Tradenomi monimuoto pisterajat?

Vilttiketjussa4eva

Millaisilla pisteillä näihin on mahdollista päästä sisään? Haaga-Helia lienee ainoa koulu, joka on julkaissut menneiltä vuosilta pisterajat.

Jostain kuulin tai luulin, että Metropoliaan on perinteisesti ollut vaikeampi päästä. Tästä vuonna kuitenkin näyttäis Metropoliaan olevan matalampi pisteraja, sillä sinne olen varasijalla 6X ja HH 8X. Eli en lähde opiskelemaan tänäkään vuonna...

15

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cestcfg

      minä pääsin 74,33/100

      • congrats

        Oliko sulla täydet työkokemuspisteet? Missä teit kokeen? Oliko sulla haastattelu vai essee?


    • 735435

      Kannattaa suosiolla jättää Metropolia välistä. Sen verran huonoa palautetta on siitä saanut, kuinka opettajat ovat laiskoja jne. Kannattaa Tamkiin. Sinne in tosin ehkäpä vaikeinta päästä, mutta kannattavinta.

      • Hehhhe

        Metropolia sijaitsee Vantaalla. TAMK on kaiketi Tampereella. Monimuotokoulutus on suunnattu päivisin työssä käyville, eikä siinä opiskeleva ole oikeutettu minkäänlaisiin tukiin. Eli ehdotat, että aikuinen ihminen lopettaa työnsä ja käyttää päivänsä kalliiseen ja useita tunteja vievään matkustamiseen Tampereelle? Ei kiitos. Sitä paitsi kuulopuheesi ovat yhtä tyhjän kanssa. Metropolia ei varmastikaan ole paras (Haaga-Helia on), mutta se on ainoa, jossa traden paperit saa kahdessa vuodessa.


      • Tukien_varassa

        Öh, monimuoto-opiskelija on oikeutettu ihan samoihin tukiin, kuin kuka tahansa muukin korkeakouluopiskelija. Tietenkään täyttä palkkaa nostava ei saa tukia, muuta se ei johdu opiskelun monimuotoisuudesta vaan tulorajojen paukkumisesta. Monimuoto-opiskelu on, ainakin haaga-heliassa, vain lasten puolta joustavampaa ja vastuullisempaa (koska ei minkäänlaista läsnäolopakkoa). Terveisin ailuiskoulutustuella opiskeleva monimuotolainen, joka vaihtaa sen päätyttyä kelan opintotukeen.


    • cestcfg

      sain täydet työkokemuksesta. Ei ollu haastattelua, eli kirjallinen koe ei edes mennyt hyvin vaan 44,33/70 eli aika kehnosti, mutta nuo työkokemuspisteet pelasti

      • Pisteraja

        Tuo oli siis Haaga-Heliaan tänä vuonna?


    • Enpäässy

      2015 pisterajoja:

      Haaga-Helia Hki 78,5/100 ja pelkillä koepisteillä 53,67/70
      Metropolia 81,5/100 ja 52/70
      Laurea Kerava 75,5/100 ja 50/70

      • Eisisällä

        Lisäksi pelkällä pääsykokeella otettavien kiintiöt olleet em. kouluissa 8, 4, 4 henkeä, kun yhteispisteiden sisäänotto 112, 25, 38. Että niitä työkokemuspisteitä tosiaan vaaditaan.


      • Niinja

        ainakin tonne Laureaan on otettu yhteishaussa 2 ylimääräistä sisään ( mahdolliset erillishakijat), kun alkuperäinen kiintiö piti olla 40 uutta opiskelijaa. Siis mitä ilmeisimmin kukaan ei sinne varasijalta tule pääsemään vaikka joku päättäisikin olla ottamatta paikkaa vastaan, mitä tässä uudessa haussa ei muutenkaan tapahtune.


    • LiisaM1986

      Itse pääsin Tamkiin ja monimuotototeutukseen. Otin opintovapaata töistä 2vuodeks ja sain onneks vielä aikuiskoulutustuen, että siinä faktat!

    • 2020

      Jamkiin oli ainakin tänä vuonna pisterajat: koe ja työkokemus 75,5/100 ja pelkkä koe 45,5/70

      • Nicka

        Aika jännä... Mulla tuloskirjessä näkyy alin hyv. koella 54,33/70 ja työkokemus koe 77,17/100. Kyseessä on JAMKin monimuoto ja mä oon 2 varasija tällä hetkellä kun pistettä on 47 koesta ja täysi kokemus eli 77 pistettä yhteensä.


      • Nicka
        Nicka kirjoitti:

        Aika jännä... Mulla tuloskirjessä näkyy alin hyv. koella 54,33/70 ja työkokemus koe 77,17/100. Kyseessä on JAMKin monimuoto ja mä oon 2 varasija tällä hetkellä kun pistettä on 47 koesta ja täysi kokemus eli 77 pistettä yhteensä.

        Ai anteeks, en kattonut että tämä on viime vuoden pisteet. Ainakin tänä vuonna ne on korkeammat


    • Xzzxzs

      2016 monimuoto tradenomi Metropolia 79,8p, Haaga-Helia 79p.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe