Kaunis luonnostaan

Onkotämäkriteeri

Haluaisitteko miehen, joka pitäisi ulkonäöstänne, vaikka olisitte ilman meikkiä?

25

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti-feminatsi

      Minulle ei sinänsä väliä, kun kuitenkin on se kevyt arkimeikki minkä laitan kun julkisille paikoille lähden. Ja jos mies ei pitäisi kasvoistani ilman meikkiä voisin häntä miellyttääkseni ennen rakastelua meikata.

      • epökokr

        Ennen rakastelua meikata??? Täh... Ensinnäkin ajattelitko että aina sitten rakasteluun valmistaudut meikkaamalla, tosi spontaania... Ja toisekseen onko sillä toisen mielipiteellä ulkonäön suhteen merkitystä vain silloin kun rakastellaan? Eikös yhdessä tehdä kuitenkin valtaosa ajasta jotain ihan muuta?


      • Itseasiassa suihkunraikas nainen on paras kaveri rakasteluun. Pussatessa meikki ei maistu hyvälle...


    • faöhtöahaö

      Minulla on ollut vain miehiä, jotka pitävät ulkonäöstäni. En nimittäin koskaan meikkaa, en osaa. Olen omastakin mielestä ihan ok. Taitaa olla nuorten miesten juttu tuo että vaativat meikkaamista. Monella naisella on kyllä sellaiset sotamaalit etten ymmärrä. Mitäs sitten kun se meikki pestään pois, onko kiva nähdä kauhistuneita ilmeitä. :D Minusta parempi kun heti näkee sen mitä tilaa.

      • Offspec

        Sinunlaisestasi naisesta minä pidän!
        Vahinko vain, etten ole saanut. Pakkelipirkot ei kelpaisikaan.


    • kukapaeihaluaisi

      Totta kai!
      Itse olen kaunis ilman meikkiä ja meikin kanssa. :)

    • Hyvin harvoin tulee meikattua. Jos en tällaisena kelpaa niin sitten ei voi mitään. Kodin ulkopuolelle (kauppaan esim.) lähtiessä ei tod. tarvii alkaa meikata, pääasia on, että hiukset on kammattu ja mutten suht´ koht´ ihmisen näköinen... Eli juu, haluaisin miehen, joka pitää minusta naturellina.

    • ainni

      Haluaisin miehen joka pitää ulkonäöstäni meikillä sekä ilman. Meikkaan hyvin kevyesti arkena ja kauppaan tai muutenkin ihmisten ilmoille voin todellakin lähteä ilman meikkiä. Sitten jos juhlimaan on lähössä tykkään panostaa meikkiin enemmän ja korostaa parhaita puoliani ja silloin tietysi olisi mukavaa jos mies pitäisi myös silloin siitä miltä näytän.

    • Minäpäminäpäminä

      Saunapuhtaana nainen on kauneimmillaan, eikä silloin tietenkään ole meikkiä.

      • Emäntäinen9999

        Kyllä minulla on saunankin jälkeen meikkiä. Monella muullakin on. Käytän vedenkestävää ripsaria ja kulmaväriä. Ei ne saunomalla lähde, jos ei erikseen niitä varten tarkoitetulla aineella ala hinkkaamaan.


      • Emäntäinen9999 kirjoitti:

        Kyllä minulla on saunankin jälkeen meikkiä. Monella muullakin on. Käytän vedenkestävää ripsaria ja kulmaväriä. Ei ne saunomalla lähde, jos ei erikseen niitä varten tarkoitetulla aineella ala hinkkaamaan.

        Kaikkee ne keksii...


    • meniköjakeluun

      Oikean miehen mielestä meikkaus on aivan turhaa. Jos nainen ei ole riittävän kaunis ilman meikkiä ei se ole sitä meikin kanssakaan.

    • 591

      Mielellään. Itse asiassa ex-mieheni piti minusta meikillä ja ilman. Hän kertoi, että mielummin tykkää, etten meikkaa, koska pitää luonnollisesta tyylistä. Minulla oli lupa olla miten tuntui parhaalta. Meikkaan töihin, mutta esim. urheilemaan mennessä en käytä meikkiä. Juhliin sitten reilummin. Tilanteen mukaan. Aikuinen fiksu mies ymmärtää, ettei nainen voi olla 24/7 täydessä tällingissä.

    • eoijijd

      Tietysti. Yhdessä kun elämää eletään, niin ei aina voi olla meikissä. Meikkaan kyllä pääsääntöisesti jonkin verran joka päivä, mutta esimerkiksi iltaisin lasten mentyä unille pesen kasvoni, ja lököttelen mieheni kainalossa töllön äärellä ihan naturellina. Aamulla kun herätään, niin silloinkin olen ilman meikkiä. Toistaiseksi mies ei ole erityisesti kiinnittänyt näiden vuosien aikana siiten, milloin olen ilman meikkiä ja milloin en. Aina olen kelvannut.:) Mieheni ei ole erityisen pinnallinen tyyppi, eikä pidä naisen ulkonäköä ratkaisevana asiana muutenkaan. Minä ajattelen omaa ulkonäköäni paljon enemmän kuin mieheni.

    • Irasanctus

      Miehenä voin sanoa että luonnollisuus vetoaa eikä tarvitse missi olla. Kovasti meikatut viestii huonosta itsetunnosta vaikka olisivat kuinka kauniita.

    • Meikkaus on mielestäni sama asia kuin pukeutuminen; sillä voi korostaa joitain piirteitä ja peittää toisia. Sillä voi halutessaan pitää yllä kulissia. Mutta parisuhtetta ei voi perustaa vaatteille, eikä siis meikillekään. Eli kyllä sitä pitää haluta sitä alastonta ja maalamatonta raskausarpineen kaikkineen. Toisaalta samalla tavalla, kuin seksikäs pukeutuminen, myös astikas meikki meitä miehiä kutkuttaa, joten ei niitä poiskaan pidä heittää. Mutta, siis yhteenvetona: jos ei mies naista ilman meikkiä voi nähdä, hän ei tuota naista myöskään oikeasti halua.

    • Jatkokysymys

      Entä tekeekö mies teihin suuremman vaikutuksen, jos hän lähestyy teitä, kun olette naturelleja?

    • Aunaturell

      Tyttöystäväni on 80% ajastaan ilman meikkiä ja hän on kaunis niin. Tuntuu oudolta kun hän vetää sotanaamion päälle:P

    • TunnustanKatunutOlen

      Tavallaan kyllä.. exäni oli käsittämättömän luonnokaunis ja söpö. Krapulassakin tukka pystyssä oli pakko hymyillä niille silmille. Luonnollisen neikin kanssa sitten ihan hyvää päivää.. mutta se oli vain ulkonäköä se ja lopulta vielä mokasin koko jutun oikein komeasti. Vaikka ongelmansa oli siinä luonteessa, niin täytyy myöntää että ihan järkyttävän paljon hyvääkin.

    • Onhan se sellainen luonnollisuus kiva. Mutta mitenhän tämä liittyy ihannemiehistä keskusteluun?

    • neitiii

      En minä nyt enää mitään miehiä halua kun oma muru rakastaa meikitöntä naamaani :)

    • Naturals

      Juu, tahtoisin miehen jonka mielestä olen kaunis meikillä sekä ilman. En minä aina jaksa tai halua laittautua. Itsenikin mielestä olen nätti ilman meikkiäkin :)

    • Naistenmies83

      Vaihtelu virkistää. Joskus on mukava laittaa akkaa ilman meikkiä ja joskus meikin kanssa. Se on vähä niin kuin naisi eri naista.

    • todellinen-

      naamakauneus on parasta vain luonnonkauniilla,joita vain 1/10000 jos sitakaan naisista,loput maalipurkkeja.
      kauneutta sinansa on monenlaista ja moneen makuun,joten yhta kaunista ei ole olemassakaan. kaikista löytyy osia ja asioita,jotka ei ole taydellisia. nain vain on.

    • todellakinhaluan

      Ehdottomasti. Kyllä siitä helposti ongelmia tulisi jos mies pitäisi mua rumana ilman meikkiä. Kun kuitenkin sitä meikitöntä naamaa pitäisi miehen useasti katsella, etenkin siinä vaiheessa kun asutaan yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe