Julkinen hammashoito

Pettynyt66

Olen pettynyt Kuhmon hammashoitolan palveluihin. Tämä Spratto yrittänyt hoitaa kahta hammasta ja epäonnistunut molemmissa, tullut niistä juurihoitohampaita ja loppua ei hoidolle näkyvissä. Onko muilla samoja kokemuksia? Äkäinenkin kun mikä, tiuskii asiakkaille ja apulaisilleen. Juurihoitokanavaan tarkoitetut hapot pärski viimeksi suuhun ja kasvoille. En menee takuulla ikinä enää hänen hoitoon.

15

2741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123412345

      On kokemuksia juuri Spratton hoidosta. Hänelle kävi virhe minua hoitaessa, josta sain kovan kivun jo hoidon aikana, minulle hän myös sanoi äkäisesti, että ole hiljaa, vaikka kerroin ettei kipu ole lähelläkään hammasta, enkä ole ennen kivusta huutanut. Lisäksi sain voimakkaan viikkojen turvotuksen ja siitä seurauksena kudoksessa olevan turvotuksen ja tulehduksen hoitoon 3 antibioottikuuria peräkkäin, kortisonia sairaalassa suoraaan suoneen ja hammas oli jätettävä kuukausiksi auki. Jouduin myös syömään särkylääkkeitä 3-4kk ajan päivittäin.

      Jos tarkoitat juurihoitoon tarkoitetulla hapolla juurikanavien huuhteluun tarkoitettua hypokloriittia, niin se ei ole happo vaan syövyttävä aine. Minulla tämä samaista ainetta joutui kudokseen.

      Turha on haukkua koko kuhmon hammashoitolaa yhden ihmisen takia, sillä olen kahdella muulla hammaslääkärillä käynyt kuhmon hammashoitolassa ja hoito on erinomaista, kuten myös hoitajat ovat ystävällisiä ja osaavia.

      • eeeeeiii

        Ikävä tapaus. Olen käynyt hänellä ja takimmaiseen hampaaseen jäi kolo paikkuusta huolimatta, paikka lähtenyt pois. Täytyy yrittää korjuuttaa jollain muulla.


    • Ruokailuun

      Turha asiaa tänne valittaa. Ko. henkilöt tätä tuskin lukee.
      Kirjoittakaa paikalliseen lehteen, niin ehkä jotain tapahtuu...

      • Kaameaa

        Onhan tuo kauheaa, jos sattusisi omalle kohdalle ja siitä niitä hammaslääkärin pelkoja tulee. Onko lääkäri pätevä, tuli mieleen?


    • nöf

      Entäpä, jos hampaanne ovat jo siinä kunnossa, ettei niitä voi korjata.
      Jääneet pesemättä, pelätty lääkäriin menoa, on vaan huonot ja reikiintyvät hampaat, syödään väärin, käytetään nautintoaineita,,,. jos, jos, jos.

      • Eipeikko

        Ei niitä aineita saa ruiskia vääriin paikkoihin vaikka hampaat olisi hoidettu miten. Paljon olen kuullut ei-hyvää tästä uudesta hammaslääkäristä,vaikka eipä tuo ole edes kauan ehtinyt täällä hammaslääkärinä toimia.


    • pirkka8

      Teillä on oikeus antaa huomautus asiasta. Sen voi tehdä Kainuun soten sivulla, tai suoraan hoitoa antaneeseen paikkaan. Myös potilasasiamies on olemassa. Tällä sivustolla ei kyseisiä asioita hoideta.

      • Hifififig

        Aloittaja kysyi kokemuksia, kai niitä saa jakaa tällä palstalla?


    • EiAihetta

      Minulle ollut erittäin asiallinen joka kerta, selostaa aina mitä tekee seuraavaksi. Parhaimpia lekureita millä oon käyny, ei valittamista.

    • käynyt

      kyllä vähemmän pätevä olen kulkenut tällä paroonilla joka sieniä kerää teitten varsilta pitkään ja paikat tippuu ja puudutus mömmöt roiskii ja kaiken lisäksi ei kunnolla ees suomee tajuu taitaa tulla entiset nuista vähäsistäkin hampaista varmaan joku halppis ukko liekkö käyny ees päteväksi hammas lääkäriksi tulee varmaan edulliseksi pitää saa mies töitä kun paikkailee omia virheitään jatkuvalla syötöllä en suosittele joka pelkää hammas lääkäriin menoa.

      • sleep

        Itselläni ihan hyvät kokemukset,2 kertaa paikannut hampaan ja tosi nopeasti ja hyvää jälkeä.Ei moitittavaa.


      • sbbi

        Olen hoidattanut hammasta juurihoidolla 3 kertaa, ja nyt hän hoitaa normaalien käyntieni puitteissa "risuaitaa". Ei moittimista hänestä. En osaisi hampaita keltään korjailla näin hyvin. Kivut ja säryt on poissa.


    • alanvaihto

      Olen kuullut ettei Kuhmossa ole pätevvä terveyskeskushammaslääkäriä. Eivät uskalla ottaa hammasta pois,johon ei voi laittaa juurihoitoakaan. Siis väärän alan ammattilaisia.

      • irtipois

        Kyllähän tuolla minulta otti, kun pyysin. Toki ei ole enää siellä. Eikä sitten muuta osannukkaan.


      • jlkkjlkj

        Kaikkea sitä kuulee :D mitäs sitten luulet, että kuhmon hammaslääkärit on jos ei päteviä?.. epäpätevä eli jolla ei ole hammaslääkärin koulutusta, ei myöskään saa harjoittaa kyseistä ammattia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe