KTM exc-f 2006 vm.2006

janipuhakka66

Hei te "ammattivarkaat",oisko reilupeli jos palauttaistte ehjänä viime yönä varastamanne valkokolpi Ktm-enduropyörän osoitteeseen Kirkkojärvi 191 49400 Hamina?Vaihtoehtoja ei liiemmin ole,parit osoitteet missä aika vahva epäilys.Eihän tuossa muuten mitään mutta ette varastaneet minun enduroani,KTM on Jarkko Lindholmin omistuksessa eikä minun.Ja kun kerran musiikkiakin kuuntelitte ja näitte jopa taloon sisään niin olisitte voineet esim.tulla ilmoittamaan että nyt me varastetaan tuo pärrä pihalta pois.Mä nyt kattelen ja odottelen vuorokauden ja mietin minkä "vasikan"maineen saan jos teen pikosilmoituksen,tai mietin hassuissa ajatuksissani että otetaanko asioista selvää suoraan ja paukutetaan muutama niin turha vuosi vankilassa?Reilu peli,palauttakaa pyörä mikä ei minun ole.Ois nastaa elää onnellista elämää ihan rauhasa ettei väkisin tungeta tuomiota nenän eteen,tai sitten sitä umpivasikan mainetta.Kummastakaan kun en paskaakaan viitsisi välittää vaikka tahdonkin elää viimei n kuin aikuiset ihmiset onnellisena ja Rakastuneena.Eipä sen suurempia.

32

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janipuhakka66

      mitä sitä paskaa palauttamaan

      • Puhis2015

        Mitäköhän luulisit,oletko yhtä helvetin kova kun mun nimellä uhoat?Luuletko oikeasti että asia ei ole selvä,kello käy,aika kuluu,aina napsahtaa kohdilleen.PS Ei muuten ollu mikään paska,vaikka en jumalaan usko mutta nyt rukoilen että olet juuri se MIKÄ PITÄÄ.


    • melkeinvanhus

      Parempaa tietoa pyörästä? väri,kuutiotilavuus yms?

      • Puhisjani

        Oranssi /musta ja kuutiot 250.Just ostettu uusi takavanne:Exel,oranssi keskiö ja vanne musta.Normia leveempi.Uudet nappulakumit,Hyyeena Racing tarroja,Fox ja reserviläisliitto! Käynnistyspoljin vaa jäi tohon pihalle ja sinä varas muistat varastaneesi sen,pallo ja pitkä aivan vitun sama!


    • Ktmonmuutespaska

      Saahan noita kaupasta uusia. Mitä sitä ruikuttamaan alkaa...

      • Puhisjani2

        Joo niitähän saa,ole ystävällinen ja tule kultaseni kylään ja laita torakka oma nimi,turhaa mitää nimimerkkipaskaa vai mitä?!


    • YSIMILLI

      LAITA REKISTERI FACEBOOKIIN JA SUOMI24 ON SE SAATANAN SYVÄLTA MITÄ HUUME SEKAKÄYTTÄJÄT SOSIAALI LUOKALAISET SYYLISTYVÄT.
      PUUKKOA VAIN KYLKEEN.

      • minä150m

        Sorry,valkokilpi on mut otettu rekisteristeristä pois.Puukkoa...vanhanaikaista.


    • motoristi1000

      tuskimpa sinä mitään rikosilmoitusta teet :) eikä siellä pelson s16 osastolla varmaan niin kiva oo olla kun ei voi normi osastolla lusia hah hah :) oot alinta pohja sakkaa itkevä pelkuri ja vielä seksiukko :) kaiva itsellesi monttu ja hyppää sinne Puhakka!äläkä kirjottele jarkon nimee tänne maksat vaan kiltisti lyhennykset loppuun postiluukun kautta niin kuin tähänkin asti :) seksi osastolla on kiva lusia :)

      • Motoristi1200

        Älä sinä jaksa enää jauhaa turhista asioista,mikä sinä olet käsketään. Omistaja on kuka tiedät olevan mutta kyllä jokainen asia selviää sullekin mokoma konipää. Ota asioista selvää ennen kun jauhaa tota samaa mihin jo 80-luvulla jäit,ajat muuttuvat ajat muuttuvat. Toiset tekee linnassa töitä,toiset velkaa.


    • mitenonjani

      Aloittaja joku petofiili? jos niin ni rosvot saisivat tehdä muutakin kun varastaa, nimittäin saunan takaa on tilaa!

      • janionmiten

        Asiat on niin että ole ystävällininen ja tule lukemaan papereita kaikessa rauhassa ja sovussa.Reilua on myös esitellä itsensä ja myös hyvin kohteliasta.


    • puukkopedari

      On pedofiili. Huumaa nuoria tyttöjä lääkkeillä, sekä viinalla!

      • minäjalennu

        Ai vaihteeksi toi,keksi jotain uutta. Naurattaa.


      • koku

        Tunnen kyseisen henkilön ja paska puhetta, mut kattelisin vähä johonkin suuntaan... Tohon kuvaukseen osuu paljon paremmin esim. antto!!


      • ANTTO

        Kattele vaik mielummin tonne anton suuntaan!! Se on oikeasti niin tehnyt ja varmaan tekee vieläkin. Toivottavast seki vetäis ittesä samaan kuntoon ku hemu :)


      • jiipee2
        koku kirjoitti:

        Tunnen kyseisen henkilön ja paska puhetta, mut kattelisin vähä johonkin suuntaan... Tohon kuvaukseen osuu paljon paremmin esim. antto!!

        Kyllä mä Koku tiedän,kiitos vilpitön sinullekin.Kyllä tässä asia kirjaimellisesti pamahtaa silmille


    • ktmhaiseepahalle

      Herran lähellä kannattaa olla silmät selässä. Saattaa keklu heilahtaa parhaan kaverinkin selkään että hupsista!

      Eikä siihen mitään syytä tarvi.

      Joskus lyödään kaveria paistinpannulla päähän ja melkein näkö pois.
      Että tälläinen jamppa.

      • peejii1

        Nooh kattellaan antto miten käy paljain käsin kun olit sitten mennyt mun 85 vuotiaalle mummolle uhoo miten hakkaat kun linnasta pääsen! Ai nii,unohin sen että sinähän menet Andreas poliisilaitokselle välittömästi!


      • 01243

        Tarkotatko jp:tä ?


      • pultitjamutterit

        Paljain käsin yksi Haminan mies tiputti janipetterin keskellä toria, kaverit siinä katteli vieressä kun herraa kävi nukuttamaan. siitä vähän kauempaa katellessa näytti siltä että tuli nenä kipeeks.


    • Raiskattu

      Tässä nyt faktaa teidän haminalaisten Idolista "Pultista" joka on RAISKARI ,tässä syytömän(ei tod) kertomuksesta oikeudessa " Kaikki on yhteisymmärryksessä tapahtunut (outo kommentti/myöntö syyttömältä) mutta katsoo syyllistyneen enintään seksuaaliseen hyväksi käyttöön. PAKKO SANOA ET EI TAINNUT TIETOO OLLA TÄSTÄ JOKA ON KÄRÄJÄPAPEREISSA MYÖNTÄNYT MUT EI SE SIIS VOI SYYTÖN KU SYYTTÖMÄT EI MYÖNNÄ
      , MUTTA PUHAKKA EI. SIIS OLEKKAAN SYYTÖN JA JOS VIELÄ SEN HALUATTE NIIN TULEE MUSTAA VALKOSEL ,JA SEN JÄLKEE VIELÄKÄÄN EI ALA HAITTAA
      KETÄÄN NI SAAN KYLLÄ SEN KAIKEN ILON KU OIKEIN JOUTUU ITE TEKEMÄÄN SEN MIHIN TE ÄIJÄT NÄKÖJÄÄN ALATTE NEITEJÄ OLEE KU EI TEIL POKKAA LÖYDY EIKÄ NIITÄ HELVETIN TÄRKEINTÄ ...=PERIAATTEET!!! No onneksi löytyy itellä.

      • LUPAANTOTEUTTAA

        SAMAAN KASTIIN PEKKINEN PULTIN JALKAVAIMO KU RAUKAT PELKÄÄ TOLLOSTA RÄÄPÄLETTÄ JOKA EI USKALTAS TULLA ILMAN KÄTTÄPIDEMPÄÄ OTAA TURPAAN MINULTA JA MIETTIPPÄ PULTTI KUIN USEIN OOT HOLLILLA OLLU JA HEMUN KAA OLI SINUSTA JA SIITÄ KMT:;ST MIKÄ KUULEMMA USEIN OLI LENNUN TAKAPIHAL TAI KIRKKOJÄRVELLÄ PÄIN MUT EIKÖ SE PULLTTI SIELLÄ OLEKKAAN SE KTM JOKA ON ......JA SEURAAVAKIN JOS EHIT HOMMAA NI LAITA SE ITTEES TIUKASTI KII NI LÄHETTE MOLEMMAT MUT SIE JÄÄT KYL MATKALLE ....MUT MUISTA ET OLEN SUN PAHIN PAINAJAINEN NIINKU SUN JUOKSUPOIKIES MYÖS....KYLLÄ TAAS ON HYVÄ MIELI,MITES TEILLÄ....JA MIE TEEN SEN MINKÄ LUPAAN ....TIEDÄTTE VARSIN HYVIN KUINKA VITTTUMAINEN OSAAN OLLA JA MIELELLÄNI TOTEUTAN SEN JUURI TEIHIN,OLETTTEHAN SEN ANSAINNET JA KIITOS ETTÄ PÄÄSEN OLEMAAN SE KUKA TEKEE ASIALLE JOTAIN


      • Itoliheiitoli
        LUPAANTOTEUTTAA kirjoitti:

        SAMAAN KASTIIN PEKKINEN PULTIN JALKAVAIMO KU RAUKAT PELKÄÄ TOLLOSTA RÄÄPÄLETTÄ JOKA EI USKALTAS TULLA ILMAN KÄTTÄPIDEMPÄÄ OTAA TURPAAN MINULTA JA MIETTIPPÄ PULTTI KUIN USEIN OOT HOLLILLA OLLU JA HEMUN KAA OLI SINUSTA JA SIITÄ KMT:;ST MIKÄ KUULEMMA USEIN OLI LENNUN TAKAPIHAL TAI KIRKKOJÄRVELLÄ PÄIN MUT EIKÖ SE PULLTTI SIELLÄ OLEKKAAN SE KTM JOKA ON ......JA SEURAAVAKIN JOS EHIT HOMMAA NI LAITA SE ITTEES TIUKASTI KII NI LÄHETTE MOLEMMAT MUT SIE JÄÄT KYL MATKALLE ....MUT MUISTA ET OLEN SUN PAHIN PAINAJAINEN NIINKU SUN JUOKSUPOIKIES MYÖS....KYLLÄ TAAS ON HYVÄ MIELI,MITES TEILLÄ....JA MIE TEEN SEN MINKÄ LUPAAN ....TIEDÄTTE VARSIN HYVIN KUINKA VITTTUMAINEN OSAAN OLLA JA MIELELLÄNI TOTEUTAN SEN JUURI TEIHIN,OLETTTEHAN SEN ANSAINNET JA KIITOS ETTÄ PÄÄSEN OLEMAAN SE KUKA TEKEE ASIALLE JOTAIN

        No moro jätkä,miten muuten menee? Mikä ihmeen jalkavaimo,kuulostaa kyllä hauskalta pakko myöntää.Ottaa turpaan,miksi? Jos oon sullekin joku pakkomielle niin tule vaan reilusti huomenna tossa puoliltapäivin kahville,satun olee sillon himassa.Ai nii,eihän tää ollukkaa mun asunto.Mut kuitenkin aina kahvit tietty keitän.Hollilla ollut...no siit on ollu tosi lähellä etten ole turpaani saanu,kiitos kun et ole hollilla ollessa hakannut.Oot reilu jätkä,oikeesti! Mitä ilman kättä pidempään tulee...Miksiköhän pitää immeisten liata aina käsiään,mää ainakin opin ettei viitsi käpäliä sotkeskella.Ja kaikki tuo turha uhoominen hei,eix se kuitenkin oo vähän lapsellista,sinäkin aikuinen mies.Mitä KTM:n parkissa oloon tulee niin onko tullu muuten miäleen että siinä sattuu olee Gebardi,tatskaliike,Mika asuu samoissa taloissa ym ym ym ym.Sitten vielä toi juoksupoikahomma,mitä ihmeen juoksupoikia,sit mää ihmettelen niin kauhiast.Jos haluut mun Ystäviin tutustua niin totta kai sekin käy,keitetään sitä kahvia vaikka pannu lisää totta kai. Joo,ja mitens meillä?Kiitos kysymästä aika jees menee ettei siinä mittää,teet minkä lupaat niin se on kaunis asia.Pystyy ainakin luottamaan ja se on tärkeää elämässä!Luottamus,ystävyys,kiitollisuus,nöyryys ne on elämän suuria asioita joita ihmiset osaavat kunnioittaa. Enkähän mä tiedä kuinka vittumainen osaat olla,olisit vaikka laittanut nimesi jos vaikka saatetaan"tuntea"?Kyllä mä vittumaisia ihmisiä totta kai tunnen niin kuin varmasti meistä jokainen,hekin osaavat olla silti kohteliaita ja esitellä itsensä.Jos nyt kuitenkin meinaat toteuttaa nuo asiat niin hattua minä sinulle nostan,sanojen takana pysyminen on juuri sellainen asia mikä tosiaan täältä niin kuin sieltä jostakin tosiaan puuttuu.Hyvä että nyt on luotettavan ihmisen kanssa sitte tekemisissä.Mutta sinäkin olet viisas kaveri etkä rupea typeryyksiin,eihän sellaisessa ole yhtään mitään järkeä eikö totta.Turhaa lusimista vaan eikä muuta,kyllähän sääkin sen tiedät että vähän kun raahallisella maaseudulla tapahtuu niin nuo raktoripirut menee sen virkavallan turhaan sotkemaan kuitenkin,ja meteliähän siitä syntyy jos joku saa päähänsä tulla esimerkiksi kutsumatta kylään.Kyllä sää sen tiedät aivan hyvin,mutta jos välttämättä tahdot toteuttaa fantasiasi niin puolenpäivän jälkeen kiitos,ja ollaanhan siit ihan hissukseen eikä turhia huurella.Juu et näin,pidä lippu korkeella ja ittes miehenä ja kondiksessa.Itellä vähäflunssaa yrittää pukkaa niskaan mut eiköhän sekin finnrexillä lähde.


      • Tosiaanraiskattuihminen

        Hei annu,tiiät itekin sen ettei niissä papereissa vieläkään lue yhtään mitään jostain myöntämisestä saati et mä olisin sut raiskannut.Maailmassa on kaikenlaista sairasta,enkä halua sinua loukata,mutta se on myönnettävä ettei mulle ois tullu mitään noin sairasta mieleeni mitä teit.En oo ees vihainen,en iloinen mutta en myöskään surullinen muusta kuin siitä ettei itsellä leikannut niin paljon kuin sinulla silloin joskus.Easy money mut itse ei ois pystynyt tuohon suoritukseen minkä Oscarin arvoisesti hoidit,aploodeja. Ihan samat paperit löytyvät kyllä,kuten löytyvät myös muutkin paperit kaikesta siitä miten asianajajaa jotenkin huomautellaan sellaisesta mitä arvoisan aa kantsikan omasta suusta on tullut.Olisit hyvänen aika vaatinut avoimia ovia kuten mäkin tein koska tota salattavaa ei henk.koht. ollut missään asiassa.Jos nyt sitte oot tulos hoitelee minut niin ota vaikka jonotuslappu,vai tulettekohan sitten kimppakyydillä?Mutta joo,mielellään sitten puolenpäivän jälkeen että osaan olla ns.himassa.Keitänhän mä sinullekin tietysti kahvit samalla kuin muillekin. Hohhoijaa,olipas muuten nasta lukasta pitkästä aikaa miten maailma muuttuu,vitut se siitä näköjää oo minnee muuttunut.Samat kamakuviot näyttää olevan kuin aina ennenkin,koittakaa jaksella ja hyviä vointeja vilpittömästi.


      • alahovi

        raiskattu mee varastelee niitä autoja vitun piri pää


    • donhamina

      Kuule Jani, niin makaa kuin petaa. Olet ollut sellainen pain-in-the-ass Haminassa että pahempaa saa hakea. No ehkä Ojala, sekin ongelma lienee ratkaistu?

      Aikanaan hakkasit kavereita Ryöpyn kanssa hetken mielijohteesta tai päähänpistosta. Yhteistä näille tempuillesi oli se, ettei siihen tarvinnut mitään syytä.

      Äkkipikainen ja ilman syytä päällekäyvä mulkku saa ennemmin tai myöhemmin sitä mitä tilaa. Koskee kaikkia, varsinkin sinua.

      Kerro minulle miksi olet hakannut kavereitasi?

      • Hisvatinjanzu

        Just kahviseuraa odoteltiin mutta turhaanpa tuli kaffet keiteltyy.Vai pain in the ass,oonko kenties sitten vetäny suakin perseeseen vai miksikö vieläkin kaivaa jotkut asiat mitä ei juuri muista eikä tosiaan haluaisi edes käydä väkipakolla ajattelee,muisti menee mitä vanhemmax tulee.Jos kannat minulle katkeruutta jostain yläasteelta juontaneista jutuista niin sähän olet ollut ihastunut ja mustasukkainen Ystävästäni Mika Ryöpystä,ei ole muuta selitystä.Sitten tiesit tietysti senkin että Mikakin viimein on päässyt hoidosta pois aikoja sitten.Kannattaisi elää mun mielestä vähän oikeeta elämää,huomata miten maailma ympärillään muuttuu jolloin itse perkeles havahtuu et tässähän on itsekin muuttunut,ei kiinnosta pätkääkään vanha elämä mitä joskus pentuna elettiin.Jos tosiaan olet jäänyt jonnekin satavuotta sitten tapahtuneisiin traumoihin niin olen tosissani,mene ammattiauttajalle juttelee und keskustelee asioista.Se todellakin jeesasi mua helvetisti,nykyään vaa haluu elää omaa kaunista elämää oman kauniin naisen kanssa eikä muuta.Sitten tulee joku traumatisoitunut ihminen kehuu miten taasen tulee TURPAA JA KOVAA,TULE HYVÄ MIES IHMEESSÄ PURKAMAAN TRAUMASI NYT kun satun olee vielä himssakin!Ja joo päivällä kiitos,yö on sitä aikaa milloin eletään jenkeissä samojen lakien alla,enkä ees uhoa.Ihmiset muuttuvat ja yleensä parempaan suuntaan,muututaan vieläkin parempaan ja nautitaan elämästä.Siinä ny jotain pientä.PS.Se äkkipikaisuus oli mutsin peruja,nykyää saa ampua eikä juuri heilauta suuntaa tai toiseen,älä vaan tule jookosta yöaikaan.Päivällä otan turpaan ja mielelläni kiitos. Ja nykyää don hamina,ite en ois kehannu.Kunnioitin vanhaa Hemppaa,en sitä mikä siitä teidän seurassa tuli,enkä sano tosiaankaan pahalla tätä inulle!


      • tjmtjadmmmj

        Näyttää uhmaikäisiä riittävän sulla Jani :-D mutta eipä ole näköjään kenelläkään pokkaa mennä kylään tai edes OMALLA nimimerkillä kirjoittelemaan? Kumma juttu??


      • JantheWatt

        No nii,in.Ihan hyvä ettei oo kuningas"ideoita tullu"kellään.Toivon myös ettei tulekkaan eikä kukaan kävisi leikkimään suurta ja mahtavaa vaikka pieni oonkin.Ei vaan hurjast Ystäväni tjmtjadmmmj toi ns "human life"purista piässä,on vaan niin raahallista ja muijan kanssa vaa ollaa.


    • pikkuliisi

      Oi mitä ihanaa uhoa,oikein isolla pitää laittaa asiat esille että takuulla tulee oma mielentila huomatuksi,kyllä kyllä,ottaa oikein pussin juuresta tuollainen,eihän näitä nyt kukaan vakavasti ota eihän.On se hienoa että tuollaista lahjakkuutta löytyy,muita kehutaan anonyymi kirjoittelusta ja itse harrastetaan sitä samaa sontaa no ei se mitään,tämähän on kuin pikkukakkosen postilaatikko.Esitä nyt vielä se kahvi kutsu niin saadaan jotain piristettä päivään,sitten kun vielä vatipää vedät ittes jojoon niin kaikki ovat tyytyväisiä.

      • yxtuttuvaineimuuta

        Onhan tää kun pikkukakkosen postilodju,se täytyy myöntää vai mitä senni?En oikein usko että henkilökohtaisesti Pultti on kirjoitellut anonyymisti,kaiki kyllä tuntee nimeltä mitä noissa on ollut.Lueskeltuani nuo en huomannut uhoamista kuin yhdessä isolla kirjoitettuna,sehän taisi olla tämä lupaan toteuttaa "henkilö".Sitten on Haminaankin tullut uusi don,edesmennyt ystävä sanoi joskus että lähtö kun tulee niin kukaan ei näitä saappaita pysty täyttämään.Olis toi edellinenkin kirjoittelija voinut reilusti laittaa nimensä tai lempinimen mistä tunnetaan,kutsukahville minusta on kutsu kahville joten minulla ei sitten ole huumorintajua.Ja vielä pussinpohjasta ottaa,käsittääkseni se tarkoittaa että kama on loppu mutta mistäs minä sitä tiedän?On toi Pultti tosi paha ihminen kun kaikki tuntuu vihaavan,eipä sitä juuri kiinnosta muutaman paskakaman vetäjien kirjoittamiset. Hurraa huuto jojoon vetämiselle,siisti juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe