Kiusaamista on vastustettava ja jokaiseen tapaukseen muiden puututtava. Muuten kiusaamisesta ja henkisestä väkivallasta tulee hyväksyttyä ja jotenkin normaalina pidettävää, että heikompia saa lyödä jos sille päälle sattuu.


      • paksunahkanen
        Emme-unohda kirjoitti:

        Ei mee läpi Löyhkis. Jos julkisesti kiusaa toista, on anteeksipyynnön oltava julkinen. Sinä vaan odotat että asia unohtuu? Kuule ei asiat niin mene. Teoistaan on vastattava. Sinä et ymmärrä kuinka henkinen väkivalta satuttaa toista. Kasva aikuiseksi. Wilkkua ei ole näkynyt, olen huolissani.

        En tunne Löyhkistä sori :/ Väitätkö tosiaan että joku kadonnut foorumista veemäisen komsun takia ? :D No sittenhän mun ois pitäny kadota jo vuosia sitten, ei voi eikä saa olla noin heikko. Jospa Wilkku tullut järkiinsä ja kyllästynyt Tuksuun liittyvään jonninjoutavaan roskafoorumiin, halusi normaalien seuraan. ja totuus sairaudestaan ei voi olla noin heikko kohta. Mielenterveysongelmaisia ei oteta vakavasti Suomessa, tiedät sen itsekin, itse koin jo pelkästään masentuneena samaa kohtelua :( Masennus teki musta paksunahkasen. Jos joku haluu siitä mulle vittuilla niin antaa tulla vaan .


      • määmäämää
        paksunahkanen kirjoitti:

        En tunne Löyhkistä sori :/ Väitätkö tosiaan että joku kadonnut foorumista veemäisen komsun takia ? :D No sittenhän mun ois pitäny kadota jo vuosia sitten, ei voi eikä saa olla noin heikko. Jospa Wilkku tullut järkiinsä ja kyllästynyt Tuksuun liittyvään jonninjoutavaan roskafoorumiin, halusi normaalien seuraan. ja totuus sairaudestaan ei voi olla noin heikko kohta. Mielenterveysongelmaisia ei oteta vakavasti Suomessa, tiedät sen itsekin, itse koin jo pelkästään masentuneena samaa kohtelua :( Masennus teki musta paksunahkasen. Jos joku haluu siitä mulle vittuilla niin antaa tulla vaan .

        Ja mitenkähän nää mitenkään littyy Teuvoon? joka nyt on vaan mielikuvitus.
        Seurailee vaan Tuksua ja sen toilailuja, hauska. Huumoria kehiin, pyydän
        Mennään jo Hitleriinkin, outoa, haukutaan jotain live kommentoijaa, outoa....
        Keskustelu kuminkin Teuvosta, jonka huumorista muutama pitää.
        Wilkku sempit sulle, mutta Teuvosta suurin osa ei tie yhtään mitään...............?
        Mut jos ketään lohduttaa asiasta poiketen, Susanna Penttilällä on uusia
        k uvia tisseistään (teko) nekään ei mitenkään liity Teuvoon


      • määmäämää
        määmäämää kirjoitti:

        Ja mitenkähän nää mitenkään littyy Teuvoon? joka nyt on vaan mielikuvitus.
        Seurailee vaan Tuksua ja sen toilailuja, hauska. Huumoria kehiin, pyydän
        Mennään jo Hitleriinkin, outoa, haukutaan jotain live kommentoijaa, outoa....
        Keskustelu kuminkin Teuvosta, jonka huumorista muutama pitää.
        Wilkku sempit sulle, mutta Teuvosta suurin osa ei tie yhtään mitään...............?
        Mut jos ketään lohduttaa asiasta poiketen, Susanna Penttilällä on uusia
        k uvia tisseistään (teko) nekään ei mitenkään liity Teuvoon

        Ai jaa Suvi Pitkänen on lähdössä Kreikaan ? tutkimuksiin.
        Aivoista ei löytynyt mitään? kotomaassa.
        Mitenkähän tän sais sopiin Teuvo keskusteluun, ny mä hokasin.
        Liittyy se jotenkin, tämä uutinen Tuksuun, ei Teuvoon.
        Luen ihan itse tämmösiä uutisia iltiksestä. Tuksusta ei mitään
        tietoo, ainakaan iltiksessä. Joku Olli kaipailee koirien omistajaa kotio.
        On tän hetkistä tietoo et ei Teuvostakaan nyt juuri kuulu mitään.


      • määmäämää

        Unohdin kertoa et J.Mäntyläkin on menossa Kreikkaan.
        Juu menkää vaan, meittin rahat siellä jo onkin. Teuvoon ei tämäkään
        tietenkään kuulu, kunhan yritän pitää tän keskustelun Teuvossa.


      • Maanteiden-Kuningas
        määmäämää kirjoitti:

        Unohdin kertoa et J.Mäntyläkin on menossa Kreikkaan.
        Juu menkää vaan, meittin rahat siellä jo onkin. Teuvoon ei tämäkään
        tietenkään kuulu, kunhan yritän pitää tän keskustelun Teuvossa.

        Teuvo rulaa palstalla!


      • muutrulaa

        Paskat ole mitään Strippaavan Pygmin rinnalla vittuiluissa ja sarkasmissa. Mielenkiintoisimmat jutut on yleisesti ottaen Mei Oolla. Hänellä sentää jotain kadehtittavaa, mies, oma talo ja asuu Usassa. Ja on mukava ja huumorintajuinen nainen. Teuvolla olisi opittavaa näiltä kahdelta. Jos he alkaisivat opastaan Teuvoa.


    • Teuvolta
      • ihmetapahtui

        Kiitos tiedosta, Maailmani on heti parempi ja valistuneempi


      • paaveli77

        Eiköhän Teuvo tuolla pääse Hollywoodiin ihan .Kohta tulee leffatarjous viihteen mestarareilta Hollywoodista. Tarjous Liven omalle mt potilaalle jota fanittaa vanhat rumat läskit akat, mt ongelmaiset ja apukoululaiset. Ai niin Teuvo muuten panee Neutereddiä, huhut kertoo ja Mei Ohiota. Ellu , Rouva Näätä ja Louhi pääsee jälkiliukkaille


      • Seiskassa
        paaveli77 kirjoitti:

        Eiköhän Teuvo tuolla pääse Hollywoodiin ihan .Kohta tulee leffatarjous viihteen mestarareilta Hollywoodista. Tarjous Liven omalle mt potilaalle jota fanittaa vanhat rumat läskit akat, mt ongelmaiset ja apukoululaiset. Ai niin Teuvo muuten panee Neutereddiä, huhut kertoo ja Mei Ohiota. Ellu , Rouva Näätä ja Louhi pääsee jälkiliukkaille

        En usko että panee kun löyhkis eli haisu haukkui teukkaa. Siitä puhe mistä puute, sulla panot mielessä vaik teukka on homo. Ootko ite rakastunu teukkaam???


      • paaveli77

        Mistä tiedät Teuvon olevan homo ? Ja kyllä munkin kamun vaimo haukkuu kamuani mutta silti kamu panee sitä , se haukkuminen taitaa olla Teukan ja Neten esileikkiä ;) semmosta kinkyfetissi meininkiä. Masokistista leikkiä


      • Märät_unet
        paaveli77 kirjoitti:

        Mistä tiedät Teuvon olevan homo ? Ja kyllä munkin kamun vaimo haukkuu kamuani mutta silti kamu panee sitä , se haukkuminen taitaa olla Teukan ja Neten esileikkiä ;) semmosta kinkyfetissi meininkiä. Masokistista leikkiä

        Musta vaikuttaa siltä että sulla itellä on joku kinkyfetissi Teuvoon ku mielessäs ei ole mitään muuta Teuvo seksiä harrastamassa. Jatka vaan märkiä unia Teuvosta. saahan Teuvosta haaveilla niin miehet ku naiset. Melkonen seksisymboli siitä on tullut. :-D


      • paaveli77
        Märät_unet kirjoitti:

        Musta vaikuttaa siltä että sulla itellä on joku kinkyfetissi Teuvoon ku mielessäs ei ole mitään muuta Teuvo seksiä harrastamassa. Jatka vaan märkiä unia Teuvosta. saahan Teuvosta haaveilla niin miehet ku naiset. Melkonen seksisymboli siitä on tullut. :-D

        Hyi en haaveile miehistä ja jos oisin homo mulla on joku taso. En kelpuuta työtöntä, mt ongelmaista miestä joka käynyt apukoulun :D säälittävä ja surkea tapaus. ,ketkään muut kuin suomen lihavat luuserimuijat ei fanittais koskaan teuvoa,


      • kampaaja-ritva
        paaveli77 kirjoitti:

        Hyi en haaveile miehistä ja jos oisin homo mulla on joku taso. En kelpuuta työtöntä, mt ongelmaista miestä joka käynyt apukoulun :D säälittävä ja surkea tapaus. ,ketkään muut kuin suomen lihavat luuserimuijat ei fanittais koskaan teuvoa,

        Tunnetko sä Teukan henkilökohtaisesti?


      • määmäämää

        No ei tietenkään, toi jo paavelista kertoo jotain, apukoulu, hei haloo.
        Millähän vuosituhannella on syntynyt itse. Seimi tai tarha on tänä
        päivänä päiväkoti lapsille. Kouluissa eritys opetusta kyllä järjestetään
        niitä tarvitsijoille. Ilmeisesti itse työtön mt ongelmainen?
        Ja edelleenkään ei Teuvosta hällä mitään sanottavaa muuta kun taso, homo.
        Mää tykkään Teuvosta , tykäkköön toi vaikka siit l**harsista, viitti enään.


      • teuvonapukoulu
        paaveli77 kirjoitti:

        Hyi en haaveile miehistä ja jos oisin homo mulla on joku taso. En kelpuuta työtöntä, mt ongelmaista miestä joka käynyt apukoulun :D säälittävä ja surkea tapaus. ,ketkään muut kuin suomen lihavat luuserimuijat ei fanittais koskaan teuvoa,

        "Hyi en haaveile miehistä ja jos oisin homo mulla on joku taso. En kelpuuta työtöntä, mt ongelmaista miestä joka käynyt apukoulun :D säälittävä ja surkea tapaus. ,ketkään muut kuin suomen lihavat luuserimuijat ei fanittais koskaan teuvoa"

        No hei mistä sä tiedät mikä teuvokin on??? postauksista kesällä luin seuraavaa (ennen ku se systeemivika poisti peukut ja kommentit melkeins kokonaan) että kun neutered lee haukkui teuvoa siitä että se on kouluttamaton apukoululainen jonka jutut ei naurata yhtään ja sivistyssanoja taitamaton eikä osaa piirtääkkään sen rinnalla mitä neutered lee ite niin teuvo taisi heittää että no ei sitä nyt mitääns sivistyssanoja tavallinen vtm hallitsekkaan. vtm on valtiotieteen maisteri. Ja kerto louhelle tai pygmillekselle kuulemma olevana opettajana taideakatemiassa ja toi teuvojuttu on semmonen projekti. Eikä teuvo ole homo, kunhan vain kuuluu juoneen. En löydä sitä enää kun ne keskustelut hävis. mut ei kannattais haukkua ihmistä apukoululaiseks tms. kun ei oikeasti tiedä mitään mikä projektiluontoinen homma voi olla. Eikä apukouluja ole sitä paitsi enää olemassakaa.


      • määmäämää
        määmäämää kirjoitti:

        No ei tietenkään, toi jo paavelista kertoo jotain, apukoulu, hei haloo.
        Millähän vuosituhannella on syntynyt itse. Seimi tai tarha on tänä
        päivänä päiväkoti lapsille. Kouluissa eritys opetusta kyllä järjestetään
        niitä tarvitsijoille. Ilmeisesti itse työtön mt ongelmainen?
        Ja edelleenkään ei Teuvosta hällä mitään sanottavaa muuta kun taso, homo.
        Mää tykkään Teuvosta , tykäkköön toi vaikka siit l**harsista, viitti enään.

        Edelleen, kävin tänään kurkkaamassa seiskassa olisko Teuvosta
        mitään uutta. Ja olihan sielä, mää tilaan heti noi hienot paidat.
        Taitavat tulla ens maanantaina myyntiin. Ne kyllä vierään heti
        käsistä, kun se nuoren näköinen äityli vaan niitä kerkiää ompeleen.
        Odotan vielä innolla koska? kalsarit tulee myyntiin, enen talvee toivon.
        Tykkään muuten Teuvosta, vaikka se ei kaikkien ymmärtämättömien
        mielestä ole käynyt, kun apukoulun (mikä koulu se on?)


      • määmäämää
        määmäämää kirjoitti:

        Edelleen, kävin tänään kurkkaamassa seiskassa olisko Teuvosta
        mitään uutta. Ja olihan sielä, mää tilaan heti noi hienot paidat.
        Taitavat tulla ens maanantaina myyntiin. Ne kyllä vierään heti
        käsistä, kun se nuoren näköinen äityli vaan niitä kerkiää ompeleen.
        Odotan vielä innolla koska? kalsarit tulee myyntiin, enen talvee toivon.
        Tykkään muuten Teuvosta, vaikka se ei kaikkien ymmärtämättömien
        mielestä ole käynyt, kun apukoulun (mikä koulu se on?)

        Ja olihan (siellä) korjaan tekstiäni, (ennen)talvee toivon. ennen kun
        joku ope hoksaa. Hik...hik...


    • Louisa-Vuittooni

      Milloin Louisa tekee hienoja piirroksiaan jälleen?

      • voisollanäin

        Louisa tuli kenties järkiinsä ja jätti kyseisen roskafoorumin . Jos halusi terveempää seuraa ja tekemistä ?


      • eipidäroikkuasit
        voisollanäin kirjoitti:

        Louisa tuli kenties järkiinsä ja jätti kyseisen roskafoorumin . Jos halusi terveempää seuraa ja tekemistä ?

        Miksi jotkut sitten vuosia roikkuu siellä, jos se on roskafoorumi käyttäjän omastakin mielestä? Se on kummaa.


      • voiollanäin

        Niillä ei ole muuta elämää ja ei tiedä ne ihmisraukat paremmasta. Tuskin siellä fiksut on.


      • Louisan-kuvioissa
        voisollanäin kirjoitti:

        Louisa tuli kenties järkiinsä ja jätti kyseisen roskafoorumin . Jos halusi terveempää seuraa ja tekemistä ?

        Louisa ei ole poistunut eikä kadonnut minnekään.
        Inspiraatio ottaa iana aikansa.


    • klonkku2

      uppista

    • klonkku2

      uppista

    • Teuvolta
    • Los-Alamitos

      Teuvolta voisi tulla jo bloggaus Los Alamitos Medical Centeristä...

      • KuulinJuorunEttä

        Teuvoa ahistellaan muotitalojen taholta ja housutkaan ei pysy jalas. Ei kerkiä kai alamitokseen vielä. Kokopitkä kolmen minuutin filmiki tekovaihees


    • asdasdc3wqqw3

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe