Ripsienpidennykset halvalla tampere?

Anonymus

Mistä löytyisi halvat ja hyvät ripsienpidennykset tampereelta?

20

5282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonymous1
    • Kepardiiiiii
    • ajfa89

      Kauneuspiste Milva, Siisti ja huolellinen työn jälki. Suosittelen!

    • hösseli

      Hämeenpuistossa Karina tekee hyvällä hinnalla hyvää jälkeä.

    • räpsylady

      Hei, minulla on myös kokemusta kauneuspiste Milva nimisestä paikastaTampereella. Suosittelen lämpimästi! Laittaminen ei kestänyt kauan (jotain puolitoista tuntia), oikein mukava palvelu, musiikki... ja sitten työn laatu on todella hyvä! Ripset kaarevat, todella hyvät ja tuuheat. Ja oli edullinen tarjous silloin 75e...sain kotihoito-ohjeet mukaan :-) Ehdottomasti paras paikka missä minä olen käynyt. Suosittelen! :-) www.kauneuspistemilva.com

    • Charr

      Kokemuksia kauneuspiste Aliaksesta :/

      Halvat on hinnat kyllä. Kävin siellä noin 7kk. Sitten menin toisaalle pikahuoltoon ja sanoivat, että kaikki omat ripset pilalla. Olin sitten 3kk ilman pidennyksiä, jotain hentoja kuituja ripsiin olisi voinut laittaa, mutta päätin elvyttää ripset olemalla ilman. En olisi itse tajunnut miten huonossa kunnossa ovat, luulin että ovat siistit. Nyt olen etsinyt hyvää teknikkoa käymällä useammassa eri paikassa ja kaikissa niistä on vähän hammasta purren sanottu, että joo välillä asiakkaiksi tulee just näitä, joilla Aliaksessa pilattu ripset.

      Nimenomaan se joka Aliaksessa eniten tekee ripsiä on tehnyt tän tuhon ja hänestä haluan varoittaa, oli nimittäin aika pettymys kun tajusin, että hän valehtelee minulle poikki olevien omien ripsien olevan "kunnossa". Lisäksi joskus ripset menivät liimasta klimppiin ja hän syytti siitä minua.

      Että terkkuja sinne tekijälle, toivottavasti tulet kommentoimaan tänne jotain puolustusta anonyymina.

    • Hennamerika

      itse olen hirveästi tykännyt käydä yhdellä kosmetologilla joka on tehnyt ripsiä jo pidempään ja hänellä on paljon asiakaskuntaa. Uudet ripset 50€ ja huollot 30€ nrosta. 0505453818

      • Jiijiijiijii

        Itse voin kans suositella tätä paikkaa, hyvää jälkeä ja edullinen!:)


    • kuosma

      Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen ripsipalvelut, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
      Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK

    • Moromoomoo

      Tekijä on antanut luvan antaa yhteystiedot joten voin suositella tampereelta 0505453818 numerosta löytää :)

    • Vierasvierasvieras
      • Tyytyväinenasiakas

        Itse voin myös suositella! Kauniit ja tuuheat räpsyt sain:)


      • Asiakass

        Juu itsekkin olen vakiasiakkaana kyseiseen paikkaan ja olen enemmän kuin tyytyväinen ripsiin! :-)


    • Tammela

      Minttu Koort teki kauniit ripset Tampereen Unity Hair & Beautyssa. Muut siellä ei näitä tee mutta Minttu teki kyllä tosi kauniit volyymiripset mulle käyttäen Xtreme Lashes -ripsenpidennyksiä jotka on parhaat mitä on saatavilla. Mintun tekemiä ripsiä, myös omani, löytyvät Unityn instagramista https://www.instagram.com/hairbeautyunity
      tai jos et käytä Instagramia niin samat työkuvat on Unityn kotisivuilta https://www.unity.fi/galleria/

      • Räpsyt

        Oisko tähän Unityyn jotain kivaa aöennusta jos ensviikol tulis poikkeen ;D katoin instagrammianne ja tollaset klassiset ripset näytti aivan upeelta!


      • Anonyymi

        Ai sinulla sitten onnistu kun minulla meni täysin pieleen. En suosittele , ripset jäi todella tönkköseksi ja aikaa meni todella paljon.


    • Anonyymi

      instagramista löysin @KKclassiclashes nimimerkillä todella edullisesti kauniit ripset Tampereelta :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe