Ihme deittikulttuuri

hjkl6789

Nykyaikana normaalia että ensitreffeillä mennään heti sänkyyn? Vähän vaan selkähierontaa ja sitten heti kiinni kinkkuun ja itse asiaan.

135

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pthyii

      Ihmeellistä tämä nykynuoriso. Irstasta touhua.

    • naitattiii

      No ei ole omalla kohdalla ainakaan. Menee tavallisesti useampi viikko ja sittenkin askel kerrallaan. Jos joku yhden yön jutusta nauttii, niin omapahan on asiansa mutta mulle ei sovi. Useimmat miehet kyllä luulevat, että irtoo heti, mutta useimmat ymmärtävät kyllä.

    • hjkAp

      No olipa ihme mies mulla kun heti kävi kiinni tisseihin ja peppuun. Kutsuin kotiin ja katsottiin leffa, syötiin ja heti kiinni kuin sika limppuun. Ihmeellisiä nämä nykyajan nuoret miehet. Eipä ole eka kerta kun näin tapahtuu.

      Treffeillä pitäisi mennä ulos ja tutustua toiseen mutta ei nämä miehet osaa ollenkaan!

      Tai sitten olen nilkki-magneetti? Tai helppo hyväkskäytettävä? Halvannäköinen? Enhän minä edes meikkaa....

      • sdfsfsdfsd

        Moni mies voi myös pelätä sitä että jos EI tee seksuaalista aloitetta niin nainen jättää miehen koska pohtii että mies ei halua häntä tarpeeksi..
        Miehillä on vaikea rooli tässä maailmassa kun naisten mieltä pitää yrittää lukea ilman että nainen sanoo mistään mitään kun kaiken pitää "vain tapahtua"..
        lose-lose-situation


      • 417

        Se on juuri näin. Jos et heti ole kimpussa olet tylsä. Sit ei olekaan sitä kemiaa ja jäät yksin.


      • vinkkiävinkkiä
        sdfsfsdfsd kirjoitti:

        Moni mies voi myös pelätä sitä että jos EI tee seksuaalista aloitetta niin nainen jättää miehen koska pohtii että mies ei halua häntä tarpeeksi..
        Miehillä on vaikea rooli tässä maailmassa kun naisten mieltä pitää yrittää lukea ilman että nainen sanoo mistään mitään kun kaiken pitää "vain tapahtua"..
        lose-lose-situation

        Et sitten voi ollenkaan edetä rauhallisesti ja lukea melkoisen selkeitä vinkkejä, joita naiset kyllä antavat siitä, miten pitkälle on sopiva mennä. Ainakin ennen se on mennyt näin ja ne just osoittavat olevansa muutenkin sosiaalisesti kehnoja yksilöitä, jotka eivät näitä merkkejä tajua ollenkaan.


    • ghjk78

      huono äijä, vaihda.

    • ifanoff

      Jos naisesta haluaa jotain enemmän niin jaksaa venaa pesää kyllä, mutta perus kaatoon ei kannata hassata aikaa.
      seksipuuhien lomassa tutustuu ihan tarpeeksi

    • Eräkettu

      En mie kyllä ala ootteleen kauaa ku panetuksen takia sinne baariin on lähetty.

      • HyiVittu

        Eräkettu


        Pliis, ala lisäänny. Et ymmärrä naisten päälle mitään.

        Huomaa kyllä että olet sähköalan ihmisiä. Ei tuollaisella riitä äly mihinkään.


      • Eräkettu
        HyiVittu kirjoitti:

        Eräkettu


        Pliis, ala lisäänny. Et ymmärrä naisten päälle mitään.

        Huomaa kyllä että olet sähköalan ihmisiä. Ei tuollaisella riitä äly mihinkään.

        No faktahan se on että pillua sinne on lähetty hakeen eikä mitään keskustelusuhdetta.

        Joo olis pitäny hakea sinne taide puolella hinttien ja läskien kanssa... Tosi hyödyllinen taito.


      • HyiVittu

        Tässä ei puhuttu baareista. Huonoa tuo sinun luetunymmärtäminen. Ka oli?

        Ap Puhui ensitreffeistä, jotka yleensä sovitaan joko ravintolaan, toisen luo tai leffaan.

        Jos etsin naisesta vain panokumppania niin tervemenoa parisuhdemarkkinoille, kunnon naista et tule löytämään!

        Minä ottaisin melkein sen taideopiskelijan kuin tuollaisen inhottavan natsi mulkun joka tosipaikantullessa kusee housuihinsa kun pari körilästä alkaa vähän hieroo paikkoja.


    • jlol

      Eräkettu,

      Kukaan ei ole puhunut baareista yhtään mitään . Ap puhui EnsiTreffeistä.

      Mutta koska sinun kaltaisesi luuseri tuskin koskaan millään treffeillä on ollut niin mikään ihme että pupellat jo baareista.

      Niin ja samaa mieltä. Älä pliis yhdy naiseen, voit saada lapsen. Tai siis se muija voi tulla raskaaks ja sitten se sun äpärä kärsii, kun sillä on noin tyhmä isä.

      • Eräkettu

        Niin siis baareista yhden illan juttuja.

        Sehän on sama kuin pesän saaminen ekoilla treffeillä.


      • peräkettu

        Ihan eri juttu, mutta ymmärrät sen kunhan saat lisää ikää ja kokemusta. Nuo kannattaa tosiaan erottaa erittäinkin selkeästi. Baarista pesää vaikka eka kerralla tunnin jutustelun jälkeen, molemmat tietää missä mennään. Treffeille lähden VAIN jos haluan jotain enemmänkin ja silloin jaksan kyllä odottaa. Mutta en kauan silloinkaan´jos totta puhutaan. Teen aloitteen, mutta en ole moksiskaan jos toinen osapuoli ei vielä halua. Ei siitä kannata niin monimutkaista tehdä, se on elämän perusasioita tuo seksi kahden aikuisen välillä.


      • voevittu

        Älä lisäänny sinäkään.

        Minulle se sivistynyt ulkomaalinen mies!


      • Eräkettu
        peräkettu kirjoitti:

        Ihan eri juttu, mutta ymmärrät sen kunhan saat lisää ikää ja kokemusta. Nuo kannattaa tosiaan erottaa erittäinkin selkeästi. Baarista pesää vaikka eka kerralla tunnin jutustelun jälkeen, molemmat tietää missä mennään. Treffeille lähden VAIN jos haluan jotain enemmänkin ja silloin jaksan kyllä odottaa. Mutta en kauan silloinkaan´jos totta puhutaan. Teen aloitteen, mutta en ole moksiskaan jos toinen osapuoli ei vielä halua. Ei siitä kannata niin monimutkaista tehdä, se on elämän perusasioita tuo seksi kahden aikuisen välillä.

        Niin no toinen on randomilla haettu ja toinen on sovittu.


    • rennosti-m

      Jos tyttö ei anna vittua ekakerralla, mies menettää pian kiinnostuksensa häneen. Jotkin tytöt luulevat, että taipumus odottaa kertoisi miehen paremmasta laadusta. Tilanne on kyllä ihan päinvastainen. Luuseri, peräkammarinasukki ja mies, jolla huonosti ottaa eteen, on paljon todennäköisempi odottaja kuin laatumies.

      Suurin osa yhdenillan suhteista ei johda jatkoon, mutta jos niistä kieltäytyy, kieltäytyy samalla myös unelmien prinssistä. Laatumies ajattelee, että tyttö on pahoin estynyt, ehkä kärsii pahemmistakin mielenterveysongelmista. Ei kiinnosta.

      Tilanne oli ennen toinen. Kun ei ollut kunnon e-välineitä ja moraalikin oli toinen, miehet joutuivat YLEENSÄKIN piirittämään naista ennen vittunannaa, joten miehet olivat tottuneet ihan toiseen käytäntöön. Sama pihtaaminen ymmärtyy nykyisin aivan toisin, naisessa on jokin vialla. Ja koska naiset useimmin antavat vittua jo ensitapaamalla, ne jotka eivät anna, ovatkin todennäköisesti vialla. Miehen päätelmä on usein ihan oikea.

      • rennommin-n

        No on se nyt kumma kun ei voi rauhassa tutustua toiseen ihmisenä vaan täytyy heti levittää haarat.

        Ei tuo kyllä kieli mistään laadusta. Ilolla kieltäydyn unelmies prinssinnakista sitten.

        Vähintä, mitä voi odottaa on, että mies odottaisi edes n. viikon. Onko liikaa pyydetty?

        Mielestäni sairaampi on se tyttö joka antaa heti ja MONELLE. Huorahan sellainen on.

        Eli minussa on jotain vialla kun haluan tutustua ensin? En heti levitä vittua kuin huora? Olen siis vähintään sairas?

        Mihin tää maailma on menossa. ..


      • rennosti-m
        rennommin-n kirjoitti:

        No on se nyt kumma kun ei voi rauhassa tutustua toiseen ihmisenä vaan täytyy heti levittää haarat.

        Ei tuo kyllä kieli mistään laadusta. Ilolla kieltäydyn unelmies prinssinnakista sitten.

        Vähintä, mitä voi odottaa on, että mies odottaisi edes n. viikon. Onko liikaa pyydetty?

        Mielestäni sairaampi on se tyttö joka antaa heti ja MONELLE. Huorahan sellainen on.

        Eli minussa on jotain vialla kun haluan tutustua ensin? En heti levitä vittua kuin huora? Olen siis vähintään sairas?

        Mihin tää maailma on menossa. ..

        Ei ole minkäänlaista pakkoa. Jos rajoitat mahdollisten kumppaniehdokkaiden määrää, saat ihan vapaasti toimia niin kuin haluat.

        "Onko liikaa pyydetty?" Ei se ole liikaa eikä liian vähän, vaan siitä on tietyt todennäköiset seuraukset. Maailma toimii omilla säännöillään. Sinä et voi sen kulkuun vaikuttaa omilla toiveillasi.

        Käytät aivan sopimattomasti huora-sanaa. Tyttö, joka on valmis antamaan vittuaan kaikille haluamilleen pojille, on hienostunut, tyylikäs ja elegantti. Ei pidä ottaa edes kämpilleen tai mennä toisen luo, jos mies ei ole miellyttävä. Toisaalta oikea huora tekee hienoa työtä ja ansaitsee palveluistaan myös kunnon korvauksen. Huora on laatutytön kunnianimi.


      • vähemmän.rento

        Ei jumalauta. Häiriintynythän sinä olet.

        Kyllä se kumppaniehdokkaiden määrä rajoittuu sitten niihin fiksuihin, kiitos. En ole mikään yleinen patja. Oksettaa koko ajatus että koko maailma olis käynyt päällä...

        En näe mitään hienostunutta, tyylikästä enkä eleganttia naisessa tai tytössä joka antaa vittua koko kaupungille.

        Huoraaminen on häpeä ja ne naiset rikkovat itseään eivätkä ansaitse kunnioitusta vaan ihan oikeasti jotain psyykkistä apua.


      • rennosti-m
        vähemmän.rento kirjoitti:

        Ei jumalauta. Häiriintynythän sinä olet.

        Kyllä se kumppaniehdokkaiden määrä rajoittuu sitten niihin fiksuihin, kiitos. En ole mikään yleinen patja. Oksettaa koko ajatus että koko maailma olis käynyt päällä...

        En näe mitään hienostunutta, tyylikästä enkä eleganttia naisessa tai tytössä joka antaa vittua koko kaupungille.

        Huoraaminen on häpeä ja ne naiset rikkovat itseään eivätkä ansaitse kunnioitusta vaan ihan oikeasti jotain psyykkistä apua.

        Lue ihan tarkasti, mitä kirjoitin. Vittua annetaan niille miehille, jotka tuntuvat MIELLYTTÄVILTÄ, ei suinkaan koko kaupungille eikä koko maailmalle. Tyttö, joka tapaa jomman kumman kämpillä, eikä anna vittua, antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Vaikka kuinka toivoisit, minkälainen miehen tulee olla, normaali mies ei halua enää tavata tällaista tyttöä.

        Naisella, joka antaa runsaasti vittuaan, ei ole mitään häpeämistä. Hänellä on sydämensivistystä. Hän on laadukas tyttö, niin myös ammattihuorasisaret.

        Sitä paitsi, kiroileva ei ole hienostunut, ei tyylikäs, ei elegantti.


      • toinen.ei.rento

        Sitten i anneta ymmärtää. Huonompi juttu vaan et jotkut sairaat voivat ymmärtää etä halutaan antaa vaikka ei kiinnosta.

        Minä olen kyllä käynyt seurustelun aikana miehen kämpillä ja hän minun mutta mitään sänkyjuttuja en oo edes ehdottanut. Minimi on se viikko että tutustutaan ilman seksiä. Tämä on aivan normaalia.

        Ja jos tämä ei kelpaa niin sitten äijälle keppiä.

        Nainen, joka "antaa runsaasti vittuaan" kuten tökerösti ja epä-elegantisti asian ilmaisit on häpeämistä, sillä hän on HUORA.
        Huorilla harvemmin on mitään sydämensivistystä. Ällöttävää yhteiskunnan pohjasakkaa...

        Tuskimpa kukaan hienostunut, elegantti tai tyylikäs nainen anna heti. Anteeksi nyt vaan.


      • OlenAikaVanhaTätiJo

        Tuollaisten mulkeroiden kuin rennosti-m vuoksi en toivo nuorten tyttöjen lukevan näitä palstoja, koska voivat saada vääränlaisen kuvan miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä. Kuulostaa joltain pervo-sedältä joka valistaa tyttöjä olemaan anteliaita "vittunsa kanssa" ja ihannoi ja kehuu jotain huoria..

        Jos minun tyttäreni antaisi " runsaasti vittuaan" niin häpeäsin ja miettisin, mikä kasvatuksessa on mennyt pieleen.

        Kyllä moraalia voi ylläpitää vaikka suurinosa ihmisistä paneskelee ylt'ympäriinsä kuin jotkut mielisairaat.

        Sydämensivistykseen kuuluu että toiseen tutustutaan ennenkaikkea ihmisenä ja sitten myöhemmin, rakastuneena voidaan kokeilla muutakin. Kyllä tämä maailma on sairaaksi mennyt.


      • HullujaOnAinaOllut

        Tosta tuli muuten mieleen et jotkut miehet on niin hulluja et voivat ihastuksissaan vaikka raiskata. Siksi treffejä ei kannata sopia kummankaan kämpille vaan ihan ihmisten ilmoille.

        Ja vielä ilmoittaa jollekulle, missä on ja kenen seurassa ettei tule yllätyksiä.


        Hulluja, kuten tämä rennosti-m on, ja siksi nuorien tyttöjen kannattaa olla todella varovaisia ja sopia tapaamiset vaikka kahvilaan..

        Nykyajan touhu on niin sairasta että saa todella haukkana kytätä, missä nuoriso on.


      • NoWhoresPlz

        "Naisella, joka antaa runsaasti vittuaan, ei ole mitään häpeämistä. Hänellä on sydämensivistystä. Hän on laadukas tyttö, niin myös ammattihuorasisaret."

        Ei voi hyvä luoja sentään...

        Tähänkö sitä ollaan tultu.

        Terveisin: omasta tahdostaan yli 20-neitsyt nainen.


      • NoloNolo

        Vitt sinä kiroilusta annat palautetta kun tyylisi puhua on kuin jollain katupummilla.


      • rennosti-m
        NoloNolo kirjoitti:

        Vitt sinä kiroilusta annat palautetta kun tyylisi puhua on kuin jollain katupummilla.

        Myös useille edellisille nikeille.

        Vittu on kaunis perinteinen sana kuvaamaan naisen ihanimpia elimiä. Se sai peijoratiivisen sävyn viktoriaanisena aikana, jolloin seksiasioista ei sopinut puhua ollenkaan. Suomen uusi kirjakieli vakiintui samaan aikaan, joten vittu jäi vain alatyyliseen kieleen.

        Koska naisen sukupuolielimille ei ole muuta omakielistä sanaa kuin vittu ja pillu, ne on syytä nostaa takaisin tyylikkääseen ilmaisuun ja välttää lääketieteellisiä sanoja ja kiertoilmaisuja. Nostaminen on jo menossa ja sitä voi edistää vain tyylikkäällä käytöllä.

        Kun vittu-sana sai kielteisen sävyn, sitä ruvettiin käyttämään inhoittavalla tavalla myös kirosanana. Tällainen tapa on kaikin puolin törkeä ja NAISTA SYVÄSTI HALVEKSIVA. Hienostunut mies arvostaa naisen sukupuolielimiä, myös karkean naisen, mutta ennen kaikkea elegantin, tyylikkään ja sydämeltään sivistyneen.

        Aikaisemmin huora on ollut kateellisten käyttämä haukkumanimi. Nykyisin se on yhä enemmän elegantin tytön kunnianimi, sekä vapautuneen naisen, kuin myös huoruutta ammatikseen harjoittavan. Jos et itse ole hienostunut huora, anna muiden olla.

        "Nykyajan touhu" on iloista, vapaata, riemullista, herttaista ja herkkää. Kaikki vain eivät pysty siitä nauttimaan, eivät pysty. On selvä, että moralistit kiukuttelevat palstalla, koska maailma ei ole sellainen, kuin he vaativat.

        Miehet karttavat "korkeamoraalisia" naisia siitä yksinkertaisesta syystä, että tietävät jo edeltä saavansa MÄÄRÄILEVÄN ja HANKALAN vaimon, jos rupeavat näiden kanssa tekemisiin. Suurin osa tytöistä on kuitenkin HERTTAISIA ja SULOISIA. Naiset ovat ihania! :)


      • IhanaOletU

        Joo-o. Hanki sinä se herttainen ja suloinen "sydämen sivistystä" useiden kanssa harjoittava vaimo itsellesi. saatatte sitten kutsua useammankin parittelukumppanin yhteisiin leikkeihinne. Toivottavasti muistaa otta maksun siitä mulkustasi :) Herttaisesti, riemullisesti, herkästi.

        Kyllä te miehet olette ihania :)


      • rennosti-m
        IhanaOletU kirjoitti:

        Joo-o. Hanki sinä se herttainen ja suloinen "sydämen sivistystä" useiden kanssa harjoittava vaimo itsellesi. saatatte sitten kutsua useammankin parittelukumppanin yhteisiin leikkeihinne. Toivottavasti muistaa otta maksun siitä mulkustasi :) Herttaisesti, riemullisesti, herkästi.

        Kyllä te miehet olette ihania :)

        Miten olin haistavinani kateutta, ivallisuutta ja katkeruutta? Onneksi ne eivät ole likikään kaikille naisille ominaisia. Olen jo saanut suloisen huorani. Hän on vapaa, herttainen ja ihana, täynnä sydämensivistystä. :)


      • IhanaOletU

        En ole kateellinen, enkä ivallinen enkä katkera :) Oksetat minua. kaikki naiset eivät ole huoria.

        Tuollainen elämäntyyli EI sovi minulle. Ja jos se sopii sinulle, niin AVOT!

        Onnea suloiselle huorallesi. Mukava nimitys muuten. Pitääkö hän siitä?


      • rennosti-m
        IhanaOletU kirjoitti:

        En ole kateellinen, enkä ivallinen enkä katkera :) Oksetat minua. kaikki naiset eivät ole huoria.

        Tuollainen elämäntyyli EI sovi minulle. Ja jos se sopii sinulle, niin AVOT!

        Onnea suloiselle huorallesi. Mukava nimitys muuten. Pitääkö hän siitä?

        Pitää. Vain hienot ja herttaiset naiset ansaitsevat huoran nimen. :)


      • IhanaOletU

        Sitten on vallan hienoa etten ole hieno enkä herttainen.


      • yui789

        Mikä vitun Rovaniemen juntti tää rennosti-m oikein on? Siellähän kun koko suku panee keskenään. "Maa on syntinen laulu" kuvattu siel.

        Rennosti-m voi rennosti paskantaa pönttöönsä ja jatkaa sitä huoransa sulostuttamista...

        Mikä vitun hertta....

        Vitun pelle....

        Vetäis käteen....

        Yliseksualisoitunut runkku...


      • rennosti-m
        yui789 kirjoitti:

        Mikä vitun Rovaniemen juntti tää rennosti-m oikein on? Siellähän kun koko suku panee keskenään. "Maa on syntinen laulu" kuvattu siel.

        Rennosti-m voi rennosti paskantaa pönttöönsä ja jatkaa sitä huoransa sulostuttamista...

        Mikä vitun hertta....

        Vitun pelle....

        Vetäis käteen....

        Yliseksualisoitunut runkku...

        Käyttämäsi kieli paljastaa sivistystasosi.


      • hj6789

        Sinun viestesi sisältö omasi.


      • toinentäti
        OlenAikaVanhaTätiJo kirjoitti:

        Tuollaisten mulkeroiden kuin rennosti-m vuoksi en toivo nuorten tyttöjen lukevan näitä palstoja, koska voivat saada vääränlaisen kuvan miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä. Kuulostaa joltain pervo-sedältä joka valistaa tyttöjä olemaan anteliaita "vittunsa kanssa" ja ihannoi ja kehuu jotain huoria..

        Jos minun tyttäreni antaisi " runsaasti vittuaan" niin häpeäsin ja miettisin, mikä kasvatuksessa on mennyt pieleen.

        Kyllä moraalia voi ylläpitää vaikka suurinosa ihmisistä paneskelee ylt'ympäriinsä kuin jotkut mielisairaat.

        Sydämensivistykseen kuuluu että toiseen tutustutaan ennenkaikkea ihmisenä ja sitten myöhemmin, rakastuneena voidaan kokeilla muutakin. Kyllä tämä maailma on sairaaksi mennyt.

        Komppaan täysin sinua. Ihmisen pitäisi kehittyä ja sivistyä, mutta aina vaan eläimellisemmäksi on maailma muuttunut. Onneksi ei täällä enää kauaa varmaan tarvi olla.


      • 678gh

        Olen itsekin ajatellut tuota "onnaksi ei tääl kauan tarvitse olla" ja oon vasta 25!

        Sen verran sairasta tää touhu on parisuhderintamal ja muutenkin kun haetaan sitä seurustelukumppanii...


    • sickSadWorld

      Tuota samaa ihmettelen minäkin.

      Taidan pysyä vanhanapiikana kun en kusipäätä huoli.

      • surkea-kohtalo

        Vanhaksipiiaksi jääminen on paljon vakavampi juttu, kuin arvaakaan. Kyselehän elämän ehtoopuolella olevilta, kumpi on parempi.


      • SickSadWorld

        Olen muuten kysellyt ja ovat useat todenneet että olisivat olleet onnelisia ilman kumppaniaa. Että oli virhe ja kaikki ovat lopulta eronneetkin siitä pahoinpitelevästä/rahaa tuhlaavasta/ valehtelevasta/pettävästä miehestään.


        Tunnen vanhojapiikoja ja harvat heistä ovat valittaneet päätöstään. Usein paremmassa kunnossa kuin naimisissa olevat ja synnyttäneet kanssasisarensa. Koko yhteiskunnan pakkomielle saada nainen hakemaan mies sietäisi jäädä Keski-Ajalle.


        Nainenkin voi olla itsenäinen.


        Parempi elämä ilman kusipäätä kuin kusipään kanssa, siinä voi jopa mennä henki. Monella on muuten mennytkin.


      • surkea-kohtalo
        SickSadWorld kirjoitti:

        Olen muuten kysellyt ja ovat useat todenneet että olisivat olleet onnelisia ilman kumppaniaa. Että oli virhe ja kaikki ovat lopulta eronneetkin siitä pahoinpitelevästä/rahaa tuhlaavasta/ valehtelevasta/pettävästä miehestään.


        Tunnen vanhojapiikoja ja harvat heistä ovat valittaneet päätöstään. Usein paremmassa kunnossa kuin naimisissa olevat ja synnyttäneet kanssasisarensa. Koko yhteiskunnan pakkomielle saada nainen hakemaan mies sietäisi jäädä Keski-Ajalle.


        Nainenkin voi olla itsenäinen.


        Parempi elämä ilman kusipäätä kuin kusipään kanssa, siinä voi jopa mennä henki. Monella on muuten mennytkin.

        Anteeksi epäselvä sanontani. En tarkoittanut vanhoillapiioilla ihan yksinhuoltajaa vaan myös ilman lapsia jääneitä. Jos on ollut valittavana vain kelvottomia miehiä, on toki viisaampi jättää miehet.

        Vaan en saanut ihan sinunkaan teksistäsi selvää: "... kuin naimisissa olevat ja synnyttäneet kanssasisarensa." Ymmärsinkö sittenkään oikein tarkoituksesi?


      • tyui789

        Siis ne vanhatpiiat, eli ilman lapsia jääneet ja seurustelemattomat. Ikineitsyet. Ovat onnellisia. Heillä on oma, itsenäinen elämänsä. Heillä on usein hyvä työ, hyvä palkka. Hyvässä kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti.

        Se lapsen synnyttäminen kun on aina naisen elimistölle aikamoinen rasitus. Onhan näitäkin nähty synnytyslaitoksella, jopa 60-kymppisiä "äitejä" synnyttämässä. "Rouva, eikö olisi aika lopettaa" mies vaan panee paksuksi joka kerta.

        Nämä vanhat piiat, kertoneet etteivät ole koskaan katuneet päätöstään jäädä lapsettomiksi ikisinkuiksi.

        He täyttävät elämänsä muilla asioilla. Heillä on menoa, kavereita, töitä, matkustelevat. heillä on lemmikkejä. Rasitteena eivät ole kotona vierailevat ja ramppaavat "sukulaiset" , heitä ei tarvitse kestittää.

        Ei vanhapiikuus ole mikään surkea kohtalo. Joillekkin se on oma valinta ja elämäntapa.

        En minäkään niele yhteiskunnan propagandaa siitä, että joku parisuhde olisi normi ja ainoa hyväksyttävä elämäntyyli.

        Nainen voi ihan oikeasti olla todella onnellinen ilman miestä ja lapsia.


      • yui78

        Ja harvemmin ne naimisissa olevat pariskunnat mitään onnellisia on. Jatkuvaa riitelyä. Sitten joku lapsi pakko vääntää siihen räkätauteineen ja uhmaikineen..


        Eieieieieieieieieieieieieieie EI!


      • rennosti-m
        yui78 kirjoitti:

        Ja harvemmin ne naimisissa olevat pariskunnat mitään onnellisia on. Jatkuvaa riitelyä. Sitten joku lapsi pakko vääntää siihen räkätauteineen ja uhmaikineen..


        Eieieieieieieieieieieieieieie EI!

        Olisi ollut parempi, jos ei olisi syntynytkään. Emmehän valittele heidän osaansa, jotka nykyisenä ehkäisyaikana ovat jääneet syntymättä. Mutta meidän on lähdettävä siitä tosiasiasta, että olemme jo olemassa.

        Toiset pyrkivät tekemään elämänsä siedettäväksi etsimällä puolison, toiset jäämällä naimattomiksi. Jos naimattomuus on todella valinta, he ovat valinneet hyvin. Itse taas olen tavannut pääosin sellaisia naisia, jotka olisivat valinneet liiton, mutta eivät ole löytäneet. Lienee suurin syy, että he ovat olleet hyvin naisvaltaisella alalla, hoitoalalla.

        En pidä parisuhdetta ollenkaan normina. Vanhempieni avioliitto oli kammottava, ei mikään esimerkki hyvästä, eikä tuntemistani liitoista ole juuri mitään hyvää sanottavaa, yhtä riitaa ja reuhtomista. Koska ihmisillä kuitenkin on geeneissään perinnölliset pyrkimykset, ei mitään ole tehtävissä. Sama vääjäämätön kiertokulku jatkuu.

        Suurin osa tytöistä pyrkii löytämään laatumiehen. Keskustelu on joutunut aivan raiteeltaan. Aapee esitti moralistisen näkemyksen, minä taas pidän nykyaikaa parempana. Olen edelleenkin sitä mieltä, että elegantti, hienostunut ja tyylikäs tyttö antaa vittuansa jo ensitapaamisella. Se kertoo sydämensivistyksestä. Jos joku ajattelee toisin, se hänelle suotakoon.

        Kovin karkeaa kielenkäyttöä on myös ollut viljalti tällä palstalla. Karkea ihminen ei koskaan ymmärrä olevansa karkea. Samoin ei värissokealle voida koskaan selittää, millainen on esim. keltainen väri.

        Kaiken surkean keskellä olen onnellinen, että olen löytänyt oman vaimoni, kultaisen ja herttaisen huorani. :)


      • vitunNeiti

        Paras valinta on jäädä naimattomaksi.
        Mutta jos ei mulkkuaan hallitse, parempi hakea puoliso. Sitten ei runkkaa itseään hengiltä. Kaikilla ihmisillä ei ole saamaa viettipainetta. Luojan kiitos.


        Vittu sinä ja sinun laatumiehesi.

        Minä sanon sinulle karkeasti että tunge se homovitkuttimen pieni mulkerosi oven väliin ja paukauta ovi kunnolla kiini.

        Mene poraamaan sitä vitun horoa ja lopeta lässyttäminen tällä palstalla...

        Vitun neiti...

        Pää hajoo kun lukee sun kauravelli paskaaa...

        Tapa ittes.


      • rennosti-m
        vitunNeiti kirjoitti:

        Paras valinta on jäädä naimattomaksi.
        Mutta jos ei mulkkuaan hallitse, parempi hakea puoliso. Sitten ei runkkaa itseään hengiltä. Kaikilla ihmisillä ei ole saamaa viettipainetta. Luojan kiitos.


        Vittu sinä ja sinun laatumiehesi.

        Minä sanon sinulle karkeasti että tunge se homovitkuttimen pieni mulkerosi oven väliin ja paukauta ovi kunnolla kiini.

        Mene poraamaan sitä vitun horoa ja lopeta lässyttäminen tällä palstalla...

        Vitun neiti...

        Pää hajoo kun lukee sun kauravelli paskaaa...

        Tapa ittes.

        Oletko humalassa vai muuten sekaisin?


      • vitunNeiti

        Vesiselvä ja sanon mitä ajattelen ei kukaan aikuinen ihminen jaksa lukea sun paskanjauhantaas tällä palstalla.

        Sun tekstis on niin sairasta et mietin mis kunnos sun nuppis on.

        Mene nyt tuikkaamaan sitä herttaista huoraas ja jätä nää palstat


        Sit ihmiskuntaki menee eteenpäin.

        Saatanan pervo mulkku.


    • uio7890

      Sellainen juttu, että kuvitelkaa tilanne jossa jokaikinen äijä tulis sulle uhoon ja leveilemään kuinka on laittanut sinun tytärtäsi. Siis ihan koko suvun ja kaveripiirin kuullen. Vituttaisiko?

      • hekohekovaan

        Tähän kukaan äijä ei kommentoi, tiedetystä syystä.


      • Eräkettu

        Miksi vituttais? Älkää ny perkele olko niin suvaitsemattomia.. Hienoahan se on että tyvär saa melaa oikeen olan takaa.

        Olis niin natsimaista myllyttää se sälli sairaalakuntoon.


      • YksÄijä

        Kyllä minua vituttaisi. Miettisin, kuinka olen tyttöni kasvattanut. Kyllä, sälli olisi sairaalakunnossa alta aikayksikön.

        Ja kauan siellä viruisi.


      • Eräkettu
        YksÄijä kirjoitti:

        Kyllä minua vituttaisi. Miettisin, kuinka olen tyttöni kasvattanut. Kyllä, sälli olisi sairaalakunnossa alta aikayksikön.

        Ja kauan siellä viruisi.

        Kauhian väkivaltanen ukko oot.


      • YksÄijä

        Olen mies, joka välittää ja rakastaa tytärtään ja toivoo että häntä kohdellaan hyvin. Täysin normaalia ja tervettä käytöstä. Mitäpäs tuollainen hullu/mielisairas asiasta tietäisi?


      • Eräkettu
        YksÄijä kirjoitti:

        Olen mies, joka välittää ja rakastaa tytärtään ja toivoo että häntä kohdellaan hyvin. Täysin normaalia ja tervettä käytöstä. Mitäpäs tuollainen hullu/mielisairas asiasta tietäisi?

        Varmaan tekisin pommi-iskun minareettitorniin jos sellane tänne pystytettäs.

        Tai vähintäänkin ammun sen kaverin sieltä alas huutamasta.

        Tollanen pahoinpitely on meikän juttuja... Natsijuttuja.


      • AikaYleistätuo

        Nykypäivänä. Ei ne vanhemmat usein ees tiedä eikä välitä mitä niiden jälkikasvu touhuu. Oma tytärkin voidaan raiskata ja tappaa jonnekkin roska-laatikkoon niin harva isä edes höristää korviaan koko asialle. Jännä.


    • HappyWifu

      Minusta on ihan normaalia että tapailuvaihe saattaa kestää sen vaikka 1kk. Minä tapailin aviomiestäni kuukauden ennen sänkyyn menoa. Hän oli minun ensimmäiseni.

      Olemme edelleen yhdessä 15v jälkeen. <3

      Eli ihan oikeesti ei kukaan kunnon mies hyppää heti päälle. Kyllä jos vähänkin älykäs niin osaa kunnioittaa toista. Huorat on asia erikseen. Bordelleissa voi käydä niitä tapaamassa.

    • koettua

      Mie oon ainakin tutustunu miehiin rauhassa. Saattanu vierähtää viikko tai pari. Oon aina tehnyt selväksi etten ole mikään patja.

      Kandee oottaa, sillä pidempää seurustelusuhdetta toivottaessa se luonne tulee esiin ja siitä sit huomaa et natsaaks hyvin yhteen vai ei. Liian aikainen sänkyyn hyppääminen on aina virhe.

      • Eräkettu

        No se kontrolli pitäs olla naisella..

        Vaikea alkaa kieltäytymään petipuuhista.


    • Katkolla

      Eli jos nainen sopii treffit kämpilleen niin miehelle se meinaa sitä, että hän haluaa heti sänkypuuhia? Jos siis oikein ymmärsin?

      • Eräkettu

        Kyllä se aika lupaavalta kuulostaa..

        Asteikolla veltosta juhlakuntoon se on muutaman sykäyksen nupin sisällä veroinen.


      • Katkolla

        Okoo, eli tästä lähtien sovin ne treffit vaikka sinne kahvilaan.

        Tajuuko mies sitten ettei heti irtoo?


      • Eräkettu
        Katkolla kirjoitti:

        Okoo, eli tästä lähtien sovin ne treffit vaikka sinne kahvilaan.

        Tajuuko mies sitten ettei heti irtoo?

        Kyllä se aina lupaavalta kuulostaa.. Ainakin pari sykäystä.

        Voithan sie kutsua sen kotiaski mutta teet selväksi että persettä ei irtoa.


      • Katkolla

        No hohhoijaa. Tyhmältä kuulostat. Miksi edes kysyin neuvoa.


      • Eräkettu
        Katkolla kirjoitti:

        No hohhoijaa. Tyhmältä kuulostat. Miksi edes kysyin neuvoa.

        No minähän annoin hyvän neuvon...

        Pietä ne jalat yhdessä.

        Pitäs tietää ilman sanomista.


    • TätäTääOn

      Nykymaailmassa harvalla on moraalia. Monet nuoretkin nussivat jo ala-ikäisinä kun muuta puuhaa ei oo. Monet ovat vain vanhempien vahinkolaukauksia eikä ne vanhemmat välitä et mitä ne junnut keskenään touhuaa.

      Itse en tosiaan aio hävetä enkä potea huonoa omaatuntoa siitä, etten ole koskaan ollut kenenkään jyystettävänä, kehen en ole ollut rakastunut. Minulla on ollut 2 todella pitkää seurustelu-suhdetta ja siihen se saa jäädäkin. Ei inspaa tuo irstailu.

      Monenlaista tarinaa luodaan kun katsoo vierestä, kuinka porukkaa panee kuin kanit horroksessa.

      Aina ajattelin, että tuohon minä en alennu. Enkä ole alentunutkaan.

      "Vittuaan runsaasti antava" nainen ei todellakaan ole mikään elegantti. Sietäisi hävetä.

      Kiva sitten perheensä kanssa ja aviomiehen kanssa kuljeskella kaupungilla kun vanhat hoidot huutelevat perään.

      Juu, ei kiitos tuota kunniakypärää minulle.

      • Voeherranterttu

        Tämä on Suomi. Minkälaisia vastauksia odotit? Täällähän vanhemmatkin panee lapsiaan.


    • NäinOnNännit

      Jos mies ei halua odottaa pesää niin mun puolesta saa olla sitten ilman.
      Mies, joka odottaa ei mun silmissä ole mikään luuseri eikä peräkammparinpoika.

      "Suurin osa yhdenillan suhteista ei johda jatkoon, mutta jos niistä kieltäytyy, kieltäytyy samalla myös unelmien prinssistä. Laatumies ajattelee, että tyttö on pahoin estynyt, ehkä kärsii pahemmistakin mielenterveysongelmista. Ei kiinnosta."

      Mikä unelmien prinssi sellainen on joka odottaa toosaa heti? Siitä on romantiikka kaukana. Laatumies osaa kyllä odottaa, vietellä ja keskustella. Laatumiehellä on muutakin annettavaa kun joku yhden yön hupi. Tätä nää miehet ei vain kässää.

      Mutta joo, jos on tottunut horoja höyläämään niin eihän sitä laatunaista halua enää odottaakkaan.

      Ja niitä horoja kyllä riittää. Oksettavaa irstailua. Haluan silti uskoa että niitä kunnonmiehiäkin on vielä olemassa. Ja jos ei ole, niin sitten olen ilman.Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

    • Hetaherta

      Ai että Yhden illan juttu joku unelmies prinssi....

      Salli mun nauraa...

      Kasvakaa teinit aikuisiksi...

    • Eräkettu

      Jotku naiset on vaan tarkotettu jalkavaimoiksi joita pannaan mutta ei oteta suhteeseen.

    • eiNäineiNäi

      Mitä ihmeen yhteiskunnan pohjasakkaa tällekkin palstalle oikein on eksynyt..ihme touhua. Huoria pitäisi kunnioittaa ja vittua antaa runsaasti.

    • KultainenKatriina

      Tuota minäkin olen ihmetellyt ap, että kovin harvat haluavat tutustua ja tapailla pidempään vaan heti pitäisi vaan saada. Kuin pikkupojat. Ei mitään impulssikontrollia. Säälittää.

    • eijuku

      antanut pari kertaa pakit seksin tyrkyttämisen takia ja olen MIES

      • tyui7689

        Hatunnosto!


    • Clonkku

      Suomes on tällanen tapakulttuuri....
      Muijat on horoi...

      Kaikki mamut ja ulkkikset tietävät sen...

      Siks näit suomiblondei viedää ku litran mittaa...

      Sairast touhuu...

      Sick stuff....

      Lol...

      Mut mun muna nauttii...

      vaik lihavii ja rumii nää suomi-lehmät on...
      Ei siit pääs yli eikä ympäri....


      Miehet yhtä tyhmii....


      Onneks pian pääsee kotimaahan lomailee....

    • eiNäineiNäin

      Ei ole kestävää suhdetta tulossa. Jos ensitreffeillä mennään sänkyyn. Jos moraali on noin löyhä, niin sitten jatkossa käydään tilaisuuden tullen vieraissakin. Siitä ajastaan kärähtää. Tai ehkä molemmat harrastaa vieraita ja hyväksyy sen kumppaniltakin. Hyi.

      • kuinsiatkarsina

        Samaa mieltä. Tähän sitä sitten ollaan tultu. Harvemmin tapaa onnellisia pareja.


    • rennosti-m

      Ajatus, että naisen ei pidä antaa vittua heti ensitapaamisella palautuu menneeseen kulttuuriin. Vielä 100 wee sitten luultiin, että naisella ei ole seksuaalitarpeita, mutta miehellä sitä enemmän.

      Tyttö ei voinut keskustella asiasta edes toisen tytön kanssa paljastamatta sitä karmeaa seikkaa, että hän oli ainoa nainen, jolla tarpeita on. Antaakseen itsestään hyvän kuvan, hän joutui piirityttämään itseään kauan, ennen kuin suostui. Äärimmillään tilanne johti siihen, että rikkaampi tyttö antoi köyhemmälle sulhaselleen rahaa, jotta tämä voisi käydä bordellissa.

      Mitä enemmän tutkimus ja tasa-arvoisuus edistyy, sitä samanlaisemmiksi sukupuolet osoittautuvat. Useat naiset todella nauttivat seksistä ja näin voivat myös valita useista miellyttävistä miehistä, jotka muuten menisivät ohi suun. Moralistit tyytyvät vähiin jäljellejääviin.

      Nykyaika on paljon viisaampi ja vapaampi kuin mennyt. On onni sekä naisille että miehille, että saamme elää tätä aikaa. :)

      • jepsipepsi

        onneksi kohta alkaa 3 maailmansota niin loppuu tuo pelleily


      • PelleShow

        Hah! Aivan samaa mieltä, menis varmaan prioriteetit takas oikeeseen malliin.

        Kun sota uhkaa niin ihmisillä ei enää ole aikaa huorata itseään hengiltä kun pitää miettii et milloin kuolee. Joillekin tuokin voi olla kiihoke.


      • jepsispepsis
        PelleShow kirjoitti:

        Hah! Aivan samaa mieltä, menis varmaan prioriteetit takas oikeeseen malliin.

        Kun sota uhkaa niin ihmisillä ei enää ole aikaa huorata itseään hengiltä kun pitää miettii et milloin kuolee. Joillekin tuokin voi olla kiihoke.

        tätä kun ajattelee ihan ajtuksella niin aina silloin kun ei ole välitöntä uhkaa totaalisesta tuhosta niin hommat lähtee pahasti lapasesta. taitaa olla ihmiskunnan kassassa pitävä asia olla ironisesti sota


      • Väärin.Taas

        Moralistit tyytyvät laatumiehiin.


    • Eräkettu

      Joo mutta se kolo alkaa näyttään ilkeältä ku sitä on tarpeeksi naitu..

      Ei oikein tehe mieli kyläpyörää.

    • mjaaha

      Itse en anna "vittua" ensitapaamisella, koska haluan tutustua toiseen rauhassa ja tuntea hänet ihmisenä. Etsin siis seurustelu-suhdetta, en yhden yön juttuja. Taidan olla aika lauhkea tapaus kenties, minulla kun ei niitä aisteja ravistelevia ja pakottavia haluja ole koskaan ollut. Olen enemmänkin intelektuelli kuin nussiva sika. Mielestäni ihmiselle on suotu myös sen verran sivistystä (yleensä) ettei käyttäydy kuin elukka.

      No, toisaalta onhan meitä todella moneen junaan.

      Joskus tuntuu että nykymaailmassa siveys on halveksutumpaa kuin tuollainen "riemukas" elämä. Täytyy oikein perustella, miksi ei tosiaan halua hinkata sukupuolielimiään kenen kanssa tahansa. Seksi on minulle intiimiä ja siihen aina sisältyy tunteita toista kohtaan. Taidan olla hyvin vanhanaikainen. Poikaystäväni eivät ole asiasta valittaneet- päinvastoin. Ovat olleet mielissään kun en ole mikään junanpäältä ajettu anteeksi "sydämen sivistys".

      Sulhaseni oli oikein mielissään siitä, että olin hänen ensimmäisensä ja hän minun. Ei ole tullut kaduttua mitään.


      En ole joutunut koskaan antamaan itsestäni " hyvää kuvaa". Se ei ole ollut minkään vaivan ja tuskan takaista. Minä olen ns. "hyvä nainen". Minulla ei ole koskaan ollut mitään hirviömäisiä seksuaalisia tarpeita koskaan, ne ovat aina olleet luonnollisesti kontrollissa.

      Tarpeita minulla on rakastamani ihmisen kanssa. Ellei tunnesidettä muodostu sekä turvallisuudentunnetta, en voisi edes kuvitella seksiä.

      Taidan olla aikamoinen ämmä, mutta mielestäni kenenkään naisen ei pitäisi pitää useampaa sukupuolikumppania. Nainen on niin eri tavalla rakenettu kuin mies.


      Mielestäni hälyyttävämpää on juuri tuollainen kontrolloimaton himo. Järki ja tunteethan erottavat meidät muista pedoista.

      Nykyaikahan myös pyrkii poistamaan kaikki mahdolliset moraalin rippeet irstailun edeltä.

      Jokainen pankoot miten haluaa, mutta älkää te "riemukkaat" pakottako meitä luonnostamme "ei niin riemukkaita" tuohon teidän "iloitteluunne".

      Ihmiset tuntuvat olevan niin kiimassa nykyisin , ettei sanan "Ei" sisältöä tunnu ymmärtävän kukaan.

      en muuten minä joutunut tyytymään kehenkään. Löysin ystävän ja elämänkumppanin. Seksi on toissijainen asia. Muutenkin seksin perässä juoksevat ihmiset...no. En sano mitä ajattelen. Eläimellistä touhuahan tuo on. Vähän kuin jossain Lähi-Idässä.


      Minä en haluaisi muuten elää nykyaikaa, niin sairaaksi touhu on mennyt :)

      Homot hyväksyttiin jo (ihan hyvä jos keskenään, mikäs siinä) mutta raja pedofiliaan ja sen hyväksyntään...Milloin tuo aika koittaa?

      Jokainen irstailkoon rauhassa, kunhan ei siihen haluamattomia ahdistele. Nykyään saa ihan nyrkin kanssa häätää näitä kiimaisia setiä pois.

      Ei ole kivaa olla nuori, kaunis nainen. Kiimaiset ylihimokkaat kollit eivät osaa pitää munaa housuissaan.

      • rennosti-m

        Ei ketään saa pakottaa mihinkään. Jos ei halua antaa vittua ensitapaamisella, ei ole pakko, mutta ei pidä silloin myöskään antaa ymmärtää tapaamalla jomman kumman kämpillä. Jos joku ei pidä samppanjasta, se on myös hänen oma asiansa.

        Lainsäädännössä pedofilia ja raiskaus tulee AINA säilymään rangaistavana. Kahden aikuisen vapaaehtoinen seksi ei kuulu kenellekään muulle.


      • mjaaha

        No ei se näille miehille ollut mikään vihreä valo se kämpillä tapaaminen. Nukuttiin yhdessä. Siinä kaikki. Ei tarvinnut "antaa vittua". Enkä antanut mitään ymmärtää. Olen usein aika konservatiivisesti pukeutunut. Bilettäessäkin.

        blablablablabla

        Kuulostat ihan joltain ylikiimaiselta sedältä joka latelee nuorille naisille neuvoja olla mahdollisimman antelias ja jakaa itseään kuin puolihuora. Ja kyllä, HUORA on sanana erittäin pejoratiivinen.


    • ÄhäKuti

      Oli mennyttä kulttuuria tai ei niin ei kiitos minulle tuo aikainen naiminen.

      Täytyy tunta tyyppi ensin. Enhän minä sormeani lihanleikkuukoneeseenkaan tunge.

      • rennosti-m

        En ole kuullutkaan, että seksiherttailua ensitapaamisella harrastavat olisivat taipuvaisia työntämään sormensa lihanleikkuukoneeseen.

        Ihan vakavasti, tutustuminen toiseen EI OLE MAHDOLLISTA, jos ei jo heti alkuun oteta myös seksiä repertoaariin. Ensin tavataan vaikeana, sitten erotaan ja harjoitetaan korvikkeena itsetyydytystä. Seurustelu ilman seksiä on ihan samaa, kuin yrittäisi päästä selville karkista pyörittelemällä kädessään karkkipaperia.


      • hahj
        rennosti-m kirjoitti:

        En ole kuullutkaan, että seksiherttailua ensitapaamisella harrastavat olisivat taipuvaisia työntämään sormensa lihanleikkuukoneeseen.

        Ihan vakavasti, tutustuminen toiseen EI OLE MAHDOLLISTA, jos ei jo heti alkuun oteta myös seksiä repertoaariin. Ensin tavataan vaikeana, sitten erotaan ja harjoitetaan korvikkeena itsetyydytystä. Seurustelu ilman seksiä on ihan samaa, kuin yrittäisi päästä selville karkista pyörittelemällä kädessään karkkipaperia.

        haluatko määritellä tätä "ei ole mahdollista tutustua toiseen " ennen seksiä? taidat olla trolli


      • rennosti-m
        hahj kirjoitti:

        haluatko määritellä tätä "ei ole mahdollista tutustua toiseen " ennen seksiä? taidat olla trolli

        En halua määritellä yhtään mitään, vaan ilmaisin käsitykseni ihan ilman määrittelyjä: PARINVALINNASSA on mahdotonta tutustua, jos se ei sisällä myös seksiä. Yhtä vähän saa selvää autosta kyselemällä tarkoin sen ominaisuuksia. Autosta saa selkeän kuvan vain ajamalla sitä. Samoin seurustelussa ei ole erotettavissa kahta puolta. Voi saada aivan väärän käsityksen.

        Kaiken kaikkiaan keskustelu on rönsyillyt itse asian ulkopuolelle. Aapee paheksui sitä, että "nykyaikana" pidetään "normaalina", että tytöt antavat vittua jo ensitapaamisella. Usein antavat, mutta jos tyttö ei anna, hän vähentää mahdollisen PARINVALINNAN kohteita sekä määrällisesti että laadullisesti. Tietenkään hän ei anna sellaiselle, joka jo alkujaan on epämiellyttävä, mutta ei hän tälläisen kanssa lähde kämpillekään tai sovi tapaamisesta.

        Parinvalinnassa tulisi toimia niin, että kohderyhmä olisi mahdollisimman suuri ja mahdollisimman laadukas. Peräkammarilaiset, sosiaalisesti erakoituneet, vähäseksiset ja suorastaan impotentit ovat paljon todennäköisempiä odottajia kuin normaalimiehet.


      • yuio789

        "tutustuminen toiseen EI OLE MAHDOLLISTA, jos ei jo heti alkuun oteta myös seksiä repertoaariin." Jaahas, kuinkas minulla sitten on täysin päinvastaisia kokemuksia miehistä. Olen seurustellut 2 kertaa. Kummallakin kerralla tutustuimme pitkään, siis sitä kahvittelua, leffassakäymistä ja muuta jutustelua kesti nyt ainakin se 6 kuukautta. Kenenkään tuiki tuntemattoman kelkkaan en lähde. Kummatkin olivat asiasta mielissään. Olen siis "kunnon nainen" ja olen sitä luonnostaan. Nämä miehet olivat kunnonmiehiä myös.

        "Ensin tavataan vaikeana, sitten erotaan ja harjoitetaan korvikkeena itsetyydytystä" En ole koskaan tavannut ketään vaikeana enkä ole runkannut jälkeenpäin. Piste.


        Ymmärrän ettet halua määritellä mitään, koska et yksinkertaisesti pysty siihen.

        Kyllä sitä seksiä vaan voi venata nykyaikanakin ainakin sen puoli vuotta oman kokemukseni mukaan. Ja tuo, että vertaat ihmistä autoon kertoo sinusta ihmisenä enemmän kuin mikään muu. Ihminen on sinulle siis käyttötavaraa.

        Tuo muistuttaa hieman sammaa argumenttia, mihin aikoinaan törmäsi etiikan tunnilla lukiossa; Täytyy "koeajaa" useampi kummppani ennen vakiintumista, ettei jää kaipauksia eikä mitään hampaankoloon. ... Siis wtf? Jos löytää hyvän tyypin heti, ja kaikki natsaa, niin mitäs siinä sitten enää muita koeajaa? Missä on logiikka. Jos kaikki on hyvin, niin miksi täytyy etsiä muualta?

        Yhtäkään perakammarilaista, sos, erakoitunutta en näissä ns. "vähäseksisissä" tunne, he elävät elämää omalla tyylillään.

        Nämä minua odottaneet miehet eivät muuten potenssiongelmista kärsineet.







        Mutta trollihan sinä olet ei kukaan voi olla NOIN tyhmä.


      • jlol

        No et sitten osannut avata tuota "ei ole mahdollista tutustua toiseen " ennen seksiä?

        Ikäänkuin yrittäisit saada muutkin vakuuttuneeksi siitä, että seksi on heti ihan MUST eikä tarvitse edes tutustua. Kuvailit yhden illan suhteen. Et seurustelusuhdetta.


      • jepsispepsis
        rennosti-m kirjoitti:

        En halua määritellä yhtään mitään, vaan ilmaisin käsitykseni ihan ilman määrittelyjä: PARINVALINNASSA on mahdotonta tutustua, jos se ei sisällä myös seksiä. Yhtä vähän saa selvää autosta kyselemällä tarkoin sen ominaisuuksia. Autosta saa selkeän kuvan vain ajamalla sitä. Samoin seurustelussa ei ole erotettavissa kahta puolta. Voi saada aivan väärän käsityksen.

        Kaiken kaikkiaan keskustelu on rönsyillyt itse asian ulkopuolelle. Aapee paheksui sitä, että "nykyaikana" pidetään "normaalina", että tytöt antavat vittua jo ensitapaamisella. Usein antavat, mutta jos tyttö ei anna, hän vähentää mahdollisen PARINVALINNAN kohteita sekä määrällisesti että laadullisesti. Tietenkään hän ei anna sellaiselle, joka jo alkujaan on epämiellyttävä, mutta ei hän tälläisen kanssa lähde kämpillekään tai sovi tapaamisesta.

        Parinvalinnassa tulisi toimia niin, että kohderyhmä olisi mahdollisimman suuri ja mahdollisimman laadukas. Peräkammarilaiset, sosiaalisesti erakoituneet, vähäseksiset ja suorastaan impotentit ovat paljon todennäköisempiä odottajia kuin normaalimiehet.

        en ole kuullut koskaan kenenkään valittaneen että jos ei ole ensitreffeillä antanut niin olisi vähentänyt omaa "haluttavuuttaan"... itsellä jää treffailu siihen jos seksiä ensimmäisenä ehdotetaan.


      • tyu6789

        Sama täällä. Jos muija hyppää kiinni muniin heti niin se juttu on ohi.


      • rennosti-m
        jlol kirjoitti:

        No et sitten osannut avata tuota "ei ole mahdollista tutustua toiseen " ennen seksiä?

        Ikäänkuin yrittäisit saada muutkin vakuuttuneeksi siitä, että seksi on heti ihan MUST eikä tarvitse edes tutustua. Kuvailit yhden illan suhteen. Et seurustelusuhdetta.

        Seurustelusuhdetta ei yleensä synny kuin yhdenillansuhteesta. Näin ei ole aina, mutta usein. TODENNÄKÖISYYS löytää hyvä mies suoralta kädeltä, on pieni. Yksittäistapaukset eivät kumoa ODOTUSARVOA eli keskimäärää.

        Oliko edellinen kommentti myös sinun? Jos oli, kerrottakoon että ymmärsit perin väärin autovertauksen. Ei clou ollut se, että auto on esine, vaan se ettei tietoa toisesta voi saada, jos ei harrasta seksiä. En osannut arvata, että auto toi sinulle iljettäviä konnotaatioita, "koeajoa" sun sellaista kuvottavuutta.

        "Jos kaikki on hyvin, miksi täytyy etsiä muualta?" Ei täydy. Siihen se loppuukin. Kun on löytänyt, on löytänyt. Vaikka rivien välistä lukisi, en ole missään kehottanut jatkamaan. Mutta SITÄ ENNEN kannattaa antaa vittua usealle, jotta on mahdollisimman suuri todennäköisyys löytää se, johon pysähtyy.

        Ihminen ei ole minulle käyttötavaraa eikä tavaraa yleensäkään, vaan pysyvän rakkauden kohde. VALINTATILANTEESSA rohkenin vain toivoa, että löytäisin sellaisen, jonka kanssa tulisin edes jotenkin toimeen. Löysin kuitenkin täydellisen suloisen ja herttaisen tytön. Soisin, että sama onni kohtaisi muitakin. :)


      • yuio789

        Minun kokemukseni mukaan yhdenillansuhteesta ei koskaan synny mitään pysyvää seurustelusuhdetta. Seurustelusuhde syntyy seurustelusta. Eli siitä, että opitaan tuntemaan toinen ihminen paljon ENNEN sitä seksiä.

        Itse löysin sen oikean ihan sattumalta, opiskelujen piiristä. Aloitimme ystävinä. Sitten ihastuimme. Ei ole mun tarvinnut "antaa vittua" monelle. Jo pelkkä ilmaus "antaa vittua" kertoo enemmän sinun arvomaailmasi sisällöstä.

        Toisesta saa kyllä informaatiota ihan jutustelemalla ja tutustumalla. Jos joku heti on molo sojossa niin se on moro mun puolesta sitten. En ole lehmä.

        En ole samaa mieltä että etsintävaiheessa pitää "antaa vittua" monelle (oletko muuten alemman sosiaaliluokan ihmisiä?Siltä kuulostat?Synnyitkö slummialueelle?Oliko äitisi monen autoilijan tuunauksen kohde?)

        Seurustelu/tapaamisvaihe on siitä jännä asia, ettei tarvitse mennä itse asiaan. Jos jo tapailuvaiheessa keskustelun lomassa huomaa, että kumppani ei ole sopiva. Niin hänet voi jättää vähin äänin. Rauhallisesti. Ei tarvitse harrastaa seksiä, ja molemmat jatkavat oman elämänsä elämistä.

        "Mutta SITÄ ENNEN kannattaa antaa vittua usealle, jotta on mahdollisimman suuri todennäköisyys löytää se, johon pysähtyy."
        ---> Virhe-arvio. Mies on aina valmis seksiin, mies on rakenettu niin, että hän haluaa paljon seksiä ja mahdollisimman monelta.
        Jos nainen tekee sen virheen, että miehen painostuksen alaisena tai miellyttääkseen ETSINTÄVAIHEESSAAN "antaa vittuaan monelle"(anteeksi, naurattaa koko ilmaisu) niin hän myöskin rikkoo itseään AINA psyykkisesti, jollain tasolla. Miksi uskallan väittää näin?

        a) Koska olen nainen
        b) Koska tunnen näitä naisia, jotka ovat "antaneet vittuaan" monelle ja missä tilassa he nyt ovat psyykkisesti. Yhdellä jopa puhkesi psykoosi.
        c) Nainen ei ole mies, vaikka nykyaika yrittää hänestä sellaista tehdä.

        Naisen kannalta paras tilanne on, ettei hän anna "vittuuaan usealle" juuri löytääkseen sen , joka on pysähtymisen arvoinen. Näin myös eräänlainen itsekunnioitus ( onko tuttu sana?) säilyy.


      • yuio789

        "en ole kuullut koskaan kenenkään valittaneen että jos ei ole ensitreffeillä antanut niin olisi vähentänyt omaa "haluttavuuttaan"... itsellä jää treffailu siihen jos seksiä ensimmäisenä ehdotetaan."

        Samma här. Koko juttu ikäänkuin hajoaa kasaan. Kaikki jännite, romantiikka tuhoutuu täysin. Mielestäni on tokeröä edes ehdottaa seksiä ensitreffeillä. Ihastumisen tunne voimistuu kun sitä "vittunannaa" saa odottaa. Voi pitää kädestä, halailla ja tutustua toiseen rauhassa. Koko romantiikan juju piilee tässä. Näin vietellään.

        Mutta ei tätä suomalaiset tajua, siksi ovatkin niin surkeita naisasialuusereita monet. Naista täytyy kohdella hyvin. Eikä heti kiinni kuin sika limppuun.

        This is Sactuary Finland.


      • rennosti-m
        yuio789 kirjoitti:

        "en ole kuullut koskaan kenenkään valittaneen että jos ei ole ensitreffeillä antanut niin olisi vähentänyt omaa "haluttavuuttaan"... itsellä jää treffailu siihen jos seksiä ensimmäisenä ehdotetaan."

        Samma här. Koko juttu ikäänkuin hajoaa kasaan. Kaikki jännite, romantiikka tuhoutuu täysin. Mielestäni on tokeröä edes ehdottaa seksiä ensitreffeillä. Ihastumisen tunne voimistuu kun sitä "vittunannaa" saa odottaa. Voi pitää kädestä, halailla ja tutustua toiseen rauhassa. Koko romantiikan juju piilee tässä. Näin vietellään.

        Mutta ei tätä suomalaiset tajua, siksi ovatkin niin surkeita naisasialuusereita monet. Naista täytyy kohdella hyvin. Eikä heti kiinni kuin sika limppuun.

        This is Sactuary Finland.

        "Mutta ei tätä suomalaiset tajua..."

        Suomalaisissa ei ole mitään vikaa muihin verrattuna. Sekä suomalaiset naiset ovat laatutyttöjä että suomalaiset miehet laatumiehiä. Poikkeukset eivät riko keskimäärää. :)


      • yuio789

        ..Kun sinä sanot tuon niin kaikki uskottavuus lähti heti. Ei suomaliset osaa kohdella naisia hyvin.


      • rennosti-m
        yuio789 kirjoitti:

        ..Kun sinä sanot tuon niin kaikki uskottavuus lähti heti. Ei suomaliset osaa kohdella naisia hyvin.

        Suomessa on valitettavan paljon perheväkivaltaa, mutta sitä ei pidetä hyväksyttävänä. Monissa maissa asiat ovat paljon huonommin, väkivaltaa pidetään hyvänä ja sitä käytetään runsaasti.

        Suomessa väkivaltaa käyttävää miestä pidetään surkeana, sivistymättömänä luuserina. Yleensä hyvään käytökseen kuuluu, että naista ei missään oloissa saa lyödä. Useimmat suomalaiset miehet pitävät tätä kunnia-asianaan.

        Jos mies lyö naista, ei pidä odottaa toista kertaa, vaan erota heti. (Tähän nimimerkkini ei oikein sovi.) :)


      • hekohekokuule

        Kyllä se hyväksytää hijaa. Kukaan ei puutu vaikka epäilisivät, ei perhe eikä kaverit. Suomalaiset ovat niin pirun kateellisia ja vahingoniloisia että moni ämmä kuolee kotiinsa "rakkauden" tähden.

        Kyllä nuo itsemurha ja perheväkivaltatilastot puhuvat puolestaan. Muut saattavat halveksua tällaista käytöstä mieheltä, mutta eivät itse ole sen parempia. Juoppoja ja seksuaalisesti kieroutunutta porukkaa suurin osa suomalisista miehistä. Lisäksi niillä aina jotain traumaa jossain tai tulevat lässyttämään tälle palstalle herttaisita huorista ja "vitun antamisesta". Millaisesta päästä tuollaista settiä lähtee?

        Ei kovin terveestä minun mielestäni.

        Olet siis sairas etkä loppupeleissä sen parempi kuin nuo vaimoaan hakkaavat miehet, nainen kun on sinulle vain joku seksilelu ja himojesi tyydyttäjä.


        Lässyn lää sinun pupelluksellesi.

        Minä pitäisin enemmänkin kunnia-asiana pitää lättyni kiinni tällä keskustelupalstalla ja mennä muualle aukomaan päätään naisille siitä, miten sitä "vittua" kuuluu antaa. Vitun sairas paska.


        Toivon todella ettei kukaan nuori nainen ota tuota sinun paskanjauhantaa tosissaan ja ala toteuttaa "itseään" niinkuin surullisen moni.

        Sillä on rajut seuraukset.


      • Clonkku

        rennosti-m...

        Joku vitun pillua ilman jäänyt-...

        Nuoleskelee muijia tääl...

        Vitun säälittävä....

        Pitäiskö mun mennä vähä...

        Sen muijaa laittamaan...

        Hehehe....


    • Pihtarit

      Kyllä se niin on että jos torttua pihtaa montakin kertaa tavattaessa niin ei siinä suhteessa ole mitään tulevaisuutta jatkossakaan,taitaa eukko vaan olla sitä lajia joka kiristää vain pankillaan eri asioita ja etuja itselleen.

      Oli sellainen joskus hetken ja onneksi heti tajusin heivata ja löysin paremman.

      • rtyu6578

        Saattoi myöskin olla ettei hän tuntenut eikä luottanut sinuun tarpeeksi. Veikkaan tätä.


    • mnbii98

      kuka uskaltaa toisilla treffeillä painaa paljaalla pilluun, ei tied onko kondyloomaa vai herpestä, mutta jallittaa akalta bebaa niin se voi oll terveempi ja tiukempikin taikka sitten painaa sitä poskeen ja laskee mällit nieluun. onpahan astetta varmempaa.
      yleensä kapakki hoidoilta en paina paljaalla jos painan ollenkaan mutta mielellään tyhjentää kasssit suuhun, on osoittautunut aika turvalliseksi

      • tyui78

        Suussakin on bakteereja.

        Jos painat paljaalla 1.2.3.4.5.6.7.8.9. treffeillä ja muija on tautinen niin taudinhan sinä siitä saat. Kannattaa muistaa ehkäisy jos ei ole käynyt testeissä..


    • yui678

      Mielummin mies joka silittää hiuksia kun mies joka sanoo "Ime mua".

      Tääkin on tullut koettua.

      • Eräkettu

        Samalla silittelen sun hiuksias ku otat suihin.


      • yui678

        *virtuaalilitsari*


      • tyui768

        Minä tulen ja tungen Värisevän dildon sinun persereikääsi, sopiiko?

        ;) Saattaisit jopa nauttia siitä.


      • Clonkku

        Toi eräkettu tarvii isoa munaa...

        Sitte se rauhottuu...

        vikisee tääl...
        Vitun neiti....

        Suomalainen mies...

        Munaa kun tunkee kurkkuun niin....

        Sit se alkaa tajuta jotai...

        Hehe....


      • Eräkettu
        Clonkku kirjoitti:

        Toi eräkettu tarvii isoa munaa...

        Sitte se rauhottuu...

        vikisee tääl...
        Vitun neiti....

        Suomalainen mies...

        Munaa kun tunkee kurkkuun niin....

        Sit se alkaa tajuta jotai...

        Hehe....

        Köytän sut pysty perse asentoon karhun häkin sisälle.

        Saa mesikämmen nauttia vähän eksotiikasta.


      • Clonkku

        Hei eräkettu...

        Onks Timo Soini kova äijä?

        Onko...?


        Komee on ja herkkuperse omasta takaa naaman kodalla...

        Sinne kun nusauttelet...

        Niin ehkä kaveri alkaa puhua muutakin...

        Kuin suunpielistä valuvaa paskaista spermaa...

        Ei se karhu muhun koske...

        Mä oon Nalle itekki...

        Ei oo eksotiikkaa meidän välil...

        Ollaan liian samixii...

        Kaikki muijat sanoo mul...

        "Sä oot ihana Nalle"...

        Sit mä panen niit...

        Mut aina ehkäisy...

        En haluu karhunpentui....

        Hehehee


    • hohhoijaakaau

      Eräkettu on puutteessa kun kukaan ei anna sille..

      Ei edes ne persut..

    • yui6789

      Kyllä se vähän antaa osviittaa ja viestii sen muijan yleisestä tasosta jos pelkkää panoa etsii.

      Ei kukaan kunnollinen, siveä nainen tarjoa itseään kaikkien käytettäväksi.

      • Eräkettu

        Ne tosi horo naiset verbaalisesti myllyttää sinut jos et kelpuuta.


      • rtyuio678

        Vittu kukaan sun housunlahkeesta roiku vitun neiti.


      • Eräkettu
        rtyuio678 kirjoitti:

        Vittu kukaan sun housunlahkeesta roiku vitun neiti.

        Elä ny... Oon aika komee sälli.

        Sie, joka pissit housuihis ku näät elukan nyljettävän, puhut neitimäisyydestä.


      • Teurastamo

        Teurastettu ketunpentuko siellä vikisee?


    • rennosti-m

      Huh, huh! Eräät palstalaiset näkyvät olevan aika huonossa kunnossa.

      Hyvää kesänjatkoa ja kaikkea muutakin hyvää keskustelijoille!

      • Clonkku

        Mene nyt nussimaan sitä herrttaista huoraasi sinne peräkammariin.

        Tai sit meikä käy teil koht kyläs.

        Hehehe


    • NouskaaVastaan

      Se on tämä nyky-Hollywoodin leffateollisuus ainakin yksi suurimpia syypäitä tälle nykyiselle sairaalle panokulttuurille, samalla myös liialliselle alkoholin kulutukselle ja huumeongelmille. Jenkeissäkin nyt jo viime muutamien vuosien aikana on raportoitu n. 25 000 nuoren vuosittain kuolevan alkoholin yli-annostuksiin. Nehän onkin pyrkinyt ihan tässä kymmenien vuosien aikana ajamaan vanhoja eurooppalaisia arvoja alas, sekä ihan muutenkin koko meidän kulttuuria ja yhteiskuntaa, niinkuin mediatkin. Molemmilla omistajat, jotka historiassaan syyllistynyt ennenkin ties mihkä huijauksiin ja rikoksiin ja vielä mitä hirvittävimpiinkin sellaisiin, kun alatte tutustumaan heidän historiaansa.

      Tässäpä video nyky-Hollywoodista ja siitä ketkä sen takana yrittää vaikuttaa: https://www.youtube.com/watch?v=n4EfufBl1cU

    • Yuiva

      Sairastahan tuo on. Eikö voi tutustua rauhassa?

    • HetaN

      Juu, kokemuksia on tuollaisista. Kannattaa jättää sikseen. Niistä äijistä ei ole mihinkään.

    • niinpä-niin

      Ei siinä mitään, jos ei halua petipuuhiin, mutta miksi sitä täytyy muita paheksua, kun rupeavat jo ekailtana. Onkohan siinä sittenkin takana, että alitajuisesti kässää nykyajan tytöillä olevan sekä hauskempaa että laajempi valikoima miehiä. Hapannaamat ovat aina halunneet vetää vapaammat kanssasiskot samaan lokaan, missä itse ovat. Mitä asia teille kuuluu? Tiriskää hiljaa omassa liemessänne. Eikö riitä, että tunnette olevanne parempia?

    • Eräkettu

      On muuten sukupuolitaudit lähteny nousuun euroopassa ja kiitos siitä kuuluu mutuille ja horoille.

      No ei siinä.. Tässähän ollaan muutenki otettu kehityksessä takapakkia.

    • Nuori.Poika.Olin.Mä

      Tämäkin on sitä Amerikan hapatusta. Kaikissa tv sarjoissa ja elokuvissa toisistaa kiinnostuneet ihmiset osoittavat tunteensa hyppäämällä ensimmäisinä askeleena sänkyyn. Aamulla sitten esittäydytään. 25 vuotta sitten ensi kertaa jenkeissä käydessäni totesin yllätyksekseni, että niinhän se siellä toimii. Nuori mies oli toki tohkeissaan. Mutta näyttää siis Amerikan meininki saapuneen Suomeen. Tietty, jos se molemmille sopii, niin mikäs siinä. Säästää moni poika euroja, joita ei suklaarasioihin ja kukkiin tarvitsi pistää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe