Vaasaan päässeet: Onko kämppäasiat kunnossa?

sdsfsd

VOAS vai yksityiselle mieluiten?

27

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsasd

      Itse sain huoneen kaksiosta VOASin kautta. Ei ollut jäljellä yksiöitä. 270e kk. lähellä "keskustaa"

    • solurgtregoe

      Kahen hengen solussa Olympia 2:ssa. Noin 300e/kk. Toivottavasti tulee fiksu kämppis lol.

      • Tradenomixx

        Sain myös kahen hengen solusta kämpän olympia 2.. Sitä samaa toivon et fiksu kämppis tulis :D


    • kiirevaasaan

      Laitoin VOAS:ille hakemuksen, mutta en ole saanut mitään vastausta :D Toivottavasti joku koirankoppi irtoais, niin ei tartte kadulla asua :D

    • Vaasaan34p

      Mä soitin yhteen vuokrakämppään, siellä oli n. 50-55v nainen puhelimessa ja sanoi että tarkoitus olisi että myös hän asuisi siellä kämpässä. Mä olin ihan että ei voi olla totta, meikä ja joku 50 nainen samassa kaksiossa siis HUH. Ääni oli tosi rosoinen ja sellainen henkeä haukova, ylipainoa arvatenkin useita kymmeniä kiloja. Lupasin palata asiaan kunhan saan ensin vähän harkinta-aikaa. Enpä ole moiseen aikaisemmin törmännyt.

      • synt.per.vaasalainen

        voi kääk, olympia korttelis asuu 32 eri kansallisuuttaa ja paljon "häikkää", en todellakaan suosittele.


      • MyösVaasaan

        mä voisin kyllä asua jonkun 50 vuotiaan hottis-MILFin kanssa kaksiossa opiskeluaikana, mikäs siinä;D se vaan, että jos se on 50 ikävuoden lisäksi 50kg ylipainoinen niin sitten lorpahti ja lerpahti (*köh*) kyllä samantien. Mulla kämän ettiminen on vielä kesken, tässä tulee kohta kiire.


    • ihanaelämävaasa

      Kärppänä otin yhteyttä Tori.fi tulleeseen ilmoitukseen uudesta yksiöstä Palosaarelta ja sain kun sainkin sen! EN MALTA ODOTTAA:))

      • Vwasaaa

        Onnea!! :) minkä hintainen oli? Tuntuu, että noi yksityiset ylihinnottelee noita vuokrapyytöjä aika huolella.


      • LiikaaOpiskelijoitKerral
        Vwasaaa kirjoitti:

        Onnea!! :) minkä hintainen oli? Tuntuu, että noi yksityiset ylihinnottelee noita vuokrapyytöjä aika huolella.

        Joo nyt on kyllä myyjän markkinat. 1960 valmistunut kerrostalo, reilut 30 neliöö ja vuokra 500 veden kanssa? Only in Vaasa. Talvella sama lähtee varmaan yli satasen halvemmalla.


      • eeebnaaa
        LiikaaOpiskelijoitKerral kirjoitti:

        Joo nyt on kyllä myyjän markkinat. 1960 valmistunut kerrostalo, reilut 30 neliöö ja vuokra 500 veden kanssa? Only in Vaasa. Talvella sama lähtee varmaan yli satasen halvemmalla.

        Maksan samanlaisesta kämpästä Helsingissä 710€..


    • Jamesss

      Faija ostaa mulle jonkun siistin kämpän. Mihinkään hikisiin opiskelija-asuntoihin en astu.

    • jootaiei

      VOAS on parempi ja turvallisempi vuokranantajana kuin joku yksityinen, joka heittää sut pihalle, kun keksii tarvitsevansa asunnon itselleen tai lapselleen. Vuokrakin useimmiten huima ja nousee joka jouluksi. Muutaman vuoden asuntoa kuitenkin tarvitset.

      Toisaalta opiskelija-asunnosta tulee lähtö, kun valmistuu. Mutta sitten kuitenkin pääsee töihin ja voi hankkia oman asunnon mielensä ja varojensa mukaan.

      Miä meen VOASille muutamaks vuodeks.

      • Kkkkkjj

        Saitko voassilta mistä asunnon? :)


    • nickalus79

      tuo Olympiakylä on loistava paikka asua. Vietin siellä elämäni varmasti hauskimmat vuodet, nyt näin 35-vuotiaana voisin todeta. Asustelin siellä noin 10-vuotta sitten, oli kavereita ja näin miespuolisena sain varmasti elämäni parasta seksiäkin silloin. Ei ollut naisista kyllä pulaa, oli se hauskaa aikaa. Nyt vain työssäkäyntiä ja perheen parissa. Olkaa sosiaalisia opiskelujen aikana, pitäkää hauskaa ja tietty hoitakaa opinnot kunnialla kotiin. Ei kannata kuitenkaan sulkeutua mihinkään omiin koppeihin, yhteisöllisyyttä, kontakteja. Tsemppiä!

    • olympiahelvetti

      Onko tuo Olympiakortteli nyt niin kamala kun sanotaan? Itselläni olisi kämppä Vuorikatu 14-18. Siinähän on joku yläastekkin vieressä, niin miten se nyt niin kamalaa seutua on? Melua saa olla, mutta sitten on näitä tarinoita, että yöllä ei uskalla liikkua ja tulee ryöstetyksi ja rappukäytävät aina paskassa jne. Onkohan jollakin asukilla jotain _oikeaa_ tietoa eikä vain sitä samaa mututuntumaa?

      • Fqkl

        Itse olen miettiny samaa.. sain myös asunnon vuorikatu 14-18.. Uskon et asioita on vähä liioteltu olympiasta :D


      • noideaa

        Sain juuri tarjouksen asunnosta vuorikatu 14-18, pitäisikö ottaa:)


      • eisaaaatananan

        Minä myös vuorikatu 14-18....


      • olympiahelvetti
        eisaaaatananan kirjoitti:

        Minä myös vuorikatu 14-18....

        Sinne vaan kaikki! Hienoa, että sinne on myös tulossa tätä porukkaa! Ties vaikka joku meistä kohta asuukin samassa solussa.


      • kysynpähänvain

        saako olympiasta pimppii?


      • eisaatoosaa
        kysynpähänvain kirjoitti:

        saako olympiasta pimppii?

        ei saa


    • JaNäin

      Kyllähän tuo olympiakortteli on varmasti Vaasan "huonointa" seutua keskustan alueella ja jos jotain tapahtuu niin siellä varmasti tapahtuu. Toki kuten usein näissä soluissa niin lopulta on tuurista kiinni, millaisia kämppiksiä tulee jne. Keskusta ja kauppoja useita ihan lähistöllä.

      Jos itse vielä muuttaisin Vaasaan niin ottaisin solun vastaan ja sitten vaikka ensi kesänä touko- tai kesäkuussa etsisin yksiön itselleni budjetin salliessa.

    • no.onko

      Onko vaasassa naisia

      • kyllävaiei

        niin ja vielä sitäkin tärkeämpi kysymys: antaako vai pihtaako ne?


      • vaasannaisopiskelija

        pihtaan.


      • näinsevainmeneejoo
        vaasannaisopiskelija kirjoitti:

        pihtaan.

        tyypillistä kauppisten naisopiskelijoilta...pihtaavat kettuillakseen:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe